10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamavEsmee, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    MvE ja ik hou nu eenmaal van een warme prak in de avond maar ik zit altijd wel rond de 600c voor avondeten vindt dat eigenlijk nog niet zo veel ..
    en nog altijd de helft minder dan voor het tellen !
    maar thanks voor het meedenken ik kan het eens proberen natuurlijk !

2. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh en een bord ... doe ik idd ook niet ik neem dan opscheplepel ... en dat moet toch wel kloppen lijkt me
    je hebt idd nogal verschillende borden ! ik zelf heb alleen al 3 formaten in huis:D

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    opscheplepel klopt bij mij ook niet. Als ik 3 opscheplepels aardappels neem kom ik op veel minder kcal dan dat ik het afweeg.
    Misschien heb jij kleinere opscheplepels dan ik?

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Heey meiden

Alles goed hier? ik kom straks nog even terug en dan lees ik alles even door.
    Hier gaat alles zijn gangetje, net spinazie met vis gegeten, kom ongeveer op 1200 cal.

5. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja ik heb een net wat grotere lepel dan een gewone ...

maar ook daar heb je idd weer veel verschil in

ik heb ook een mega lepel maar zo werkt het natuurlijk niet haha

6. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o dat zou best kunnen emma. Ik vind het zelf fijner om af te wegen want dan weet ik het zeker. Bij een opscheplepel kan je natuurlijk een grote kop erop doen of helemaal niet en wat is nou juist?

7. liebrando

liebrando Niet meer actief

ohhhh ik ben net stout geweest haha. Ik zou aardappels eten met groente, maar ik had er echt geen trek in. Dus ik heb een zak cruncy oven patat van aviko gehad en dat gegeten. Ik heb me kiwi niet gehad vandaag, me optimel niet, geen chocolade cake plus de normale calorieeen van het avondeten kom ik bijna op hetzelfde, zou nu in plaats van 1100 op zo 1150 tot 1200 zitten. Ach dat is ook geen ramp, morgen maar weer wat minder haha. Kon het niet laten!

8. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Mn dochter is niet jarig hoor.... die is 3 februari 1 geworden.... Moet mn banner veranderen maar dat lukt dus niet :(
    Heb al diverse pogingen gedaan maar helaas....
    Wie heeft de gouden tip.....

net genoten van mn snijbonen met stukkie rundvlees...hmmm... mis wel mn toetje maarja dat is misschien omdat ik net begonnen ben.... zo maar ff een pot thee zeetten, lekker!

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Butterfly: Ja, mijn vriend vind lang haar ook mooier geloof ik. Ik vind mijn haar nu ook wel iets te kort hoor. Maarja, ik kan het er niet meer aanlijmen, en het groeit wel weer aan. Fijn dat je wat centjes terugkrijgt van de belasting. Bij ons valt het tegen haha… En, gefeliciteerd met je nichtje!

@ Lola: Super zeg. 3,5 kilo in 2 weken!

@ Renieta: Welkom en succes met afvallen!

@ Debby: Fijn dat er in ieder geval nog een ons af is!

Sorry, ben tijdens het lezen halverwege afgehaakt met reageren. Kan jullie niet bijhouden :p

Hier vanavond weer een keer lasagne gegeten. Niet het beste voor de lijn natuurlijk maar goed, het was alweer zo lang geleden. Ik heb de laatste week echt moeite om me aan de gezonde dingen te houden.

Vandaag met mn werkgever over mn studie gehad. Ze was niet heel negatief. Ze gaat navraag doen en overleggen met mijn andere baas. Dus ik heb goede hoop.

Liefs

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Tja moeilijk moeilijk pffff heb geen idee :(
    Denk het wel ja! De Motivatie is ook totaal nergens te bekkenen :(

Alhoewel zondag zei wel iemand dat ik al wel wat kilo's kwijt was ja ok das wel zo maar nu moet ik door zetten maar waar is de motivatie?????
    Vast ergens diep in de prullebak ofzo!!

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Daarom kun je beter wegen, krijg je zeker weten niet te veel of te weinig binnen!

12. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Bij mij is vandaag de motivatie ook erg ver te zoeken :S Volgens mij is die ff een blokje omgegaan.
    Vanavond mihoen met kip gehaald.. o zo fout en baal er ook zo van dat k het gehad heb.. pff..

Maar heb al wel veel tips van jullie gekregen, en daar ga ik zeker wat mee doen

13. MamavEsmee

Melanie.. ook even moeite om je aan de " gezonde" dingen te houden? Misschien eens op Ah speuren naar lekkere slanke recepten voor de afwisseling.

Mamarianne.. Hup die prullenbak op de kop en zieken maar.. Wel goed handen wassen he?:D

Jongmoedertje..Die friet is lekkerrrrr..

Candijtje.. Snijbonen zijn jummie! Geniet van je thee! Lekker blokje kaas er bij!:D

Patriesja.. Goed dagje voor jou! Vis is ook altijd lekker!

@ lekkerr.. wat mogen we eigenlijk ook best veel lekkere dingen hebben!

Ik ga eerst maar eens douchen en dan een bakkie thee nemen. Lekker een bakje worteltjes er bij!:D

14. MamavEsmee

Als je er maar wel van genoten hebt!;) Morgenvroeg het gewoon weer oppakken meid!

15. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja vondt het heerlijk haha. Mag brinta trouwens ook als ontbijt?

16. MamavEsmee

Natuurlijk! Ik zou dan wel magere melk nemen.. En geen suiker er door. ;) En ik zelf zou dan nog de hoeveelheid afwegen..:) Je hebt ook van die 1 kops zakjes in de supermarkt. Zitten er 5 in een doosje geloof ik. Brinta vult wel altijd lekker..;)

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb nu nog gewoon een pak brinta staan, maar heb alleen halfvolle melk.
    Hoeveel brinta/melk mag dan ongeveer?
    Sorry voor alle vragen..

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    pfff ik ben moe!!!! heb vannacht maar 5,5 uur geslapen ofzo en niet eens de schuld van mijn kleine mannetje, die heeft gewoon lekker geslapen...
    Ging veel te laat naar bed en dan weer om 6 uur op..tja.. eigen schuld ;)

Ik lees dat een aantal de motivatie een beetje kwijt zijn, ik heb er ook af en toe last van, maar meiden het komt goed!
    Morgen denken jullie er vast alweer anders over! :D jullie kunnen het!!

19. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Komt helemaal goed :D

20. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Pfffff , praat me dr niet over ;) Ik zit op het randje van opgeven geloof ik .... was weer gewoon uit het niets een halve kilo aangekomen en die gaat er weer zeer moeizaam vanaf , sinds een week of 4 gaat er zeer weinig vanaf .... vanmiddag wou ik zelfs alweer beginnen te snaaien maar heb me gelukkig kunnen inhouden , morgen hopelijk wat beter weer ....

Jullie schrijven echt veel :$ kom morgen denk ik weer even bijlezen , menu van vandaag :

Vanmorgen , niets
    vanmiddag , 1 volkoren boterham met balans jam en 1 boterham met vruchtenhagel
    tussendoor , soort van fruitreep die ik in duitsland had gekocht maar die niet voor herhaling vatbaar zijn ;) gadver , niet te eten ...
    vanavond , macaroni ...
    dadelijk nog een kommetje yoghurt of een bakje fruit ...

Share This Page