10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Isademi.. klinkt goed.. Had er volgens mij al eens ergens wat over gelezen ( cambridge) kan dat? En al 10 kg kwijt! Super zeg..:D

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja klopt ik dacht eerst dat dat ongeveer hetzelfde was maar blijkbaar niet, daar mag je maar 3 keer per dag eten pfff i need more :D:D

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Jeej caloriechecker doet het weer. Ik kan alleen van gisteren niet invullen, maarja ik heb niks bijzonders gehad dus zal wel goed zijn.

Ik heb vanochtend weer gewogen :x, gaat lekker met dat voornemen van mij, ik houd het nog geen dag vol. Vriendlief gaat nu de weegschaal verstoppen en alleen op vrijdag tevoorschijn halen :). Misschien dat dat helpt. Maarrrr... ik was wel sinds gisteren 0.5 kg kwijt. Dus nu totaal wel over de 10 kg:D.

Ben vanmorgen naar de verjaardag van mijn neefje geweest. Die werd 5. Heb een half stukje slagroomtaart op. Vond dat ik dat wel verdient had. Had er alleen nog niet over nagedacht dat het vandaag (oven)frietdag is... dus dat worden veel calorieen vandaag.

Maarja is de eerste keer dat ik gezondigd heb, dus mag wel een keer... morgen weer met goede moed verder.

Sorry voor dit egobericht.
    Ik kom straks nog even op iedereen reageren. Ik ga nu naar het reisbureau :D

Liefs

4. MamavEsmee

Isademi.. lijkt me ook erg lastig maar 3 x per dag eten.. Hoeveel shakes eet jij dan?

Melanie.. haha.. toch weer op de weegschaal gestaan.. ;) Veel plezier bij het reisbureau! Van een half stukje taart kom je niet meteen een kilo aan hoor..;)

Ga zo hapjes maken met Esmee.. leuk!!:D

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ach soms even zondigen moet toch, schijnt ook goed te zijn voor je stofwisseling!

Ik mag 6 februari weer wat lekkers eten dan ben ik een maand bezig, ik ben nu al aan het verzinnen en dromen wat ik ga eten LOL!!!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @voetbalvrouwen, nou idd dacht ook dat dat kind gewoon de vuilniswagen in ging.

@moppie, ik ben ook gestopt met roken. Vandaag 4 weken. (op 2 keer een zwak moment na). Vind het wel ok, mijn man heeft het er moeilijker mee want die werkt in een kroeg waar gerookt wordt...

@mandy, super onder de 70

@isademi. Voor 19 mei nog 21 kilo afvallen... 21 kilo in 15 weken. Ik vind het wel heftig hoor, dat is toch veel te snel!

@melanie waarom wil je perse maar 1 keer per week wegen?

Mijn dagoverzicht

o
    200 gram yoghurt

l
    1 waldcornbroodje
    rosbief
    1 appel

t
    ontbijtkoek met extra light boter

a
    gebakken aardappels
    sperziebonen
    extra light mayo
    tartaar

toetje
    vitalinea chocomousse

Totaal 1077 kcal. hmmm denk dat ik nog wel wat chips of
    snack a jacks ofzo pak vanavond...

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Nou vanmorgen gewogen en eigenlijk zo goed als niks eraf.. helaas :( o,1 eraf. Maar ja.. beter dan erbij toch?
    Deze week maar wat beter mijn best doen ;)

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Jantina: thanx. Valt me nog heel erg mee hoeveel daar in zit dan ;) Dan is 10 van die dingen helemaal niet erg! whahaha
    Hoe houd je het trouwens 40min vol op de loopband? Wat voor snelheid heb je m dan op staan?
    2 kilo in een week is een super resultaat hoor!!!

@Nicole: thanx. Had ook niet verwacht dat het zou lukken, en soms heb ik van die dagen... grrrr... zoals vandaag :p
    Dat het opletten wat je eet niet echt wil lukken en ik het liefst uit frustratie een peuk op steek! (maar ik doe het niet hoor!)
    Fijn dat je weer wat grammetjes kwijt bent! Toch wel een lekker gevoel lijkt me dat, na een avondje frietjes eten!
    Bij mij stond de schaal op 63 vanmorgen, maar wel met kleren en schoenen aan en ik was nog niet naar het toilet geweest. Durf niet naakt te wegen, bang voor tegenvallers. Eerst maar even van mn opgeblazen gevoel af komen want ook hier zit het een beetje verstopt de laatste paar dagen...

@Mandy: lekker onder de 70! :)
    Goed menu ook trouwens. Lijkt me ook wel wat...

@Isademi: Welkom hier, en succes met het behalen van je doel!
    Heb je ook een linkje van een WLS website? Ben wel benieuwd naar hoe dat allemaal werkt.

@MamavEsmee: jij hebt jezelf ook verwend zie ik? Bokkepoot bij de thee, en een grote nog wel! Nah, moet kunnen dacht ik, want je menu ziet er super uit.

@Melani: lastig hoor, dat niet wegen haha... maar wel super dat je meer dan 10kg kwijt bent totaal!

@Debby: hebben wij elkaar op facebook toegevoegd? hihi.... Want ik heb een ZP - Debby op facebook toegevoegd ivm Farmville!
    Ik heb het niet super moeilijk meer met het stopen met roken. De eerste week was een hel. Daarna werd ik rustiger, maar ik moet binnenkort wel dat reserve pakje van me weg doen want anders is het mis.
    1077 kcal is een mooi resultaat voor vandaag toch? dan hoef je je iig niet schuldig te voelen als je vanaaf nog iets lekkers pakt.

===

@hier:
    8:00
    1 pepermuntje (20)
    25gr rittersport chocolade met hele hazelnoten (140)

13:00 (na gereedschap halen rijdt vriendlief zo de parkeerplaats van de mac op, omdat ie honger had.... ik ook blijkbaar!)
    1 McChicken (445)
    1 medium frites (340)
    1 bakje fritessaus (60)
    1 muffin met chocolade (340)

14:00
    1 pepermuntje (20)

15:00
    60gr pure raspberry intense chocolade (300) - ja het is net zo lekker als het klinkt!

Vanaaf:
    500ml tomatensoep (100)

Totaal: 1765 kcal

Ow, en vanaaf vast ook nog wel 40gr pure raspberry intense chocolade (200 extra kcal) want die reep moet op he... :(

*Moppie gaat een flesje water voor zichzelf vullen*

9. MamavEsmee

Isademi.. mijn vriend is jarig en houd het ook vanavond.. Vandaar de hapjes..;) Haha.. aan het uitkijken naar een maand lijnen!:D

Moppie.. oh.. jij bent gek op chocolade geloof ik!:D

Debby.. je kan i.d. nog wel wat extra's gebruiken vanavond.. Geniet er van! Voor de rest ziet het er super uit!

Patriesja. misschien sta je even stil.. Doen meer meiden hier en na 2 weken gaat het weer als een speer.

Geen appel gehad.. Een blokje kaas en een stukje zalm,tortila, roomkaaslight wrap gehad.. Jummie!!;) En 2 glazen christal clear..

De hapjes zijn klaar.. :D

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ja wie weet, is er volgende week ineens weer wat meer af ;)

Gefeliciteerd met je vriend! Heel veel plezier vandaag het vieren, wat voor lekkere hapjes heb je allemaal gemaakt? :D

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Wat super goed iedereen die weer is afgevallen!! Goed gedaan! :D

@nicole, ja dat vind ik ook, ik denk als ik hier niet schreef ik allang niet meer zo goed zou opletten wat ik at ;)

@melanie, super goed die 10 kilo eraf! En dan mag je idd best wat zondigen! :D

@debby, ziet er weer goed uit!

@moppie, wel lekker allemaal ;) ik ken dat, vriendlief die dan ff langs de mac gaat, wil jij ook wat?? ehm... ;)

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    moppie, ik vond in het begin het stoppen met rokenook moeilijker dan nu eigelijk, vind het nu alleen nog af en toe moeilijk.
    en mcdonalds tja... vind eigelijk nog wel meevallen wat erin zit... 1765 kcal totaal... is toch nog minder dan de 2000 die je nodig hebt om gelijk te blijven he!

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik eet 4-5 maaltijden per dag bestaande uit

een pannekoek (is 1 maaltijd)
    een omelet (is 1 maaltijd)
    1 shake
    1 warme drank
    evt een reep of soya vlees met groentes (ligt een beetje aan hoe de dag loopt)

Maar eigenlijk maar 1 max. 2 shakes (als ik bv onderweg ben is dat makkelijk) per dag... meer zou ik echt niet op kunnen bah bah..

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik weet niet of ik hier de link mag neerzetten maar typ even in bij google wls proteinedieet, je kan ook alles aan ze vragen, erg leuke mensen!

21 kilo is ook heel veel kilo's en je moet een stabilisatieprogramma volgen en uiteraard moet je dan jezelf niet helemaal volvreten erna HAHAA (maar das met alles zo) als ik klaar ben met stabiliseren dan kan je bv 1 maaltijd blijven vervangen)

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    O;
    - 200 gr magere yoghurt met 40 gr brinta flakes
    - 1 glas halfvolle melk
    - 1 mandarijn

T;
    - 1 peer
    - 1 glas water
    - 1 pakje snack a jacks ( 57 kcal )

L;
    - 1 bruine boterham met smeerkaas 20+
    - 1 bruine boterham met sandwichspread
    - 1 glas water

T;
    - 1 banaan
    - 25 gr ontbijtkoek
    - 3 glazen water

A;
    - 200 gr gekookte spruitjes
    - 130 gr gekookte aardappelen
    - 1 vega schnitzel
    - 1 sauslepel jus

Totaal kcal vandaag; 1220

Liefsz 8)

Lijst;

16. steenbokje

@MamavEsmee: nee, ik ben gestopt met roken en heb een nieuwe verslaving: chocolade! Haha, maar ja inderdaad, vind het wel lekker hihi...
    Fijne verjaardag (van je vriend) verder vanaaf!! Geniet van je hapjes. 1 dagje maakt niet zoveel uit ;)

@Patriesja: zucht... tis gewoon te erg. Dan zijn we een dagje op pad en wil ie langs de Mac. En dan sta je daar - eerst alleen een McChicken. Dan "maak er maar een menu van"
    En als ik die achter de kiezen heb, heb ik mn dag toch al verprutst dus waarom niet nog een muffin erbij ook! (die wel errug lekker was trouwens)

@Debby: tsjah tis inderdaad nog onder de 2000, maar had het liever rond de 1300 gezien eigenlijk (na de weegschaal van vanmorgen)

@Isademi: zal even google-en, thanx!

@Humbly: weer een super lijstje zoals altijd ;)

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    moppie wil je nog meer afvallen dan? je hebt je streef toch al gehaald? of zit er weer wat bij?

18. steenbokje

Vanmorgen met kleren en schoenen (ben een watje) op de schaal gestaan en die (draaischijf schaal) wiebelde tussen de 63-64 dus tsjah... of ik nou op mn streef zit, ik weet het niet. Al een paar dagen verstopt geweest dus ik wacht nog even een paar dagen met wegen en dan zien we wel verder.

Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk wel terug wil naar de 55-54 waar ik een paar jaar geleden op zat (voor ongeval) maar zo actief kan ik niet meer sporten dus dat is een onmogelijk streven... Heb nog wel heel veel leuke kleding in die maat en voel me nu ook nog niet prettig bij rond de 60kg.

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ja ik moet zeggen leer wel betere keuzes maken vroeger besteld ik bij de mac altijd supersize menu met keiveel fritesaus (4 bakjes ofzo!!!) nu kan ik goed alleen een chicken sensation (of kipnuggets bestellen) en rode saus (rode saus is beter als witte e.d.) en dan neem ik geen frietjes en bv water of iets lights en dan neem ik zo'n fruitding erbij of salade ofzo...

Eerst had ik zo'n onvoldaan gevoel dan maar tegenwoordig is mijn maag zo klein dat ik dan helemaal het gevoel heb alsof ik er 10 op heb en zowat uit elkaar klap LOL

Kijk ook steeds vaker naar wat in producten zit en wat echt verstandig is en dan maak ik afwegingen.. dus als ik dat mag dan mag ik dat niet enzo..

Zo mag ik op mijn zondigdag ook maar 1 ding kiezen wat echt HEEEEEEEL erg "evil" is en niet van alles een beetje... zoiezo geniet ik nu meer van echt eten (al is het dan maar een beetje)

Maar goed nu mag ik effe niets "normaals" (behalve op mijn zondigdagen, ongeveer elke 2 weken doe ik dat, daar kan ik net naartoe leven!)

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @moppie ik zie dat je gestopt bent met roken dus extra goed!!! het is toch altijd even afkicken, je bent snel geneigd om wat in je mond te steken ipv die sigaret dus je bent al supergoed bezig!!

Ik ben nu 9 jaar gestopt inmiddels (volgens mij volgend jaar 10 jaar (of het is dit jaar al, het vervaagt een beetje ik denk dat dat een goed teken is) ik vind roken nu echt supergoor en dat terwijl ik 60 siggies !! op een dag opstak (kettingroker dus!) er is hoop!!

Deel Deze Pagina