@ melanie , wooowwww wat een verschil zeg , goed hoor !!!!! Ga binnenkort ook maar eens een foto maken is wel leuk zo'n voor en na foto @ butterfly , ook niet te streng voor jezelf zijn , je bent tenslotte ook zwanger probeer er gewoon lekker van te genieten en niet te gek te doen wat snaaien betreft dan zal het aankomen best wel meevallen ... Hier gaat t weer goed op een zere keel en wat hoofdpijn na Woog vanmorgen nog steeds 75.9 dus zal er wel afblijven hoop ik ... is die k..griep toch nog ergens goed voor geweest ... Nu even mijn huisje bijwerken en vanmiddag lekker met mijn meisje de hort op ... weet nog niet waarnaartoe
Melanie, je ziet er geweldig mooi uit!! Ik zou je geschat hebben op 80 kilo inderdaad. Je ziet gewoon niet dat je te zwaar bent. Je hebt het echt geweldig gedaan meid! Maar op je eerste foto zou je zelfs niet zeggen dat je boven de 100 zat. Je vriend is ook vast heel trots op je. SUPER MEID!!!!! Vind het echt knap van je.
Sluit me helemaal bij je aan Butterfly, ik had nooit gedacht dat je op 100 kg zit, eerder richting de 75-80
wouw melanie !! wat een slanke den !! echt super hoor ... zo knap ik heb vanmorgen ook maar een nieuwe spijkerbroek gekocht ! toch nog maat 44 had gehoopt nog een maatje kleiner maar hij staat wel veeeeeeeeel mooier haha wat een verschil ben er super blij mee ben toch 2 maten gekrompen woog vanmorgen zelfs 80 en ben erna nog flink naar de wc geweest haha gisteravond ipv bakje chips lekker bakje blauwe bessen op mmmm was ook lekker
Gaat dus ook erg goed Emma, leuk is dat he om dan kleding te kopen, toch soort van beloning Ik heb normaal 42-44, vaak van broeken toch 44, maar gister een broek bij takko gekocht in maat 42, maar is me eigenlijk te los, maat 40 word me nog net te krap.. maar goed, over 2weekjes ofzo lukt dat vast wel 8 april word ik weer gemeten en gewogen voor slim belly, dus ben wel errug benieuwd, kan nie wachten
Renieta.. kan me voorstellen dat het soms lastig is om een man te hebben die op de vrachtauto rijdt. Mijn paps heeft dat toen ik klein was ook gedaan.. Vonden we nooit leuk! Melanie.. Groot gelijk dat je lekker een koek hebt meegesnoept meid! Zustertje.. Het was dus een leuk feestje? Veel plezier vanavond met het dineetje! Melanie.. Ik ben benieuwd naar de foto!! Fijn zo'n huishoudelijke man!! WOW wat een verschil zeg.. Butterfly.. weet je al een beetje in welke styl je de kamer van Esmee en baby wil dan? Pip heeft zulk gaaf behang!! @ foto.. ik moet ook een keer een foto maken! Maar ik heb geen voor foto.. Emma.. leuk dat je een nieuwe broek hebt gekocht! Oude kleding zit ook gewoon niet mooi he? **** Vanmorgen even oppad voor inbouwaparatuur voor onze nieuwe keuken.. Esmee is even bij mijn schoonouders gebleven.. wel zo makkelijk.. Net de lunch op en lekker gedouched.. Straks werken.. Mijn menu voor vandaag! O: 100 gram aardbeien met 150 gram yoghurt en 30 gram muesli.. T: water en een appel. L: 2 kleine meergranen boterhammen met kaas en mosterd en een kop tomatensoep. T: 1 banaan en water/thee A: 150 gram aardappels met 200 gram bietjes, rundertartaartje met ui en een sauslepel magere jus. Zit dan op een dagtotaal van: 953 callorieen.. Ik denk dat ik voor vanavond nog een bakje met aardbeien meeneem.. En op zaterdag avond halen we altijd toastjes met wat lekkers op het werk dus dan neem ik nog 3-4 toastjes met wat lekkers.. Dan zit ik zo rond de 1100 vandaag! Morgen verjaardag dus wil het een beetje laag houden vandaag.. Vanmorgen niet gewogen, morgen kan ik niet wegen ( werk) dus vind het best spannend voor maandag! Hopenlijk zit ik onder de 76.0
Ja, klopt inderdaad! Had niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Ik sport er niet eens bij! Maar krijg op mijn werk wel genoeg beweging, dus dat scheelt wel. Maar inderdaad ruim 20 kg in krap 3 mnd.
@ All: Dankjewel voor de complimenten! Doet me goed! Ben er ook wel heel erg blij mee. Ik heb nog wel even te gaan, maar ik zie nu in ieder geval resultaat.
Hartstikke top melany, zeker mag je trots zijn Ga zo door (Y) Hier een druk middagje gehad zeg, pfff kreeg ineens een schoonmaaktik:S Badkamer/wc schoongemaakt, overloop gedaan, onze slaapkamer helemaal uitgemest.. me schoenen eens uitgezocht.. en de ramen boven aan de binnenkant gedaan.. tsjonge.. wat een drukte haha Net ff wat boodschapjes gehaald en een mooie glazen schaal met tulpen en wilgetakjes en eitjes.. mooie paarze tulpen, helemaal pasen en erg leuk Zitten zelfs van soort waxinedrijfhoudertjes bij, dus erg sfeervol Eten is zo klaar: Prei met beetje krieltjes en 100 gr schnitzel, helaas wel gepaneerd. Maar moet ook een keer kunnen denk k dan.
Ongeloofelijk wat goed van jou zeg!! Mooi volhouden meis! hoeveel calorieeen op een dag eet je ongeveer?
Maximaal 1300, maar meestal zit ik tussen de 1100 en de 1200. Maar ik ga tussendoor ook best wel een keer uit eten ofzo hoor. Of we halen een keer een pizza, dan zit ik natuurlijk boven dat aantal kcal. Dat doe ik ongeveer 1 keer per maand ofzo...
Goh wat super! Mijn man is gek op patat en hij kan het ook hebben hoor, die wil meestal wel 1x in de week patat of pizza hebben. Dan is de verleiding zo sterk bleghh. kon ik dat maar 1x in de maand haha!
Hier op het moment de hele dag zondigen . Het is gewoon erg, maar ik MOET chocolade hebben. Het verlangen is zoooo sterk. Vanmiddag twee repen chocolade gekocht, en voor vanavond een zak M&M met nootjes. De repen zijn nog niet op hoor hahaha . Ik zit gewoon echt steeds te eten . Zo lang de weegschaal lief is. Nu ik zwanger ben en ik het dieet wat los laat ( wat wel moet natuurlijk ) gun ik me iets teveel van het goede. Vergeet echt fruit te eten hoor. Vandaag 1 peer gehad en wat roerbakgroente door de nasi. Wat wel typerend is, mijn eetgedrag slaat om nu ik even geen callorieen tel . Twee dagen niet geteld, omdat ik gewoon teveel heb gegeten en ik niet wil weten hoeveel . Maar goed, dan laat ik me dus helemaal gaan. Ach, vanavond nog genieten van chocolade . @mamavesmee, weer slaapdienst dus? We hebben nog niet echt een idee voor de stijl van de kinderkamers. Pip ken ik niet.. is dat een winkel, een merk? Kan wel even googlen. Voor de benedenverdieping hebben we wel ideetjes op gedaan en weten nu welke stijl we willen. Ik vond koloniaal altijd heel mooi, maar ook zwart/wit en het laatste gaat het worden. Het kan best zijn dat we de kinderkamers toch ook iets van zwart/wit willen geven. Daar vind ik dan roze weer heel mooi bij staan. Of de kamertjes in de kleuren zachtgrijs en zachtroze/zachtblauw... vind ik ook heel mooi. @1 keer in de maand patat of pizza . We eten gemiddeld wel 1 keer in de week patat . Zooooo lekker. Maar na deze week maar eventjes een paar weken geen patat hahaha. @Renieta, zo dus ook druk bezig geweest vandaag! Lekker he, vind het heerlijk lekker te poetsen en op te ruimen. @All, wat is het hier rustig de laatste daagjes. Iedereen druk, en een paar zieken ertussen natuurlijk. Sweetroosje, en Lola, hoe gaat het met jullie??? Nou, fijne avond allemaal. Hier nog even wat spulletjes op marktplaats zetten en dan bank hangen met M&M nootjes...... WHAAAAA
Melanie.. Als je ziet dat er resultaat is geboekt motiveerd het NOG meer!! Ik zou je ook een kilo of 80 geven hoor! Renieta.. Zo.. bij jou is het weer schoon in huis haha.. Gepaneerde snitzel is lekker he??!!! @ wat lekkers.. hier 1x per week patat met snack en groente.. Heerlijk!! Butterfly.. fruit en groenten zijn wel erg belangrijk hoor.. Zorgt ook voor vezels en een " vol" gevoel! Oh... M&M met nootjes.. ik vind die blauwe zak altijd zo lekkerrr... Zwart wit is ook mooi i.d. Pipstudio is een beetje ala oillily.. **** Nu aan het werk.. Is rustig , mijn werk is klaar.. Heb enorme hoofdpijn! Ga er bij tijd in vanavond.. pfff Op tafel staan hier nu stokbroodjes met komkommersalade en philadelpia light! Jummie!!
patat doe ik ook 1x per week !! dat hoort er toch bij maar dan met een beetje curry en een kroketje en maar een bord dat was voorheen wel het drie dubbele ... en nu lekker een glas rose en een bakje lays baked ! heb het wel verdient...
Ha ja heerlijk is dat en die schnitzel ook. Heb alleen net van die kipspiesjes opgegeten... had zo zo'n in wat. Neem nu niks meer.
Frietjes, eten wij wel elke week. Maar dan wel ovenfriet. En ook een veel kleinere hoeveelheid dan dat ik voorheen at. En nu ook alleen met een kroket ipv 2 snacks en VEEL saus. Dat scheelt een hele hoop. Maar bij mij scheelt het ook wel dat mijn vriend ook aan het lijnen is.
@ Butterfly: Geniet maar lekker van je M&M's die zijn zó lekker, zeker die met nootjes. Ik at ze altijd in combinatie met paprikachips haha Ik ben nu een avondje aan het oppassen op het dochtertje van mijn zus. Ze ligt lekker te slapen, dus heb er geen kind aan. Vanmiddag zijn we nog op fauteuil-jacht geweest. En geslaagd! Alleen jammer van de lange levertijd maar goed. Ik ben allang blij dat we iets naar onze smaak gevonden hebben, wat ook binnen budget was. Me is Happy!