10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Als ik een boterham smeer met pindakaas kom ik op 8 gram uit en dat is 50 calloriieen.. En dat is echt dun..

Candijtje.. Ik werk ook in de verstandelijk gehandicapten zorg.. Wat een overeenkomsten hebben de meiden hier!:D

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    hmm heb me aangemeld op de caloriechecker en snap er niks van, staat dat ik te weinig binnenkrijg en teveel vet...
    Dit is wat ik tot nu toe heb gehad:
    2 volk. brood met dieetlight en kipfilet tuinkruiden en rosbief.
    Glas halfvolle melk.

2 glazen water met plak indische cake.

Bord met volk.pasta en bolognese saus, rundergehakt erin.

Totaal aan water nu 1 liter.
    Ga zo een cappucino drinken en fles water weer vullen.
    Plak indische cake erbij.

3. MamavEsmee

Ik ga Esmee maar eens wakker maken, die slaapt al 2 uurtjes. Dan gaan we lekker een stukje wandelen met de honden..

4. MamavEsmee

Op hoeveel callorieen kom je? En bolgnaise saus en daarnaast nog gehakt is dubbel op he? De volgende keer kun je beter kiezen voor tomatensaus en evt een tartaartje rullen!

5. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goed idee, kom op 1500 calorien ofzo :S

6. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    MvE ik snapte al dat ik de macaroni niet mocht hebben nee, daarom maar even bedenken wat wel..... ff op die site zoeken of ik wel gehakt enzo mag hebben.... We verzinnen wel wat :D

7. MamavEsmee

Renieta.. Om af te vallen moet je tussen de 1000-1400 per dag binnen krijgen..;) Morgen dus je menu wat aanpassen.

Candijtje.. Misschien de gehakt/ tomatensausprut met wat sla eten?

We hebben lekker gewandeld en het appeltje is inmiddels op!;)

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Butterfly, ja idd. Mijn appeltaartpuntje moet vandaag op ivm de datum. Dus vanavond er maar even van snoepen en als ik nog steeds geen trek heb in zoets dan pas ik hem naar hubbie toe haha.
    Die lijst kreeg ik ook mee van de vk toen ik zw was en ook omdat ik bv geef, vandaar dat ik 1400 aanhoud. Mocht ik zw en daarna weer bv geven dan is dat standaard mijn eetpatroon.

MvE, ik heb gisteren ook nachtmerrie's gehad ivm Milly. Pfff het moet je kind zijn joh, verschrikkelijk brrrr.

Renieta, welkom meid. Je hebt al een beginnetje gemaakt zie ik, netjes. Succes met afvallen en in de mmm (heb ook PCOS, vandaar dat ik voornamelijk ok af wil vallen).

Wandelen, hier ook gedaan vanochtend. Heerlijk zonnetje hmmm

Debby, het gaat goed bij jou meid. Houden zo!

Candijtje, heerlijk babyzwemmen. Moet nog steeds op zoek gaan waar ze dat doen hier in Rdam.

Friesland, veel komen er vandaan lees ik. Wat een toeval! Niemand hier uit Zuid-Holland?

Butterfly, gefeliciteerd met je nichtje! Werk ze.

Pasta, mag je dat niet? Ik heb net penne gehaald om er een lekkere ovenpastaschotel van te maken.

Pindakaas, hier ook geen liefhebber van. Tenzij ik het combineer met chocopasta om vervolgens snickersmaak te krijgen, gezond is het niet.

Zorg, ik heb ook in de zorg gewerkt. Met name in de thuiszorg als wijkverpleegkundige.

Vandaag:

Ontbijt: geroosterd brood met olijfolie, kop thee
    Ts: 0.5l water, peer
    Lunch: gemengde salade, kop cup a soup
    Ts: 0.5l water, snack a jack
    Avond: aardappel/andijvie stampot met gerookte worst
    Ts: als ik nog trek heb mijn appeltaartpuntje en anders gaat die naar manlief.

9. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    MvE, ik heb een soort van quiche gevonden wat me wel lekker lijkt met de juiste ingredienten, dat doen we maar voor morgen dan. Kunnen de kids en manlief toch aan de macaroni... Sla ligt de koelkast vol mee ja :) Thx voor je tip :)

SweetRoosje, babyzwemmen is zò leuk :) Renske geniet echt, sinds ze 6 mnd was ben ik begonnen en het is echt een waterratje. Op vakantie kroop ze zo het golfslagbad in tot z ekoppie onder ging ;)

10. MamavEsmee

Sweetroosje.. Mooi dagje zeg!

Candijtje.. Zwemmen is i.d. heerlijk! En wat een stoere meid heb je.. het golfslagbad in!:D

De worteltjes en aardappeltjes staan op.

Ga nog even een opkikker nemen! Heb trek..:) zo voorkom ik snaaien..;)

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Candijtje, zo zo stoer zeg van je meisje.

MvE, opkikker is echt een vullertje idd. Die van bospaddenstoelen vind ik het lekkerst, maar ja daar zitten ook meer kcal in.

Zo net mijn ts op, mijn eten staat op. Straks samen met mijn prinsesje eten, manlief komt laat thuis vandaag.

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Welkom nieuwelingen!

Ik woon in Jirnsum tussen Leeuwarden en Heerenveen in :D

Meiden wie wil mij aan mijn geverfde haren trekken grr grr!!!!!!

Zal zien of ik morgen even kan wegen!!

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

MvR, zoiets :p

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja zo ong :p

Maar dan letterlijk eigenlijk!!!

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hahaha voordat ik bij je ben lig jij denk ik alweer te pitten (lees afstand en files) hahaha.

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    candijtje ik zie dat je dochter jarig is vandaag !!
    van harte ...

en ik heb ook net een bord macaronie met gehakt en saus op .. 620 c voor een bord via voedingscentrum dus valt me nogal mee ... ook 6 opscheplepels is zoveel c

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Mama rianne: Ha wil het wel even doen hoor, woon bij Oosterwolde, dus valt mee ;)

18. MamavEsmee

Emma.. Misschien is het veel werk maar je kunt beter alles apart afwegen.. Wat is een bord? Ik heb grote en kleine borden, diepe en platte borden..:( En 620 voor een maaltijd eet ik alleen als ik friet eet..:) Mijn avondeten zat vanavond op 350 callorieen..
    Je had het er over dat je niet goed afvalt. Misschien kun je beter je lunch wat vergroten en je diner wat verkleinen qua callorieen.. S'avonds verbrand je de helft minder.;) Is geen betweterij maar wil je gewoon een tip meegeven.;)

Mamarianne.. Vind je het moeilijk het weer op te pakken?

Vanavond wat minder aardappels gepakt. Mijn bord lag aardig vol.. En na het eten nog een schaaltje yoghurt genomen..

Totaal van 967 ..

Ook al het avond eten voor morgen avond gemaakt..

rijst met ragout ( kalfs) en doperwten en wortelen.. Lekkerrrr:D

19. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Normale verhouding van voeding is: 60% van je dagelijkse calorien haal je uit koolhydraten, 20% eiwitten, 20% vet. Met de calorien die jij nu dus binnenkrijgt haal je ongeveer 40 tot 50% uit vet. Oftewel als je je voeding ophoogt met gezonde voedingsstoffen zal het totale percentage vet naar beneden gaan. Tip: Voeg wat fruit toe!

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm ik heb vandaag 627 kcal op. Maar ja ik ben ziek dus dan mag ik wel wat minder toch?

Deel Deze Pagina