jaaaaaaaaaa champy hoe weet je dat van voetbalvrouwen ?? en debby ben je ook aan het kijken ?? en idd melanie ik wou ook ff kijken maar hij doet het niet grrrr da's niet tof he !
@ over voetbalvrouwen ... ik kreeg het spaansbenouwd ... dacht ff dat dat kind mooi in de vuilniswagen ging pffff en idd heftig einde ! bleeeeeeeeh weer een week wachten
Voetbalvrouwen was i.d. heftig.. En de laatste aflevering.. *** Zit nu achter een bordje met , komkommer, worteltjes, 3 blokjes kaas ( klein) en 2 boterhamworst met augurk. En een glas cristal clear.. 160 callorieen..
@ Moppie Een soepstengen bevat 18calorieen... Het voedingscentrum doet het nog steeds niet:x wil mijn slot stand zien..!!
Goedemorgen meiden!! Lekker geslapen? Ik niet echt moest rond 02.00 naar de wc en rond 03.00 stond een groepje jongelui ruzie te maken in de straat lekker handig En nu even relaxen voordat ik ga werken. Ik heb me net gewogen precies 120.0 niet veel af maar ik heb liever dat het eraf blijft! Ik kan alleen weer slecht naar de wc dus misschien ben ik wel meer afgevallen maar dat zie ik volgende week wel. Iedereen doet het echt super! Als ik vanmiddag tijd heb probeer ik op iedereen te reageren.
Whahaha, ik dacht al... en dan vergeet ze mij!!! Hier gaat alles prima. Ben nu 4 weken gestopt (vandaag dag 29) en voel me goed zonder sigaretten. Krijg veel meer lucht sinds dag 3 ongeveer (astmatisch) en voel me stukken rustiger in mn hoofd omdat ik niet steeds op het werk op de klok zit te kijken of ik al weer mag gaan roken! Heb wel al 3 weken een pakje in mn ene jaszak en aansteker in de andere, maar die blijft lekker dicht zitten Sinds dat moment is het bibberen en zweten wel over!! Gewoon omdat ik weet dat ik nu KAN roken als ik het wil - maar ik wil het niet Vandaag gereedschap halen voor de verbouwing van ons nieuwe huisje. A.s. maandag wordt er een begin gemaakt met sloopwerkzaamheden, echt spannend allemaal! Eten: nog niks geplanned. We gaan zo weg richting Meppel en zie wel wat ik tegen kom... Nu eerst snel douchen!
Ik weet ook niet wat het vandaag gaat worden, we zijn uitgenodigd om uit eten te gaan... Jum Jum hihi, licht ontbeten en lunch zal ook niet te groot worden!Dus moet lukken! Fijne dag verder! Hier ligt een heel dik pak sneeuw en we moeten zo weg... Sneeuw is leuk om naar te kijken/spelen, maar op de weg vind ik het niks!
mamavesmee .. volgensmij idd de laatste aflevering ! en wat was het heftig he .. en wat een feestmenu had jij gisteravond nog haha champy hoe kan jouw mannetje dat nou weten.... of is hij een of andere lekker acteur die in de serie mee doet en heeft hij jou dat verteld !! en vanavond lekker uit eten dus ! smakelijk en geniet ze ! ik ga ook gezellig .. heb er super zin in zustertje wat heftig om zo midden in de nacht mee te maken brr klinkt dubbel zo heftig dan he ! en hier is er ook niks af al de hele week terwijl ik zo mijn best heb gedaan .. balen he ! maar komt wel weer moppie .. haha beste paard van stal ! hoe kon ik je vergeten en super knap hoor .. ik had idd ook veel sneller lucht ! pff ik piepte gewoon .. en zo is het maar net je KIEST er voor om het niet te doen ! kanjer ! ow ow ow jij gaat verbouwen .. pff druk druk dan en dan hier ik had een meeting maar gaat niet door omdat het toch wel glad is en meiden van verder komen ! helaas .. zit nu mezelf eigenlijk te vervelen .. ben gaan shoppen maar had niks nodig en kleding wil ik pas later weer kopen heb mezelf wel lekker verwent ! ben nu een maand bezig en heb een mega fles Armani parfum gekocht !! zooooooo lekker ! tja da's weer dat kietelverhaal waar ik zo van hou he .. haha vanavond lekker uit eten maar ik heb aangeboden om te rijden kan ik gelijk geen alcohol drinken ! dat scheeld weer he ! bah bah ik baal zo dat ik stil sta met afvallen al een week maar het moet gewoon goed komen .. ik doe zo mijn best ! dus we gaan gewoon goed verder !
@ champy : smakelijk eten alvast @ moppie981: wat goed dat je nog steeds niet gerookt hebt ! En dan ook nog eens afvallen erbij , vind het echt toppie dat je het zo goed volhoud .... @ zustertje : lekker nachtje dus @ patriesja : lekker pizza dat ga ik volgende week eten , heb er nu al zin in ... @ emma29 : 1250 is toch prima , alvast smakelijk als je uit gaat eten vanavond en dat stilstaan had ik laatst ook en ineens ging het weer heel snel dus toch maar even doorbijten meis ik weet dat het niet motiveerd maar het komt vanzelf weer goed ... @ mandy1 : zo'n slecht dagje kan altijd wel eens gebeuren .. @ mamavesmee : lekker nog zo'n bakje met gezond spul om te knabbelen Had al een paar dagen slecht gegeten deze week omdat ik me niet zo lekker voelde en was weinig afgevallen , gisteren normaal gegeten en frietjes s'avonds ( weliswaar met curry en geen mayonaise ) en ik was vanmorgen weer afgevallen ... het klopt dus echt hoe minder je eet dat je lichaam alles vast gaat houden dus vanaf nu echt 3 maaltijden per dag en eens wat vaker een tussendoortje .... Wat ik wel merk is dat het me echt motiveerd om hier mee te schrijven , iedereen helpt elkaar ook en als ik wat gewicht kwijt ben kan ik niet wachten om het hier neer te zetten suffe doos die ik ben .... nou lady's hopelijk helpen we elkaar allemaal naar het streefgewicht !!!! Ik ga in ieder geval denk ik deze keer wel volhouden ben nu al zover nu ga ik ook niet meer ophouden totdat ik weer tegen de 67 kilo zit ......
Zo even snel een berichtje van mij... Voedingcentrum werkt nog steeds niet..? Ik heb net heerlijk een uur gesport... 40 min op de loopband gestaan .. lekker gezweet dus! En het was weeg dag Ik was gewoon 73.5..... 2 kilo in een week tijd. Ik moet weer gaan maar klets vanmiddag nog wel even bij. fijne dag meiden!
die 1400 calorieen van gister valt nog wel mee ja, maar helaas kwamen daar nog 2 glazen rose bij. maar goed vandaag ben ik weer helemaal goed bezig en vorige week toch nog 1 kilo afgevallen! eindelijk onder de 70! vandaag; o; 250gr magere yoghurt met 2 eetlepels meusli t; 1 evergreen l; 2 cracottes 1 met kaas en 1 met kipfilet+ halvaine straks; t; 1 appel a; 1 zalmfilet en ham/prei/ei salade t; 1 bakje backed chips of snack a jack. @moppie wat goed dat je nog steeds gestopt bent met roken! @champie veel plezier vanavond, geniet er lekker van. @emma iedereen heeft wel een week dat die stilstaat kwa afvallen, kop op en aankomende week val je waarschijnlijk weer af. jij ook veel plezier vanavond, goed dat jij dan rijd dat scheelt weer calorieen. heerlijk hoor die parfum! @nicole het motiveerd inderdaad! ik doe echt meer mijn best omdat ik anders hier moet schrijven dat ik niet ben afgevallen of ben aangekomen. @jantina wat goed 2 kilo! meiden we gaan allemaal super, ga zo door!!!!!!!!
Ik zie nu dit topic ik ben de eerste 10 kilo al kwijt maar ik moet ook nog de volgende kwijt dus houd hier gewoon even in de gaten OP mijn zwaarst woog ik 115, toen ik begon met dieten 107 en nu weeg ik al 96,7 (ik ben 6 januari begonnen) ik wil voor onze vakantie 19 mei 75 kilo wegen en ben goed op weg!!! maar ook met moeilijke momenten natuurlijk!! dus beetje hulp is altijd fijn!
@ voedingscentrum doet het weer! Zustertje.. Een vroegertje voor het weekend! Mooi toch dat er in iedergeval iets af is? Werkse vandaag! Moppie.. spannend dat maandag de sloop/ renovatie begint! Champy.. Als je overdag rekening houd met het feit dat je s' avonds wat zwaarder eet komt het qua callorieen vaak wel uit.. Veel plezier in iedergeval! Emma.. die hapjes waren i.d. erg lekker! Jij lekker uit eten.. Alcohol zet i.d. ook behoorlijk aan he? Slim van je om dan maar te gaan rijden. Je zelf verwend met parfum.. heerlijk.. En dat stil staan.. had dat een maandje geleden en toch in totaal al ruim 9 kilo er af.. Je zult zien volgende week loopt het allemaal weer prima! Nicole.. je bent helemaal geen suffe doos! Leuk toch dat het je motiveerd.. Dit topic motiveerd mij ook enorm! En lekker friet gegeten.. Ik eet het nu ook met curry of ketchup. Jantina.. Wat super zeg! 2 kg afgevallen.. En lekker gesport vanmorgen, knap zeg!8) Mandy.. mooi menuutje voor vandaag! En gisteren en lekker dagje gehad en gesmuld van al wat "verboden" is.. Goed dat je het meteen weer hebt opgepikt! Isademi.. welkom! Wat voor " dieet " volg jij? ***** Mijn menuutje voor vandaag: O: 150 gram magere yoghurt en 40 gram muesli. T: flesje water L: bakje huzarensalade ( mayo er af gehaald) en 1 boterham T: straks een appel en een kop thee en water.. A: We halen shoarma op.. Voor mij kipshoarma met 1 pitabroodje en champigons/ paprika ( weeg het vlees af tot 250 gram) daarbij neem ik komkommer en worteltjes. T: grote bokkepoot met thee.. Zit dan op een totaal van 1292 callorieen.. Maar ga voor vanavond ook groente spiesjes maken dus daar eet ik dan nog wel wat van.. en evt een stukje kaas ofzo.. Toch netjes voor een verjaardag.. Vanmorgen lekker naar de kapper geweest! Heelijk!!!
ik doe proteinedieet via WLS (dan mag je repen, shakes, pannekoekjes, omeletje, pizzaatjes, quiches, een soort soya vlees en als traktatie wafels of mini muffins hmmmm) is heel afwisselend dus! en dus makkelijk vol te houden... en uiteraard mag je heel veel groentes!! (altijd lekker!)