Zo mijn menu tot nu toe: O: 200 ml yoghurt met 60 gr cruesli en beker magere melk en kop thee. T: Kop thee L: 2 volk brood, 1 met plak 20+ kaas en 1 met kipfilet tuinkr. en 5 tomaatjes en kopje thee en kopje cup a soup.
Als ik mijn menu voor vandaag helemaal ingevuld: O: Kom mage yoghurt met 60 gr cruesli en beker magere melk en glas thee. T: Kop thee L: 2 volk. brood met plak 20+ kaas & 2 plakjes Kipfilet tuinkr. Kop thee en glas groente cup a soup. T: 2 thee + 2 evergreen( 140 kcal) 1 koffie ( voor goed begin van me late dienst ) A: 3 volk.brood met light jam, smeerkaas 20+ en rosbief. Beker karnemelk. T: 1 koffie met melk en plak ontbijtkoek. Kom ik op een totaal van: 1390 kcal.
sweetroosje... daar gaan we zeker voor! En dan zijn we lekker samen zwanger zometeen , gaan we de juni mamas eens even gek maken met onze hormonen
Butterfly.. Lekker genoten op het feestje! En natuurlijk heb je gesmikkeld van het lekkers dat er was! Je hebt groot gelijk! Ja, ben over de klap van het borrelnootjes schandaal heen haha.. Renieta.. Je zou ook kunnen gaan voor een tankini? Ja, mag best eens snoepen, maar balen dan het meteen te zien is op de weegschaal! :x En jij gaat hardstikke goed en volgens mij enorm gemotiveerd.. En dat ga je zeker zien op de weegschaal meid. Ik eet heel verschillende tussen de middag, pistoletje met filet, 2 boterhammen met 30 kaas en komkommer, groentesoep met 2 knackebrodjes, salade met tonijn/zalm, yoghurt met muesli, 2 plakjes ontbijtkoek, 2 krentenbolletjes met licht boter.. Zoiets? En meestal neem ik nog iets van een opkikker, schaaltje komkommer/worteltjes.. En wat een mooie dag zeg.. Debby.. wow jij gaat ook weer goed zeg! En die 800 gram komt niet van de borrelnootjes, i know maar wel balen dat de weegschaal juist na een avondje wat extra's nemen omhoog schiet.:x Lola.. leuk dat je even kom Updaten! Je gaat goed met afvallen en je examen goed gehaald zeg! Een 8 is super. Beterschap voor je mamsie. Sweetroosje.. Mooi dagje vandaag zeg! Succes met opruimen etc. **** Ben mijn dip weer te boven meiden, i.d. waarschijnlijk vocht en niet naar het toilet kunnen. Ik ga morgenvroeg proberen om niet te wegen en dan laat ik me maandag verrassen ( weegdag). Vanmorgen in huis aan het rommelen geweest, stofgezogen, opgeruimd en met de was bezig geweest.. Met Esmee wat boodschapjes gehaald. Daarna op de fiets naar schoonouders en de markt geweest.. Mijn menuutje voor vandaag: O: 2 plakjes ontbijtkoek en koffie.. T: 2 kopjes thee en water. L: 140 gram kibbeling en een beker optimel. T: Veel water.. en een peer of appel. A: 200 gram aardappelkroketjes ( in de oven bereid maar 220 callorieen).. 200 gram sperziebonen en een rundersausijs.. Zit dan op een dagtotaal van 957.. Vanavond dan nog een zakje snack a jacks en dan zit ik op 1100.. lijkt me netjes!!
Deal *zwijmel* . MvE, dank je. Jij ook lekker druk geweest zo te lezen, ik ben niet vooruit te branden .
Heey meiden @butterfly, ah komt goed hoor meid! Na je zwangerschap weer lekker afvallen! En dan blijf ik jou natuurlijk ook steunen!! Geniet er lekker van! @renieta, ach meid gewoon lekker in bikini, anderen letten daar veel minder op dan jezelf! En je moet je ook niks van een ander aan trekken, gewoon lekker zwemmen! Ik eet meestal gewoon bruin brood tussen de middag. @mve, ach moet kunnen hoor meid! het is er vast zo weer af! Maandag misschien ineens veel lichter! ik duim voor je! @debby, gaat lekker he! bijna onder de 80! mooi hoor! Ja idd bijna pasen, 2e paasdag ben ik ook jarig @nicole, mooi dagje hoor gister! vervelend dat je last heb van een opgezette buik, misschien wat meer fruit eten? @lola, oh lekker!! ja zondigen moet kunnen een keer hoor! @sweetroosje, ziet er goed uit je dag! Nou meiden ik ben erg blij, vanmorgen gewogen en weer bijna een kilo eraf! YEAAAAY!!!! zit nu op 61.8!!!! Gaat ineens super goed!
@MvE: Thanks meid, ja moet toegeven dat sinds ik hier met/bij jullie klets, ik enorm gemotiveerd ben en erg blij ben met jullie adviezen en tips. Zo kun je mekaar toch helpen. Geeft me eigenlijk ook best wel een goed gevoel om gezond te eten en er bewust mee bezig te zijn. Vriendin van me die waarschuwde me alleen dat ik niet moest doorslaan... nou dat valt wel wat mee in mijn ogen @Patriesja: Ja ben ik ook met je eens, maar ben eigenlijk best wel onzeker over me lichaam, dus bikini is toch wel een hele stap voor mij. Maar ga over 1,5 week maar eens even op pad voor een bikini. Eens zien waar ik mee thuiskom. Wil ook niet een te dure... heb alleen cup 85E, dus dat maakt het wel lastig, jullie nog tips?
@ doorslaan.. Hoor ik ook veel om mij heen.. Maar als op elk aanbod ( met eten) maar in moet gaan.. Schiet het lijnen niet op he? *** Net even op h&m..2 broeken, 3 shirtjes en 2 vestjes besteld.. Kan ik weer eventjes vooruit.. Van de week even een keertje mijn kast uitpluizen, wat weg kan en wat niet.. Voor Esmee ook 4 shirtjes besteld.. *** WIj gaan zo lekker een bakkie koffie doen en fruit eten.. toedeloe!
zal ook even mijn dagmenuutje neerzetten voor vandaag: ontbijt: 1 boterham met 40 gram kipfilet lunch 1 boterham met 40 gram kipfilet kop tomatensoep 1 glas dubbelfriss light. avond: 150 gram aardappelen 150 gram spinazie a la creme 1 gekookt ei totaal 686. Ik heb een moorkop gehaald (mijn favo zondigding) als ik die ook nog neem vanavond zit ik op 1100 ongeveer. Is wel veel voor mijn doen maar ja, denk niet dat ik daar gelijk een kilo van aankom... ach ja ik zie het wel vanavond of ik hem nog neem.
Deb 1100 is nog mooi hoor, want als je wil afvallen moet je tussen de 1200 en 1400 zitten geloof ik. Hmmm moorkoop, geniet ervan als je hem neemt he! Misschien een domme vraag maar is 1 boterham nou 2 sneetjes of 1 snee?
Debby.. speciaal dagje ivm de moorkop? Anders wel meer gaan eten hoor.. Sweetroosje.. 1 boterham is 1 snee.. *** Andere aardappels kroketjes gehaald, mag ruim 50 gram minder.. * jammer*.. Die andere konden alleen in de frituur.. Wel 2 koolvisjes er bij, slechts 76 callorieen per 100 gram ( verpakking).. Eten is bijna klaar.. Oja, vanmiddag nog zo'n 20 druiven gehad. Lekkerr..snoepen is dat zeg!
ik zit meestal tussen de 800 en de 1000. Anders val ik bijna niet af. (ja 2 ons per week ongeveer) En ik vind het goed vol te houden. 1 boterham is 1 snee.
nee geen speciaal dagje. Ik wou mezelf eens verwennen aangezien ik (bijna) nooit zondig. En ik vind het weekend zo saai... mijn man is werken en ik ben bezig met huishouden...
Ik ga me vanaf 8 april bij jullie aansluiten. Mijn dochter is dan ruim 5 maand en het is weer tijd voor mezelf. Ik heb een prachtige dochter gekregen maar mijn lijf heeft de strijd wat minder goed doorstaan. Ik sta nooit op een weegschaal, ook niet tijdens of na de zwangerschap. Maar het feit dat mijn broeken van voor de zwangerschap nog lang niet passen zegt genoeg. Ik geef nog steeds volledig borstvoeding. Op 8 april start ik met een hardloopcursus. Vanaf dan ga ik ook serieus aan de lijn doen. Van de zomer wil ik graag met een redelijk goed gevoel in een tankini (vrees dat bikini verleden tijd is) met haar het water in. Ik heb niet alle pagina's gelezen maar volgen jullie speciale dieeten? Ik wil eigenlijk zo gewoon mogelijk blijven eten, dus geen koolhydraten dieet ofzo. Iemand suggesties voor een goeroe die ik kan volgen? En ik zal op 8 april voor het eerst in jaren weer de weegschaal betreden.........
Debby en MvE, thnx. Zomerjurk, welkom! De meeste tellen hun kcal op Voedingscentrum - Caloriechecker en zitten tussen de 1200 en 1400 kcal om af te vallen. Dus gwn gezond eten en bewegen. Ik geef zelf ook nog bv en hou dit ook aan, tot nu toe gaat het goed (alhoewel er meer beweging in mag komen bij mij).
hmmm moorkop! die heb ik gister ook gegeten en toch nog afgevallen ik zou hem nemen debby! Welkom zomerjurk! Ik ga zo ook een beetje zondigen(maar ik vond dat het wel mag aangezien het afvallen zo goed gaat ) We gaan lekker baka bana en nasi met garnalen eten
@ Zomerjurk: Welkom en succes met afvallen! Zoals al eerder genoemd, tel ik ook calorieen. Met een maximum van 1300 op een dag. Ik ben weer thuis na een dagje overal en nergens. We zijn vandaag in Belgie gaan kijken voor meubels. Niet voor herhaling vatbaar. Niet echt iets kunnen vinden dus. Morgen waarschijnlijk weer op pad, maar dan gewoon in Nederland. We hebben vandaag ook nog even de lente in de tuin gehaald. Lekker wat bakken gevuld met bloemetjes. Ziet er al meteen een stuk gezelliger uit. Pfff... voelde me vanmiddag echt niet lekker. Ik voelde me super slap, en had knallende hoofdpijn. Heb dus vandaag meer gegeten dan ik eigelijk mocht. Kom nu op een totaal van 1412 kcal. Dus valt uiteindelijk nog wel mee. Ik voel me nu gelukkig weer een stuk beter. Liefs
Debby.. oh.. ik dacht zo weinig gegeten omdat je een moorkop had gehaald.. Vind het knap dat je kunt functioneren op 800-1000 callorieen. Zomerjurk.. Welkom!! Misschien kun je nu al proberen om meer water te drinken, elke dag 6 maaltijden de nemen ( ontbijt, lunch , diner en 3 tussendoortjes) Lekker veel fruit en groente nemen.. De meesten hier tellen callorieen. Aangezien jij nog BV geeft is het belangrijk om wel voldoende binnen te krijgen. Dus 1-2 boterhammen met mager beleg extra. Ik hoop dat je hier veel steun zult vinden en lekker wat kilootjes zult afvallen!! Patriesja.. Lekkerrrr. heeft het goed gesmaakt? Af en toe kietelen he? Melanie.. Valt me nog mee hoor.. 1400 callorieen. Morgen het gewoon weer oppakken meid. Jammer dat jullie niet geslaagd zijn voor meubels. Waar ben je precies naar opzoek? Wij zijn bijna een jaar bezig geweest om DE bank te vinden.. *** Het eten viel tegen.. Had voor het gemak boontjes uit blik die helaas vol draadjes zaten brrr.. Aardappelkroketjes en vis waren wel lekker.. En ik zat bompie vol! Heb zelfs een 1/2 visje laten liggen. Ik denk dat we voor vanavond wat hapjes maken. Wat blokjes kaas, augurk met boterhamworst, komkommer en worteltjes.. lekker! Morgenvroeg gaan we lekker zwemmen.. Wat callorieetjes verbranden!
We zijn sinds vorig jaar al onze meubels aan het vernieuwen (was een bij elkaar geraapt zooitje) as 2 april komen ze onze nieuwe bank brengen. (was bij ons ook een zware bevalling). Nu zijn we nog op zoek naar 2 fauteuls, maar alles wat we mooi vinden, is veel te duur. En verder kan (voornamelijk) ik niet vinden wat ik zoek.