10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Kan schepijs niet terug vinden, waaronder staat die?

Zelfs met moorkoop sta ik op 1266, dus misschien toch nemen? Mijn man is ziek en heeft er geen zin in, moet ook vandaag op ivm datum.

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier ook lekker verse frietjes op met een beetje curry gesnipperde ui en een goulash kroketje ! mmm echt zitten smullen en zit vandaag op 1300 ongeveer ! best netjes voor een zondag maar ook echt overdag rekening mee gehouden

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zondag zondigdag bij iedereen zo te lezen haha.

Net mijn fruitsalade op en 0.5l water, toch maar geen bosschebol genomen.

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hallo meiden , wat een dag zeg ...

Best druk gehad , hier in venlo is altijd de venloop , renwedstrijd waar heel veel mensen aan meedoen , dus vandaag naast de kant gestaan om aan te moedigen , zelf ook veel gelopen en in de regen gestaan en nu behoorlijk ziek aan het worden , koorts , keelpijn moe :( ook weinig gegeten ,

vanmorgen , een banaan
    vanmiddag , krentebolletje met kaas
    vanavond , 2 bruine pistoletjes met kaas en een kopje groentesoep ... nu een flesje water ..

Ga dadelijk maar een paracetamol nemen en naar bed , voel me echt aardig beroerd ....

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik had gezocht op ijs en daar stond het bij.

Lekker een moorkop! Maar ik zou hem wel even wegen. Ik heb er 2 keer 1 genomen en de eerste keer was ie 400 kcal en de 2e keer 300 kcal. En in de lijst staat 199 :S

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    heey meiden!

even snel een berichtje! hier een geslaagde dag gehad,, ondanks dat Liam eigenlijk niks wou eten :( nog steeds ziek :(

zal een paar foto's laten zien :)

Liefsz !

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    feest kleren aan :)

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    en de laatste :)
    Op de glijbaan die ik heb gekregen :D

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Zo heb een beetje teruggelezen en heb heel wat lekkers voorbij zien komen :D ach het is zondag he! moet kunnen!

@humbly, leuke fotos van liam!

Nou wij zijn ook weer terug van de verjaardag, was erg gezellig!
    Lekker een stukje appeltaart gegeten :D heerlijk!
    Verder viel het erg mee, wat ik gegeten heb.
    Het was ook heerlijk weer vandaag, stond nog ff voor de deur zonder jas en was goed te doen!

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Beterschap meid! idd lekker naar je bedje!

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nicole, beterschap meid! Begrijpelijk dat je dan weinig eet, hoop dat je gauw bovenop komt.

Humbly, leuke foto's. Gefeliciteerd met Liam's 1e verjaardag.

Patriesja, lekker appeltaart.

Debby, hoe bedoel je wegen? Dus ipv 1 stuks gram doen? Waar heb jij ijs gevonden, onder categorie snoep/taart?

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sweetroosje.. De swirl misschien op sorbet berekenen?

@zondigdag..:D .. Het weekend is ook om te genieten.. En als je er overdag rekening mee houd kun je bij de het diner best wat lekkers nemen toch?

@wegen.. Ik heb er niet zo'n goed gevoel over eerlijk gezegt. Op de vrijdagavond na ( borrelnootjes en paaseitjes) en vanavond de extra kaassoeflee niets extra's gegeten oid. Hoop op minimaal 500 gram er af.. Is toch wel mijn streven per week. Ik ben me er wel van bewust nu ik dichter bij mijn streefgewicht kom ik langzamer afval. Maar ik ga nog graag eventjes door met tellen.. En misschien blijf ik het wel doen.. ( wel wat hoger hoor..;))

Melanie.. jammer dat het je tegenviel. Wel goed voor de callorieetjes i.d. :D

Emma.. ook frietjes genomen! Lekker he?

Nicole.. Een karig dagje voor jou.. En helemaal niet lekker.. Beterschap meid!

Humbly.. beterschap voor je kereltje.. En wat een leuke foto's! Leuke glijbaan heeft hij gehad zeg!! Hoe is het met jou keel?

Patriesja.. Oh.. ben jaloers! Een stukje appeltaart.. Me Love Appeltaart!:D

Net een uur geslapen op de bank.. Was moe!

Vanmidddag lekker naar het bos geweest.. daarna nog even ergens een glaasje fris gedaan..( light uiteraard ;))..

Zit nu achter een kopje thee.. Maar een beetje bij tijd naar bed vandaag!!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja ik deed ipv stuks gram.
    Ik heb gezocht op trefwoord. (rechts naast de plaatjes)

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

MvE, heb het gedaan ondanks dat ik geen slagroom heb genomen. Dus ipv 1 portie een halve portie gerekend, at maar 2 eetlepels. Lekker naar de bos gegaan.

Debby, gevonden thnx.

15. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Dank jullie wel meiden , het ergste is nog dat mijn kleine meisje ook ziek is :(:( maar goed het is te verwachten met dit weer helaas , kom morgen wel wat meer mee schrijven als ik me beter voel , truste meiden !!!

16. MamavEsmee

Nicole.. Ach.. je meisje ook niet lekker. Vind het zo sneu als die kleintjes niet lekker zijn! Heel veel beterschap voor jullie!

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mve, ja hier nog een, kruimelappel was het jummie!!!
    Oh heerlijk naar het bos geweest! zo lekker met dit heerlijke weer!

@nicole, oh je kleine meid ook nog ziek! balen zeg! beterschap voor jullie beide!

18. MamavEsmee

appelkruimel zelfs.. * kwijl*

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Appelkruimel taart: oh... my favorite!!! :D mmm

@ Nicole: Beterschap voor jou en je kleine meisje! Ik hoop dat jullie snel weer beter zijn!

@ Humbly: Wat een lieve foto's van dat feestvarken van jou! :D

20. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zo hehe, weer thuis. Zijn om 18 uur naar onze stamkroeg geweest en daar even gegeten. De hele avond aan de spablauw gezeten en heb een pistoletje gezond gehad:D Jammie.
    Ben best trots op mezelf :D

@MvE: Ja klopt, fruit is voor mij geen optie, vind er niks aan. Wil toch wel proberen om het te gaan eten.
    De groente was op me werk niet lekker, zo vies.. brrr...

Deel Deze Pagina