Kan schepijs niet terug vinden, waaronder staat die? Zelfs met moorkoop sta ik op 1266, dus misschien toch nemen? Mijn man is ziek en heeft er geen zin in, moet ook vandaag op ivm datum.
hier ook lekker verse frietjes op met een beetje curry gesnipperde ui en een goulash kroketje ! mmm echt zitten smullen en zit vandaag op 1300 ongeveer ! best netjes voor een zondag maar ook echt overdag rekening mee gehouden
Zondag zondigdag bij iedereen zo te lezen haha. Net mijn fruitsalade op en 0.5l water, toch maar geen bosschebol genomen.
Hallo meiden , wat een dag zeg ... Best druk gehad , hier in venlo is altijd de venloop , renwedstrijd waar heel veel mensen aan meedoen , dus vandaag naast de kant gestaan om aan te moedigen , zelf ook veel gelopen en in de regen gestaan en nu behoorlijk ziek aan het worden , koorts , keelpijn moe ook weinig gegeten , vanmorgen , een banaan vanmiddag , krentebolletje met kaas vanavond , 2 bruine pistoletjes met kaas en een kopje groentesoep ... nu een flesje water .. Ga dadelijk maar een paracetamol nemen en naar bed , voel me echt aardig beroerd ....
ik had gezocht op ijs en daar stond het bij. Lekker een moorkop! Maar ik zou hem wel even wegen. Ik heb er 2 keer 1 genomen en de eerste keer was ie 400 kcal en de 2e keer 300 kcal. En in de lijst staat 199 :S
heey meiden! even snel een berichtje! hier een geslaagde dag gehad,, ondanks dat Liam eigenlijk niks wou eten nog steeds ziek zal een paar foto's laten zien Liefsz !
Heey meiden Zo heb een beetje teruggelezen en heb heel wat lekkers voorbij zien komen ach het is zondag he! moet kunnen! @humbly, leuke fotos van liam! Nou wij zijn ook weer terug van de verjaardag, was erg gezellig! Lekker een stukje appeltaart gegeten heerlijk! Verder viel het erg mee, wat ik gegeten heb. Het was ook heerlijk weer vandaag, stond nog ff voor de deur zonder jas en was goed te doen!
Nicole, beterschap meid! Begrijpelijk dat je dan weinig eet, hoop dat je gauw bovenop komt. Humbly, leuke foto's. Gefeliciteerd met Liam's 1e verjaardag. Patriesja, lekker appeltaart. Debby, hoe bedoel je wegen? Dus ipv 1 stuks gram doen? Waar heb jij ijs gevonden, onder categorie snoep/taart?
Sweetroosje.. De swirl misschien op sorbet berekenen? @zondigdag.. .. Het weekend is ook om te genieten.. En als je er overdag rekening mee houd kun je bij de het diner best wat lekkers nemen toch? @wegen.. Ik heb er niet zo'n goed gevoel over eerlijk gezegt. Op de vrijdagavond na ( borrelnootjes en paaseitjes) en vanavond de extra kaassoeflee niets extra's gegeten oid. Hoop op minimaal 500 gram er af.. Is toch wel mijn streven per week. Ik ben me er wel van bewust nu ik dichter bij mijn streefgewicht kom ik langzamer afval. Maar ik ga nog graag eventjes door met tellen.. En misschien blijf ik het wel doen.. ( wel wat hoger hoor..) Melanie.. jammer dat het je tegenviel. Wel goed voor de callorieetjes i.d. Emma.. ook frietjes genomen! Lekker he? Nicole.. Een karig dagje voor jou.. En helemaal niet lekker.. Beterschap meid! Humbly.. beterschap voor je kereltje.. En wat een leuke foto's! Leuke glijbaan heeft hij gehad zeg!! Hoe is het met jou keel? Patriesja.. Oh.. ben jaloers! Een stukje appeltaart.. Me Love Appeltaart! *** Net een uur geslapen op de bank.. Was moe! Vanmidddag lekker naar het bos geweest.. daarna nog even ergens een glaasje fris gedaan..( light uiteraard ).. Zit nu achter een kopje thee.. Maar een beetje bij tijd naar bed vandaag!!
MvE, heb het gedaan ondanks dat ik geen slagroom heb genomen. Dus ipv 1 portie een halve portie gerekend, at maar 2 eetlepels. Lekker naar de bos gegaan. Debby, gevonden thnx.
Dank jullie wel meiden , het ergste is nog dat mijn kleine meisje ook ziek is maar goed het is te verwachten met dit weer helaas , kom morgen wel wat meer mee schrijven als ik me beter voel , truste meiden !!!
Nicole.. Ach.. je meisje ook niet lekker. Vind het zo sneu als die kleintjes niet lekker zijn! Heel veel beterschap voor jullie!
@mve, ja hier nog een, kruimelappel was het jummie!!! Oh heerlijk naar het bos geweest! zo lekker met dit heerlijke weer! @nicole, oh je kleine meid ook nog ziek! balen zeg! beterschap voor jullie beide!
@ Appelkruimel taart: oh... my favorite!!! mmm @ Nicole: Beterschap voor jou en je kleine meisje! Ik hoop dat jullie snel weer beter zijn! @ Humbly: Wat een lieve foto's van dat feestvarken van jou!
Zo hehe, weer thuis. Zijn om 18 uur naar onze stamkroeg geweest en daar even gegeten. De hele avond aan de spablauw gezeten en heb een pistoletje gezond gehad Jammie. Ben best trots op mezelf @MvE: Ja klopt, fruit is voor mij geen optie, vind er niks aan. Wil toch wel proberen om het te gaan eten. De groente was op me werk niet lekker, zo vies.. brrr...