10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weg gooien jammer dan.
    kun je ook niet meer in de verleiding komen

ik heb na het feestweekend een hele taart aan de overburen gegeven, en een halve mokkataart weggegooid
    Nou hou ik zelf helemaal niet van taart, maar mijn mannetje vind het heerlijk, en die zei weg geven die taart, dan is de verleiding weg

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Jongmoedertje: Ik denk dat het het verstandigste is, om de cake weg de gooien/geven. Maar ik denk dat ik elke dag een plak zou eten. :) Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om het weg de gooien. Dat is ook mijn probleem. Als ik weet dat er iets lekkers in huis is. Moet het op! :) Maar als je het kunt, zou ik m wegdoen.

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden hier een paar dagen niet online geweest.
    ik heb een heerlijk weekend gehad en daardoor dus ook 1 kilo aangekomen:x.
    ik heb nu pilletjes besteld, citroensapkuurcapsules.

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wat zijn dat voor pilletjes??
    Scheiden die het vocht af?!

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    lijst;

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Rianne.. Mijn schoonouders zullen er alles aan doen om het voor Esmee fantastische te maken en ze houden rekening met Esmee. Mijn ouders hebben geen extra ruimte voor Esmee op te slapen, dus dan slaapt ze in het kantoor van mijn vader ( waar hij sigaren rookt).:( Mijn moeder rookt stiekem. ;). En Esmee is astmatische.. op het moment gaat het erg goed en gebruikt ze geen medicijnen dus het is niet echt goed voor haar om daar te zijn. Maar ze houden er weinig rekening mee.. Verder is mijn moeder goed in de boel verdraaien. Ik vraag haar bijv om Esmee eerst brood te geven en dan wat lekkers en vervolgens eet ze alleen snoep. Goh.. waarom zeurt ze nou toch altijd om snoep..:x Ze wonen achteraf en om hun huis zit prikkelgaas.. Op ooghoogte voor Esmee.. Ze wonen aan drukke weg. Voelt allemaal niet zo prettig zeg maar..:) Hopenlijk kunnen jullie na jullie huwelijk toch een nachtje ontspannen weg!

Patriesja.. Gelukkig gaat het knippen wel goed! Esmee wordt donderdag een ander kapsel aangemeten.. Pony en een Bob.. ben benieuwd.

Inger.. de meesten van ons doen callorieen tellen, net zoiets ls Sonja..

Nicole.. Jij ook weer ruzie met de weegschaal!:)

Melanie.. nu is het belangrijk om door te zetten he?! Schouders er onder en gaan. Misschien eens goed kijken naar je eet patroon.. Eet je veel brood? Misschien eens kiezen voor knackebrod, yoghurt of kwark met muesli of fruit. Andere soorten groenten, vis ipv vlees of eens vegetarisch.. Even wat tips. Veel plezier bij de kapper. En misschien ipv een nieuw kapsel eens highlights? Lijkt je coupe ook meteen heel anders!

Moppie.. ach meis toch! Ik had niet meegekregen dat je ongi was geworden.. Dikke knuf! Jullie tijd komt echt hoor!

Sweetroosje.. Druk met je meisje en dan ook je schoonouders nog over de vloer.. jeetje! Wat goed dat er een kilo af is! Daar doe je het voor he?

Jongmoedertje.. Esmee en Erwin eten het zelfde en ik kook groente en vlees apart.. Of als ik pasta maak vries ik 2-3 porties voor mezelf in ( lusten Esmee en Erwin niet);).. Vind dit zelf niet zo vervelend. Ik zou de cake weggooien!:D

Mandy.. Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad.. jammer van de kilo extra, maar als je het maar weer oppakt!

Humbly.. je bent maar druk met de lijst!

Vanmorgen heerlijk gezwommen en natuurlijk gekletst met een vriendinnetje.. Esmee vermaakte zich prima in het zwembad!

Net 2 boterhammen en een opkikker op! Jeetje wat vult dat zeg.. Een kop opkikker!

Ben nu zo duf als een konijn! Ga de afwas maar eens doen en dan de honden een plas laten doen..

Als Esmee straks wakker is even een stukje met de fiets weg!

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Moeilijk dan MvE
    En vreemd dat ze zich niet willen aanpassen en niet eens iets moois hebben voor Esmee om te slapen :(
    Jammer dat het zo moet dan!

8. MamavEsmee

Rianne.. weet je wat het is. Je kunt iemand niets verplichten. Maar als ik de keus heb of bij schoonouders logeren of bij mijn ouders dan kies ik voor schoonouders..:)

9. het rookprobleem heb ik bij mijn zus ook.

het slaapprobleem bij mijn ouders is dat ze geen extra slaapkamertje hebben en dat ze dan bij mijn ouders in bed moeten ;)
    Dat vinden Nienke en Nina niet erg, maar zij wel.
    En ik vind het echt een probleem dat mijn moeder mijn adviezen afdoet met een handzwaai

ik wil dat ze geen koffie krijgt en niet te veel snoep en zeker geen suiker door alle dingen heen :$
    Maar mijn moeder zegt dan ik heb er drie groot gebracht, ik weet heus wel hoe het zit..en hup daar gaat weer een slokje koffie bij Nina dr mondje in
    Maar ik wil er geen familie ruzie over laten ontstaan, maar leuk vind ik het niet

Bij schoonmama hetzelfde hoor, daar krijgt ze ook alles wat god verboden heeft

Zelfs nu ze op het bureau gezegd hebben dat haar gewicht een aandachtspuntje is, zeggen ze gewoon oooo dat kind is niet te dik, kan het makkelijk hebben

Hallo ik zeg toch ik wil het niet hebben... jammer dat ze mij nog steeds als het kleine meisje zien ;)
    en het gewoon toch doen :(

10. MamavEsmee

Ninien.. iritant he? Maar jou ouders zijn al wel een stuk ouder dus misschien is dat ook meer de generatie?

Ik vertelde mijn schoonmoeder dus dat Esmee haar haar er af gaat. ( boblijn) en ze zei: Dat vind ik zonde hoor.. Toen zei ik: jammer dan, het is ons kind!:D

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik snap je helemaal MvE

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

MvE, ja idd daar doen we het voor. Als ik elke week 1kg afval ben ik allang blij! Zwemmen, heerlijk joh zou ik ook wel willen en het liefst elke week.

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zo net ipv kom magere melk en kellogs toch maar glas magere melk genomen met sneetje filet american.

Opkikkers zijn idd vullend, straks ook maar 1tje nemen. Maar eerst kijken hoeveel kcal ze bevatten en hoeveel ik er vandaag heb.

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

elke plak in een apart zakje en dan in de diepvries stoppen. Zo kan je een plak nemen wanneer JIJ het wilt, en niet wanneer het op moet ;)

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Heb mijn soep en pistoletje weggelaten bij het avondeten, zo een opkikker nemen en dan zit ik vandaag op 1366 kcal dus onder de 1400!

16. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE: zucht... nja ben wel heel erg teleurgesteld maar vriendjes reactie gisteraaf was gewoon lief... komt wel goed ;)

Ik vind die opkikkers echt niet vullen hoor! Wel eventjes maar kan een half uur later weer een pakken omdat mn maag knort...

@(Schoon)moeders: die doen toch alles wat verboden is! Want als oma MOETEN ze hun kleinkind toch verwennen? :p Ik zie mijn moeder dat straks ook doen vrees ik.

@SweetRoosje: netjes onder de 1400kcal!

@Hier: hang ook al weer de hele dag op de bank met laptop op schoot. net een enorme bak pasta naar binnen gewerkt! bluuhhhh maar dat mag vandaag (morgen niet meer)

O: 2 activia yoghurtjes
    T: appel
    L: macaroni uit de diepvries (te grote bak! bluuuhhh)
    T: zakje fruit
    A: 4 koppen thee
    T: zie ik wel als ik thuis kom van het werk

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Als ik dat hier zo lees, kan ik blij zijn dat wij nog maar aan 1 kant ouders hebben. Mijn schoonouders heb ik nooit gekend. Maar als ik dat zo lees, zou ik er inderdaad ook niet vrolijk van worden, als er niet meegewerkt word met de dingen die jij wel en niet wil voor je kind.

@ MamavEsmee: Ik zat gewoon weer hartstikke verstopt en ik denk dat dat ook wel meewerkt met het niet afvallen. Vandaag wel weer 2 keer naar de WC geweest. Dus blijf Moppie's thee ;) toch nog maar even gebruiken. Hoop dat ik morgen wel weer afgevallen ben. Zou toch wel moeten, zou ik zo zeggen. Maar je hebt wel gelijk. Ik eet qua ontbijt en lunch wel vaak hetzelfde (wel ander beleg). Moet ik toch wat meer variatie in gaan brengen.

Ben inmiddels terug van de kapper. Heb mn haar hetzelfde laten knippen als anders, alleen nu heb ik ook een schuine pony. Ik zie er ineens heel anders uit. Ben benieuwd wat mn vriend vanavond zegt als ie thuis komt van zn werk. Die weet niet dat ik naar de kapper ben geweest. Maar ik denk dat ie het wel leuk vind. Hij zal het alleen minder vinden dat er 10 cm van de lengte af is. hahaha... Heeft hij even pech.

Zo, ik ga even fruit eten.

Liefs

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Dank ken je mijn schoonmoeder nog niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Die niet van het verwennen maar heel wat anders

19. MamavEsmee

Moppie.. Nee, op lange termijn vult het niet! Maar als je het naast 2 boterhammen neemt dan zit ik bomvol!;)

Rianne.. Ben nu wel heel nieuwschierig!;)

Melanie.. oef.. een beetje verstopt dus! En toch een andere look dankzij de kapper!8)

Sweetroosje.. Netjes hoor! Onder de 1400!

Lekker een stukje gefietst en een bakkie gedaan bij mijn broertje ( ziektewet.. )

Nu staat het eten op!

Lekker witlof met aardappeltjes!!

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wie uit friesland wil vanavond mee naar babyzwemmen hahaha :p

Ik zal wel even zien wanneer ik even over haar kan vertellen!

Vriend zou eerst mee maar schoonmams kan niet meer oppassen helaas!!

Hoeveel gram ovenfriet nemen jullie altijd??

Deel Deze Pagina