Hoi girls, Hier wat grieperig,ach komt misschien wel goed uit Last van mijn darmen Jurre is ook niet fit,begon gister al met dunne poep maar we zijn wel naar mijn zussie gegaan,daar werd hij steeds warmer en stiller en erg hangen,toen we thuis kwamen heeft hij alles eruit gegooid zo op de vloer in de woonkamer,de arme schat,niks meer gegeven getempt en had 39.4 dus zetpil erin en lekker op bedje,half 11 wat sap gehad 2x klein flesje nou dat ging er wel in En een praatjes ineens weer en de kat was er ook nou hij leefde helemaal op door hoor Weer op bed gedaan maar wel onrustig,geloof dat ik zelf pas rond half 3 echt in slaap ben gevallen,last van mijn buik en maag enzo brr brr Jurre nog wel onrustig,vanmorgen om 5 uur weer flesje sap gegeven en hij was alweer aardig warm weer terug op bedje en geslapen tot 7 uur ong,toen er maar uit gegaan want hij wou niet meer,benee gelijk weer vieze stink poep en dunnig pffff wat kan hij stinken Flesje melk gehad met half schepje pap en dat zit er nog in gelukkig,hij is ook wat verkouden en had nu 38.9 verder is hij wel jengelig anders straks nog maar even op bed en lekker slapen. Voor mijzelf zie ik wel hoe de dag gaat verlopen 1 Appel zit er al in,daar word de misselijkheid minder van Meiden have a nice day en als het even kan kom ik wel af en toe ffkes langs
Beterschap voor iedereen en alle kindjes! weet er alles van, mijn zoontje heeft er 3 dagen letterlijk als een dood vogeltje bijgelegen. Niet meer eten en drinken, alleen nog maar slapen echt de hele dag, en steeds wegdraaiende ogen. Huisarts die niks wou doen, gelukkig gisteravond weer wat beter gegaan. Nu is ie ook veel meer bij, merk alleen wel dat ie nog moet aansterken want na en partijtje rennen is ie wel weer wat moe. Goed vanmorgen woog ik 76,3 dus 900 gram eraf ondanks al het gesnaai haha. Maar nu ben ik begonnen met sonja bakker, en ik heb er echt zin in!! Misschien door het mooie weer, maar ik wil echt me streven gaan halen! Succes meiden enne geniet van het heerlijke weertje!!
Jeetje JM dat was dus ook even heftig bij jullie,fijn dat het nu weer wat beter gaat! Het vervelende is alleen mama's kunnen nooit ziek zijn he Inmiddels ook al 2 LU crackers gehad met vruchtenhagel maar wel gelijk weer steken in mijn maag/darmstreek
@mamavesmee; ik bleek niet tegen de antibiotica te kunnen dus moest er mee stoppen maar volgens mij is hij wel over vanmiddag even laten controleren Liefsz 8)
ja ben me echt dood geschrokken. Hij is normaal zo levendig en hyper en dan ineens is ie gewoon weg. Maakte me echt zorgen. Ben nog niet helemaal zorgeloos maar goed, ik hou hem nu goed in de gaten vandaag en anders trek ik gewoon weer aan de bel en dan tappen ze maar bloed af, want ik wil dan wel weten wat hem mankeerd!! Ja moeders kunnen nooit ziek zijn weet er alles van, als ik ziek ben moet ik ook gwoon het huishouden draaiende houden want me man werkt elke dag. Beterschap meis!!
ik zal komende tijd iets minder op zp komen,, van het weekend heeft mijn moeder eindelijk eens verteld hoe ze over mij denkt en dit was niet bepaald positief,, ze is namelijk heel erg boos en teleurgesteld op mij dat ik gekozen heb L.iam te houden,, nog bozer is ze dat ik weer met school begonnen ben want nu moet zij haar leven op stop zetten om smiddags op te passen ,, ik zal niet in detail gaan maar op dit moment zit ik dus helemaal in een dip,, heb me nog nooit zo down gevoeld,, ineens weet ik niet meer wat goed is, heb spijt dat ik met school begonnen ben en vooral dat ik L.iam smiddags bij mijn moeder laat, ze houd van hem dat wel maar toch,, voor mij gevoel,, L.iam is voor natuurlijk "ongewenst" geweest,, ze zal hem wel niks doen maar jah blijf er een apart gevoel bij houden Liefsz
Jeetje humbley je zal dat maar horen van je moeder zeg pffff heftig meid!! Sterkte ermee!! En als je wat kwijt wilt je weet ons te vinden he?! Dikke knuffel voor jou!! --------------------------------------------------------- JM ik zou hem idd gewoon lekker in de gaten houden En anders nog maar een x aan de bel trekken. Beter te vaak dan helemaal niet he
Mag ik hier ook meedoen? Ben op 23 spetember bevallen van een dochter (1e kindje). Vrij snel gingen de zwangerschapskilo's er weer af, maar helaas had ik van voor de zs nog een paar kilootjes teveel. Ben afgelopen weekend gestopt met borstvoeding, dus na 6 maanden mama/Vera tijd is het dan nu mama tijd! Met 10 kilo minder ben ik zeer tevreden, dus ik ga mijn best doen. Zou het leuk vinden om hier mee te kletsen. Greetz, MissSporty
jeetje humbley wat een vervelende situatie. Maar meis 1 ding, geen spijt hbben dat je weer met school bent begonnen, als je straks je papieren hebt, heb je iets waar je heel trots op kunt zijn, en jij en je kleine mannetje alleen maar meer profijt van zullen hebben! En wat betreft je moeder ja dat is zekr niet fijn om te horen, dat had ik liever ook niet willen horen van me eigen moeder, is zij de enige die kan oppassen? Ja ik hou hem in de peiling, eten vind ik niet zo erg, maar ik laat hem zoveel mogelijk drinken en ijsjes eten haha. Zodat uitdrogen niet zo snel zal lukken. Alleen eten zou wel handig zijn want anders word ie alleen maar slapper in het lichaam.
@jongmoedertje; ja ze is de enige die kan oppassen,, ik ga er morgen ook even over praten op school misschien dat hun iets kunnen bedenken,, Liefsz
Mamarianne.. Wat vervelend dat jij en je zoontje niet lekker zijn! Beterschap meid. Jongmoedertje.. Goed dat je hebt doorgepakt en gaat Sonja'en!! Succes meid!! En je kindje goed ziek..Wat naar zeg.. En 76,3 is hardstikke goed zeg! Humbly.. wat naar dat je niet tegen de AB kon.. Succes met de controle. Jeetje wat heftig zeg.. Dit is toch jou keuze.. En ik neem aan dat school etc in goed overleg is gegaan? En nu verder? Stoppen met school en een plekje voor jezelf zoeken? Dikke knuffel meid. Misssporty welkom meid.. Je zult zien.. de 10 kilo is er zo af! Mocht je hulp/tips nodig hebben dan horen we het wel he? **** Vanmorgen gewogen: 76,8.. - 0,5 gekeken vanaf vorige week maandag.. Woog van de week al een keer nog minder, maar goed! Mijn menuutje voor vandaag: O: 2 cracottes met kaas, een schaaltje yoghurt en 45 gram druiven. T: peer. L: 2 boterhammen met light salami ( op elkaar).. T: appeltje. D: 165 gram aardappeltjes, 200 gram rode kool en 90 gram runderworst. Totaal van 920 callorieen.. Vanavond op het werk dan nog een pakje evergreen. En een stukje fruit. Zit ik rond de 1100 vandaag.. Prima dagje na gisteren.. ***** Straks maar eerst een schoonmaken en met de honden uit.. Hebben we dat weer gehad!
@mamavesmee; ja dat is wel wat ik in gedachten had,, maar ja dat moet ik eerst wel weer werk hebben in de thuiszorg want anders dan lukt het ook niet,, misschien dat ik dan wel een thuis studie ga doen zodat ik toch met school bezig kan maar toch voor Liam kan blijven zorgen Ja ik dacht dat het in goed overleg is gegaan maar jah het blijkt dus dat mijn moeder er nooit mee eens is geweest,, Liefsz
Humbly.. jammer dat ze het niet eerder vermeld heeft dan. Had veel verdriet kunnen voorkomen. Hopenlijk komt er snel een passende oplossing. Kan me voorstellen dat je nu niet prettig op school/ thuis bent met in je achterhoofd dat je moeder je al die tijd heeft " voorgelogen" Hopenlijk komt alles op zijn pootjes terecht meid.
Hey meiden..... Hier ietsje beter . Mijn moeder is vanmorgen geweest, die heeft even wat huishouden op zich genomen. Heel lief van haar. Esmee ligt nu op bed. En mijn slaap had ik echt nodig zeg. Net met mijn leidinggevende gebeld. Even de situatie uitgelegd, vandaag had ik nog dienst, maar mijn leidinggevende vind het belangrijker dat ik aan mezelf denk nu. En de rest van week ben ik vrij . Gewogen....... ben na het weekeinde 1,5 kilo afgevallen . Stond vanmorgen op 84.5 kilo. Gisteren toch uitgekomen op 1700 cal, met de MC erbij. Maar in mijn eerste zwangerschap ben ik ook wel 5 kilpo afgevallen in de eerste maanden. Heb momenteel ook geen trek. Net met moeite toch even een beschuitje en twee koppen melk gehad. Probeer zo wat fruit te eten. .......... @Humbley, meisje.. wat vervelend zeg. Wat moet je nu akelig voelen. Dat ze het pas nu tegen je zegt. Ik snap je helemaal dat je nu even in een dip zit. In elk geval sterkte! Ik hoop dat je met school misschien een beetje tot een compromis kunt komen. Hoeveel dagen ga je naar school? En je bent net begonnen? Misschien kun je rond het oppassen iets anders regelen, kinderopvang, gastouder?? Ik zou in mijn moeder vreselijk teleurgesteld zijn als ze me dit pas na zo'n lange tijd vertelde. Ik weet niet wat ik in jou situatie zou hebben gedaan. Lastig meid!! Dikke knuffel!!!! @mamavesmee, ach, soms mag je best wat zondigen. Als je je streven hebt bereikt ga je toch ook wat meer eten en datn moet je lichaam daar ook aan wennen. En blijven tellen is alleen maar goed. Daar voorkom je ook mee dat de kilo's er toch weer stiekem aan komen. Je kunt het dan ook in de gaten houden. Als je eens wat meer gehad hebt kun je de dag erna balansen. Je houdt dan ook je controle erop. Ik zou ook niet hoeven tellen, maar toch blijf ik het doen. Puur om mezelf in de gaten te houden en of ik me wel houdt aan de groen geschreven producten. Gisteren stond ik aardig rood . Verder beterschap voor Nicole en Mamarianne!!!
@Missporty: Welkom hier en succes met afvallen @HUmbley: Jemig meid wat heftig, snap dat je je dubbel voelt. Zou inderdaad ook even op school gaan praten, wie weet wat zij voor je kunnen betekenen. Dikke knuff voor jou. @Alle zieke kindjes en moeders: Heel veel beterschap!!
Hoi Hoi meiden Het weekend is alweer voorbij. Gisteravond naar onze stamkroeg geweest, even met vrienden gegeten. Heb de hele avond aan de water gezeten en heb ipv dikke schnitzel of bord patat enzo, een pistoletje gezond gehad. Jammie Gister zat ik op 1210 calorien. Mijn menu tot nu: O: 150 ml magere yoghurt met 40 gr cruesli. Glas water. T: 2 koffie met 2 cupjes balans koffiemelk. Vanmorgen op de weegschaal gestaan en gister was ik nog 80.3 en vanmorgen 79.7
Net even naar de action gewandeld.. Even wat rommeldingetjes gehaald. We gaan nu fruit eten..* knor*.. Renieta.. Prima dagje gisteren en vandaag tot dus ver ook! Butterfly.. Wat lief van je moeder dat ze wat huishoudelijke dingetjes voor je heeft gedaan.. En fijn dat je leidinggevende zo begripvol is.. ( is bij de mijne wel anders..)