10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Jahaaaa!! Van 87 naar 85,5 :D!!! Ik is gelukkig.

En vandaag begint weer een nieuwe week :D!!

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

Zo vandaag ben ik dan ook begonnen met een nieuwe lijn. Ik ga nu mijn calorieen tellen en zorgen dat ik tussen de 1200 en 1500 zit elke dag. Ik zal vandaag op 1100 zitten dus netjes. Hoop dat dit me laatste kilotjes laat verdwijnen haha. Moet er nog 10,2 het liefst 12,2. Woog vanmorgen 77,2 en wil naar 67,2 liefst 65 kilo. Moet ook voor me gezondheid dus ik heb eigenlijk ook geen keuze. Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen en oppeppen want het zal niet altijd makkelijk zijn....

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

Wat goed van je zeg!!

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden!!!

Alweer een drukke morgen gehad.
    Ben net weer thuis. Moest even mij vader feliciteren en de tuin bekijken. Hij ziet ABRAHAM vandaag :). Wilde zo graag mijn cadeau geven. Ik heb via Ziggo.nl een fotoboek gemaakt van toen hij baby was tot nu. Geweldig. Hij vond het prachtig en had nog net geen tranen in zijn ogen.

@Patriesja, ja, forummen is nogal verslavend.
    De laatste weken ben ik veel actiever aan het forummen steeds, komt ook omdat het hier gezellig is en nu ik zwanger ben lees ik weer veel mee. Heb mijn mannetje beloofd wat minder te forummen :):p, maar erg vind hij het niet.

@Moppie, nou meid, je weet het nooit. Als ik je klachten zo lees ;). Je bent wel ongesteld geweest toch? Was je het erg???
    Kijk, omdat je ook al aangaf dat je hoopte een inesteling..... en je voelt je nu zo. Ik denk dat ik in jou situatie er toch een testje tegen aan zou gooien. Als het zo zou zijn, zou je wel positief testen denk ik. Hoop het voor je. En dat verbouwen, haha je hebt nog 8 maanden dan he ;). Wij gaan in juli verhuizen, dus moeten ook nog van alles doen. Deze zwangerschap zal wel heeeeeel snel gaan dit keer. Broodjes smeren is wel goedkoper inderdaad :).

@mamavesmee, nou, merk de laatste tijd wel dat ik het teveel vind. Soms heb ik het gevoel Esmee te kort te doen, terwijl ik eigenlijk niet zo heel veel oppas nodig heb. Ik werk vaak late diensten, dus werk meestal een groot deel van de tijd dat Esmee slaapt.
    En bij oma en beppe vind ze het helemaal geweldig, en oma heeft nog twee kinderen waar ze op moet passen, dus ze geniet volop. Maar het is meer je eigen gevoel soms. Deze week moet ik toevallig morgen overdag, dus van 07.00 tot 15.00, en woensdag van 16.00 tot 22.00 en dan het weekeinde weer. Kijk, dan is Harrold wel thuis.
    Stel ik zou inplaats van 28 uur werken, naar 24 uur gaan scheelt dat in de maand een slaapdienst. Het financieele stukje maakt dan veel meer verschil dan die enkele slaapdienst. Ik moest na de bevalling in eerste instantie wel 28 uur werken. We hebben een huis gekocht waar we al een dik jaar hypotheek voor betalen en dan onze huurwoning nog ( we wonen er nog niet, hele verhaal, ga ik niemand mee lastig vallen ). Dus om extra dingen te kunnen blijven doen wel hiervoor gekozen. Maar nu ik weer zwanger ben begin ik toch wel heel erg te denken en te piekeren wat ik met mijn uren wil straks. Vind werken ook heel lekker, en ontzettend leuk, maar mijn gezin is wel belangrijker voor me. Wil gewoon een goede combi en dan is 28 uur gewoon wel erg veel, maar vind het ook prettig :(. Maar jah, heb ook zoveel hobby's waar ik meer mee wil en nu gewoon eigenlijk geen tijd voor heb. En met een tweede kindje erbij heb je nog minder vrije tijd ;). Lastig, keuzes maken!!!! Je krijgt er sneller uren af dan erbij, dus mijn man zegt ook: "kijk het eerst aan, je hoeft nu geen keuze te maken". Jeetje, wat een verhaal zeg :).
    En ik vind 1.1 kilo afgevallen in een week erg goed.
    Dus je mag tevreden zijn hoor, al snap ik je teleurstelling ook wel.

@meisjeV, zo wat goed zeg!!
    Gaat lekker het afvallen bij jou.

@Humbley, beterschap.

@mamarianne, je bent er weer!!!! Even bijkomen dus nog:(, eventjes dan :p.

Ik ga snel verder met opruimen.
    Wil nog even wat was strijken zometeen.
    Het weer is bagger weer, maar goed, wilde er nog wel eventjes uit vanmiddag ;). Donderdag 17 graden vertelde mams :).

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hai hai,
    nee nog niet ongi geweest. ronde 1 was 29 dagen maar volgens mij heb ik mn ei nu een dag eerder gehad dus ik verwacht mn ongi op donderdag. naja ik wacht gewoon af, ga ook nog niet meteen testjes in huis halen want dan maak ik mezelf alleen maar gek...

Wat heb je trouwens nog een jonge vader!!
    Begin me meteen af te vragen hoe oud iedereen hier is :p

Moppie = 29 =)

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nina welkom! Ik tel ook callorieen.. Probeer tussen de 1100 en de 1300 te zitten op een dag! Overdag kom ik rond de 1000 uit.. En neem dan tegen 21.00 nog wat lekkers ( Lays Baked, wat zoutepepsels of een zakje snack a jacks..) Daarnaast probeer ik elke dag minimaal een half uur flink te bewegen!

Trieske.. 69,9.. wat een mooi getal! Wat had je gehoopt?

Jantina.. Heb het weekend al mijn uren gewerkt dus vandaar dat ik 7 dagen vrij heb! 2 avonddiensten is ook wel lekker!;)

Mamarianne..Fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad? Wat woog je vanmorgen? Dan kun je een streven bepalen voor volgende week! Kom op he?!!!:)

Jongmoedertje.. Je hebt hiervoor Sonja gedaan toch?! Hopenlijk gaat het met callorieen tellen bij jou net zo snel als bij de meeste van ons!

Butterfly.. je paps was dus blij met zijn cadeau! Snap je beweegrede om " meer" te blijven werken wel en zolang jij het met thuis goed kunt combineren lekker doen! Financieel is het hier niet nodig... En die ene slaapdienst in de maand doet het hem ook niet he? Joeppie.. 17 graden zou wel erg lekker zijn! :)Kan Esmee haar nieuwe spijkerjack en bodywarmer eindelijk aan!! :D

Vanmorgen de week boodschappen gehaald, flink aan het sjouwen geweest.. net mijn eierkoek en flesje water op!

Beneden is al gestoft en gezogen, als Esmee straks op bed ligt even dweilen.. Vanmiddag nog even naar de hypotheker fietsen, die doen onze belasting aangifte..

Vind dit weer maar niets aan.. Vanmorgen met de honden uitlaten regende het.. Pfff heb er dan echt de P in!

7. steenbokje

ps. 17 graden??? genieten!!!!!

8. MamavEsmee

Moppie.. ik ben 25.. wordt in Mei 26!

9. steenbokje

Succes!!!
    zie dat je ook uit friesland komt. Lekker veel friese dames hier ;)

10. steenbokje

Ahhh mooie leeftijd :)
    wou dat ik nog 25 was :D

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MvE jij 25??? ;)
    Dacht dat je al ouder was *bloos* hoe ik daar bij kom geen idee maar je komt aardig Volw over ;)
    Vanmorgen niet gewogen hoor,moest snel snel,Jurre uit bed en kleren aan mezelf kleren aan doen Lukas uit bed en kleren aan doen,flessen melk maken zelf ontbijten en op tijd naar de peuters vertrekken.
    Misschien van de week ff tijd :)

Enne 17 graden :p kom maar op haha

Reageer later ff op iedereen dat probeer ik dan maar ;)

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    20, word in juli 21 ;)

13. steenbokje

Was wel te gokken Humbly :p

Beterschap trouwens! Wat naar!!!

@MamaRianne: hoe oud ben jij dan?

14. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    ben 21, april 22 :)!

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik ben 26, 8 juni 27

@mamavesmee, hier is het ook niet nodig eigenlijk....., maar ja, ik heb nogal dure hobby's oa uitgebreid winkelen met Esmee, lekker uit eten, weekeindjes weg op zijn tijd. En jah, dat kost toch allemaal wel wat. En we gaan verhuizen en hebben nogal een dure smaak, wat nou eenmaal niet in 1 keer valt te realiseren. Maar goed, ik heb nog even om erover na te denken he ;). Nog geen idee.

De belastingsaangifte moeten wij ook nog doen. Hebben iemand in de familie die dat voor ons doet.

@Moppie, oh, ik dacht dat je ongesteld was geweest net. Maar dan ben ik de war met iemand anders denk ik. Nou in dat geval....... het is mogelijk :). Hoop het voor je.

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik word 30 :$ op 21 Aug 8)

Haha old wiefke he :p

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    aaaaaaaaaaaah dan zet ik hier echt mijn leeftijd niet weg .. stelletje jonge kipjes ...
    ik word een getal dat je niet kan omdraaien en het begint met een 3 :D
    maak er maar wat van

humbley beterschap !! auw dat doet echt pijn .. bij mij zijn ze er 5 jr geleden uitgehaald door die ellende

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Euhhh toevallig 33 :p

19. MamavEsmee

Rianne.. vind je dat ik veel ouder overkom? Of je vind me gewoon een oudwijf!:p

Butterfly.. wij hebben volgens mij de zelfde hobby's! En het hebben van een dochter is een dure hobby!:D

Esmee ligt op bed.. Ze zit nog te zingen en te kletsen! Hopenlijk gaat ze zo lekker slapen.

Zit nu achter mijn lunch.. Het is een boterham met light salami geworden en een krentenbol. Zal zo nog even een opkikker pakken.

Het weer wordt hier steeds triester.. Hopenlijk is het vanmiddag nog eventjes droog.

Ik heb van het weekend de dvd box deel 1 van Law and Order binnen gekregen.. denk dat ik die er maar even in doe! ;)

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nou zeg wat denk je wel niet van mij ;) :p

Ja je komt veel ouder over idd :D
    Wijs enzo haha

Deel Deze Pagina