Meiden klinkt misschien raar maar misschien ga ik ook wel naar VC en naar de CC en mij daar aanmelden haha Dan weet ik hoeveel kcal ik al heb gehad en wat nog mag! Humbly succes met je 1ste rijles meid!
Goedemiddag! @mamavesmee: wat een heerlijk idee zal het zijn nieuwe kleding omdat je andere te groot is @humbly: wat heb je weer een mooi menu'tje voor vandaag! Veel succes morgen met je eerste rijles, ben je zenuwachtig @mamarianne: zie er goed uit hoor! Begint het tellen een beetje te wennen? @mandy: We zie je vanzelf weer voorbij komen @suzanne: geen probleem toch, je bent vrij om te gaan en te staan waar je wil wel fijn om te horen dat je hier veel steun vind. @zustertje: jij bent lekker aan de poets geweest! Verbrand je heel wat kcl mee als je nog energie over hebt, heb hier ook nog genoeg te doen Ik voel me nog steeds niet 100% eten komt er dus ook niet echt van. Voor vanavond stampot snijbonen met een rundervinkje..probeer wel even wat te eten. xx
hey meiden hier een goed dagje maar ik rammel van de honger .. had erg kleine boterhammetjes vandaag pff dat vulde nikst dus zo lekker aardappels en gegrilde zalmmoot mmmmm lekker met sla !! ik ga smullen en meiden wat een kanjers zijn jullie !!
Ik heb jullie gevonden Iedereen aan de schoonmaak, of aan het punten/kcal tellen lees ik @Emma: grotere broodjes meenemen!! @Hier: O: 1 broodje met frambozen jam T: 1 mandarijn L: 1 broodje met philadelphia light + pakje chocolademelk T: 1 broodje met philadelphia light D: half bordje komkommer met wat feta blokjes & half bordje pasta uit een zakje... Totaal ong. 700kcal dus vanaaf mag er nog wat bij Ik ga nu lekker lui op de bank hangen na een lange werkdag!
@lovely; Haaksbergen neej is idd niet zow ver weg Thnxx meiden @moppie; mooi dagje vandaag!! @emma; geniet ervan Liefsz 8)
Meiden wat zijn jullie goed bezig!! Ik moet de knop nog even om kunnen schakelen. Nu kreeg ik via de plaatselijke sportschool een folder over slim belly.... is een van jullie hier soms mee bekent? Het is een programma van 3x in de week een half uur sporten met de belly om en dit doe je 4 weken lang.. Het lijkt mij een handig opstapje om de basis te leggen en dan zelfstandig thuis door te gaan... Is een van jullie hier soms bekent mee? Groetjes Jantina
Humbly.. ik vroeg dat.. Dacht al dat je uit haaksbergen kwam.. aangezien je met de bus naar Enschede gaat.. Ik woon in Nijverdal.. Ken je Sirtaki in Haaksbergen.. heb altijd in het restaurant in Nijverdal gewerkt.. Lovely... lekker! Stampot snijbonen.. Ja, voelt i.d. erg goed, die nieuwe kleding! Jantina.. nee, niet mee bekend. Hopenlijk werkt het goed voor je. De combinatie sporten en " lijnen" is zowiezo goed. Moppie.. prima dagje zeg! Aan de kip/kerrie vanavond.. Emma.. jij eet ook al zo lekker! **** Alvast de ovenschotel ( prei met uit/champignons, aardappelschijfjes , kookroom en ei) gemaakt.. Ziet er niet uit maar smaakt echt heerlijk! Moest eventjes proeven.. Moet morgen om 13.30 beginnen en tot 20.00 werken dus neem mijn warm eten mee..
Haay haay @jantina; neej heb er nog nooit van gehoord trouwens,, maar als het werkt waarom niet @mamavesmee; whaaa srry!!!! neej ken het resaurant niet,, ik eet nooit ergens anders dan thuis of bij familie Nijverdal ligt hier oowk niet verdaan,, L.iam ligt op bed dus tijd voor mezelf Het net een vitalinea yoghurt gehad Liefsz 8)
Eten zit er weer in!! Was heerlijk nu even laten zakken en dan om 20.00 even hardlopen met mijn man samen. Hoe kunnen jullie onthouden wat iedereen typt en daar op reageren ik ga morgen maar een een kladblokje pakken en opschrijven anders vergeet ik de helft. Mijn man doet giga geheimzinnig moest net naar boven en zat hij samen met zijn zusje achter internet van alles te regelen pfff ben zo benieuwd wat hij allemaal aan het sjouwen is. 10 februari weet ik het pas want die dag gaan we weg al weet ik niet waarheen Ik kan er absoluut niet tegen als ik niet mag weten wat hij aan het regelen is haha...
Zusterje.. ik lees terug vanaf mijn laatste post en reageer via words, daarna knip en plak ik de tekst op het forum. Spannend dat er een verrassing aan te komen zit! Humbly.. Esmee ligt er ook in! Nijverdal- Haaksbergen is een half uurtje via de snelweg.. grappig.
@zustertje; haha ik kan oowk niet alles onthouden,, ik probeer het meeste wel maar het lukt nooit helemaal,, He dat lijkt me oowk idd niet leuk,, maar aan de andere kant oowk wel haha heerlijk die spanning maar aan de andere kant ook weer niet Nog even geduld hebben dus Liefsz 8)
ik open gewoon twee keer zwp naast elkaar en dan een om onder in de balk te reageren en de ander om te lezen haha .. lekker makkelijk zo .. en hier het eten op .. man man ik heb het taai vandaag heb gewoon nog honger .. ben met tim aan het knutselen morgen is mijn pa jarig ! gaan we lekker friet halen .. ow ow wat zal ik dan moeten inhouden met bestellen
Hey meiden, Ook ik heb het nieuwe topic gevonden! @ Lovely: Hoop dat je je snel weer beter voelt. Ziek zijn is niet leuk! @ MamavEsmee: 1,4 kg eraf! Wat goed! Fijn dat je nieuwe kleding goed zit. Is altijd fijn als het je past, zeker als het een maat kleiner is. @ Humbly: Succes morgen met je eerste rijles! @ Jantina: Het zegt mij helemaal niks, Sorry. Hoop dat het werkt! @ Zusterje: Leuk toch! Een VERRASSING! Ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt. Ik heb er geen goed gevoel over. Heb het gevoel dat er maar heel weinig af is Maarja, we zullen zien! Liefs
ja humbley ik ga er dan ook echt van genieten en bestel de helft van normaal !! dat moet goed zijn en melanie hopelijk is er morgen toch lekker veel af ! ik twijfel ook over hier maar da's elke week wel zo eigenlijk
Heey meiden Zo ik ben er ook weer, mijn kleine man is gelukkig weer bijna beter, dus nu kan ik ook weer verder in het normale ritme! Hier vandaag bijna 1300 cal. het gaat nog steeds aardig goed, ondanks dat het een beetje rommelig was deze week Geloof dat het aardig goed gaat bij iedereen! Goed hoor! @Lovely, beterschap!
Ik zit op de 1123c vandaag. 2x naar dorp gefietst flink schoongemaakt en nu net terug van 45 min hardlopen. En toch heb ik het idee dat ik weinig afgevallen ben deze week. Ben benieuwd morgen. Ik kan wel erg slecht naar de wc (ontlasting) misschien weegt dat flink door haha.
Hey meiden , nou morgen het moment van de waarheid Wat geeft onze grote vriend de weegschaal aan , is hij aardig voor ons of niet ?! Ben vandaag gewoon weer ongi geworden inclusief krampen , was er net twee dagen vanaf snap er niets van Hoop alleen dat het mijn gewicht niet beinvloed ... hahaha
Een hele goede vroege morgen!! Zit lekker aan mijn ontbijt en L.iam ligt in bed helemaal boos dat hij er niet uit mag Nog een half uur en dan ga ik weg heb er zin in @emma; jahwel dat zit wel goed @Patriesja; gelukkig dat je zoontje weer de oude is en netjes dagje zeg! @zustertje; je stoelgang kan ook komen omdat je lichaam moet wennen aan het nieuwe eetpatroon,, ik heb er ook heel erg veel last van en nu heb ik poeders van de ha,, @Nicole; ben benieuwd! Owjah meiden ik weeg me vanaf nu op zondag want er zit bij mij altijd een kilo verschil Komt omdat ik op donderdag altijd heel hard sport weeg ik vrijdag minder en zondag meer Liefsz 8)