@Butterfly: Ja ik heb net besloten om vanavond om half 7 nog ff een half uurtje op de crosstrainer te gaan in de sportschool. Eeven weer to the point. Morgenavond ook zoiezo sporten & donderdagavond ook. Komt wel goed, maar baal er wel van.
Hij weet me angst en die snapt ie ook heel goed, alleen ja hij is nuchterder (gelukkig maar) dan ik ben, dus voor hem is het makkelijker dan voor mij. Ja ik heb snel de angst er hier inzitten vooral wat betreft de kids als die echt goed ziek zijn, of raar doen ineens. Het is zo moeilijk uit te leggen aan anderen die het niet hebben. Mensen bedoelen het goed hoor wat ze zeggen, maar toch voelen ze niet wat jij voelt snap je.
Goeiemorgen meiden , hier een heel vreemd weekend achter de rug Zaterdag ging het aardig goed qua griep , alleen nog last van keelpijn en vriendinnen belden mij om lekker op stap te gaan dus zaterdagavond uitgeweest , na het uitgaan nog een bamischijf en kaasbroodje gehad de rest van de zaterdag heel goed gegaan ... zondag laat wakker en dus niets gegeten op een stukje 20 plus kaas na en gisteravond boontjes , aardappelen en een klein stukje rundvlees maar gisteravond nog een halve zak lays baked chips Dus wat eten betreft niet echt een goed weekend maar in calorieen valt het wel mee volgens mij ... Wel veel geflirt zaterdagavond en je kan zeggen wat je wil maar als je slanker word heb je toch meer aantrekkingskracht Dus vandaag weer goed de draad opgepakt , hihihihihihi ... op naar de 70 !!!!!!! @ jongmoedertje , moeilijk hoor misschien toch nog ff geen actie ondernemen en een tijdje wachten met een besluit , succes .. @ renieta , lekker toch zo'n weekendje , vandaag weer gewoon met volle moed er tegenaan !!!!! @ Sweetroosje , ik zou als ik jou was gewoon aanhouden wat je smorgens op je eigen weegschaal weegt , bij mijn interniste weeg ik veel minder dan thuis maar ik houd toch gewoon mijn thuisweegschaal aan en weeg dan smorgens vroeg in m'n nakie @ butterfly , gelukkig valt de schade na je aso weekendje mee @ zustertje , het komt helemaal goed hoor !!! Gewoon doorgaan waar je gebleven bent .. @ mamavesmee , je gaat helemaal goed he !!! Super hoor , gaat helemaal goed komen met jou @ emma , hier ook een stoelgang drama
Als ik het goed begrijp..... je bent volgens het gewicht op de weegschaal van de dietiste afgevallen, maar volgens je eigen aangekomen?? Je kunt niet van beide weegschalen uitgaan! Ik zou als ikjou was, 1 weegschaal nemen voor je gewicht om te kijken of je bent afgevallen. En dat deed je met je weegschaal thuis?? Zou ik die aanhouden. Elke weegschaal is weer anders en je gewicht kan dan schommelen. Waar heb je je het laatst gewogen? Wat woog je voor het laatst thuis?
Mijn weegschaal zegt ook dat ik zwaarder ben dan die op de sportschool. Volgende week is het mijn grote moment.. ben benieuwd.
Als Esmee een naar hoestje heeft ben ik ook al panisch! Als ze een plekje op haar beentje heeft wat ik niet eerder heb gezien, ben ik al in alle staten. Ik kan soms voor alles de HA bellen. En dan is er niet eens echt iets aan de hand. En je hoort al zulke nare verhalen. Ik denk ook wel eens: "wat als ik bij Esmee kom en ze ademt niet meer". Het idee dat er wat met je kindje aan de hand is, vind ik al vreselijk. Dat blijf je ook wel houden. Meid... wil jij een 4e kindje??? Volgens mij wil je dat erg graag, ga ervoor meid!
Klopt. Ja ik hield hiervoor mijn thuisweegschaal aan. Laatste keer dat ik me woog was bij de dieetiste en vanochtend weer thuis. Thuis woog ik laatst 85kg dus dat betekend dat ik 1kg aangekomen ben (dat kan toch niet nadat ik heel de week mijn best heb gedaan, bewogen en gezonder gegeten of ligt het aan de friet van gisteren)? Patriesja, denk dat dat ook idd een slimme idee is.
Volgens je weegschaal aangekomen.... hm, dan ben je dus toch aangekomen als hij eerst 85 woog en nu 86. En soms wil dat best na patat, heb ik ook hoor. Is er een dag later ook altijd weer af.
whahaha wie nog groente nodig heeft voor van de week kan bij mij komen shoppen !! ai ai ai dat moet er nog allemaal in .. ik ben bospee radijzen paprika komkommer winterpee boerenkool aardappels en krieltjes augurken tomaatjes en nog veel meer gezonde dingen alles is al wat gesneden en gewassen kan ik het zo pakken lekker makkelijk is voor de hele week @ weegschaal ik weeg mezelf thuis en als die een kilo meer aangeeft dan vorige week kan ik er dus wel vanuitgaan dat ik aangekomen ben ... verder weeg ik me voor het echte weegmoment 1x per week bij mijn ouders .. blijft toch weer spannend @jongmoedertje moeilijk hoor de twijfel maar kan je niet eens met een arts gaan praten misschien kan die wat onzekerheid wegnemen
heel herkenbaar, ik kijk savonds ook altijd even bij ze voor ik ga slapen. Ik kan niet slapen zonder bij ze te hebben gkeken. Ik bel ook zomaar de HA haha, maar die is helaas te makkelijk, die schuift alles af op een zetpil, dus daar word ik niet geruster van! Ja ik wil het eigenlijk heel graag maar ja de angst grrrr
de verloskundige zegt dat ik me nergens om hoef druk te maken, ik heb de leeftijd mee, gzondheid enz enz...Er is nooit een garantie op een gezond kindje of dat alles goed gaat, maar als dat je wens in de weg moet staan is ook niet leuk. Ik wil er later ook geen spijt van krijgen dat ik het nooit gedaan heb, maar ik wil me ook niet een hele zwangerschap druk maken. Want ht zou dan echt de laatste wezen en daar wil ik dan ook dubbel en dwars van genieten en alles echt bewust mee maken!
Nee er is eigenlijk helemaal geen kans dat er wat mis zou zijn. kwa ritme daar maak ik me niet zo druk om (wel gdaan bij de 3e hoor haha) want dat vind zijn weg ook wel weer. Het is puur angst voor mij of me kindje! Ja dat zeggen vele dat we er gewoon voor moeten gaan als we dit echt willen. Was het alleen maar makkelijk
Emma, hahaha er kan idd bij jou boodschappen gedaan worden. Maar wel heerlijk als je alles in huis hebt en nog gesneden oog nog. JM, ik zou zeggen neem er de tijd voor maar laat die angst je wens niet in de weg staan. Denk positief... BF, flink balen dan als ik een kg ben aangekomen na keihard mijn best gedaan pfff. Maar goed we gaan gwn verder, straks naar de GGD lopen (is 3km hiervandaan) mijn kleine krijgt TBC testprikje. Zo nu mijn kleine in bed leggen, dan kan ik ff snel wat doen in huis tegen de afspraak van straks.
Jongmoedertje.. Snap je angst wel een beetje. Ik heb dat ook! Ik werk zelf met mensen met een beperking dus je weet dat de kans er gewoon is.. En als ik dan zie hoe moeilijk ouders het er mee hebben.. Het kindje zou super welkom zijn en ik zou er alles aandoen zodat ik er zelf de zorg voor zou kunnen houden maar toch.. Snapje? Sweetroosje.. Ik zou gewoon van de week giga mijn best doen en dan ben je er volgende week 2 kwijt! Emma.. Wat een lekkere gezonde dingen heb je in huis!! Renieta.. Kan zijn dat je zout hebt gegeten? Veel water drinken en dan ben je het met 3 dagen weer kwijt! *** Zo, de boodschappen weer in huis en in de kasten gepakt.. Vraagje! Ik wil morgen nasi gaan maken, heb alles in huis behalve groenten er voor.. Wat doen jullie in de nasi. Ik wil geen nasi groentepakket.. vind dat saai.. Wat kan ik er nog meer door doen?
Dan doe we dat maar he. Ik maak nasi met alleen prei, ui en taugee. Deze is ook lekker Nasi goreng van vroeger.
ik doe prei ui paprika taugee en soms boontjes hihi kan lekker zijn hoor .. ben ook zooooooooooo dol op champignons en ui dat gooi ik ook overal bij en in
mmmmmmmmmmm ben mijn eten voor morgen aan het rekenen op caloriechekker en morgen ga ik twee boterhammen met hagelslag meenemen naar mijn werk !!!! ahhhhhhhhhhh lekker .... ik heb al 13 weken geen chocolade meer op .. woehoee dat wordt smullen ! bakje staat al afgewogen klaar en ik ga elke kruimel opeten ook leuk leuk om nu al naar uit te kijken