10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Meisje V wow wat super zeg :)
    Gefeliciteerd!!!!

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

MeisjeV van harte gefeliciteerd SUPER GAAF!

Hier is het avondeten al klaar zo en het huis weer op orde deuren en ramen heerlijk open om te luchten het is echt heerlijk weertje.

Iedereen die vanavond moet werken werkse!

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Werkse Renieta, haha, je hebt een tasje volgeladen, met een gezonde maal ;):p. Is alleen maar goed, doe ik ook altijd hoor.

Hier staat het eten ook op.
    Heb geen boodschappen gedaan, maar had nog twee porties macaroni stroganoff in de diepvries liggen, dus dat staat op in de wok. Lekker veel groente erin, en dan een lekker toetje :).
    Heb niet mega veel gegeten vandaag, kreeg amper wat weg:

Ontbijt: kop halfvolle melk.
    Tussendoor: 2 eierkoeken, beschuitje met wat hagelslag, kop melk.
    Lunch: twee boterhammen, met beetje halvarine en een plak kaas, kopje tomatensoep.
    Tussendoor: fruitsalade van 1 banaan, 1 sinaasappel en appel.
    Diner: macaroni stroganoff met een kommetje vla.

De boterhammen en het fruit moest ik erin proppen.
    Zo ook het fruit, met tegenzin :(. Maar goed, wel gehad:).

Vanavond na het eten even mijn zusje naar Drachten.
    Ik wilde al een poosje de dvd box van goede tijden slechte tijden hebben, gekocht via marktplaats, seizoen 1.

zustertje, sportse!! Gezellig samen met je man!
    Hij steunt je geloof ik ook wel goed:), super!!
    Wij gingen altijd elk weekeinde samen op de mountainbike.
    Maar nu Esmee er is, is dat niet zo praktisch helaas.

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meisje V was je helemaal vergeten .. sorry !!

maar alsnog van harte ... wat super

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier zijn de aardappels al weer in de pan .. lekker met een hamburger en witte bonen in tomatensaus ....
    mmmmm zalig !

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Wou net een dubbelechocola muffin pakken, maar toch niet gedaan en een broodje kaas genomen.

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hoelang ben je de vorige keer aan de clomid geweest, voordat je zwanger was?
    Vervelend traject he? Wij waren er ook net aanbegonnen, zouden net starten met (waarschijnlijk) clomid, toen bleek ik ineens spontaan zwanger van Celeno.

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hier weer terug van een lange wandeling, heerlijk in het zonnetje!!
    Celeno heeft 20 min zelf gelopen en toen liep hij steeds weg en moest hij in de wagen(was hij het totaal niet mee eens ;)).
    We gaan vandaag maar bloemkool eten, eigenlijk geen trek in, maar ja.. moet toch gezond eten he!

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    patries hier ook lekker een uur weesten wandelen met zoontje ! hij wou niet eten maar weer naar buiten en is daar nu weer verder aan het spelen ..
    lekker hoor de lente

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goed zo!!!!
    Een vraagje, jullie zijn dus met onderzoeken bezig, wat heftig meid.
    Maar was je van de dochter ook met moeite zwanger geraakt dan?
    Vroeg me dat af omdat ze net zo oud is als mijn dochter namelijk.
    En ik vind dat wij al redelijk snel weer zijn met een tweede. Ben je al een poosje bezig dan voor een tweede?

Als je er niet op wilt antwoorden begrijp ik dat hoor.

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Pffff wou een tosti eten,maar dat ging er met moeit in :(
    Eentje ging er in en de ander heb ik met lange tanden gegeten dus ondertussen maar gestopt,maar een appel gehad.
    Ben wel mooi aan de schijterij bah bah niks aan!!!!
    Hoop dat het morgen weer wat beter gaat.
    Zo met Jurre in bad heerlijk ff weken ;)

Hoop tot morgen

12. liebrando

liebrando Niet meer actief

MeisjeV wouwww wat een leuk nieuws zeg!! Gefeliciteerd meis ga er lekker van genieten!!

Hier de 1e dag van sonja bakker, en geen moeite gehad. Raar punten tellen werkt niet, maar me aan een boek houden geen probleem haha.

Ik heb nu alleen 3 zieke kindjes thuis. De middelste die echt goed ziek was, heeft vanmorgen maar 45minuten geslapen. Toen zijn we naar de winkel geweest heeft ie 1x goed overgegeven maar daarna was ie zo super helder en hyper. Hij was nog steeds helemaal op de wereld. Het eten gaat nog niet zo super, heeft wel veel fruit net gegeten. En drinken gaat ook niet super, maar wel meer dan dat ie deed, en elke slok die die op heeft is alleen maar mooi. Komt vast wel weer.

Vanmiddag kwam de oudste ziek uit school ook overgegeven 2x, die wil gelukkig wel drinken. Alleen de jongste van 1 hou ik nu me hart mee vast want die hoeft maar een scheetje te laten en ze heeft de broek vol tot op de rug. Allemaal diaree en vocht. En die is al vatbaar voor uitdrogen dus die moet ik echt in de gaten houden, ze heeft een banaan gegeten en een liga koekje, meer wou ze niet hebben vandaag, en het drinken komt ook niet met liefde binnen, maar goed we houden het in de gaten! Hoop dat het van de week wel weer wat beter is met me schatjes, zooo zielig als ze zo ziek zijn!

zooooo nou moet ik eerst weer even helemaal terug lezen haha!

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    mamarianne beterschap !!

en jongmoedertje ook beterschap bij jou thuis !!
    heb je nog post gehad ?

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sorry verkeerde topic ;)

15. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ jongmoedertje , ahhh wat sneu voor je kindjes , ik hoop dat ze snel weer wat opgeknapt zijn !!!! Beterschap ..
    @ mamarianne , ook beterschap met jezelf ...
    @ patriesja , heerlijk zeg zo'n lange wandeling in het zonnetje ..
    @ emma , klinkt lekker hoord , dat menuutje !!
    @ meisjev , gefeliciteerd :D:D
    @ butterfly , klinkt wel lekker macaroni stroganoff , hoe maak je dat klaar en hoeveel kc zitten erin ?
    @sweetroosje , goed van je om die chocolade muffin te laten staan en een broodje kaas te pakken !!!
    @ mamavesmee , werk ze !!

Hier vandaag een goed dagje gehad en een keukenweegschaal gekocht en begonnen met eten afwegen , hopen dat dat een beetje helpt bij het verder afvallen van de laatste 9 kilo .... lekker naar de kinderboerderij geweest met mijn meisje en naar mijn oma koffie gaan drinken , heerlijk dagje met het zonnetje vandaag .... nu lekker greys anatomy kijken :D:D Dochtertje nog wel flink aan het hoesten ,is al zeker 5 keer wakker geweest :(

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Een jaar lang clomid geslikt, alleen 150mg sloeg soms aan.
    Vervelend en frustrerend maar goed als dat de enige manier is, so be it.
    Wij waren uiteindelijk ook spontaan zw geraakt in onze rustmaand voordat we over zouden stappen naar ICSI.

Fijn dat je ook spontaan zw werd, scheelt toch een hoop gedoe.

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja heb met haar ook in de mmm gezeten, jaar lang clomid geslikt, 3 mislukte IUI's gehad en uiteindelijk spontaan zw geraakt in onze rustmaand voordat we ICSI gingen doen.

Ik heb PCOS en geef bv dus duurt extra lang en meestal niet van zelf vandaar.
    Ben sinds ik bevallen ben bezig omdat ik weet dat het zolang duurt bij ons.

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

MamaRianne en Jongmoedertje beterschap!

Nicole, ja is toch het minst kcal. Ik weet niet wat ik heb maar die muffindrang is nog niet weg, net een sinasappeltje gepakt pff.

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @emma, ja heerlijk ook dat buiten spelen, Celeno krijg ik ook nooit meer naar binnen, als hij eenmaal buiten is!

@rianne, hopelijk gaat het morgen beter!

@jongmoedertje, jeetje al die zieke kids! erg naar als je kids ziek zijn..

@nicole, hopelijk lukt het met afwegen wel en val je wat beter af!
    Maar gaat je zeker lukken, nog 9 kilo!

@sweetroosje, ja gek he, dan ben je al zo lang bezig en dan toch spontaan zwanger..
    Heb ook wel een paar keer gehoord, dat mensen bij de 2e zo ineens zwanger zijn!
    Hopelijk gaat het deze keer bij jullie wat sneller.

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja idd gek maar heeeeeel erg blij was ik toen, omdat ik zo een angst had voor ICSI.
    Hoor ik ook maar denk dat we niet bij die procent behoren, hoop het welnatuurlijk.

Deel Deze Pagina