10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. upc

upc Niet meer actief

Wat goed Jantina!!

Humbly, wara tel je die? En hou je het ook ergens bij? lijkt me erg lastig om iedere dag te moeten tellen.

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    bij voedingscentrum.nl

3. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Whoopy ik gebruik ook het voedingscentrum...

Nicole van harte gefeliciteerd meid!
    Fijne dag en geniet er lekker van..

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wat doet iedereen het goed!!!!!

@nicole VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG Geniet ervan!

Ik doe het via caloriechecker van het voedingscentrum volgens mij. Sonja vindt ik 10 keer niks je moet perse die dingen eten ik wil gewoon eten waar ik zin in heb maar wel rekening houden met calorieën.

Ontbijt:
    2 eierkoeken
    1 water
    2 thee
    tussendoor:
    1 chocolaatje
    2 thee
    lunch:
    blikje tonijn op water met 1 theelepel curry en 1 fijn gesnipperd uitje.
    3 volkoren boterhammen
    1 glas melk

Ik kom straks uitgebreid reageren nu eerst even eten en schoonmaken.

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mamavsmee rooibosthee honing is erg lekker!
    @nicole gefeliciteerd!
    @whoopi ik doe sonja bakker maar sommige dingen pas ik aan als ik iets niet lust ofzo.

ik heb een baaldag, komt door mijn menstruatie ik heb lekkere trek. ik mag me trouwens niet meer zo vaak wegen van mijn man, hij wordt gek van me!

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Moppie: Nou ik heb me rondje ingehaald, kinderwagen mee en jawel, bijna thuis begint het te regenen hahaha Nou ja was wel ff lekker sportief!

@Emma : wat lief, jij ook een goede dag!!

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Jantina: En lekker een sportmomentje gehad voor jezelf?

@Mama Rianne: Hopelijk lukt het samen met de dieetiste, wil er zelf pas aan als het echt niet meer gaat ..

@Whoopie: welkom, ik tel ook calorieën bij het voedingscentrum! Werkt goed!

@Nicole: Happy Birthday!!!:D

@Zustertje: Ziet er weer goed uit, alleen dat chocolaatje?!:p hahaha daar moet ik niet aan beginnen, dan stop ik niet meer!!;)

@Mandy: Succes meis, ik zie ook tegen mijn stopweek op... Ken mezelf , ga ik weer snaaien..:) Dus ga maar wortelen ofzo inslaan hahah knabbel ik die wel op!
    En elke dag wegen doe ik ook niet, maak ik mezelf gek mee... 2X Per week probeer ik het te doen!

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ga nu me eigen gewoon 1x per week wegen, als het lukt.

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nicole.. Gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!! Balen van de weegschaal.. Misschien even goed naar het toilet! :D

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Champy: Daarom heb ik nu ook die stap gezet,ik wil heel erg graag maar het lukt me gewoon niet. Aan de menu's van Sonja kon ik mij niet houden altijd zin in lekkere dingen,dus gestopt toen 2 dagen WW gedaan maar dat vergat ik steeds toen dacht ik dan maar CC maar ja ook niks,en gister dus maar besloten om de dietiste te doen misschien kan zij mij wel helpen waar ik dat zo hard nodig heb!!!

11. MamavEsmee

Lovely.. fijn dat je rug iets beter voelt! Verstandig dat je het huishouden even laat voor wat het is!

Mamarianne.. Moet Jurre op dieet? Hopenlijk heeft de dieetiste tips voor je!

Nicole.. Gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!! Balen van de weegschaal.. Misschien even goed naar het toilet!

Whoopie... welkom! Ik zelf tel callorieen via www.caloriechecker.nl

Jantina.. wow wat goed zeg! Dat motiveerd..

Zusterje.. mooi dagje tot nu toe! En alles weer lekker schoon?

Mandy.. dat vaak wegen is herkenbaar.. Sta er soms wel 2x per dag op.. en wat voor zin heeft het?:) Succes met je baaldag.. is niet leuk!

Vanmorgen dus naar intratuin geweest.. Goed geslaagd! Heb een aantal mooie planten, wat nieuwe potten, kaarsen en een mooi stuk voor op tafel.. Was even slikken bij de kassa maar het resultaat mag er zijn!

Ennnnn.. het sausijzenbroodje smaakte niet zoals ik hoopte.. Stom he?:)

O: 1 krentenbol met koffie

T: sausijzenbroodje met een kop thee

L: 1 krentenbol met een flesje water en een breaker light

T: neem straks nog een stuk fruit.

A: 150 gram gekookte aardappelen, 200 gram rodekool en een filetlapje.

Totaal van 1011 callorieen..

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Mamavesmee: Klinkt leuk allemaal wat je hebt gekocht en dat van de kassa heel herkenbaar hihi....
    Smaakte hij niet zo lekker?? Hmm is misschien maar beter ook!

13. upc

upc Niet meer actief

Oke, klinkt beter dan Sonja!
    Ik ga het proberen. Maken jullie aan het begin van de dag een dagschema of zien jullie wel waar het schip strand?
    Ik zal eens op het voedingscentrum en caloriechecker kijken..

14. MamavEsmee

Whoopie.. ik plan dus vandaag al wat ik morgen ga eten..;)

15. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    O: 2½ boterham (zoonlief wilde ook) 1 filet americain en 2 gegrilde ham. Glas Jus d' orange

T: Kop thee en mandarijntje

L: 2 boterhammen 1 filet , 1 ham plus glas water

T: Appel

A: Gekookte aardappelen , spruitjes en balletje rundergehakt
    en een glas melk :D

Kom ik op 1350 cal. Vind ik netjes en goed vol te houden zo!Geen honger ofzo...

Net even een rondje gewandeld met mijn hondje en zoonlief, was lekker bezig en had goed de vaart erin, zeker toen het ging druppelen...:D Was zo thuis hahahaha maar wel ff lekker!

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Jep, ik plan de dag! En je kan gelijk kijken op hoeveel je zit en wat je nog mag of juist niet!

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @mamavesmee; heerlijk dat je geslaagd bent,, :D:D
    Jah vies he als je dat niet meer gewent bent en het ineens moet eten :(

Hier net 2 uur lessen gehad ;) :D ging super,, auto is 4x afgeslagen maar dat was haha normaal :p
    Schakelen ging ook super alleen sturen moet ik nog wat aan werken maar was wel eng :p

Liefsz 8)

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Mandy1 wees sterk en hou het op gezonde lekkere tussendoortjes of zoek even op wat je wilt eten dan schrik je wel van de calorieën die er in zitten

@Champy Het is echt herfstweer he maar wel lekker even naar buiten. Ik was op visite dus heb het netjes gehouden haha. Maar ik heb er geen moeite mee om het af te slaan maar kom vandaag laag uit met cal. Eten zelfgemaakte tomatensoep zitten weinig cal. in.

@MamaRianne jammer dat het niet lukt met cc is juist erg makkelijk omdat je eigenlijk alles mag eten maar ja als het niet werkt dan lukt het niet. Hopelijk kan de diëtiste je helpen!

@MamavEsmee Hier alles goed hoor en het is weer schoon heb even een zooi kastjes en lades in de keuken uitgemest en schoongemaakt en ondertussen een grote pan tomatensoep gemaakt.
    Intratuin is GEWELDIG!!! :D maar je mag jezelf weleens verwennen hoor je bent zo goed bezig met lijnen SUPER!.
    Eigenlijk maar goed dat je saucijzenbroodje niet smaakte... :p
    Jou dag ziet er ook netjes uit!

@Whoopie ik maak 's avonds meestal een lijstje voor de volgende dag ongeveer dan het kan altijd weer een beetje afwijken maar je kan het makkelijk veranderen. Suc6 ermee en gezellig dat je meekletst hoe meer zielen hoe meer vreugd!;)

@Humbly89 super dat het lessen zo gaat mijn zusje is ook net bezig die komt ook elke keer met der rijverhalen erg leuk! :)

Ik ga even lekker relaxen achter de pc. Tot straks allemaal

Liefs! :p

19. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik kom ook weer even mijn neus laten zien....ik schommel heel erg (en weeg te vaak ;)) halve kilo er aan ,halve kilo er weer af,halve kilo er weer aan enz enz.Ik ga zondag naar de pannenkoekenboot,dus deze week is toch al een beetje een verloren week kwa lijnen.Maar ik ga voor op gewicht blijven de komende week en daarna weer vrolijk verder.In het verleden hielp het wel om eens een keertje goed te zondigen en dan viel ik daarna weer goed af.Is geen tip hoor :D maar bij mij werkt dat zo.

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @zustertje; haha jah leuk he!! moest door de regen rijden op een gegeven moment en dan met 100,,, oooh wat was dat eng joh maar wel super gaaf :D
    hhaha voel me net een klein kind :p

@Suzanne; haha moet gerust een keer kunnen ;) ik doe het oowk hoor om het weekend lekker veel patat met majo enz eten :D en idd ik val daarna ook weer beter af ;)
    En het schommelen komt omdat je elke dag weegt,, iedereen schommelt per dag maar merken het niet omdat ze niet elke dag wegen ;)

Liefsz 8)

Deel Deze Pagina