dank jullie wel ! Zijn er ook echt super blij mee. Hopelijk blijft dit kindje plakken... 9 april intake bij de vk, 15 april echo. Volgens een berekening met een normale cyclus ben ik nu 5,3 wkn zwanger. Zelf denk ik iets korter omdat mn cyclus niet was zoals voorheen i.v.m. curretage. Dus afwachten wat de echo ons vertelt.
Hey meiden, Ik ben vanmiddag onverwacht naar een vriendin gegaan. Was erg gezellig. Alleen is nu wel het huishouden blijven liggen. Maarja, doe ik van de week wel een keer 's avonds dan. Ik heb vandaag toch een honger. Niet normaal meer. Maar ik pak niks. Ik kom vandaag op 1279 kcal. Dat is voor mij aan de hoge kant. Maar had vanmiddag echt even iets nodig, dus heb maar een cup a soup gepakt (had niks anders in huis). Was vanmorgen wel 3 ons lichter dan gisteren! JEEJ! Hopen dat het zo goed blijft gaan deze week. Liefs
Zow het avondeten is op, moet om half 7 weg. Me menu voor vandaag: O: 200 ml magere yoghurt met 40 gr Cruesli & glas thee. T: plak volk.ontbijtkoek + 2 koffie met magere koffiemelk. L: 2 volk.brood met 20+ smeerkaas en plakje rosbief en beker magere melk. T: 1 thee en 2 kopjes koffie en 2 evergreen appel. A: stuk kipfiletlapje en 1 opscheplepel krieltjes en 225 gram verse bladspinazie. T Water en plak volk.ontbijtkoek. Kan vanavond geen appel eten, want ga naar de playbackshow op me werk. Dus daar ga ik maar aan me fles spablauw en plakje ontbijtkoek. Kom op een totaal van: 1286 kcal. Dit is toch wel erg hoog of niet? Wat doe ik verkeerd? Ja geen appel haha. Maar ben het wel nodig, want heb echt trek eind van de middag..
hey meiden hier al lekker thuis ik moest eigenlijk werken maar nu blijkt het morgen te zijn en ik moet er naartoe heb vanavond lekker bami op samen met man die heeft gekookt en een schepje sate saus mmmmm zit nu op 1050 dus erg netjes ! morgen weer sporten .. daarna op visite bij vriendinnetje en dan smiddag's lekker in bad en nog naar buiten met tim en savonds dus werken ! morgen eet ik maar een broodje ofzo voordat ik ga werken niet veel tijd om te koken
Debby.. Je hebt een lekker dagje vandaag zeg! En 1100 is toch hardstikke netjes? Half 11 je bed uit? Hoe doe je dat.. MeisjeV.. Natuurlijk blijft dit kindje plakken en over 8 maanden loop jij rond met een prachtige buik! Spannende tijd tot de eerste echo..kom je af en toe even een update doen? Melanie.. Gezellig op bezoek geweest vanmiddag.. En een cup a soep is toch een prima tussendoortje.. Heb vandaag ook best wel honger.. Maar was ook al om 5.45 uit mijn bed en om 6.15 aan het werk.. Renieta.. Ik vind je menu voor vandaag hardstikke netjes. Misschien kun je ipv 2 , 1 evergreen eten. Maar voor de rest prima hoor! **** Vanmiddag lopend naar het dorp geweest.. Bijna een uur aan de wandel geweest.. Wel de nodige callorietjes verbrand. Ik ga proberen om maandag pas weer te wegen. Ik hoop echt dat ik me kan inhouden..
valt niet mee he dat inhouden op de weegschaal !! ai ai ai ik wil het gewoon ff weten .. en ben al elke dag trots als ik erop sta !
ik doe het eerste boek van sonja bakker. Ik heb geen andere, en zover ik weet gaat het eerste boek het snelst, omdat die ook het strengst is. Die andere is ook meer om op gewicht te blijven. Ik heb de oranje. En die andere is behaal en behoud je ideale gewicht ofzoiets haha... Pff ik begin me nu ook niet echt lekker te voelen. Ben al 2 dagen aan het braaksel opruimen en moet eerlijk zeggen dat je daar na 2 dagen zelf ook wel brak van word, plus zeer weinig slaap. Maar goed ik heb het wel over voor de kids hoor, hoop alleen niet dat ik het nu zelf ook te pakken krijg want dan hebben we een probleem. De oudste gooit alles er nog uit, de middelste is aardig aan het bekomen alleen eten en drinken niet, ja fruit! De jongste wou niet drinken (nog niet) maar ik ben nu even gemeen en stop die drinkbekr gewoon in haar mondje en dan drinkt ze wel. Want ze was alleen maar slaperig en haar luiers waren ook niet juf van het meer. Nu was haar laatste luier wel weer natter, dus ik moet even volhouden hoe vervelend het ook voor haar is. Ik heb haar ook maar een zetpil gegeven misschien slaapt ze dan ook wat rustiger want ze is aardig onrustig in haar slaap. fijne avond meiden!
Hier vanmiddag ook lekker gewandeld!! Wat een lekker weer, en ik voelde me meteen weer toppie. Ben even langs mijn moeder geweest, vandaar naar de hertjes gewandeld en zo naar het dorp. Moest nog eten halen voor vanavond. Vanavond heb ik het recept gegeten: Taco's met bonen gehaktsaus. Het was ontzettend lekker en de callorieen vallen echt laag. Ik kwam zelf uit op 400 cal maar dan komen de taco schelpen erover heen. Heb het berekend via het doosje van de schelpen en dan zou 1 schelp ongeveer 50 cal zijn. Het is maar net hoeveel gehakt je neemt, want daar zit het meeste in en het ligt eraan wat voor gehakt je hebt. Heb gestaan voor mager en half om half, maar in mijn situatie wil ik ook niet te magertjes eten. Dus dan is 400 cal nog hoog voor alleen de saus . Het was echt lekker. Ik kom vandaag zelf vrij hoog uit, zit wel op 2000 cal. En heb er niet eens mega veel voor gegeten en ook geen vette dingen. Want mijn vet was niet te veel en niet te weinig. Maar jeetje, in krokante muesli zitten veel cal . Mijn menu: O: meergrane beschuit met dun laagja halvarine, 30 gram hagelslag en een kop halfvolle melk. T: 2 meergranen beschuiten, dun laagje halvarine en 60 gram hagelslag. L: cup a soup, glas melk, 70 gram krokante muesli met 70 ml melk, 2 boterhammen, 8 gram halvarine, plak 20+ kaas. T: twee kopjes koffie met melk en een zoetje. A: 2 spa en fruit, 110 gram gehakt half om half, 150 gam boontjes, 100 gram paprika, 200 hram gezeegfde tomaat, 4 taco schelpen. Vind uitkomen op 2000 wel veel, maar de muesli en gehakt zit al op 500 . Wat veel eigenlijk.
Maar ik schommel heel sterk.. Ik woog bijv vorige week donderdag 76,6 en maandag weegdag .. 76,8.. Ik wil die schommeling niet meer zien. Dan valt het alleen maar mee wat ik ben afgevallen!
Butterfly.. ja, krokante muesli is erg callorierijk.. maar wel erg lekker! Je dagje ziet er goed uit hoor! *** Net 2 melkchocolade eitjes gehad. Vanond nog een klein schaalte Lays Bakes Cheese Onion ( is nieuw!!!).. Dan zit ik ronde de 1200.. prima lijkt me. Ben al vanaf 5. 45 op en flink wat callorietjes verbrand vandaag.
Viel reuze mee merk wel dat ik honger heb s'avonds dus daar kan ik wel aan zien dat ik teveel avondeten at ik houd me ook aan de porties van sonja bakker wat aardappelen en groente betreft .. M'n meisje ligt in bed maar is alweer flink aan het hoesten dus dat beloofd weer een gezellige avond te worden menu van vandaag , vanmorgen , 2 plakjes vetarme ontbijtkoek .. vanmiddag , 2 bruine boterhammen , 1 met vruchtenhagel 1 met philadelphia light vanavond , 125 gram aardappelen , 200 gram bladspinazie 3 vissticks ... tussendoor nog een stukje 20 plus kaas gehad en straks nog wat lays backed
Goedeavond meiden! Ik kom even snel goededag zeggen ik heb vandaag gewerkt van 07.30 tot 16.45 daarna gekookt en gegeten en samen met mijn zusje boodschappen gedaan en nu eindelijk op de bank. Morgen middag probeer ik te komen kletsen en anders donderdag dan heb ik EINDELIJK een dagje vrij. Groetjes!
Lays heeft ook een nieuwe smaak, pizza pepperoni smaak , en die is lekkerrrrrrrr!! Ze hebben steeds nieuwe smaken, vind dat wel lekker. Over chips gesproken........... heb ook wel zin een bakje. En die neem ik misschien ook wel gewoon. De kuur begint zijn werk nu goed te doen, en ik bruis weer van de energie. Ben de hele avond al in de weer . Al weet ik dat het ook goed is om ook even rustig aan te doen. Nog een paar verhuisdozen gehaald, ben helemaal in een opruim bui. Komt vast door het mooie weer 8). Net de wasmanden boven opgeruimd, stond nog vol schone was maar was er nog niet aan toe gekomen, en Esmee trekt alles er weer uit als ze de kans krijgt. Dus nu eindelijk alles in de kast. Zo nog even de was opvouwen die vandaag lekker buiten heeft gedroogd. Krijg steeds te horen dat ik een mager koppie krijg . Moet ook zeggen, nu ik gezond eet en veel meer loop en veel meer beweging krijg ik er ook gewoon anders uit zie. Meer kleur in mijn gezicht, en je ziet het ook gewoon aan je vorm van je lichaam. Wil niet overdrijven ofzow.... kan echt nog wel 10 kilo kwijt. Maar ben eigenlijk best tevreden voor nu . Gezond eten doet een mens best goed.
Hey meiden Even snel een berichtje, lekkere dag vandaag zeg, heerlijk weer! We zijn ook bijna de hele dag buiten geweest en flink gewandeld! Ga nu wel lekker vroeg naar me bed, heb erge rugpijn en morgen ook weer vroeg op.. Fijne avond!
ja ik heb de lays baked cheese union ook in de kast liggen .. maar nog een beetje medeteriaans in de zak die moet eerst nog op denk dat ik zo ook een klein bakje pak ! heb ook netjes nog 2 kiwi's op
@ Butterfly: Fijn dat de taco's in de smaak zijn gevallen. Die ga ik volgende week ook maar eens maken! @ Chips: DAAR HEB IK ZIN IN!
Op dinsdag mag ik uitslapen. Dan gaat mijn man als eerste zijn bed uit hihi. Hij heeft wisseldiensten. De andere dagen ga ik als eerste mijn bed uit maar op dinsdag is de afspraak dat hij s ochtend voor Emma zorgt
ik heb ergens gelezen dat als je minder slaapt je ook minder verbrandt ofzo. Minimaal 8 uur slaap zou goed zijn om af te vallen.