10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mamarianne.. vooral EIGEN wijs!:D

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

kom ik hier even mijn verhaal vertellen ik had al aangegeven dat het kut ging ..

ik kom net van de dokter af en wat ik al dacht heb ik helaas een mk gehad
    ik ben maar kort zwanger geweest maar het is en blijft toch balen en ben er ook verdrietig om
    het heeft ff tijd nodig
    binnen een paar dagen was de test ineens weer negatief .. dan moet je nog twee weken wachten voor het zekere en vandaag is het dan officieel
    valt toch ff tegen
    gelukkig is tim erg vrolijk en lief op het moment en dat helpt alles
    we gaan er gelijk weer voor en ik ben er ook echt van overtuigd dat het weer goed komt en we echt nog wel een 2e kindje krijgen daar maak ik me geen zorgen over

ik heb wonder boven wonder ook mijn lijnen volgehouden en hoop dat mijn lijf het ook snel wil opgeven heb nog zo veel kwaaltjes ...

alleen vandaag wou ik een baaldag houden maar ben nog steeds de kast niet ingedoken

aan degene die zwanger zijn ik ben heel erg blij voor jullie en hou vooral voor mij je mond hier niet .. ik wil graag weten hoe het met iedereen gaat ..

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Jeetje Emma das niet leuk!! Sterkte met het verwerken!!

Net zo eigenwijs als mij dan zeker ;) :p haha

4. MamavEsmee

Emma.. wat vervelend dat je een mk hebt gehad! Dikke knuf!

Mamarianne.. Haha..ja, vast!

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

pffft Emma da's geen leuk nieuws. Ik hoop dat je de draad snel weer op kunt pakken. Gaan jullie er meteen weer voor of wacht je eerst je ongi af?

@leeftijd: allemaal broekies hier :p

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    @emma; heel veel sterkte meis!!

hier gaat het met lijnen weer goed,, haha drink nu extra veel water want dan doet mij keel niet zo veel pijn :p

Liefsz 8)

7. MamavEsmee

Moppie.. jaloers!;):p:D

Humby.. vind het knap dat je het nu weer kunt oppakken! Ben benieuwd naar je menuutjes.

Hier de eerste 1,5 liter al weer op voor vandaag!

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    @mamavesmee; jah sta er zelf ook nog wel versteld van maar jah ik wil er ook voor gaan en dan scheelt toch altijd weer ;)

O;
    - 200 gr magere yoghurt met 45 gr kellog's nature's pleasers
    - 1 banaan
    - 1 glas halfvolle melk

T;
    - 1 peer
    - 2 glazen water

L;
    - 2 bruine boterhammen met sandwichspread
    - 1 glas water

T;
    - 2 mandarijntjes
    - 2 glazen water

A;
    - 120 gr bruine bonen
    - 130 gr gekookte aardappelen
    - 1 sauslepel jus
    - 70 gr worst

totaal kcal vandaag; 1209

vanaaf nog meer water hoor ;):p kan zijn dat het avond eten nog veranderd aangezien bonen moeilijk weg te krijgen zijn voor mij zonder veel jus ( zow droog ) dan komt er vanaaf wel weer een nieuwe lijstje ;)

Liefsz 8)

9. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Yes, ik woog vanmorgen 64,9 kg, dat betekent streefgewicht behaald.
    Ik ben superblij...... wat een mooi moment (stom he dat je zo gefocust kan zijn op een paar getallen....). Had me echt voorgenomen het te gaan halen bij de start en ja hoor, het is dus gelukt.

10. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ emma29 , jeetje meis , heel veel sterkte !!

Hier ook een oudje , ben in januari 30 geworden :):) maar ben intussen wel eraan gewend ... voel me in ieder geval nog niet zo oud :D

Kom vanavond even bijlezen en kletsen !!

11. MamavEsmee

Inez..wat goed zeg! Gefeliciteerd!

Humbly.. spinazie oid is wel makkelijk weg te krijgen, of appelmoes!

Nicole.. Tot vanavond!

12. steenbokje

whahaha JA!

had heel graag ook zo jong moeder willen worden ;)
    maar soms loopt het ff niet zo als je had gehoopt he 8)

1,5 liter! pffft ik heb vanmorgen een pakje sap op en zit nu verplicht aan een halve liter thee. hoewel dat ook niet handig is omdat ik zo weg moet om te werken :p

13. steenbokje

Gefeliciteerd! Nu nog even hier blijven hangen om te stabiliseren natuurlijk :D

14. MamavEsmee

Moppie.. i.d. loopt het soms niet zoals je wilt. Het zat bij ons nog niet in de planning.Had goede doorgroei mogelijkheden op het werk maar helaas! Maar had het voor geen goud willen missen hoor! Moet zeggen dat ik het heerlijk vind om jong mama te zijn! Heb veel energie, ben nog erg ondernemend en straks als Esmee wat ouder is kun je je " eigen leven" met vakanties etc weer oppakken.

Werkse voor straks!

Het blijft hier waarschijnlijk gewoon regenen, de regenkap maar op de wagen en lopend er heen.. Fietsend wordt Esmee zo nat.. Trek ik als ik thuis ben wel mijn huispakkie aan!:D

15. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Sterkte emma, :(!!

Nja, hier weer fris begonnen aan mn nieuwe week.

Laat Ontbijt: Special K met melk
    glas melk en kop koffie.

L: smoothie met appel.
    Thee
    T: Nog geen idee, zit altijd zo machtig vol van die smoothies.
    A: Lasagnette met komkommersalade.

Als caloriechecker t goed heeft zit ik dan op nog geen 900 cal.
    mag er dus nog wat bij hebben vandaag :D!!

16. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik ben 24 jaar en heb 3 kids van 5, 3 en 1 jaar. Vind het heerlijk om zo jong moeder te zijn. Heb ook wel veel vooroordelen naar me hoofd gekregen en nu soms nog maar daar trek ik me niks van aan. Als wij maar gelukkig zijn!!

Er zijn hier idd veel friese dames leuk zeg!

nou ik heb me menu voor morgen ook al klaar dat is zo 1090 calorieen! Hoop dat jullie dieet mij ook gaat helpen!

Ik heb idd sonja gedaan in een jaar tijd 20 kilo mee afgevallen, hoop nu met dit dieet de laatste kilo;s eraf te krijgen!

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    #3077 butterfly24, 15 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
    Wat een weer:(, ik moest er eventjes uit om groente te halen dus ben ook maar door de regen gegaan. Net weer terug, niets aan. Worden jullie van dit weer ook zo depri??? Ik wil lente, ik wil zon, ik wil een stralende blauwe lucht, ik wil met Esmee fietsen en wandelen, langs de hertjes zonder door de blubber te jakkeren.....!! Zucht... mijn mams zei donderdag ;).

@Emma, oh wat vreselijk meid!! Heb het met je te doen. En inderdaad, ook al was je maar heel kort zwanger, de klap blijft hard en dit doet ook pijn. Het heeft inderdaad even tijd nodig om erover heen te komen. Ik heb het ook meegemaakt helaas. Ik ben er echt even kapot van geweest. Heel veel sterkte in elk geval, en een mega dikke knuffel.

@mamavesmee, ja, het hebben van een dochter is een hele dure hobby. Helemaal als onze tweede ook weer een dochter blijkt te zijn:p. Ben heel benieuwd. Dus lekker voor de tv vanmiddag, heerlijk. Ik kruip straks lekker met een kop thee op de bank, en misschien nog even lezen. Maar de middag is ook alweer bijna om zie ik :$, time flies.

@Jong mama zijn, bevalt mij ook heel goed. Ik heb altijd gezegd, als ik 26 ben wil ik mijn eerste kindje krijgen. En ik was 8 juni 26 geworden en 12 juni was Esmee geboren, en een jaar later op mijn verjaardag dus weer zwanger. Wat mamavesmee ook zegt, je hebt zoveel energie, en als Esmee 10 is ben ik nog maar 35, vind dat wel erg fijn. Maar ja, als je inderdaad nog ambities hebt en wil doorgroeien wordt het pittig om te dit combineren met een groot gezinnetje. Het is maar net welke keuze je maakt, en tsja, soms maak je de keuze niet zelf he.

@Inez, geweldig meid! Je hebt het gehaald!!!! :D Geniet er van en sux6 met stabiliseren.

Ik zal zo aardappels schillen denk ik.
    Vanavond aan de stampot andijvie :).

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik vindt de dag ook al zo snel gaan vandaag,zo apart.

Inez wat goed zeg toppie van je hoor!!

19. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    en mijn dag schiet niet op vandaag... kan die snelheid qua tijd niet met jullie delen...
    Knallende koppijn hier... pff...

20. MamavEsmee

Butterfly.. i.d. die blubber en nattigheid..:x Dus er toch even uitgeweest! Jummie, stampot andijvie! Voor de tv is niet meer wat geworden.. Druk met het eten geweest.. En alvast wat voor morgen voorbereid.. Hoeft dat morgen niet, we gaan morgenvroeg zwemmen! Lekker...

MeisjeV.. balen van je hoofdpijn!

Ik vind de dagen uberhaubt snel gaan! de weken vliegen voorbij!

Jongmoedertje.. jij was er i.d. vroeg bij! Iedereen heeft toch altijd zijn mening klaar..;)

Zo, lekker even een halfuur door de regen gebanjerd.. Esmee zit naar sesamstraat te kijken.. :)

Deel Deze Pagina