Oe lekker patatjes Gister had ik trouwens voor het eerst sinds ik WW honger. Echt hele erge honger.....ik heb een extra snack-a-jack,een manderijn en een appeltje uit de oven met zoetstof en kaneel gegeten ..toen was het weg. Ik weet niet meer wie het vroeg,maar ik heb de oven op de hoogste stand gezet en het er ongeveer een minuut of 10-15 in laten zitten.
@suzanne; voor de eerste keer pas netjes! ik heb regelmatig honger haha maar kan me dan oowk wel weer goed inhouden als het gaat om eten en idd anders een stuk fruit of snack a jack extra Ben benieuwd of er wat af is,, ik ga mij morgen maar eens wegen sporten gaat niet door vanaaf dus dan mag het Liefsz 8)
O; - 200 gr magere yoghurt met 40 gr brinta flakes - 1 mandarijn - 1 glas halfvolle melk T; - 2 mandarijntjes - 1 snack a jack ( barbecue ) - 1 glas water L; - 1 bruine boterham met sandwichspread - 1 bruine boterham met 30+ kaas en halvajam - 1 glas water T; - 1 kopje koffie met melk en een zoetje - 1 sinaasappel - 2 glazen water A; - 200 gr witte bonen in tomatensaus - 130 gr gekookte aardappelen - 1 sauslepel jus - 70 gr worst Totaal kcal vandaag; 1302 Netjuhs dacht ik zow Liefsz 8)
Nee mijn lieve kleine schat hoeft niet op dieet hoor is vanwege de KMA die hij waarschijnlijk heeft. We gaan nu bespreken wanneer we hem weer gewone melk gaan geven en kijken hoe hij daar dan op reageerd,ik hoop zo dat het over is en anders maar eens laten onderzoeken ofzo! Nee CC heb ik maar halve dag geprobeerd haha ik wil teveel lekkers eten en pak alles wat er maar te vinden is in huis of in de winkel pak ik het zelfs *bloos* ja zo stom I know maar moet het hebben op de een of andere manier! Dus hoop echt dat de dietiste iets goeds voor mij heeft.
@mama rianne wat goed dat je naar een dieetiste gaat! O wat vervelend dat je kleine man KMA heeft! @nicole gefeliciteerd @meer trek tijdens ongesteldheid: ja dat ken... maar ik hoop dat ik deze maand niet ongesteld wordt Meiden die bij het voedingscentrum hun dag invullen: ik kan geen sauzen invullen of ligt dat aan mij? Mijn dagmenu: o 200gram magere yoghurt 1 bruine boterham slankie l 2 bruine boterhammen light krabsalade 1 kleine banaan t 1 appel a 4 kleine aardappelen 4 opscheplepels sperziebonen uit blik. 1 schepje ultra light mayo 100 gram gebakken kipfilet s avonds 50 gram light chips Totaal: 1213 kcal vind het wel goed zo...
Debby Ik zoek sauzen altijd onder het trefwoord.. Ik kom vandaag wel heel laag uit, dat kan de bedoeling niet echt zijn.. heb mijn ochtend tussen doortje gemist door het sporten en mijn middag tussendoortje is ook vervallen doordat ik lekker met mijn meisje in slaap ben gevallen Vanavond eet ik spruitje, aardappelen en kipfile in een madras saus.. de kip heb ik eerst gebakken op de grilpan.. totaal aantal cal voor vandaag...558..veel te weinig dus pak lekker een toetje ik neem vanavond wel wat te snaaien
Oke, ik heb mijn dag van vandaag ook ingevuld: Ik kom vandaag op 1340 kcal. Hoeveel Kcal willen jullie dagelijk maximaal binnen krijgen?
Hier chaos dagje haha... Heb even te weinig puf om op iedereen te gaan reageren. 7:00 ontbijt sprits 12:30 lunch 1 boterham en een mandarijn 14:30 tussendoor een pakje yoghurtdrink 16:30 toen ik thuis kwam van het werk 4 (!!!) sprits koeken - 500kcal ofzo! (tsjah, stomme ik had ze op tafel laten liggen vanmorgen...) Avondeten wordt zometeen: 100gr rumpsteak, veel broccoli en een aardappeltje. Ik heb volgens mij een week na mn ongi pas snaaibuien ofzo... of heeft dit met ontpillen te maken? word er gek van
@jantina; dan mag je vanaaf idd nog lekker wat snaaien @Whoopiel; ik probeer rond de 1350 uit te komen maar meestal zit ik rond de 1100,,, dus eet ik nu wat extra's zodat ik rond de 1200 uit kom,, maar 1340 is super joh!! @moppie; kan oowk idd met de pil te maken hebben Liefsz 8)
janita wat super dat je goed geslapen hebt en top dat je meissie weer beter is wouw !! knap hoor 1.5 kilo eraf !! mama van esmee heb je nog veel gekocht bij de intratuin ? ow ik zie het al .. haha mega veel zelfs ! en jammer dat je sausijsbroodje beetje tegenviel .. loveley heeft je vriendin nog gestofzuigd ?? en echt rustig aan doen hoor ! mamarianne mag ik vragen waar je zoontje voor naar de dieetist moet ? en makkelijk dat je samen kunt gaan ! goed van je hoor oh ik zie het al voor KMA !! doen ze dat niet via het ziekenhuis eigenlijk ? nicole van harte met je 30e verjaardag !! hieperdepiep ... hoeraaaaaaaaaa en en en heb je nog leuke kado's gehad ? whoopie welkom !! en jij ook op naar de - 10 .. en ook ik tel calorieen .. werkt hier ook best goed ! humbley hoe gaat het met jou ? en met je kleine man nog lekker aan het stappen geweest vandaag ?? en super van je rijles .. haha 4x afslaan is nog niks whahaha zutertje wat een mooi eetschema en heb je nog lekker kunnen poetsen ? ow en ook lekker wat relaxen zie ik ... zalig mandy wij zijn lotgenoten .. ben ook ongi en merk ook echt dat ik meer honger heb ! dus samen komen we ook deze dagen weer door .. knuf !! champy hoe gaat het met jou ? en wat spannend dat je straks wil stoppen met de pil weet je al wanneer ?? en hoe gaat het verder ? suzanne als je lekker een keer gaat zondigen moet je er ook goed en vol van genieten !! moet toch ook eens kunnen he ! en wat gezellig naar een pannekoekboot ... debby ik kan idd ook veel dingen niet vinden maar op de verpakking kan je het wel vinden meestal en mooi schema hey moppie hoe is het daar bij jou ? is het al wat makkelijker om niet meer te roken ! knap hoor kanjer .. zo dat was iedereen als het goed is voor vandaag !! hier gewerkt en ook een goed dag gehad maar door de ongi wel meer honger .. en iedereen liep mijn komkommer te jatten toch vol kunnen houden en voor vanavond nog wat calorieen over kan ik lekker tijdens wie is de mol wat snaaien ! heb van die lijncrackers gekocht bij de liddel die zijn mmmmmm
@emma; hier gaat het super! haha Ja L.iam is nog steeds aan het stappen maar durft nog niet meer dan 4 a 5 stapjes te doen maar het komt wel het mag van mij ook nog wel even duren Morgen naar de gemeente en hopelijk kunnen hun wat helpen met het vinden van een kdv,, Haha bij jou vaker afgeslagen Super joh! haha jah herkenbaar meer honger tijdens ongi geniet van je lijncrackers,, zelf heb ik ze nog nooit gehad,, Liefsz 8)
@ sausijzenbroodje.. Ik had me er zo op verheugt ( wat lekkers) maar ik had een extra boterham net zo lekker gevonden.. Had ik nu maar chococake ofzo genomen haha.. Mama Rianne.. Oh wat vervelend KMA.. En ik denk dat eerst de knop om moet. Misschien kan de dieetiste je manier van denken over eten veranderen. champy.. mooi dagje! En die regen is i.d. vervelend.. Humbly.. Je vind lessen wel leuk? Ik had er altijd een hekel aan.. Auto rijden is nog mijn hobby niet. Maar het is wel makkelijk! Weer een mooi dagje vandaag! Zustertje.. Dat vond ik dus ook.. Ben zo goed bezig. Heb me zelf lekker verwend met wat moois! Jij lekker aan het soppen geweest zo te lezen. Zo af en toe even nodig he? Ben ook een poetsmiep. Kan niet tegen rommel en viezigheid. Suzanne.. risico van te vaak wegen, zie je te veel dat je schommeld.. Doe het zelf ook hoor.. En jullie moeten aan het werk zie ik in je onderschrift! Je hongergevoel heb je goed opgelost! Hier ook regelmatig " honger" neem dan vaak een paar worteltjes of snij een stuk komkommer af . Debby.. sauzen had je al gevonden lees ik! Wat een mooi dagje vandaag. Jantina.. je zit i.d. wel erg laag.. Geniet van het lekkers wat je nog gaat eten! Whoopie.. Ik zit zo tussen de 1100 en 1200 Op vrijdag als we friet eten zit ik rond de 1600 calloriee.. Ik verbrand goed als ik tussen de 1100 en 1200 zit. Moppie.. OEf.. die spritsen waren niet zo'n goed idee.. Emma.. komkommer is ook jummie! Geniet van je lekkers vanavond tijdens 't tv kijken.. LIjncrackers? vertel!!! **** Zo nu heb ik iedereen gehad geloof ik! Vanmiddag weinig zin in mijn appeltje.. Die dus net na het eten maar opgegeten.. Ging er nog wel in.. Vanmiddag een flink stuk gewandeld met Esmee en de hondjes.. Gelukkig viel het aardig mee met de regen maar koud was het wel!. Zit iets over de 1000 dus vanavond nog wat lekkers.. Mijn vriend heeft gisteren de laatste restjes Lays baked op gegeten ( jaja hij vind ze lekker ) dus ik denk wat toastjes met filet of smeerkaas..
@mamavesmee; leuk? ik vind het geweldig!! ik wil al zow lang beginnen en nu mag het dan eindelijk haha zolang je maar rond komt toch Ziet er weer goed uit vandaag geniet van je toastjes vanaaf heerlijk gewoon Ik vond het vandaag niet echt koud,, wel nat,, Liefsz 8)
mamavesmee die dingen kan je bij de liddel kopen .. zijn errug lekker eigenlijk 100c voor 25 gr heb je best wat en in de smaken pittig tomaat en sourcream/ui ... was erg jammie ! en wat goed dat je zo veel aan het wandelen bent ! hier was het baggerweertje vandaag ! humbley wat super knap van liam hij is echt snel ! de kleine van mijn zus is even oud en die zit zalig te zitten op haar dikke mega billen whahaha ! en top dat je het rijden zo super vindt ! en hoop dat ze kunnen helpen met het vinden van een KDV ... zou zo super zijn
@emma; jah hij gaat me een beetje te snel soms haha niet bij te houden lol,, haha zitten op de billen is toch oowk slim bekeken ik hoop het oowk dus morgen allemaal duimen dan komt het vast wel goed Liefsz 8)
Jeetje wat teuten jullie veel Even zien of ik dit bij kan houden Moppie1981, kan best met ontpillen te maken hebben. Je lichaam veranderd ineens de hormoonhuishouding. Humbly89, jee 1100, knap hoor! Emma, heerlijk joh. lekker voor de tv snaaien. Ik vind het heerlijk om met een roseetje voor de buis te hangen. Alleen vanavond maar vroeg in bed..we hebben een spooknacht achter de rug MamavEsmee, jammer dat je broodje tegenviel. komt miss wel omdat je nu gezonder leeft? Ik kan niet zo goed meer tegen friet..heb gelijk buikkrampen. *** Is er ook een lijst waarop jullie alles bijhouden? Ben erg benieuwd hoeveel jullie zijn afgevallen! Zijn jullie al lang bezig met afvallen?
De lijst als je er op wilt moet je even je gegevens naar mij sturen via prive bericht dat zet ik je erop