10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamavEsmee, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ mamavesmee , balen is dat als je een keertje wat smokkelt je gelijk aan komt :x hopelijk is het weer snel eraf !!
    @ renieta , dat moet toch wel lukken meis , voor 6 april i.i.g. 2 kilo eraf ...
    @ butterfly24 , als het maar lekker is geweest maakt het toch helemaal niet uit dat je gisteravond wat lekkers genomen hebt , en als je zwanger bent heb je sowieso meer honger :p:p ik tenminste wel , hier werden de koffiebroodjes met 4 tegelijk naar binnen gewerkt en dan wel stiekem in de auto want dan hoefde ik niet te delen :) en dan nog raar vinden dat ik 40 kilo aan ben gekomen in de zwangerschap ....
    @ debby , kom op meid , nog ff en dan onder de 80 kilo !!! Zet m op ...

Gisteren een goed dagje gehad ,
    ontbijt , kommetje magere yoghurt met special k
    lunch , 1 bruine boterham 20 plus kaas en 1 cracker met sandwichspread
    avondeten , vegetarische mihoen met 1 lepeltje satesaus en 1 lepeltje rammes saus en een inieminie stukje kroepoek . Wel weer 2 liter water maar ik had vanmorgen weer een opgezette buik dus maar niet gewogen .... ook heel veel gedaan gisteren en de hele dag bezig geweest ...

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja we gaan op badkledingdag heen want me vriendin en tevens collega ( nog wel..) die wil liever niet naakt heen.
    Dus gaan we maar op badkledingdag, we hebben op een veilingssite geboden op dit arrangement, vandaar :D

Nou hoop het Nicole.. sport al 3x in de week en op me werk zit ik ook nooit stil, dus beweging genoeg.
    En ben nu op aanraden en tips van mamavesmee ook meer me eten aan het varieren.

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Renieta, je gaat naar de sauna, lekker he! Mij lijkt badkledingdag dan ook wel prettiger. Ik ben drie weken geleden met een vriendin in Peize naar de sauna geweest, en naakt. Maar ik vind dat zoooo genant. Ik voel me ook absoluut niet prettig om er in mijn blootje rond te hupsen. Maar goed, iedereen deed het, en zij heeft er totaal geen moeite mee. Wilde dus ook niet zeuren al weet ze mijn wens wel.

Het voelt zoooooo...... net al ben je in een sekte beland ofzow.
    Al die naakte mensen in witte handddoeken :).
    Zou ook gaan voor badkledingdag!

En tegen die tijd ben je vast wel 4 kilo kwijt.

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    \

Zwaluwhoeve is trouwens erg mooi en gezellig.

5. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Butterfly: Ik hoop maar dat dat afvallen gaat lukken..., doe opzich nu al erg me best, weet niet of k nog dingen anders kan doen...

Zwaluwhoeve lijkt mij ook erg lekker, zoiezo al leuk om er ff een dagje uit te wezen :D

6. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    grappige beschrijving! Zelf heb ik dat gevoel helemaal niet. Ik ben totaal niet met andere mensen bezig als ik in de sauna ben, ben dan lekker aan het ontspannen. Maar zal wel komen doordat ik het zelf wel fijn vind om naakt te zijn (in de sauna dan he)

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Renieta, nn meer dan je best kun je ook niet doen meid.
    Je bent nu goed bezig, eet gevarieerder dus dat zal vast effect hebben. Daarnaast beweeg je voldoende. Het zal best positief uitpakken hoor. Dus ook werken het weekeinde he. Ik heb twee late diensten, vind dat wel lekker. Zie mijn dochter dan wel meer dan wanneer ik dagdiensten heb. Ben nu lekker tot hald 2 thuis. Is het zo weer trouwens ;).

@Debbie, er zullen vast velen die zijn willen ruilen. Misschien was die opmerkingen wel niet zo geplaatst trouwens. Ik hoop dat het voor jou snel ook zover is meid.

@Nicole, heb inderdaad wel meer honger ;). Meer dan bij de eerste zwangerschap trouwens. En tuurlijk neem ik wel eens lekkere dingen, maar probeer het wel binnen de perken te houden hoor :p.
    4 koffiebroodjes.... wel lekker!!! Herken het wel, liever dan niet willen delen. Dat heb ik altijd met chocolade. Lang geleden dat ik dat voor het laatst heb gehad trouwens.

@mamavesmee, ben je al wat over de klap van de eitjes en de borrelnootjes heen? ;)

Tsja, ga nu weer effies wat doen.

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Butterfly: Ja ik moet om 16 uur beginnen tot 21 uur en dan morgen weer om 7.30 beginnen tot 16 uur. En waarschijnlijk moet me vriend morgenavond weer aan het werk.. met de truck richting duitsland enzo.
    Dus dat is wel enorm balen.. maar ja dat hoort er nou eenmaal bij.

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Renieta, oh dat is inderdaad flink balen. Je ziet elkaar al zo weinig. Werk je om het weekeinde? Ik werk om het weekeinde, dit is dan mijn werkweekeinde. Maar als je vanavond laat hebt en morgen dag, heb je eigenlijk weinig aan je weekeinde. Je vriend is alleen in het weekeinde thuis dan?

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik werk ook om het weekend, moet weekend van 3/4 april ook weer werken, alleen beide paasdagen lekker vrij.
    Me vriend is in de winter wel veel thuis geweest, gewoon elke avond/nacht. Maar het word nu weer wat drukker en nu rijd hij dus weer int. en is hij weer veel onderweg, hij is weekends wel vrij inderdaad, erg balen, maar ja je doet er weinig aan.

Maar in me nieuwe baan die half april begint, werk ik bij de thuiszorg en dan werk je alleen s'ochtends of s'middags of s'avonds.
    Dan zie je elkaar toch weer wat meer:D
    Maar leuk is anders....

Zit ff het een en ander over het atkins dieet te lezen, verre kennis van me heeft dat gedaan en is daardoor 30 kg afgevallen en is nu gewoon een man met slank/normaal postuur.

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Wat eten jullie zoal tussen de middag, heb krackerbrood meegenomen en 20+ kaas en smeerkaas,kipfilet..

12. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o butterfly meid, trek het je niet aan hoor, ik heb ook zo vaak geklaagd toen ik zwanger was dat het zo snel was en dat ik er nog helemaal niet op gerekend had. Hoort erbij, was ook niet lullig bedoeld wat ik hier neerzette hoor. En het is inderdaad een voordeel dat ik nog wat kan afvallen voor ik zwanger raak (want dat gaat uiteindelijk echt wel gebeuren) kijk er al naar uit om lekker slank te zijn met zo een dikke buik!

@renieta mijn man werkt ook veel in het weekend (horeca), vandaag van 10.00 tot 22.00 uur ongeveer en morgen toevallig vrij (om de zondag) maar anders had hij morgen nog zo een dag gehad. Ik heb er vandaag ook een beetje de balen van. Vind het niet zo gezellig.

Las iets over pasen, is dat over 2 weken al? Goh, ik vier het eigelijk nooit maar zal er wel iets aan doen met die kleine meid...

13. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    renieta ik eet meestal 1 of 2 boterhammen met 20+ smeerkaas of kipfilet ofzo.

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Hallo dames,

Hopelijk binnenkort in wat rustiger vaarwater, gister examen gehaald met een 8! Dus dat is een zorg minder, mijn moeder is eergister geholpen aan een hernia dus die mag voorlopig niets, dus je jullie begrijpen het al he? DRUKKKK! haha!
    Wel nu in bijna 3 weken tijd 4 kilo kwijt! Gaat lekker! Nog 2,5 kilo te gaan. Ik weeg nu 72 in juli woog ik nog 91!!!! Met mijn lengte 181 is 69,5 een prima gewicht hopelijk haal ik dat!

Liefs voor jullie allemaal!

15. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Super goed lola, wat is je geheim :p

Ja ik heb ook wel boterhammen, denk dat ik maar 2 volk brood ga eten, 1 met kaas en 1 met kipfilet of rosbief.
    En dan doe ik er een cup a soup bij en kop thee, en paar cherrytomaatjes denk k...

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    @ Renieta: Sonja Bakker, maar gister en eergister zwaar gezondigd! Eergister halve doos merci naar binnen, gister paaseitjes, spekjes EN appeltaart! hahahhahaha! Nou ja moet kunnen! ;)

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ha jemig :p Sonja bakker is niks voor mij, krijg ik te weinig binnen.
    Ik heb vandaag een brooddag, eet nu zo brood en vanavond eet ik ook brood met me bewoners. Neem wel me eigen kaas en vleeswaar mee haha

18. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ lola , gaat super zeg !!!! Nog even doorbijten en dan zit je voordat je het weet aan je streef :D:D
    @ renieta :tussen de middag eten , meestal 2 crackers of 2 volkoren boterhammen met bijv. 20 plus kaas , sandwichspread , vruchtenhagel of smeerkaas light .... je kan ook eens filet americain erop smeren ook lekker ...

19. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Thnx meiden, k zal eens ff wat maken. heb nu toch wel trek.

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

het gaat goed hier!

Lola, beterschap met je mams.

Debby, een dikke buik met een slanklichaam *zucht*. Daar gaan we voor!

Hier vanochtend

Ontbijt: 1 bruin pistoletje met halvajam, 1 bruin pistoletje met appelstroop en een glas magere melk
    Tussendoor: eierkoek, glas water
    Lunch: kommetje magere yoghurt met stukjes fruit
    Tussendoor: glas water, opkikker
    Diner: Couscous met veeeeeeeel groente

Vandaag een lekker rsutig dagje hier, straks de boel opruimen.

Share This Page