hoi allemaal, ik heb een leuk weekend gehad, wel druk, zaterdag kinderfeestje en zondag verjaardag voor familie en vrienden dochterlief is 7 geworden. Ik heb me keurig gedragen, niet gezondigd Gisteren gewogen en er is inmiddels 15,8 af het gaat nu ongeveer met een kilo, soms 1,5 kilo per week ik ben heel tevreden en ik ga mijn streef wel halen...denk ik ik heb nog niet bij gelezen, dus ik ga vanaf hier weer mee
Rianne.. vervelend dat jullie het niet eens zijn over logeren.. Als de mams zich er niet prettig bij voeld werkt het toch niet.. Hier bij schoonouders een beter gevoel dan bij mijn eigen ouders.. Kan ik ook wel een boek overschrijven.. Jammer genoeg. Ninien.. Wow, 15,8 er al af! Enorm goed zeg!! En Nienke een leuk weekend gehad? 1-1,5 kilo per week is toch super? *** Wij gaan nu echt naar het zwembad! Doei..
Veel zwemplezier!!! Jammer dat je dat dan idd hebt bij je eigen ouders Ik wil best wel eens proberen om het te vertellen hoor maar hoop dat ik dan wel duidelijk kan overkomen. Tja ik weet niet of hij dat wel snapt! Ik wil straks als we getrouwd zijn een lang weekend *slik* met hem naar CP toen zei ik al dan brengen we de rest van het gezin bij mijn ouders dus Lukas,Jurre en Daiko de hond Dus maar even zien of dat door zal gaan Maar pffff heel weekend weg wordt nog slikken,en anders komen ze maar een dagje langs of zal dat voor de kids weer moeilijk zijn dan?!
Heey meiden Even snel een berichtje van mij.. @mve, de kapper ging aardig gister, hij vindt het nooit leuk en zit wel te jammeren, maar het lukt altijd wel. Weer een lekker kort koppie!! @emma, jeetje meid, wat ontzettend vervelend zeg! Wat naar om dat mee te maken.. een hele dikke knuffel voor jou!! Hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het dan een goede zwangerschap is! Sterkte! @leeftijd, nou hier nog een die bijna tegen de 30 is hoor over een paar weken ben ik 29! @afvallers, ik zag weer een aantal mensen die goed waren afgevallen! Goed gedaan meiden! Ook ik heb vanmorgen nog even stiekem gewogen en 62.1!!!!! Joehoe!!!! sinds zaterdag nog 0.6 eraf!! I'm very happy!!!!!!!! Nou ik ga ervandoor ga ff gezellig met mijn moeder naar de amsterdamse poort! Fijne dag iedereen!!
Hi meiden, ik ben nou al 2 weken 10 kg kwijt maar krijg er niet meer af... Ik doe Sonja Bakker maar wat doen de meeste van jullie? Misschien nog wat inspiratie voor mij? Ik lees wel heel veel goede verhalen zeg! Knap hoor dames! Ga zo door!! Liefs Inger
Goeiemorgen meiden , Wat een duister weertje vandaag gisteravond op de weegschaal gaan staan en ik woog weer 78.0 , begrijp er niets meer van maar ik ga voorlopig even niet meer op de weegschaal staan :x dat ding deprimeerd me !! @ patriesja , goed gedaan meis ! Super resultaat... @ mamavesmee , veel plezier met zwemmen .. @ inger , ik denk dat de meesten hier calorieen tellen .. @ ninien , gaat echt super he , kan alleen maar dromen van 1 kilo eraf in de week ..
Dan zijn we maar saai met zijn allen! Maar we hebben een heerlijk leventje toch!! Ik zou niet anders willen!
Goedemorgen meiden, @ Moppie: Ik heb gisterenavond mijn eerste kop zonnatura thee gedronken, en vanochtend inderdaad naar de WC geweest. Ik vond de thee alleen niet lekker! Bah @ Jantina: Van knijp hebben ze dus ook thee. Ik denk dat ik die maar ga proberen als mijn zonnaturathee op is. Hoop dat knijp lekkerder is. @ Weegschaal: wat een rotding! @ MamavEsmee: Veel plezier in het zwembad! @ Ninien: Super dat je al zo veel bent afgevallen! En nog gefeliciteerd met je dochter! @ Nicole: Hier hetzelfde met die stomme weegschaal. Ik geloof dat ding gewoon niet meer. (je moet maar iets of iemand de schuld geven he) Ik ga ook proberen om een paar dagen niet te wegen. Heb vanmorgen lekker uitgeslapen. Ik had het wel nodig. De weegschaal maakte me ook niet vrolijk vanmorgen. Ik ga mn streef voor deze week niet halen! Ik wil echt zo graag onder de 110. Ik hoop dat dat niet zo lang meer gaat duren. Maar ik heb nu echt het idee dan ik stil ga hangen. Waar ik al bang voor was. Eerdere keren dat ik afgevallen ben, bleef ik ook rond dit gewicht hangen. Ik ga vanmiddag lekker naar de kapper. Ik hoop dat dat me kan opvrolijken. Iemand nog ideeen voor een leuk kapsel? Ik heb krullen en kan voor mijn gevoel maar 1 kapsel laten knippen (wat ook mooi staat) maar ik ben het beu! Bij de kapper hebben ze ook geen goede ideeen. Dan zeggen ze doodleuk, ik zou het gewoon zo laten. Sorry, ik ben ontzettend chagrijnig! Liefs
@Jantina: wat heerlijk dat de 7 verbannen is van de schaal!! Gaat goed @MvE: ben gister ongi geworden Maar voelt op zich wel ok nu *pinkt traantje weg* Gister zei mn vriend heel lief dat t wel zou komen wanneer de tijd er rijp voor was... Lekker gezwommen? @MamaRianne: snap heel goed dat je je kleine man nog niet bij je schoonouders wilt laten slapen. Soms voelen dingen gewoon niet goed. Dat is ook niet uit te leggen. Gewoon pas doen wanneer jij het ook aankunt (geestelijk!) dus wanneer voor jou de tijd rijp is ooooww die wijze woorden van mn vriend hahaha... blijft hangen... @Ninien: wat ben je al veel afgevallen!!! WOW! Nog van harte gefeliciteerd met je dochter @Patriesja: bijna 60 gaat goed!! Ik heb ook de neiging om te gaan shoppen, maarja, inkomen is gehalveerd (werk nu 1 dag op kantoor ipv 2 dagen) dus kan weinig helaas @Inger: Vervelend... maar soms sta je even een tijdje stil. Het belangrijkste is dat je gewoon door gaat met je dieet, dan komt het afvallen vanzelf ook weer op gang. @Melanie: niet lekker? oww ik vind dat soort smaakjes echt heerlijk, maarja smaken verschillen he! Herinner me van de eerste kop ook dat ie niet lekker was trouwens. Net als met groene thee, vond ik eerst ook niet lekker. Mn eerste biertje was trouwens ook niet lekker hahaha maar heb er toch heel wat naar binnen gegoten in de pubertijd Ik denk dat het ook gewoon wennen is aan de smaken, of probeer die met pepermunt die eerder genoemd werd... Wel fijn dat het heeft geholpen @Zwemmen: ik vind het heerlijk om te zwemmen maar kan de motivatie niet vinden om elke week te gaan. Heb mn sportschoolabo ook opgezegd begin dit jaar omdat ik maar 4x was geweest in 2009 ofzo. Zonde! Per keer zwemmen of squashen kost het me 3,50 dus kan net zo goed per keer betalen. Scheelt weer 30 euro per maand... Misschien is het een idee om met meiden hier uit de buurt te zwemmen? Er zijn nu toch al heel wat meiden uit friesland.
Hoi dames, Ben ik weer, druk druk gehad met de kleine die nog steeds ziek is. Afgelopen weekend 3x naar de hap gegaan ivm hoge koorts (schommelde tussen 38.5 en 41 graden). Nu heeft ze uitslag op haar lichaam nav antib die ze kreeg, nu heeft ze een andere gekregen en ook nog eens oor en neus druppels erbij. Het gaat gelukkig ietjes beter, ook had ik mijn schoonouders op bezoek die bleven slapen. Gisteren geen tijd gehad om te wegen dus vanochtend gedaan en ja hoor er is 1kg eraf joeppieeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A.s dinsdag afspraak bij de dieetiste, ben benieuwd. Zaterdag (was een chaotische dag): O: dmb halvajam, dmb kaas, kop nanyuthee Ts: eierkoek, glas magere melk L: nvt Ts: nvt A: nvt T: kop thee Zondag: O: tomaat/knoflook/eiprutje, thee, homemade brood T: fruit, glas water L: groente/vleespannetje T: dadels, glas karnemelk A: salade Vandaag: O: olijven in oolijfolie, stukje stokbrood, plak kaas T: glas water, peer L: kom kellogs met magere melk T: glas jus d'orange, plak ontbijtkoek A: Soep, pistoletje, salade T: appeltaartpuntje, kop koffie
hoe doen jullie het met de kids en man. Eten jullie allemaal hetzelfde. Of maak je wat voor jezelf klaar en voor je man en kids wat anders? Pff heb ff een dipje haha. Heb net een lekkere krentebol met kaas op en een glas melk, maar stiekem had ik wel zin in nog eentje, maar ja dan komt het niet uit met me calorieen. Hmm maar even doorbijten tot de thee tijd!
ik heb het heel druk met koken.... Manlief doet sonjaB Ik doe dr frank En de kindjes moeten ook goed eten... dus meestal 3 verschillende pannetjes vanaaf bietjes voor mannetje broccoli voor de meisjes, en een quiche voor mama maar het lukt wel hoor
ff een help!!!! zondag heeft me man goedbedoeld een chocolade cake gebakken. Die is natuurlijk hier nog niet op. Nu las ik dat een stuk wel 136 calorieen is ofzo. Ik ben de enige hier die die cake eet de rest hoeft hem niet. Wat zouden jullie doen? De cake bewaren en elke dag een plak eten en dus in me calorieenmenu meenemen tot ie op is. Of gewoon weggooien jammer dan?? dit is me menu vandaag; ochtend glas optimel plus 1 cracker met sandwichspread. tussendoor plak chocolade cake middag groot krentenbol met kaas en glas melk tussendoor 1 evergreen koekje avond 100 gram aardappels 150 gram spinazie en een halve kipburger tussendoor 1 Kiwi zo kom ik op zo 1100 calorieen vandaag. Morgen zou me menu zijn ochtend grote krentenbol met kaas tussendoor een plak chocolade cake middag 2 crackers smeerkaas plus glas optimel tussendoor 1 evergreen koekje Avond 100 gram aardappels plus 150gram wortelen plus halve kipburger en glas melk Tussndoor 1 Kiwi Snappen jullie nou waarom ik me afvraag wat ik met de cake moet? Het kost me wel elke 136 calorieen die ik ook ergens anders aan kan spenderen smorgens ofzo.....Vind het ook zonde om weg te gooien, maar goed een hele week cake eten van chocola lijkt me ook niet lekker. Of ik moet de hele cake nu gaan opeten haha. Dan heb ik er geen last mer van de rest van de week maar dan zit ik morgen wel weer met me extra grammen die er aan zitten!
Oh ja zo ging het hier ook hoor ik deed sonja bakker, me mannetje at gewoon en me kids zijn zoooooooooo zinnig! En nu is het nog zo, ik maak voor mij en me man hetzelfde en me kids krijgen meestal wat andere groente dan ons omdat ze zo zinnig zijn. Maar me mannetje heeft denk ik niet altijd zin in hetzelfde als ik vandaar dat ik me afvroeg of het normaal is om 3 verschillende maaltijden te maken haha....