Nicole.. wat dacht je van een salade met wortel, paprika,ijsbergsla, yoghurt dressing en gerookte zalm! Jummie! Pistoletje er bij! De weegschaal gaat bij jou ok weer flink omlaag he? @ menu.. Thanx .. Scheelt ook dat ik het op het werk te druk heb om honger te lijden.. Jongmoedertje.. Ik bereken s'middags al wat ik ongeveer ga eten de volgende dag! S'avonds beslis ik wat ik echt ga eten.. Natuurlijk veranderd er wel eens wat maar in grote lijnen blijft het gelijk.. Zo voorkom je dat je toch teveel binnen krijgt. Wendela.. goed dat je je eetgedrag ook bespreekbaar hebt gemaakt.. Wat butterfly ook zegt.. Als je niet oppast kan het erg ver gaan! Maar je bent al op de goede weg meid.. Kom hier gewoon lekker meekletsen! Wonders.. Mooi dagje vandaag zeg! Avond eten is wel heftig.. kipkrokant zitten veel callorietjes in! Geniet er lekker van.. Sweetroosje.. beterschap voor je meisje! Butterfly.. wat herkenbaar wat je schrijft over obsessief eten. Client van mij heeft het ook! Die at dus s'nachts al het beleg op.. tot aan de boter aan toe. We zijn er pas na een jaar achtergekomen.. Nu is het zelfs zover dat we alles achter sloten hebben.. En inmiddels is ze bijna 10 kilo kwijt en zo trots op zichzelf! En we vinden het hardstikke leuk dat je mee blijft schrijven hoor! Dretjuh.. De smaak te pakken met sporten! ***** Vanmorgen dus een stuk gewandeld.. De eierkoek meegenomen naar mijn mams voor bij de thee! Over 1,5 uur werken tot morgen 12.00 vind dat altijd wel een lange dienst, maar wel lekker veel uren in eens! Ik ga nu mijn opkikkertje opdrinken .. en nog even op het forum neuzen.. Misschien tot vanavond nog eventjes ( illegaal! )..
@Butterfly, jeetje zeg dat is dan wel heel heftig wat je beschrijft. nee zo erg is t hier niet.... Meer een gewoonte die ik me heb aangemeten als kind zijnde, stiekem snaaien enzo. En op deze manier gevoelens onderdrukken. Door nu eerst te ervaren WAT ik voel op de momenten dat ik wil gaan snaaien, wordt ik me (hopenlijk)bewust van het feit dat dit erg onzinnig is en eigenlijk alleen maar averechts werkt.... Voel me kut, eet een pak koeken op, voel me nog kutter daardoor, weet je wat die zak chips kan ook nog wel etcetc
Hallo dames!! Was een beetje druk de afgelopen dagen, maar uiteraard wel bezig geweest met afvallen! Heb geen tijd om op iedereen te reageren maar voor de nieuwe dames: Welkom!! En natuurlijk succes met afvallen! Morgen is mijn weegdag. Afgelopen zaterdag woog ik 78.2 en toen ik vanmorgens stiekem op de weegschaal stond woog ik 76.6. Dus mijn streven voor morgen is 76.2, dan ben ik precies 2 kilo afgevallen! Zou heel mooi zijn natuurlijk. Menu voor vandaag: Ochtend: volkorenbroodje met kaas en een peer Tussendoor: niks Lunch: volkorenbroodje met kipfilet, opkikker en een appel Tussendoor: ontbijkoek (alleen als ik daar zin in heb) Avondeten: CousCous met veel groenten En qua drinken only water . Kom rond de 1100 kcal denk ik ongeveer. Wel nettjes lijkt me. Fijne dag!!
mamaVesmee bedankt ik me ook net. En een stukje gewoon kipfilet? is dat niet beter dan? DEnk dat ik dat er anders eventjes uithaal. Moet vanavond even heel makkelijk eten omdat we op tijd weg moeten en het haast werk is vooruit
hoi meiden, Mijn dagmenu: O: dubbele boterham met chocopasta (niet heel gezond maar had ik zin in..) L: Dubbele boterhm met kaas en enkele boterham met een gekookt eitje T: plak ontbijtkoek A;? weet nog nit, ik al zo ff kijken wat ik nog in huis heb. mmm...nog geen fruit gehad zie ik, straks nog maar ff een peertje ofzo wegwerken. Ik kom later op de dag ff bijlezen. liefs, Liedel
Hoi dames ben ik weer. Nadat mijn kleine wakker werd ging het goed en zijn we de deur uit gegaan, langs de ha verwijsbriefje opgehaald en halverwege naar de stad toe was het koud en waaide het heel erg, ook mijn kleine voelde ineens warm aan dus maar teruggelopen naar huis. Heb thuis geluncht met dmb met kipfilet en dmb met slankie 20+ en kop nanyuthee. En net een eierkoek genomen met 0.5l water. Mijn kleine een zetpil gegeven en gevoed en nu slaapt ze.
Nou, gister was mn 'balansdag'. kaakchirurg geweest. Uiteindelijk nog wel een stukje taart gegeten, maar ja, overdag eigenlijk niks, dus kon er wel bij. Dan mn dagje van vandaag: O: smoothie met banaan T: tosti L: tosti A: Volle tomatensoep (lang leve na 1 kopje vol te zitten) dan moet ik vandaag nog even mn laatste stukje fruit eten... maar ja, heb ik nu nog de hele avond voor!! Mijn calorieën; 1025. vind ik best netjes van mezelf ! Nog steeds niet gewogen, denk dat ik dat maandag maar doe. Word dat mn vaste weegdag !
Ik meld me ook even via de nieuwe computer Eindelijk een kado gevonden voor Jurre Ben er blij mee en ik hoop hij ook voor zover hij het snapt Ik denk dat ik morgen geen tijd heb om hier te komen en zondag natuurlijk al helemaal niet Wens iedereen een goed weekend toe Dikke kus En Butterfly vindt het juist gezellig als je wel gezellig blijft!
Maar vergeet niet dat ook nog BV geeft he. Of doe je dat inmiddels niet meer? Want ook dan moet je wel goed eten natuurlijk.
Leuk te horen dat jullie me niet vervelend vinden hahaha. Vind het gewoon een gezellig clupje, en hoop over 8 maanden ook weer fanatiek te dieeten . Eerst 8 maanden genieten he. Esmee heeft nu uitslag op haar rug en buik, niet zo erg en je voelt het ook niet. Zelfs heeft ze er geen last van, koorts is weg. Ik heb toch de dokter gebeld vanmiddag. Ze blijkt de 6e ziekte te hebben . Nou ja, geen tandjes dus nog . @mamarianna, een heel fijn weekeinde. Lekker een feestje vieren, genieten van de taart , we zullen je het weekeinde niet te pakken nemen, maar MAANDAG............. dan wel he . Dan komen we je weer aan de haren meesleuren . @meisjeV, tosti is lekker he . En inderdaad, fruit niet vergeten . @mamavesmee, grappig, zo kom je toch wel dezelfde situaties tegen he, in de zorg. Wat jij zegt, met eten achter slot en grendel, moeten wij ook. Met name voor een client die gek is op vla en toetjes, en als hij de kans krijgt onze koelkast beroofd. Sommigen gaan heel ver, zijn hele dwangmatige eters, maar er zit bij allemaal een verhaal achter. Dat dwangmatige eten komt puur uit nare gevoelens. @Wendelaa, gelukkig dat het bij jou niet zo heftig is. Het is inderdaad goed je bewust te worden in welke situaties je iets te eten pakt. Je kut voelen, en een pak koeken eten, je dan nog kutter voelen en de zak chips, tsja, dat is een logische reactie. Probeer het gevoel aan te pakken waar jij je kut over voelt. Maar daar werk je aan, gaat je lukken meid!!! Afvallen lukt pas echt als jij je goed voelt en er ook helemaal 100% achter staat. Maar het komt goed Ik heb zelf weer keurig gegeten voor een zwangere. Even mijn lijstje: Ontbijt) 2 volkoren crackers met philadelphia en plakjes komkommer Tussendoor) Stuk ontbijtkoek, glas melk. Lunch) Sesambolletje met een hamburger, zonder saus en ui, twee volkoren boterhammen met een gekookt ei. Tussendoor) een banaan, en een sinaasappel. Diner) Zilverliesrijst, kip, chicken tonight zoete saus met perzik, en 200 gram groente erin. Tussendoor) geen idee!!!! Denk rolletjes ham met een augurkje, en misschien een bakje chips. ( ik mag dat hoor hahaha ) Manlief wilde voor bij de koffie een MOORKOP... een dikke lekkere vette MOORKOP. Dat ga ik dus echt niet halen he . Fijne avond allemaal, en slaapze mamavesmee. Wij gaan lekker zo voor de tv, GTST kijken, dan XFactor, en we hebben een filmpje liggen "Alice in Wonderland", draait net in de bios, maar manlief heeft hem van een collega al geleend. Daar hoort chips bij toch....
hey hallo ik meld me moet 5 kilo afvallen. Maar hoop stiekem dat ik gewoon zwanger wordt en niet hoef te lijnen. Vind het woord al vreselijk laat staan het te doen! Hebben meiden nog goede tips want ik bak er tegenwoordig niets van. HELLUP
Geloof me, op deze manier moet je wel gemotiveerd blijven, of zwanger raken. Zijn er nu al een paar achter elkaar die niet meer mogen lijnen omdat ze zwanger zijn ! Dus wie weet zitten jij en ik er ook snel bij. Nja, wat volgens mij de meeste doen is dag van te voren al bedenken wat je gaat eten en je daar dan ook aan (proberen) te houden. En dat met een calorieën doel erbij, dan moet het wel goed komen toch. Die 5 kilo moeten er dan zo af zijn !
Welkom Anita, wat meisjeV ook zegt... dit is een nogal vruchtbaar topic. Ik ben hier twee weken en ben een weke geleden erachter gekomen dat ik zwanger ben, en na mij trouwens nog 2 meiden. Tips. De meesten tellen hier hun callorieen. Om af te vallen eten de meesten tussen de 1100 en de 1300 callorieen per dag. Misschien is dat een idee? www.caloriechecker.nl Je word je wel meer bewust van de dingen die je eet. Wat ik zelf ben gaan doen is veel magere producten in huis halen. Magere melk, mager vleeswaren, en veel groente en fruit. Krijg je trek, de meesten nemen dan een wortel, of een stuk fruit. En probeer te bewegen. Er zijn meiden hier die sporten, maar ook meiden die niet sporten en gewoon veel wandelen en fietsen. Ik weet dat eigenlijk niemand hier een streng dieet volgt. Een paar doen Sonja Bakker, en iemand doet Dokter Frank. Zij vallen snel en veel af, maar ook meiden die callorieen tellen vallen veel af, ook door flink te wandelen en fietsen. Misschien heb je hier wat aan??? Ze vullen me vast nog wel aan!
hey meiden hier ook weer thuis na een dag werken lekker bij mijn ouders gegeten en mijn moeder had verse groentesoep gemaakt ! mmmm nog een broodje erbij op en zit nu op erg weinig calorieen .. misschien straks nog wat .. of nu een balansdag .. morgen wordt mijn nichtje 1 !! groot feest .. met taart
*... Breekt ff in..: Ha meiden, ik ben met behulp van Sonja Bakker 15 kilo afgevallen, ik wens jullie succes, het kan echt! ...Breekt weer uit.. *
Hahaha, als dat nodig is kom ikinderdaad persoonlijk je aan de haren mee sleuren.... !!! Maandag ben je uit de dip meid