pff hier nog een die zich zwaar rot voelt (en dan laat ik me nog zachtjes uit) ben de hele dag al kotsberoerd niet normaal meer. Het herinnerd me meteen weer aan de zwangerschap van me meisje toen ben ik 18 weken zooooooo misselijk geweest, zo voel ik me nu weer. Alleen kan ik nu onmogelijk zwanger zijn dus ik krijg hier helaas ook de griep. Heb er echt geen trek in maar goed niks aan te doen als het komt dan komt het. Het mag van mij wel snel loskomen want dat misselijk zijn is echt niet lekker!! Heb vandaag volgns mij ook niet veel calorieeen gehad, heb me niet aan sonja gehouden omdat ik me zo beroerd voel. Het zal mij benieuwen wat ik maandag zal wegen, hoop dat ie lief voor me is haha. Eerst het weekend maar door, maar heb het gevoel dat die niet fijn zal verlopen blegh....... Het is zo mooi weer en ik zit al dagen binnen mt de zieke kids, en vandaag mezelf ook niet leuk! Hoop dat er snel meer van zulke dagen volgen, want zulk weer ben ik zeker voor!!! De jongste heeft het rs virus waarschijnlijk weer, die kan amper wat eten, dan begint ze al te kokhalzen. Vla en koekje van liga gaat er nog in, maar brood krijgt ze echt niet door haar keeltje. Drinken is ze ook niet dol op, optimel en melk gaat er nog in, maar voor de rest wil ze niks. Ze heeft dus goed last van de keel, ze hoest ook vreselijk bleghh hoop dat het snel weer beter gaat met haar, haar koorts is gelukkig wel weg, nu de rest nog. De boys gaan morgen weer naar school (gelukkig haha) ze vliegen bij de muren op dus dat is wel even lekker dat die morgen hun energie even ergens anders uitwaaien. meiden fijne avond nog!!
ja dat is moeilijk af en toe he renieta... ik heb er soms ook last van. Het is bij mij altijd zwart of wit. Ik vreet me rot of ik lijn heel strak. Een tussenweg lukt me niet. Maar het komt vast goed hoor ondanks die schnitzel!
zo is het hier ook hoor, of ik lijn enorm streng, en let echt ltterlijk overal op. Of ik ga de mist in en vreet me dan ook vol, dat ik me echt verrot voel, en de volgende dag zoiets heb van oke nu is het gebeurd nu gaan we er echt voor! Weet je er is me altijd 1 tip gegeven he, beloon je zelf 1 dag in de week met iets lekkers. Dan hou je het makkelijker vol. En ik moet zeggn het werkt wel! Met sonja bakker snoepte ik altijd 1 dag, en dat merkte ik verder niet aan me gewicht met lijnen, daardoor had ik ook helemaal geen moeite met afvallen. Ik vrat altijd een beste reep chocola op, en dan voelde ik me aardig misselijk, dat ik een week echt geen chocola meer kon zien! Ben er wel 20 kilo lichter mee geworden dankzij sonja en me chocola haha!
Ik zit nu op 76,2 en wil eigenlijk wel graag naar 72-73 en stabiliseren ( komt je gemiddels 1-2 kg aan) Dus zo rond de 74-75 zou ik dan komen te zitten.. Maar als het zo goed blijft gaan wil ik misschien nog wel naar de 70 toe. Ik zie wel.. Ik ben er dus bijna!!
Jong moedertje.. Beterschap meid! *** Ik ga lekker onder de douche..Daarna een kopje thee met een cracotte met jam..
@ MamavEsmee: Super zeg. Bijna 15 kg! @ Jongmoedertje: Beterschap! Hopelijk zijn jullie allemaal snel weer opgeknapt! Vanavond een gezellig avondje met een vriendin.
Nou,hier ook rust...... @mamavesmee, het is een heel gedoe, maar ook hier vind Esmee boodschappen doen leuk. Heb altijd lol in de winkel, ze lacht naar iedereen, ze praat tegen iedereen en ze vind iedereen leuk. Krijg altijd veel aandacht haha. Vanmiddag stond er een gezin achter ons bij de kassa met ook een kindje, iets jonger dan Esmee. En Esmee was druk in gesprek met haar, en zij kwebbelde lekker terug. Wat een lol hebben we gehad . Nee kan me voorstellen dat het niet leuk was naar de croisant gezond te kijken . Ik vind dat je soms wel heel streng bent voor jezelf meid..!! Een broodje was echt niet erg geweest hoor. Maar ik snap het wel....!! @Melanie, de wokrolls waren erg lekker. Wel wat aangepast want wij hebben geen AH, en niet alle producten die je nodig hebt heeft de C1000. Ik kon bijvoorbeeld nergens de wokrolls vinden, dus gewoon wraps gebruikt en ook voor de saus een pakje van conimex gebruikt. Maar desondanks was het erg lekker. Zelfs Esmee heeft meegegeten . @Renieta, je doet het hardstikke goed meid. Ga niet aan jezelf twijfelen. En je callorieen zijn helemaal niet hoog. Lekker zo doorgaan!!! Ik ga even een bakje thee zetten en zo voor GTST. Daarna zal ik mijn bizarre eetdag beschrijven.... hahahaha!! En voor de grap de callorieen tellen.
hey meiden hier ook weer een goede dag alleen veeeeeeeeeel te druk met alles pff ben kapot nu wie is de mol kijken en morgen weer werken .. jammer dat ik het zo druk heb wil echt graag ff op iedereen reageren maar het lukt gewoon ff allemaal niet
Pfff ik zit uitgeteld op de bank heerlijk hardgelopen samen met mijn man en net een warme douche genomen en nu heerlijk op onze mega hoekbank RELAXEN!!! Ik kom vandaag op een hoeveelheid van 1142 calorieen en dan heb ik meer als genoeg gegeten. Nu lekker aan de thee en water misschien straks nog een wortel ofzo. Ik probeer morgen middag nog te komen kletsen maar eerst werken en 's avonds trouwfeest van een schoolvriendin. Fijne avond allemaal
dank je wel meis! ik denk dat ik zo maar even een bad neem, misschien dat ik daar wat van opknap?.....weet je wat raar is, als ik heb gegeten dan is de misselijkheid even over, later begint het weer, net of ik te weinig eet ofzo.....weet niet echt vaag......maar goed me spieren doen me ook goed zeer, ben er echt even klaar mee.
Renieta.. En ook nog ongi? Dan moet je helemaal niet zo streng zijn voor jezelf! Melanie.. veel plezier vanavond.. Butterfly.. Esmee is ook altijd aan het sjansen.. en dan krijgt ze de aandacht dan wordt ze verlegen haha.. Ik ben i.d. streng voor mezelf. Want als ik mezelf een broodje gun dan gun ik mezelf een kroketje en dan kan een reep chocolade er ook wel bij!.. Trakteer mezelf nu op een beschuitje met rookvlees.. ook lekker! Jij een heerlijk dagje gehad Emma.. drukke dagen dus.. Nog 1 dagje en dan is het weekend meid! Zustertje.. Lekker sportief meid! **** Zo.. gedouched in pyama op de bank! Nu thee met een beschuitje met rookvlees.. Later op de avond nog een schaalte met cracotte van lu ( tucjes)..
Ja moet vanavond met 150 mg clomid beginnen, tot maandag, zal maandag ff het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Ben heel erg benieuwd wat me cyclus nu gaat doen, nu k wat afgevallen ben. Zo lekker douchen en dan met warme trui op de bank, ff tv kijken. Vriend is vanacht wel thuis, moet om 3.15 alweer eruit, word om half 4 opgehaald door collega.
Heey meiden @mve, ja rug is een gevoelige plek, maar heb er deze week wel erge last van hopelijk is het snel weer over!
OEPSSSSSS. Kom wel wat hoog uit zeg . Was ook een vreemde dag eigenlijk, ben zo druk bezig geweest en had steeds trek, en tsja, ik moet wel eten dan maar heb vandaag niet echt verstandige beslissingen genomen. O: 2 volkoren crackers, met een dun laagje smeerworst, melk. T: 2 volkoren crackers met halvarine, dun laagje hagelslag. L: 4 volkoren crackers, 1 plak 20+kaas, 2 keer slankie, alles belegd met komkommer, cup a soup. T: 3 volkoren bolletjes met halvarine en dun laagje pindakaas. glas melk, en een reep chocolade . A: 150 gram prei, 150 gram varkensvlees, 60 gram tauge, 2 wraps en conimex saus. T: koffie met een zoetje en magere melk, sauzijzenbroodje . En voor vanavond heb ik nog FRUIT. Fruit alla mijn kraamhulp. Na de geboorte van Esmee maakte ze voor mij fruit klaar, en zoooo lekker. Allemaal soorten fruit in een kom, scheut sinaasappelsap erdoor en een scheutje vruchtenlimonde en dan ijskoud , zoooo lekker!! Heb er nu ook een gemaakt, met stukjes banaan, aardbei, en peer . Euh.... vreemd dagje qua eten hahaha. Had het denk ik nodig, deze week is niet echt een goede week. Gister ook al patat.....!! @mamavesmee, wat je zegt klopt helemaal. Ik gunde mezelf gister patat, en vandaag chocolade en een sauzijzebroodje . Soms kun je inderdaad beter streng zijn, dan houdt je het makkelijker vol he. Ik heb ja zondag bij de Mac gegeten, een broodje en een ijsje, qua callorieen is dat hetzelfde als de chocolade en het broodje . ERG!!!! @Renieta, spannend meid!! Ik hoop dat het allemaal positief uitpakt. @Melanie, fijne avond met je vriendin!!