10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamavEsmee, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik zou dus het hollands potje met kalkoen maken, maar dat werd toch wat anders volgens de planning...want de meeste ingredienten hebben we gister ook al gehad. Dus ik had boodschappen gedaan voor Wok Rolls met prei en varkensvleesvulling.
    Maar het liet allemaal zo uit vanavond, dat ik om 17.30 nog moest gaan koken. We hadden dus maar besloten een frietje te halen.
    Echt buiten mijn principes, maar goed... het is al op en was HEERLIJK :x. Tel de callorieen dus vandaag niet. Heb gewoon gegeten wat ik wilde eten.... vast weer teveel ;).
    Wil het niet eens weten. Vanavond wat lekkers zit er niet meer in dus :p, dus dan maar aan de fruitsalade:). Is ook lekker!

Zometeen even met mijn mams naar de henk ten hoor.
    Die hebben een extra koopavond met 30%korting.
    Zag er laatst hele leuke meisjes kleding hangen, dus kan altijd even kijken. Die kleintjes groeien er zo snel uit zeg.

Heb geen tijd om te reageren, dus kom vanavond vast nog wel even terug!!!

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Butterfly: Als je maar genoten hebt van je frietje! Kan echt wel een keer hoor! Je doet het zo goed! Gewoon lekker van genieten, en morgen weer gezond!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. verkopen ze daar Bakkaboe? Heeft Esmee heel veel kleding van gehad. Erg gaaf is dat merkje.. Goed geslaagd?

Melanie.. Je hebt je zo te horen goed ingehouden vanmiddag met de lunch..

Zondagmiddag verjaardag! Mijn paps en broertje vieren dan beiden hun verjaardag.. Heb nu al zin in het stukje taart!:D

Wij gaan nu even een bakkie thee doen..

4. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamavanesmee dan kan je lekker extra genieten he van je stukje taart!

mijn dagmenu

ontbijt
    1 boterham
    20+ kaas

tussendoor
    1 banaan

lunch
    2 boterhammen
    20 gram kipfilet

tussendoor
    3 rijstwafels

diner
    140 gram aardappels
    200 gram bloemkool
    2 lepels light kaassaus
    bakje light chocomousse

zit nu rond de 700 kcal.
    Als ik straks nog (lekkere) trek krijg neem ik een bakje chips denk ik maar misschien ga ik wel vroeg slapen, ben erg moe.

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hoi meiden ,

Hier gaat t nog niet zo lekker , Sara ligt net in bed en ik hoop zo erg dat ze doorslaapt dan zal ze morgen wel het ergste gehad hebben hoop ik , want ik ben ook gevloerd , koorts keelpijn , spierpijn , gammel , misselijk .... bahhhh heb ook amper wat gegeten sinds vanmorgen dus veel zal ik niet aan zijn gekomen vandaag ... kom als ik me beter voel wel weer even uitgebreid reageren maar heb er nu de puf niet voor , ik ga lekker op de bank liggen ..... fijne avond nog meiden !!

6. MamavEsmee

Debby.. ben je vegetarische? Verder een mooi dagje hoor!

Nicole.. Beterschap voor jullie allebei!!

7. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee ben niet vegetarisch hoor! maar heb de laatste tijd minder behoefte aan vlees. en mijn man had geen tijd gehad om kip te bakken toen ik uit mijn werk kwam en hij moest al bijna weg dus snel snel zo gegeten.
    Maar voor mij hoeft elke dag vlees eigelijk niet.

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Lijnen staat op een laag pitje!! Ben nog steeds niet fit en word ook nog eens verkouden!! En slaapgebrek door het spoken van Jurre. Wel heeft hij net een paar slokjes warme melk gehad hoop toch echt dat we de goede kant weer op gaan!
    Hoe het bij de HA was zal ik even kopieren van mijn hyves af wat ik op iemand had geantwoord in mijn WWW

Amandelen wat rood en oortjes kon hij niet veel over zeggen,het moest nu wel weer de goede kant op gaan anders weer bellen,ook als de koorts weer terug komt,dus maar afwachten hoe het gaat,gewoon eten aanbieden en neemt hij een paar happen is dat mooi mee genomen. Maar ja warm eten of hard of warm melk ofzo is dan niet lekker in je keeltje :(
    Dus ja hopen dat hij snel beter word

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik ben voor Esmee heel goed geslaagd :D.
    * 2 leuke pyjama's in het zacht roze en zacht groen.
    * spijkerrokje.
    * 2 legginkjes.
    * roze/wit geblokt kort broekje, daaronder een roze legging.
    * 2 leuke shirtjes.

En dan zijn we er nog niet.
    Maar kon hier verder niets vinden.
    Binnenkort even naar Assen, vind prenatal altijd leuk en de VenD verkoopt ook leuke kleding voor baby's :D. Ze moet nog een zomerjasje eigenlijk.
    Vind de maten zo moeilijk te bepalen :(.
    Sommige kleding maat 74 begint hier strak te zitten, maar als je de shirtjes in de winkel bekijkt zijn ze zo ruim. En maat 80 is gewoon nog veel te groot.

@mamarianne, ik hoop dat het gauw beter bij jullie. Jullie kwakkelen maar raak zo met het gezinnetje. Beterschap meid!!

@Nicole, bah, ook niet nog zo goed bij jullie te lezen. Snel beter worden allemaal hoor.

@mamavesmee, nee geloof geen bakkaboe, ken het niet in elk geval.

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goedenavond meiden.
    Zo ik lig in bed even me mails te checken en natuurlijk nog even hier reageren :D
    Vandaag een keurig dagje gehad, dacht ik zo. 1021 kcal.
    Morgen een dagdienst op me werk:D
    Me menu voor morgen ziet er zo uit:

O: 2 volk brood met plakje 20+ kaas en beker magere melk.
    T: 1 thee, 1 koffie met plak ontbijtkoek.
    L: 200 ml magere yoghurt en 60 gr cruesli en 1 knackebrood met light jam en kop thee.
    T: 1 koffie en glas water en 1 evergreen.
    A: beetje krieltjes, spinazie en minute steak.
    T: 750 ml water en kopje thee en evergreen.

Morgenavond 40 min sporten op de loopband voor slim belly.
    Weet nog niet hoeveel kcal, want kan caloriechecker nog niet invullen

11. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    netjes renieta!

ik heb net nog 3 beschuitjes met halvajam en 30 gram light chips gepakt. Ik zit nu op 990 kcal. Ik voel me daar toch iets beter bij.
    Begin nu af en toe bang te worden dat mijn menstruatie misschien weg blijft door het lijnen ofzo. Waarschijnlijk onzin maar ga voor de veiligheid toch maar rond de 1000 per dag zitten...

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Heey meiden

Alles goed hier?
    Heb ff snel de berichtjes doorgelezen...

@nicole, wat vervelend dat je dochter zo ziek is, heel veel beterschap!

@emma, goed zeg meid! lekker afgevallen!

Sorry sorry sorry voor de rest weet ik het niet meer...

Hier alles goed, op wat rugpijn na, en ben moe dus ga lekker slapen!
    Truste!

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Ik zal gaan werken, iedereen een fijne dag.
    Vandaag kom ik rond de 1114.

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Butterfly, ik denk dat het in de winter hier ook een ander verhaal is met uitslapen hahaha.

MvE, dank je meid. Ik weet het en was niet echt slim van me om niet te ontbijten, doe ik anders nooit ontbijt overslaan. Pistoletjes die ik eet zijn de mini's maar toch idd callorierijk.

Nicole, ik moet voortaan ook mijn eten gaan wegen want heb het gevoel dat ik grote porties eet.

Zieken, beterschap!

Afgevallen, dames netjes joh! Je mag trots zijn op jezelf.

Gisteren:

O: Grote eierkoek, glas magere melk
    T: glas water
    L: kop thee, kop koffie, broodje light smeerkaas
    T: chocomuffin (de verleiding was te groot), kop thee
    A: pannetje met beetje brood

Gisteren geen fruit op, niet gewandeld en gezondigd!!!

Ik had fruitsalade gemaakt en per ongeluk viel het kommetje op de grond, kommetje kapot en fruit vol scherven dus maar weggeooid en had daarna ook geen tijd om opnieuw te schillen want moest de deur uit.

15. MamavEsmee

Butterfly.. Zo, jij bent goed geslaagd zeg! :D

Sweetroosje..Het vandaag maar weer oppakken he?;)

Patriesja.. wat vervelend dat je rugpijn hebt? Vaker last van?

Renieta.. Mooi dagje voor vandaag meid!

Debby..slim om wat meer te eten. Rond de 700-800 is wel erg laag he?

Kon het vanmorgen niet laten.. Heb dus toch gewogen..:) 76,2 :D

Mijn menu voor vandaag!

O: 150 gram magere yoghurt. 30 gram druiven en 30 gram muesli.

T: appel.

L: 2 kleine meergranen boterhammen met rookvlees (neem brood mee..;))

T: 100 gram druiven..

A: 2 kleine burrito's gevuld met in totaal 100 gram kipfilet en paprika/champignons en een komkommersalade er naast.

Totaal van : 841 callorieen.. Heb dus nog ruimte om er vanmiddag wat anders bij te nemen.. ;) Zie wel.. en anders een lekker toetje na het eten!

Ga zo de honden uitlaten, heb al stofgezogen en daarna shoppen! :D

16. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ziet er lekker uit mamavanesmee! Ik plan ook altijd laag in zodat ik nog wat extras kan nemen. Dat voelt dat weer als lekker meegenomen!
    Vanmorgen zei mijn weegschaa 79,2. Volgens mij is ie stuk. Alweer 3 ons minder gisteren. Zo snel kan het toch niet gaan?

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dat kan goed hoor Debby en je zit erg laag met je calorieën.

Hier alles goed aanstaande maandag is mijn nieuwe weegdag ben benieuwd wat hij aangeeft.
    Hier een korte nacht gehad we sliepen rond 23.00 en om 23.50 ging de huistelefoon mijn zwager (man van mijn man zijn zusje)
    Ze was nog niet thuis en hij wist niet waar ze was (hij is politieagent en hij had avonddienst gehad)
    Dus belde hij naar ons of ze bij ons was nee dus ook had hij zijn ouders en onze schoonouders al gebeld.
    Ik had al de ergste dingen in mijn hoofd dat ze ergens in de sloot lag enz :(
    Mijn schoonzusje laat altijd weten waar ze is en ze zou al om 10.00 naar bed gaan omdat ze erg moe was.
    Toen werden we rond 12.20 gebeld dat ze thuis was ze was bij 2 oud collega's geweest en de tijd vergeten ze werd ineens door iedereen gebeld en toen had ze door hoe geschrokken wij waren.
    Ik heb echt even een potje liggen huilen omdat ik zo blij was dat er niks aan de hand was.
    Kreeg vanmorgen een heel lief smsje van der :)
    Gelukkig ben ik toen wel heerlijk in slaap gevallen.

Ik heb vanmorgen gegeten
    260 gram magere yoghurt
    20 gram meusli
    groot glas optimel framboos

Ik ga lekker in de slag in de tuin de zon schijnt zo lekker!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zo nu maar eens naar beneden (de kleine is inmiddels wakker, gevoedt en verschoond en mama ook haha) om te ontbijten en een wandeling met de kleine te maken, het is lekker weer.

19. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gelukkig is er niks aan de hand zustertje!
    Ja ik snap dat ik laag in de calorieen zit, maar toen ik 1200/1300 kcal per dag at viel ik amper 2 ons per week af. Ik vind het maar raar. Ik ga het deze week op 1000 kcal houden en als het dan nog zo goed gaat dan ga ik nog eens 100 erbij proberen ofzo. Het moet ook niet te hard gaan. Maar ik vind het wel goed vol te houden, ik heb nooit honger ofzo, alleen soms trek in lekker dingen maar ik heb vorige week ook een moorkoop gegeten, een broodje kroket een broodje carpaccio en 2 keer een bakje chips. Dus het is niet dat ik nooit eens wat lekkers neem ofzo.

20. zustertje

zustertje Niet meer actief

Oke vandaar ben benieuwd wat je deze week afgevallen bent! En af en toe genieten is gewoon nodig afgelopen week ook niet echt super goed aan calorieën gehouden was echt even lekker.
    Nu weer netjes verder met tellen en het gaat goed.

Is het bij jullie ook zo een lekker weertje? Net lekker de flair in de tuin gelezen en mijn nek is al verkleurd ziet het randje van mijn topje er helemaal in staan echt heerlijk.
    Ik heb nu een lekker soepje op het gas staan heerlijk bij de lunch met heel veel groenten vult goed.
    lunch
    2 volkoren boterhammen met rauwe ham
    grote kop groenten soep.

Share This Page