10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamavEsmee, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nicole.. jeetje zeg wat schrikken! Nu er troep uit komt kan het zijn dat druk ook van het oor is. Goed dat je even laat kijken bij je eigen huisarts. En afgevallen, ja, je eten afwegen werkt voor mij ook erg goed.;) Je kunt soms meer nemen dan je denkt en soms iets minder dan je dacht maar je weet wel wat je binnen krijgt.

Renieta.. ik zou er denk ik dan ook voor kiezen om s'middags warm te eten. Heb je een iets beter bodem voor je werk en alleen brood is ook niet zo gezond! Jou menu ziet er weer prima uit meid! En je kunt zelfs nog ergens smokkelen want je zit vrij laag.;)

Butterfly.. Ja, tegen over ons huis is het centrum van het dorp en achter ons huis ( 2 straten verder) zit de sallandse heuvelrug.. Kun je heerlijk lopen.. Bloemen en bomen gaan weer bloeien dus is er nu erg mooi! Alleen shoppen is i.d. niet zo leuk! Ja, de kast is weer netjes.. 3 vuilniszakken weg gedaan. Bij Ah kun je niet alleen slank maar ook voor de optie budget aanklikken.. Krijg je magere , goedkope recepten! :D

Zo, boven de kasten weer opgeruimd, 3 vuilniszakken met kleding.. Een aantal broeken bewaar ik ( 2 maanden geleden nieuw gekocht, wie weet wie ik er nog blij mee kan maken).. De rest gaat weg! Heb nu maar 2 broeken en 1 tregging die ik aankan.. En 2 tuniekjes met legging.. Daarbij wel veel shirtjes die wat losser ook prima staan. Morgen dus minimaal 2 broeken en een rokje kopen!;)

Daarna maar even afgestoft en gezogen.. Wat een troep komt er dan uit de kast zeg!!:)

Achter thuis de boel even opgefrist, geveegt en opgeruimd! Ziet er meteen een stuk beter uit!

Net pas het fruit op.. Pfff had ook wel zin in wat hoor!

2. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja kan nog smokkelen:D dus neem voor zekerheid nog wel een extra ontbijtkoek mee ofzo..

Ja ik wil vrijdag ff winkelen, wil ff zomerschoenen en een zomerbroek hebben, had 1 van esprit een witte, maat 44, 1 zomer amper gedragen en is me nu veelste groot, dus wie er nog belang bij heeft? meld het me:D

3. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

Dec 10, 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    @mamavesmee: Thanx voor de tip. Zal ook eens op AH kijken voor slanke goedkope gerechten. En wat goed dat je je kast helemaal hebt opgeruimd! Ik vind het altijd zo moeilijk om kleren weg te doen.

@Ninien: Dan zal ik het ook maar eens proberen met Dr. Frank. Het dieet heet 1kiloperweek en dat idee staat me wel aan. Dan ben ik over 10 weken al klaar!!!!!! Ga eens even in agenda kijken wanneer dat is.

@zieke kindjes: Hoop dat ze allemaal weer snel beter zijn. Vorige week was ons meisje ook ziekjes en dat is zoooooooo zielig.

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik moet voor de zwangerschap eigenlijk nog wat zomer kleding hebben. mamavesmee, weet niet of je iets hebt liggen wat een optie is? Want ja, om allemaal nieuwe kleren te kopen voor de zomer vind ik weer zonde.

Net met Esmee een halfuurtje gefietst, dacht dat ze na de fles wel even wilde slapen...... maar ze brult!! Ze had vanmorgen al wat langer geslapen en nu heeft ze geen slaap geloof ik!

Ik zal zelf zo ook wat eten!

oh mamavesmee heerlijk zo te wonen :D!
    Helemaal met mooi weer:).

Renieta, zit er elastiek in je broek???

5. MamavEsmee

Butterfly.. De positie kleding gaat naar een vriendinnetje en de meeste bovenkleding ( strakkere shirtjes) kan ik nog wel aan.. Anders had ik het je opgestuurd hoor!

Hoeveel slaapjes heeft Esmee nog?

Missporty.. Ja, is ook lastig. Voor een fortuin gaat het naar het leger des heils.. Maar anders ligt het maar te liggen..;)

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    nee geen elastiek

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zow me lunch op.
    4 opscheplepels wokgroenten.. was de pan leeg haha.
    stuk kipfilet en 15 kleine krieltjes.
    Ben bommetje vol:p

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    ...

9. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden goedenmiddag

hier GEWELDIG nieuws !!
    er is 1.5 af .. het zat er aan te komen en nu weeg ik weer 80 kilo ... nog 1 kilo eraf ! (en dan weer verder hoor) en dan eindelijk weer onder de 80 .. ben zo trots op mezelf !
    zit nu op -9 kilo ! wouw ! en alles is zooooo groot !

hier trouwens ook kledingkast opgeruimd en 6 vuilniszakken vol weg er mee

ben vanmorgen al weesten sproten en 410 c verbrand !
    daarna bakkie bij vriendin nu gegeten en tim ligt op bed ik ga nog wat ruimen en dan in bad vanavond een hele drukke avond dus opschieten hier

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Super om te horen Emma, volgensmij besmetten we elkaar hier met z'n allen met afvallen:D

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    ...

12. MamavEsmee

Butterfly.. 1 vriendin is nu bijna 20 weken zwanger van de 2e.. En andere vriendin is zwanger van de 1ste en nu 35,5 week zwanger. Kan me voorstellen dat je dan steeds minder overeenkomsten hebt.. ;) Ik moet zeggen nu mijn vriendinnetje zwanger is van de eerste ze me steeds vaker snapt.. Zal d'r nog wel vies tegen vallen allemaal. Ze denkt zo makkelijk..;) En 1 slaapje is niet veel nee.. Heeft Esmee ook!:)

Emma.. joehoe! Daar doe je het voor he?! Een goed motivatie om vol goede moed weer verder te gaan!

Mijn lunch aangepast. 4 cracottes .. 2 met 1 plakje rookvlees, 1 met jam en 1 met 30+ kaas.. daarbij een schaaltje yoghurt en een opkikker tomaat.. Klinkt veel maar heb nog honger..:)

Het weerstation geeft 19 graden aan bij ons achter thuis!:D

Als Esmee tegen 15.00 uit bed komt gaan we lekker een stukje fietsen.. heerlijk!!

13. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

Dec 10, 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Wauw Emma super. Wilde dat ik daar ook vast was. Maar idd die goede berichten inspireren wel!

Bij mij is mijn zusje zwanger, dus ik kan ook een heleboel zwangerschaps- en 1e baby dingen weer door laten schuiven.

Ik ga vanavond maar eens avondeten ala Dr. Frank doen en dan proberen om morgen niet te wegen!

14. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zow meiden, me eten voor vanavond alvast klaargemaakt voor straks. Blgh toch wel spijt dat ik ja heb gezegd om te werken haha.
    Ben deze week za-zo-ma-di-wo-do-vr op het werk geweest... bah zal blij zijn om straks ff 6 dagen vrij te zijn.
    Al word ik waarschijnlijk woensdag 31 maart en donderdag 1 april ingewerkt.

Nog even 2 kopjes thee drinken en dan zo maar weer naar het werk..
    Tot vanavond meiden :D

15. MamavEsmee

Renieta.. werkse meid!

**

Vanmiddag lekker op de fiets een stuk weg geweest. Even wat kleine boodschapjes gedaan..

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik heb het boek liggen van Gezond Genieten met Sonja misschien dat die ik ga doen maar daar zal ik nog even goed over nadenken :)

17. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou hier lekker pistoletjes met file op ..
    moet zo gaan werken en morgen ook weer de hele dag !
    dus allemaal een goede lijnavond en voor morgen een top lijndag

18. liebrando

liebrando Niet meer actief

meiden die al veel kilo's kwijt zijn helemaal toppie!!! Ga vooral zo door! Lekker he als alles te groot word. (voor de beurs minder haha) maar ik heb laatst ook vanalls nieuw moeten aanschaffen, ben van xl naar m gegaan dus dan past het echt niet meer. Ik hoef geen s te halen, maar ik hoop stiekem wel de 65 te halen zowiezo de 70!! Maar met jullie positieve berichten gaat het vast wel lukken, straal me maar in haha!

Nou onze kleine meid is weer wat opgeknapt wel last van de oortjes. Ben al de hele dag aan het strijden met haar met vocht. Komt me man thuis die geeft haar wat anders te drinken en mevrouw drinkt zo 1,5 drinkbeker op!! Zit ze me ook nog echt aan te kijken van; nanananan.....hahah echt een eigenwijze dame heb ik, maar blij dat ze drinkt!! Nu alleen nog eten, maar goed dat willen ze hier alle 3 nog steeds niet op dit moment! Tips zijn altijd welkom!!

Lijnen ging vandaag weer super. Wel heeft me lichaam zomaar honger. Snap er niks van, want ik eet genoeg, en had er eerder ook nooit last van met sonja, maar nu heb ik zomaar weer honger en als ik echt niet op tijd eet word ik zelfs misselijk, en duizelig bleghh!! Maar goed daar komen we vast wel weer overheen. Kreeg zonet de catalogus van H&M binnen ohhh staat weer zoveel leuk spul in voor de zomer! Ook voor de kids, volgende week maar even aan de shop!!

fijne avond meiden geniet nog even van het mooie weer!

19. MamavEsmee

Mamarianne.. Hoe gaat het " lijnen " nu dan?

Jongmoedertje.. Ik ben ook van een xl naar een m/L gegaan.. Echt fijn he? En betreft het honger gevoel. Lekker veel thee en bouilion drinken.. Koffie helpt het honger gevoel te onderdrukken.;)

Emma..Werkse voor vanavond en morgen!

De shoarma met champignons en paprika waren heerlijk op 2 broodjes met een beetje ketchup.. Jummie!!

Morgenvroeg dus lekker winkelen.. Zit een beetje met de lunch.. Denk dat ik maar ga aansturen om naar Bakkerij bart te gaan.. Mijn zusje is nogal van de MC en ik wil niet in de verleiding komen namenlijk!

Avondeten en de rest van de dag heb ik magertjes gehouden dus een meergranenbartje met ham en komkommer kan dan wel!

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Sweetroosje: fijn dat je bij de dietiste geweest bent. Goede tips gekregen. Hoop dat het gaat werken! Succes!

@ Debby: Super goed afgevallen deze week zeg! Die 0,7 kg moet lukken toch?

@ Ninien: Super zeg -18! Fijn dat je het nu samen met je zus kan doen!

@ MissSporty: Als je ongi bent, houd je vaak vocht vast, waardoor je zwaarder bent!

@ Mama Rianne: Hoe was het bij de huisarts?

@ Renieta: Super zeg! Ga zo door!

@ Jongmoedertje: Fijn dat het zo goed gaat met afvallen, en dat het met de kinderen ook weer wat beter gaat! Ik hoop dat ze snel helemaal beter zijn.

@ Nicole: Balen, dat je dochtertje zo ziek is. Hopelijk gaat het snel weer beter. Fijn dat jij weer lekker afvalt!

@Butterfly: Hoe was het AH-recept van vandaag?

@ MamavEsmee: Veel plezier met shoppen morgen!

@ Emma: Super goed zeg!!!

Ik ben ook weer thuis van mijn cursusdag. Ook lunch daar gehad, en ik heb alle lekkere dingen (zoals broodjes hamburger en brownies) laten staan. Ben helemaal trots op mezelf. Heb netjes een klein kopje champignonnensoep, 1 minibroodje kaas, 1 kleine sandwich tonijnsalade, en 1 klein “Broodje” waarvan ik niet weet wat het was. Maar het zag er erg gezond uit! Hahaha… Hoeveel kcal? Geen idee. Maar ik had wel weer honger toen ik thuis kwam uit mn werk in ieder geval. We zullen het zien morgen op de weegschaal…

Vanavond de andere helft van de ovenschotel van Maandag opgegeten. Dus hoefde lekker niet te koken, toen ik thuis kwam. Heerlijk!

Liefs

Share This Page