10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamavEsmee, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Nou meiden, ik ga douchen en me bed in, ben erg moe, en aangezien me wekker om 6 uur gaat en ik ook moet ontbijten( deed ik normaal nooit), moet ik wel om 6 uur eruit, anders red ik het allemaal nooit.
    Iedereen lekker slapen en tot morgen.

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Iedereen die een knuffel kan gebruiken!!

DIKKE KNUFFEL!!!!!!

Morgen ochtend om 10.00 uur gaan wij in ondertrouw :D
    Heb er zin in en het is weer een stapje dichterbij het echte werk!!

Iedereen alvast weltrusten!!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Rianne.. veel plezier morgen vroeg!

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Alvast gefeliciteerd! Verwacht alleen niet teveel van je ondertrouw stelt echt niks voor (kwamen wij toen ook achter)
    Wanneer gaan jullie trouwen?

Slaap lekker!

5. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    rianne veel plezier !!

en melanie veel plezier met je vriendinnen

jongmoedertje beterschap

hier ga ik mijn bed bezoeken ben er klaar mee ! 1240 c vandaag vind ik netjes ...

MvE vrees dat hier het weekeind net zo druk gaat worden

nou meiden tot morgenavond

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nee ik weet dat het niks voorstelt :)
    21 Juni gaan we trouwen!

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Mama Rianne: Veel plezier morgen!

@ All: Vriendin is weer naar huis, was erg gezellig. We hadden elkaar lang niet gezien. Ik ga lekker douchen en dan naar bed. Morgen weer vroeg dan. Nog 1 dagje werken, en dan lekker weekend.

Truste!

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zustertje, gelukkig was er niks aan de hand met je zusje. Ja lekker gewandeld met de kleine/mams en mijn broer. We zijn naar de stad gegaan, wat inkopen gedaan en weer naar huis gegaan.

Zieken, beterschap.

All, knuff!

Renate, succes met Clomid. Bij mij sloeg ook alleen 150mg, en ook niet altijd helaas.

MamaRianne, succes morgen en alvast gefeliciteerd.

Iedereen, trusten!

Donderdag:

O: kom creusli en halfvolle melk, kop thee
    L: boterham met gekookt eitje en plak kalkoenfilet
    A: aardappelen, groente en vlees
    T: water
    B: 2 uurtjes gewandeld

9. MamavEsmee

Weinig geschreven sinds gisteravond..

Vanmorgen vroeg er uit. Gelukkig was Esmee ook al wakker.. Anders wordt ze zo ongezellig wakker. Straks vergadering.

Mijn menuutje voor vandaag!

O: 80 gram druiven en 100 gram yoghurt

T: 2 kleine meergranenboterhammen met rookvlees

L: 2 klene meergranenboterhammen met rookvlees en een opkikker.

T: 2 mandarijntjes

D: 150 gram patat en 1 goulash kroket.. daarbij rauwkost..

TOtaal 1059..best netjes toch?

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,739
    3,181
    113
    Female
    heey meiden,,

ik kom weer eens even mijn gezicht laten zien,, hier gaat het op dit moment redelijk,, ik heb zo een afspraak met de maatschappelijk werk en mijn contactpersoon van de bijstand uit was het er idd mee eens dat geen optie is voor Liam en mij en het als het zo doorgaat niet goed gaat,, nu gaan we proberen of ik iets sneller een huisje kan krijgen :) dus er zit schot is,,

Liam is weer beter gelukkig alleen zit hij nu aan de laxeermiddelen omdat hij helemaal verstopt zit,, dit waarschijnlijk door zijn snelle stofwisseling,,

Ik heb me een paar dagen vol gevreten en heb er nu spijt van dus nu echt weer even streng verder gaan haha anders heb ik zo alle kilo's er weer op,,

Liefsz

11. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

Dec 10, 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    @Humbly: Ben blij dat 't weer wat beter gaat! Hopen dat de maatsch. werkster je goed op weg kan helpen.

@MamavanEsmee: Ons meisje is de laatste tijd strak 6.15 uur wakker, maar lastig he als je ze wakker moet maken.

@Renate: Hoop dat de Clomid zijn werk gaat doen!

@hier: Ben helemaal opgezet, ringen zitten strak e.d. dus heb me voorgenomen vandaag heel veel water te drinken en dan moet ik het toch kwijtraken zou je denken! Denk dat t t staartje is van ongi, maar fijn is anders.

Weet niet meer wie het vroeg, maar ja ik doe (lees probeer) Dr. Frank. Vind het nog wel moeilijk om de koolhydraten weg te laten.

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Het is inderdaad wat rustiger hier geloof ik.
    Vandaag ook veel in de planning, maar mijn lichaam vraagt om wat meer rust dan gisteren ;). Dus rustig aan vandaag.
    Al wel stofgezogen e.d, net even gestreken.
    Hier regent het intussen, daar baal ik wel van :(.
    Had nog wat regeldingen moeten doen waar ik voor weg moet.
    Maar goed..... helaas.

@mamarianne, JOEHOE.... gefelicititeerd meid! In ondertrouw, ja, dan komt het echte werk dichterbij he :). Ik vond de ondertrouw zelf ook niet zo heel bijzonder en had me er toch wel wat anders bij voorgesteld haha. We stonden buiten en zeiden al: "hm en na een halfuur 200 euro armer" hahaha. Maar goed, je kunt het zelf bijzonder maken als je wilt door lekker uit eten te gaan o.i.d!

@mamavesmee, prima dagje voor je, en zelfs met patat!
    Goede vergadering gehad? Die heb ik maandag weer ;) van 13.00 tot 16.00. We hebben dan twee uren teamvergadering en een uur pb vergadering. Lange zit altijd hoor.

@Humbley, gelukkig zit er schot in meid. Is wel prettiger ook voor jezelf en je zoontje. Ik ken je niet en wist niet dat je bij je moeder woonde. Begrijp nu na je eerdere verhalen dat je in een vrije lastige situatie zit. Meid, kop op! Het gaat helemaal goed komen voor jou en je zoontje. Hoe is het gegaan met het gesprek op school?
    En je af en toen even vol vreten is best lekker he :).

@Missporty, lijkt me een zwaar dieet. Ik heb het 1 dag geprobeerd en heb al zitten kokhalzen bij de bolletjes mozzarella die ik zo moest eten. Ik had het dieet na 1 dag al bekeken.

............

Heb vanmorgen gewogen.
    Doe het niet elke dag meer hoor haha, maar was nu even benieuwd wat deze lekkere week mijn gewicht heeft doen aantasten.
    Helemaal niets..... :$. Ben nog gewoon precies 86 kilo.
    Ben daar wel blij mee.

Ga zo even weer wat doen.
    Dan zal Esmee ook wel weer wakker worden.
    Dan lunchen en wilde vanmiddag brownies bakken, voor vanavond bij de koffie.

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,739
    3,181
    113
    Female
    @butterfly; ik ben nog niet naar school geweest en waarschijnlijk ga ik toch stoppen met school omdat veel te veel problemen heb op dit moment kan ik me niet volledig op school richten

Liefsz

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Vervelend zeg. Misschien is het voor nu beter om je lekker te richten op jezelf, en op je mannetje. En dan als je dat op de rit hebt kun je over een tijdje misschien de opleiding hervatten?
    Je was nog niet zo lang bezig met school toch?
    Welke opleiding doe je dan?
    Jij en je kindje zijn nu eerst belangrijker.

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,739
    3,181
    113
    Female
    neej was nog maar 2 weken weer bezig,,
    ik kan via de bijstand een andere opleiding doen die veel beter past bij mijn situatie nu,, dus 1 dag school en 20 uur stage lopen,,
    nu doe ik directiesecretaresse en dan ga ik waarschijnlijk spw 3 of 4 doen,,

jah daarom Liam en ik gaan nu even voor,, nu moet ik het nog maar mijn moeder vertellen dat ik stop met school en daar ben ik doods benauwd voor,,

Liefsz

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    we hebben gebak gegeten :) misschien gaan we binnenkort nog wel eens uit eten daarvoor :)
    Vandaag helaas geen tijd voor :(

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Mama Rianne: Gefeliciteerd met je ondertrouw:D
    @Humbley: Bah meis wat een gedoe en narigheid allemaal, inderdaad jij en je kleine man gaan voor, dat is nu het belangrijkste. Hoop dat je gauw een huisje mag krijgen en dikke knuffel voor jou!!

@Butterfly: Wat een vies weer he, is inderdaad niks aan. Volgens de vooruitzichten ziet het er ook nog niet beter uit meende ik.

Hier dan mijn menutje voor vandaag:

O: 200 ml magere yoghurt met 40 gr cruesli.
    Kop koffie met magere koffiemelk.
    T: Appel en glas water.
    L: 2 knachebrood met 20+ smeerkaas en 15 gr light jam.
    Kopje magere melk en glas tomaat-cupasoep.
    T: 2 thee en 2 mariabiscuitjes
    A: Sperziebonen, minutesteak en aardappels.
    T: 2 thee en plak ontbijtkoek.

Kom ik uit op 977 kcal. dus kan nog iets nemen:p

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag allemaal!

Ik heb heerlijk 4 dagen vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;):D
    Het is rustig hier iedereen is druk. Ik heb net mijn lunch op 2 meergranen broodjes met tonijn was erg lekker.
    Zo eerst even een beetje huishouden en dan heerlijk relaxen onder de douche.
    Vanavond feest van een schoolvriendin die trouwt vandaag wordt dus een latertje :D
    Gelukkig hou ik niet van alcohol anders zou ik hoog komen met calorieën.
    Ik heb alleen echt geen idee voor het avondeten ;)

@MamavEsmee suc6 met de vergadering
    @Butterfly24 super dat je nog niks aangekomen bent! Maar jij bent de laatste tijd ook erg druk met bewegen scheelt denk ik ook.
    @Renieta Je menu ziet er netjes uit!
    @Humbly veel sterkte met alles!
    @MissSporty76 Lijkt mij moeilijk dr Frank suc6 ermee!

Hier is het trouwens goed weer geen zon maar wel een lekkere temp.

Tot straks

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Je voed je kindje ook alleen op of niet?
    Wat ik van je lees, ik lees nooit over een vader van je zoontje van je namelijk.
    Wat ik ook al eerder zei, ik ken je niet, en heb misschien heel makkelijk praten. Maar wees niet bang voor je moeder.
    Jij kiest voor jezelf en voor je kindje, dat je nu in dit lastige pakket zit komt ook omdat je moeder nu haar mening erover heeft gegeven.
    En de reactie van haar wat ik hier had gelezen vond ik best heftig.
    De situatie hoe die nu is, is voor niemand een oplossing, en dat beseft je moeder denk ik zelf ook wel.

Pittig dat je hier alleen voor staat meisje!

@mamarianne, maar taart hoort daar ook bij meid!! :p

@Renieta, inderdaad een mooi dagje, kun je vanavond nog wat lekkers nemen. En nee, het weer is echt niet best en de voorspellingen helemaal niet :(. Genoot zo van de lente!

20. MamavEsmee

Humbly.. Wat een lastige tijd voor jullie. FIjn dat er nu het 1 en ander in gang is gezet. Hopenlijk heb je snel je eigen plekje en kun je samen met Liam een toekomst op bouwen meid. Als je tegen die tijd spulletjes nodig bent voor je huis pb dan hebben. We hebben nog wel het 1 en ander op zolder staan..;) En ik denk dat meer meiden hier op het forum best een donatie zouden willen doen in de vorm van huisraad.. Niet bang zijn voor de reactie van je moeder.. Jij doet wat jou goed lijkt en die beslissingen kun jij prima maken.:) Is er een vriendin/ oom of tante die je evt bij kan staan?

Missporty.. Pfff.. 6.15 is wel erg vroeg.. Esmee moesten we vaak om 9.00 wakker maken.. Tegenwoordig wordt ze zelf wakker.. Wel een stuk vroeger maar ben er inmiddels aan gewend..:) Groene thee drinken , dat helpt om het vocht af te drijven!!

Butterfly.. slim om een rustiger dagje in te plannen meid..:p Je hebt je wel een beetje druk gemaakt de laatste dagen he? Fijn toch dat de weegschaal zo lief voor je is? Vergadering viel tegen.. ging over feedback en communicatie.. Beetje bladibladiebla...Snappie?;) Ohhh.. brownies.. Jummie!!:D

Mamarianne.. Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! En was het gebak lekker??

Renieta.. Mooi dagje vandaag zeg.. Volgens mij ben je echt super gemotiveerd of niet??

Zustertje.. Wat een heerlijk vooruitzicht he? 4 dagen vrij!!

Esmee had zich prima vermaakt met mijn zusje.. Ze zijn naar een vriendin van haar geweest die ook een kleine heeft..

Vanmiddag even een paar boodschapjes halen en verder niets bijzonders..

Share This Page