10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Klinkt allemaal lekker!:D Je kunt bij de action kleine schaaltjes kopen..

Debby.. jij ook onder de 1200? Netjes hoor!

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zow hehe, lekker gesport, 4 km flink gewandeld, helling gedaan op de loopband. Heerlijk :D
    Ben tevreden over mezelf, morgen word het een brooddag, heb morgenavond late dienst en dan eet ik met mijn bewoners s'avonds brood.
    Heb ook goede boodschappen gedaan, allerlei gezonde dingen meegenomen, ook tomaatjes, evergreen, crunchie ofzo, komkommer. Komt helemaal goed:D

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mve volgens mij bedoelde je emma? Is wel verwarrend... mijn dochter heet emma :) (zo kan ik jou lekker ook op een foutje betrappen :p)
    Ik zit trouwens op 950 kcal ofzo. Is voor mij een normale dag.

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Klinkt zeker lekker... hopen dat het ook zo smaakt ;) we zullen zien, en anders hebben we het in ieder geval geprobeert. Maar dat zal wel goed komen denk ik. Zondag ga ik 1 van de 2 maken, welke weet ik nog niet.

Morgen op pad voor meubels. En als we niet slagen, gaan we waarschijnlijk zondag in belgie (peer) kijken... heb er wel zin in!

5. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hellowww ladies,
    Ben aan het werk maar ff een berichtje hier moet kunnen :)
    Merk wel dat het hier op t werk lastiger is dan thuis.... hier liggen de lekkere koekjes en chippies in de kast om het weekend te vieren... hmmmppfff, maar heb nog niets gepakt en hou dit vol tot 2200 uur :) Vanmiddag wel mn eigen avond eten meegenomen. Jummie de spinazie smaakte weer erg lekker!

Vanmiddag hadden we een groente soeppie ala dr. Frank. Normaal gesproken halen we op vrijdag een lekkerbekkie bij de visboer, heb hem niet eens gemist, de soep was zo vullend!

Had bedacht me zondag te gaan wegen maar denk dat ik het toch maar ff üitzing" tot maandag mn officiele weegdag... en woensdag heb ik de 1e week van dr frank erop zitten....

Nienien al 17 kilo kwijt, goed zeg, allemaal met dr. Frank?

MvE, je kan zelf bijna dietiste worden joh :D Goede adviezen geef je en je steun vind ik nu al top!

Kan het nu ff niet bijhouden, weer ff aan het werk!

Fijn weekend dames (zonder teveel snaaimomenten ;))

6. MamavEsmee

debby.. ik bedoelde i.d. emma..:)

Candijtje.. je maakt me verlegen! :) Werkse nog even meid! En je gaat vast super.. Toch niet gewogen? Je maakt het ons spannend!!:D

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Gaat goed met ons allemaal he, dankzij elkaars steun komen we er wel!!!

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    idd samen komen we er zeker !

ik hoop nu toch snel weer eens wat af te vallen en dan echt onder de 80 te komen

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik sluit me helemaal bij je aan Emma, ik zit nu op 80.6 en wil toch echt wel eronder komen.
    Wordt hoog tijd vind ik :D

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,
    Hier druk druk geweest, bezoek gehad. Veeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkers op tafel gelegd maar zelf alleen een muffin genomen, vind het wel knap van me.
    Hier nu aan de water en straks ff fruit nemen en pitten, ben moeeeeeeeeeeeeeeee.
    Morgen weer bijlezen en reageren.
    Liefs,

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    we kunnen het renieta !!

en sweetroosje slaap lekker !!
    all trouwens ik ga uitloggen

tot morgen

12. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik ga ook afsluiten, lekker slapen allemaal.

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.....

Pff, was voor mij een latertje gisteravond zeg.
    Ben dat niet meer zo gewend eigenlijk ;).
    Was een leuk feestje, aan de rivella geweest, mocht ook geen mixje o.i.d helaas. Heb wel wat gegeten van de party snacks helaas :).
    Was ERUG lekker, dat wel trouwens, en heb er ook geen spijt van.
    Oh, en voor we weg gingen bij de koffie een dun plakje cake:).
    Doe ik anders nooit, dus ach, voor deze ene keer.

Net mijn ontbijtje op, twee volkoren crackers met een dun laagje pindakaas en karnemelk.

En ik ben na bijna 3 weken gewoon gezond eten ook nog helemaal niets aan gekomen. Soms weeg ik wat minder.... en dan eens wat meer, maar ik kom eigenlijk niet boven 86. Vind het wel fijn.

Weet je, ik ben dan zwanger en vind het heerlijk hoor, maar ben ergens wel een beetje jaloers op jullie :). Lekker afvallen, zo mooi voor de zomer, dat gevoel van afvallen is zo heerlijk.
    Ik ga net als vorig jaar de zomer weer "dik" in hahaha.

Hier regen...:x.
    Manlief is met Esmee boven, ze speelt lekker.
    Ik zal haar aankleden en dan mezelf en eens wat opruimen.
    De stofzuiger er eventjes door.

fijne zaterdag!!

14. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Heerlijk uitgeslapen tot half 10. Vanavond late dienst en morgen weer vroege dienst, dus dan is het wel even lekker om beetje langer te slapen.

Net me ontbijt gehad:
    Beker magere melk.
    Kom magere yoghurt ( 150 ml) met 60 gram crunchie
    Kopje thee
    380 kcal volgens calorieckecker.
    Vanmorgen me ook gewogen en nog steeds 80.6
    Zou toch eigenlijk voor 6 april nog wel iets van 2-4 kg eraf willen, dan moet ik in bikini.. vreselijk vind ik dat.. heb denk ik al 3-4 jaar niet meer gezwommen of in bikini gelopen ofzo.

15. MamavEsmee

Gisteren een beetje gesmokkeld..:) 2 paaseitjes extra en een handje borrelnooitjes extra.. De weegschaal zei vanmorgen + 800 gram.. Maar ben al 2 dagen niet goed naar het toilet geweest.. Grrr. Vandaag maar even wat strenger!;)

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    ahh moet toch eens kunnen mamavesmee :D
    Je doet het hartstikke goed :D

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    butterfly ik snap je gevoel wel hoor... maar ik zou wel met je willen ruilen hoor ;)

mve 800 gram is bizar voor een handje borrelnootjes en 2 paaseieren. Dat is er morgen vast wel af!

renieta je hoeft toch niet in bikini? Je kan toch ook in badpak?

Hier zei de weegschaal vanmorgen 80.2 Aangezien ik woendag 81.5 woog denk ik dat dit wel een goede week gaat worden! Nog heel even en dan onder de 80... heb er zin in. Op de een of andere manier gaat het altijd steeds beter hoe meer je afvalt. Nog even en ik zit op de 10 kilo, heerlijk!

18. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Debby: Ik vind een badpak niet mooi, en zit ook niet lekker.
    Ga 6 april een dagje naar de zwaluwhoeve met een vriendin, heerlijk, nu al zin in.

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ga je op badpakken dag?
    Zwaluwhoeve is wel lekker hoor! Maar ik vind de sauna niet zo lekker met badkleding eerlijk gezegd...

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Oh, dat wel erg veel na wat je hebt gesmokkeld.
    En aangezien je niet goed naar de wc kunt zal het daar wel aan liggen. Dat is er morgen vast wel allemaal weer af hoor.
    Geen zorgen om maken, en je bent al zo streng voor je zelf meid ;).

Deel Deze Pagina