10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier weet thuis ben een dagje CP geweest ... wat een lekkere dingen kwamen er voorbij zeg ai ai had het zo slecht had ook super honger
    maaaaaaaaaaar volgehouden
    ook bij de gele M geweest ... 2 mc kroket zonder saus op en geen frietjes of saus ... nu kan ik vanavond nog een glas rose en bakje chips nemen !!
    ben trots op mezelf ...
    en gesloopt ga lekker bankhangen
    man heeft nog appeltaart meegenomen maar ook die neem ik niet

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zit er niet zoveel in een mckroket dan? (jammie!)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    functioneren? Ik heb eigelijk nergens last van? Misschien heb ik een langzame verbranding? Maar ik beweeg ook niet zo veel hoor...

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Emma.. Mmm mc kroket! Lekkerrrrrr. Goed dat je je de rest van de dag een beetje hebt kunnen inhouden!

Debby.. Misschien is dat het verschil.. Ik fiets/wandelen elke dag gemiddeld 1-1,5 uur.

Net nog lekker een worteltje gegeten.. Alvast mijn menuutje voor morgen gemaakt, druifjes en worteltjes voor mezelf in bakjes gedaan. Kan ik het morgen makkelijk meenemen.;)

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    620c voor twee broodjes .. is redelijk maar het was niet anders
    wel zonder saus dan he ! anders is het 830 c !!
    maar ik wist al dat ik vanavond een chippie wilde vandaag mijn standvastigheid :D

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goed bezig !!
    en hoop dat je onsjes er snel weer af zijn !
    vervelend als je niet naar de wc kan he ! heb ik ook altijd zo snel dan maar aan de kiwi

7. MamavEsmee

Dat dilemma is verholpen..:D

8. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Goedenavond meiden:)

Gisteren zijn we met ons meisje naar de Thomas de treindag geweest in het spoorwegmuseum... Ow ow wat hebben we genoten van haar:D Ze was zo uitbundig en blij.. helemaal top!

Vandaag was het weer weegdag... 69.6 gaf hij aan..
    ook daar word ik blij van:)
    Vandaag mijn cal. niet geteld want ik heb makreel gegeten... :)
    Vanmorgen wel gesport, en ga morgen ochtend ook nog maar even..
    makreel bevat echt mega veel calorieen...

Morgen ook maar even een balans dag;)

Fijne avond allemaal.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    310 per broodje kroket, valt nog wel mee... misschien dat ik van de week eens kijk of ik het lijden ;)

Zo... ik had mijn moorkop afgewogen en bleek slechts 300 kcal. Dus nu zit ik op totaal voor vandaag op 1015. Niet slecht... eigelijk een gewone dag!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ik vind die saus trouwens toch smerig van die mckroket ;)

11. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Jemig wat een werk die calorieenteller. Doen jullie dat echt elke dag? Wordt je er sneller in met de tijd? Is het niet zo dat als je rekening houdt met je beleg, dus mager enzo en geen tussendoortjes en met avondeten niet te veel pasta of aardappel en veel groente..... ben je dan ook niet goed bezig? Of is dit een beetje te kort door de bocht?

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Ja, is inderdaad lastig. Maar ik ben ook wel veeleisend hoor hahaha... als ik eenmaal iets in mn hoofd heb, krijg je dat er niet makkelijk uit.

@ Grote gele M: Heerlijk, en 310 kcal in een mckroket valt inderdaad mee, maarja... ik vind andere dingen die ze er hebben veel lekkerder. Dus ik kan er maar beter niet heen gaan. Het is al zwaar genoeg, dat ik die grote gele M al zie als ik uit mn raam kijk ;)

Vandaag was het in Belgie zo'n mooi weer. Ik had echt zin in een grote puntzak friet uit postel. Maarja, mag niet he. Normaal gaan we een paar keer per jaar (als het mooi weer is) speciaal naar postel, om een puntzak friet, en een broodje braadworst te eten. Maar dat zit er voorlopig niet in. Met het lekkere weer heb ik echt veel meer zin in lekkere dingen. Hebben jullie dat ook?

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    je word er handiger in en op een gegeven moment weet je zowieso veel uit je hoofd.
    Kost mij 5 minuten per dag.

Op zich kan je dat wel doen, maar dan weet je het nooit zeker of je nou goed bezig bent, te veel/weinig eet etc. En als je een keer wat extras neemt zie je het resultaat pas op de weegschaal.

Als je het te veel gedoe vind kan je ook sonja bakker doen, dan hoef je niet te tellen.

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Je word er met de tijd wel sneller in hoor. Op een gegeven moment weet je alles heel snel te vinden. Ik vul hem inderdaad dagelijks in. Behalve als ik uit eten ga (maar dat is niet zo vaak). Als je rekening houd met al die dingen die je noemt, ben je al een heel eind. Alleen bij mij was het zo, dat ik bij sommige dingen echt dacht dat ze mager waren, maar dat dat toch eigelijk best tegen viel. Daar ben ik dus achter gekomen, door die caloriechecker in te vullen. Ik vul hem altijd 1 dag van te voren in. Dus vandaag vul in m in voor morgen. Als ik dan te hoog zit, kan ik het nog aanpassen.

15. MamavEsmee

niets aan toe te voegen..

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    amen !!!!:d

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    mve !! woehoeeee poepdoos gezien !!

over de mac .. overal staat op hoeveel erin zit en behalve de friet valt het soms mee.. van te voren opzoeken en tellen ! dan kan het echt wel een keertje !

18. MamavEsmee

Emma.. je houd van de Mc of je houd er niet van! Ik vind de mc flurry het lekkerst..;) Maar om daar nou een warme hap voor te laten staan..:D

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik snap het ff niet... hoop dat iemand me kan helpen.
    Ik wil morgen de ovenschotel met boursin en ham gaan maken van de site van AH. Maar nu ben ik het aan het invullen op caloriechecker. Maar in die boursin die erin moet zit al 392kcal per portie. Volgens de website van AH zou het totaal per portie 435 kcal moeten bevatten. Maar daar ga ik dubbel en dwars overheen, aangezien er nog aardappelschijfjes, tomaat, courgette, ham en eieren in moeten. Heb ik nu de verkeerde boursin in huis gehaald? Had ik misschien boursin cuisine moeten hebben? (op ah staat 250 gram verse roomkaas per 4 personen, boursin cuisine is geen roomkaas) Iemand een idee?

20. MamavEsmee

Ik denk dat de ah een foutje heeft gemaakt..;) Misschien per persoon er een 50 gram door doen?

Deel Deze Pagina