Smul ze Emma! Choco is gwn onweerstaanbaar en zooooooooooo lekker hmmm. Ik ga ook ff tellen wat ik vandaag aan calorieen heb.
Ik zit er aan te denken om te stabiliseren.. Ik wil per week 100 callorieen ophogen. In het begin zal ik nog wel blijven afvallen.. Maar ik merk steeds meer dat ik hoofdpijn heb en me wat " slapjes" voel. Ik mag vandaag dus op 1300 callorieen uitkomen. Vanmiddag 2 boterhammen met jam en 100 gram yoghurt met 20 gram muesli gehad. Met vanmiddag fruit en vanavond warm eten zit ik op 909.. Vanavond na het eten een schaaltje yoghurt met fruit en dan vanavond nog wat chipjes natuurlijk..
Het is rustig vandaag! Butterfly is aan het werk.... Ga zo Esmee maar eens uit bed halen, gaan we op de fiets even naar de slager.. En langs de Hema.. Ze moet even wat nieuwe pyama's hebben..
zo ff boodschappen gedaan, is me man met me mee, zijn we thuis zit ie ineens te zeuren waarom ik niks lekkers voor hem heb meegenomen! Hallooooooo je was er zelf bij, je staat zelf bij de rekken te kijken, als je dan zelf niks mee neemt is dat niet mijn probleem. Lekker handig zo vent haha. Heb net even een zakje snack and jacks naar binnen gewerkt, was tijd voor een tussendoortje en me calorieeen zitten vandaag laag dus dat kon er wel bij, lekker hoor!! Ik zou sonja bakker doen, maar ik kan die menu's echt even niet zien. Denk dat ik maar een ander boek van haar moet gaan aanschaffen want met deze word echt niks! Vanavond spinazie, met aardappels en kipfilet. En als de calorieen het toestaan, een lekker bakje optimel vla. Zal zo even opnieuw me calorieeen tellen!
JM: Ik heb wel een boek die je evt mag lenen van mij?! Moeten we alleen zien hoe het bij je komt MvE: Wat goed meid!!!!! En snap dat je wat wil verhogen je niet goed voelen is ook geen pretje! Ik ga zo ff met de mannen in bad en grote man haalt ze er dan uit als hij thuis komt Tis hier echt maandag niet vooruit te branden!! Vanmiddag lekker geslapen had ik even nodig
MvE, heb een handje tijger nootjes genomen (130 kcal) dus zit nu op 974 kcal. Ik ga kijken of ik nog honger heb na het avondeten en als dat zo is neem ik een kom magere yoghurt erbij en anders hou ik het hierbij. JM, hahah ja mannen grijpen altijd het makkelijkste. MR, een dutje kan een mens idd goed doen. Bader ze met de mannen. Heb je de draad weer op kunnen pakken?
Jongmoedertje.. Snack a jacks is lekker he? Heb gisteren caramel op! Die van mij wil alleen maar lekkers meenemen dus doe bewust zonder hem weekboodschappen.. Sweetroosje.. Lekker, tijgernootjes.. Die zak moet bij mij altijd op!! Mamarianne.. Het inmiddels weer opgepakt? * kijkt heel streng* Ik voel me verder wel goed hoor.. Maar zoals nu.. vlak voor het avond eten heb ik echt honger.. Geen trek.. En ben slapjes en heb hoofdpijn.. *** Zo, op de fiets het hele dorp door geweest.. slager, groenten, hema en bloemenwinkel.. Was net een pakezel! Het eten staat hier op! Straks, na het eten alvast een pan nasi maken voor morgen.. Krijg morgen het dochtertje van een vriendin hier.. Moet oppassen.. Dus dan is het wel fijn dat het eten klaar is.
ja heerlijk ik had de kaas versie!! haha die van mij dus ook, alleen ik moet het meenemen voor hem, zelf is ie te lui om het te doen haha!
Hellow Zow was vandaag wel een mooie lentedag zeg Vanmiddag ff 2 mooie kleine roze hortensia's gekocht voor op ons nachtkastje, lekker fleurig Nu ff lekker omrommelen, vriendin belde dat ze morgen word ingeleid na 2 weken overtijd te zijn, erg spannend Mijn menuutje voor vandaag: O: magere yoghurt met 40 gr cruesli T: 2 thee en mueslireep L: Soepkom groentesoep T: Appel en Bruin pistoletje gezond A: Bord pasta met mager gehakt. Vanavond thee en denk dat k mueslireep meeneem, moet om 20 uur bij de buurvrouw wezen voor een oriflameparty Totaal zit ik dan rond de 970 kcal.
JM, hahaha handleiding voor de man. Dat moet nog uitgevonden worden, en zelfs als je die hebt moet je a la minute een update hebben haha. MR, fijn dat je de goede richting ingeslagen bent. MvE, heerlijk door het dorp gefietst. Na een handje tijgernootjes heb ik het wel gezien. Renieata, roze hortensia's idd fleurig. Hier heeft de kleine net groentehap gekregen, ze speelt nu (hoe vermoeider ze is hoe beter ze gaat slapen straks). Straks aan het avondeten beginnen.
haha daarom vroeg ik het ook! zou mooi wezen als er eens een handleiding over mannen kwam, soms zijn het net kleine kinderen haha! Maareuh ff over sonja welke heb je? ik heb bereik je ideale gewicht. Heb jij toevallig bereik en behoud je ideale gewicht? of heb je haar zomer boek? Nou ik zou spinazi aardappels en kipfilet eten maar dat werd het hem dus niet, eerst me kipfilet al verbrand (schaam schaam)...daarna kreeg mijn bord eten de grond van dichtbij te zien omdat mijn meisje zo heerlijk driftig was. (moest er ook best wel om lachen, niet laten zien hoor, maar wg was me eten toen) dus ik moet nu even zien wat ik daarvoor in de plaats maar ga eten! Trouwens nog lekkere avondrecepten iemand misschien? ben een beetje uitgegeten op aardappels en groente haha...
Goedeavond allemaal! Hier een druk dagje gehad we zijn vanmiddag nog even naar antwerpen gereden (30min hier van daan) Omdat ik graag nieuwe skeelers wilde en heb echt perfecte gevonden. Zo ga ik ze uitproberen heerlijk calorieen verbranden. Ik zit nog niet eens op de 900 calorieeen omdat ik vandaag geen tussendoortjes genomen heb (geen tijd voor) en als avond eten hebben we soep op. Straks kom ik op jullie reageren.... Liefs!
Ik heb gezond genieten met Sonja. Elke week 1 kilo afvallen staat erop. Staan ook heerlijke recepten in. Die bereik en behoud heb ik ook liggen maar die is niet van mij,die is van iemand anders dus die kan ik je niet mee geven
Jongmoedertje. Als het aan mijn vriend ligt liggen de kasten vol met chips en nootjes ( hij geeft niets om snoep/chocolade).. ik kan het zo nog een beetje binnen de perken houden! www.ah.nl zou daar eens snuffelen tussen de slanke gerecepten.. kun je zelf invoeren wat voor ingredienten. Renieta.. Mooi dagje heb je vandaag!! En wat spannend dat je vriendin morgen wordt ingeleid.. Hopenlijk heeft ze snel haar kindje in haar armen. Sweetroosje.. Knap dat je het bij 1 handje kunt houden.. Hoe heeft je omelet gesmaakt? Zustertje.. Nieuwe skeelers.. Wat leuk. Woon je vlak aan de belgische grens? Mamarianne.. Kom op he!! **** Hier het avond eten op.. Mocht een schaaltje yoghurt met een kiwi na het eten maar zat nog vol van het avondeten.. *** Heb mijn callorieen berekend voor morgen. Met 100 extra mag je best veel meer hebben. Zit zelfs een stroopwafel bij in!