Dank je wel Zit nu aan een kom magere yoghurt en kopje thee en kopje groentesoep (cup a soup). Had geen brood meer.. zo boodschappen doen.
Renieta.. wat fijn dat je een nieuwe aan hebt en ook nog starten met Clomid! Spannende maanden voor jullie.. En alle kilo's die je nu bent afgevallen hoef je straks niet meer af te vallen meid. Butterfly.. ik bedoel daarmee de weekenden op mijn werk! De weekenden thuis zijn altijd gezellig en ik hecht er ook veel waarde aan. Juist omdat ik om het weekend werk.. We huren dan een filmpje, of kijken andere leuke dingen op tv. Soms gaat Esmee uit logeren en dan pakken we een bioscoopje en eten wat. Ik heb die van de Lidl trouwens. 12,95? Super fijn ding! Wat fijn dat je je leidinggevende in iedergeval hebt kunnen inlichten over je zwangerschap. Houden de cursussen die de JP aanbied je niet scherp? Misschien stagaire begeleiding of je verder verdiepen in autisme na de cursus geef me de 5? Jongmoedertje.. Als je er moeite mee hebt om zelf je menu's te bepalen kun je misschien beter sonja bakker gaan doen! Heb je iets meer een lijdraad! Lola.. Hoe gaat het jou af? *** De knackebrodjes en soep gingen er wel in.. Esmee ligt nu op bed.. Tegen 15.00 naar ikea.. Het weer ziet er trouwens niet lekker uit maar toch geeft de thermometer 14 graden aan!
Helemaal met je eens, pff k word gek van die caloriechecker. Kom op 713 kcal :S Terwijl ik toch best wat eet.
O: Mok halfvolle melk + 5 eetl. brinta & kop thee. T: Thee met ontbijtkoek L: Kom magere yoghurt, kop thee en glas groente cup a soep. T: 2 cappuccino + evergreen A: Varkenshaas, groentemix en klein opscheplepeltje krieltjes. T: 2 koffie en magere yoghurt met muesli En ernaast heb ik een spablauw flesje van 750 ml die ik probeer 2x leeg te drinken
En dan zit je op 713 callorieen.? Je kunt dan ipv 1 evergreen er evt 2 nemen, is al 70 meer.. Heb je een keuken weegschaal? Dan zou je de krieltjes kunnen afwegen tot 150 gram.. zit je rond de 160 callorieen..De varkenshaas afwegen tot 100 gram zit je rond de 150 callorieen.. Groente zo veel als je lekker vind. Evt nog een eetlepel fritesaus en ketchup erbij! Yoghurt met muesli? Hoeveel gram? Eetlepels? Evt nog fruit er door? Zo kun je toch wat ophogen..
Nee, hier ziet het weer ook niet super uit hoor. Het is wel droog, de zon leek vanmiddag er even door te breken. Maar nu niet meer helaas . Ik ga zo wel even met Esmee eruit, ligt een zak oud brood. Zouden we gisteren al bij de hertjes brengen maar geen tijd meer voor gehad. Dus gaan we vanmiddag even, en moet even eten halen voor vanavond. En een weegschaal zoeken . Euh, ja, geloof dat die van de Lidl 11.00 was, een koopje en een hele mooie zoals in hem de folder zag. Is gisteren in de verkoop gegaan, misschien al uitverkocht hoor. Gaat hier altijd heel snel. @mamavesmee, inderdaad, je kunt wel als dietiste hier aan de slag . Maar goed, als je zelf al maanden eraan werkt leer je het ook he . Wel fijn, iemand die echt haast alles weet hahaha. Moet zeggen, zo intensief met eten bezig zijn en je callorieen tellen, vind het eigenlijk wel een leuke bezigheid/hobby!
Butterfly.. de weegschaal is wit met een glazen plaat er op he? Hij is ook mooi handzaam. Het geeft mij een kick om zo lekker mogelijk te eten zonder al te veel callorieen binnen te krijgen! En na 4 maanden " lijnen" weet je natuurlijk wat goed en niet goed is..
Inderdaad, de weegschaal is wit met een glazen schaal. Er stonden nog 4.......... maar nadat ik was geweest nog 3 Heb hem dus meegenomen. Was ook maar 11 euro, ik weet niet wat gemiddeld een weegschaal kost, maar vast niet goedkoper. En wat jij zegt is ook zo, zo lekker mogelijk eten zonden al te veel callorieen binnen te krijgen. Ik had geen weegschaal, en schatte mijn eten. Ik wil gewoon graag weten hoeveel gram ik nou eet. ............ Esmee ligt nu lekker in de buggy buiten te slapen. Lekker even gewandeld, ben zelf ook wel moe trouwens. Maar even een lekker kopje thee zetten en even bank hangen.
Nou het eten staat op het vuur Varkenshaasje en klein beetje krieltjes in olijfolie gebakken Gemengde groente in de wokpan, zit van alles in. Straks om 19 uur in de sportschool wezen vanwege slim belly.
jaaa ik ga gwoon met sonja bakker beginnen maandag! Dat is voor mij ht beste denk ik. Dan heb ik tenminst een moeten van eten haha!! Weekends vind ik altijd rot, dan is manlief thuis en die mag graag snaaien haha, dus dat is ook niet zo handig. Met sonja b heb ik er nooit last van dan zit ik al vol haha...
Hey..... Hier weer lekker gegeten. Chicken tonight hawai met kip, en oosterse wokgroente. Was echt heerlijk. En heb het afgewogen , dus weet precies wat ik heb gegeten. Ik ben doodop, en vanavond ook nog feest. ( nog van mijn paps, die 50 is geworden van de week ). Ga me nu snel verkleden en make-upen, even een frisse look. Zie ik er vast minder moe uit na de tijd . He meiden, Fijne avond allemaal!!!
Hey meiden, @ Rianne: Sorry, geen idee! Kan je niet helpen. Maar vlug weer onder de 100! Kom op he! Je kunt het! @ Debby: Jij gaat ook super zeg. Bijna onder de 80! @ Ninien: Beterschap met je hand! Hoop dat je m snel weer goed kunt gebruiken! En wat super zeg. Al bijna 17 kg kwijt! @ SYRV: Super zeg! 2,5 kg eraf! @ Nicole: Fijn dat het bij jou ook weer wat beter gaat! @ Jongmoedertje: Hoop dat Sonja Bakker weer zo goed gaat werken als voorheen voor jou! @ MamavEsmee: Mijn vriend is nu boodschappen aan het doen, met op het lijstje om te beginnen 2 van jouw AH-recepten! Ik ben benieuwd. Zo hier zit weegdag er ook weer op. Vanmorgen woog ik precies 111 kg. Kan me niet herinneren dat ik ooit dit heb gewogen. Toen ik 15 was, en voor het eerst met mijn zus naar de sportschool ging woog ik 111,1 kg. Ben nu dus lichter dan 8 jaar geleden Vriendlief is helemaal trots op mij, en kwam met een bosje tulpen thuis (I love tulpen ) zo lief!!! Ik ben dus deze (vreemde) week toch 1,1 kg afgevallen, dus valt al met al niet tegen. Ik hoop volgende week onder de 110 te zitten. We zullen zien hoe het gaat lopen. Vandaag een productieve dag gehad op het werk. Is wel een lekker gevoel. En ik wil even zeggen: MEIDEN, JULLIE ZIJN SUPER! MET ZN ALLEN KOMEN WE ER WEL! Liefs
hey meiden ben ik ook ff ben vandaag op weegdag iets zwaarder dan afgelopen maandag maar ben ook ongi en niet te zuinig ook .. ben zelfs niet gaan werken vandaag maar lekker in bed en in bad gaan liggen het ging echt ff niet jammer van mijn gewicht maar dat komt wel goed ! ik hou gewoon ff hetzelfde aan als vorige keer want afgelopen maandag was er wel een kilo af dus ben nu ff door de war tim ligt nu net op bed ga straks lekker tv kijken en nog wat c overgelaten voor een lekker glas rose !
melanie super zeg dat je zo veel bent afgevallen emma zo is je ongesteldheid zo erg? Ja je kan veel vocht vasthouden he! Volgende week maar weer eens kijken of je toch niet ben afgevallen. Ik ga morgen maar eens kijken voor broeken. Mijn spijkerbroeken kan ik ineens zonder los te maken van mijn kont aftrekken. En ze zaten strak... vreemd hoe dat "ineens" kan gaan he... Ik ga vanavond ook nog eens wat aan "sport" doen, had net een mega positieve ovulatietest dus ik ga aan de klus hihi
ow debby klus ze haha en idd er is dan volgende week zeker wat af ik ben meestal zeker 1.5 kilo zwaarder en nu helemaal volgensmij ! en lekker van je broeken zeg ! hier ook zo ... te leuk
Butterfly.. ze hadden er dus nog 1tje staan bij de lidl! En jullie hebben lekker gegeten zeg! Geniet van je avondje uit meid.. Renieta. lekker gegeten meid en een prima dagje qua callorieen.. Jongmoedertje..het weekend dus nog lekker genieten! Debby.. Ja, het kan met de kleding ineens hard gaan he? Ik moet echt nodig mijn kast gaan uitzoeken want de meeste bovenkleding slobbert om mijn lijf. Is geen porem.. Succes met sporten vanavond! Is 1 van de weinige sporten die ik leuk vind en samen met iemand kunt doen!! Emma.. Even niet aan de weegschaal denken meid. Ik was tijdens mijn ongi ruim een kilo zwaarder. Geniet van je roseetje meid! Melanie.. Fijn dat je een productief dagje hebt gehad! Welke gerechten zijn het geworden? ( nieuwschierig ).. Toch een kilo afgevallen! **** Vanavond gegeten bij ikea.. Het eten was lauw.. maar goed, ik had honger dus dan smaakt alles! Ik had maar weinig aardappels.. dus de callorieetjes gingen mooi nog weer iets omlaag.. En het schaalte sla/rauwkost vulde goed! Zit nu op 957.. Zo bij de thee 2 pure paaseitjes en vanavond een klein schaalte Lays Baked.. Blijf ik voor de vrijdagavond netjes onder de 1200!
@ MamavEsmee: hahah ik zal eens kijken hoe ze heten... ovenschotel met boursin en ham en Pastagratin met spinazie en salami. We hebben ook al bedacht welke gerechten we de week daarna gaan uitproberen. Namelijk: kleine preitaartjes met kip, shoarmabroodjes met kip en groenten en zuurkoolschotel. Die preitaartjes lijken me erg lekker, maar moet eerst kleine ovenschaaltjes halen.
mmmmm melanie dat klinkt lekker hoor MvE jammer dat je eten lauw was maar idd honger dan maakt het niet veel meer uit en nog wat gekocht ? en netjes hoor aantal c ! hier ook op 1200