Ja is zeker spannend, ben erg benieuwd, hoop dat alles goed gaat. Net me eten op, en nu even relaxen, zo om 19.50 richting de buurvrouw voor de oriflameparty.
MvE wat lekker 100c per dag meer ! zo super dat je je streefgewicht hebt gehaald ! echt top renieta sterkte met je vriendin morgen hier een TE baldadig kind pfff wat een sloper .. we hebben vanmiddag wel gezellig paaskado gemaakt voor opa's en oma's View attachment 62065 bij de blokker van die springeitjes gekocht en geschilderd !! haha ze zijn TE leuk geworden vind ik zelf en ik had me toch een bord vol met eten vanavond ik kreeg het niet eens op .. heb me goed vergist de afgelopen weken .. ik mag meer dan ik dacht ik woog het onbereid voor maar volgens de calorielijst moet je dit pas bereid doen ...
Hallo! Ik zou het ook wel leuk vinden om hier mee te kletsen. Ik ben tijdens mijn zwangerschap van 61 kilo naar 86 kilo gegaan, in totaal dus 25 kilo aangekomen. Een week na de bevalling woog ik 78 kilo dus dat ging al lekker snel (dacht ik!) Ik heb mijn zoontje 16 maanden borstvoeding gegeven en de eerste 10 maanden ging het afvallen echt heel moeilijk. Daarna ging het gelukkig ineens als een speer en inmiddels weeg ik 68 kilo. Maargoed, nu moeten de laatste 6 tot 8 kilo er nog af en daar ben ik vandaag echt fanatiek mee begonnen. Ik volg het Atkins dieet, 2 shakes, tussendoor een reep, yoghurt en 's avonds groenten met een mager stukje vlees/vis. Ik lees dat hier al aardig wat succes geboekt wordt, super hoor!
Wat denk je van onze kast. Vol met chips en nootjes! Maar m&m zijn ook niet veilig hoor. En meneer houd ook wel van bitterballen en frikandellen. Hij kan het hebben gelukkig anders was ie nu tonnetje rond geweest! Bedankt voor de tip zal eens even kijken!
@emma, wat super leuk zeg!!!! Dat is wel een goed idee die paaseieren, misschien dat we dat hier ook nog gaan doen? ff kijken.. ik ben ook jarig 2e paasdag @mvliam, welkom! moeilijk he die laatste kilo's!
hihi ja dat ken ik, heb je net alles gezogen en schoon, komt er zo een leuk klein mannetje met een koekje, die daarmee even over de hele bank gaat
Hey meiden, @ MamavEsmee: Super zeg, weer 1,1 kg eraf! Jij hebt zeker wat lekkers verdient. Enne, voor in de nasi. Uhm ik heb eigelijk wel altijd een groentenpakket, maar tauge, prei, witte kool, ui, paprika, champignons En een gezond BMI! Super zeg! Ik zal blij zijn als ik niet meer in de catergorie zwaar overgewicht zit, maar in het gewonde overgewicht hahaha @ Zustertje: Die 2 ons heb je er zo weer af. Nu weer vol goede moed verder! @ Sweetroosje: Elke andere weegschaal geeft volgens mij een ander gewicht. En je kleding weegt ook al gauw een kilo of meer. Ik zou je eigen weegschaal aanhouden. 1 kg aankomen na een dag friet heb ik ook wel meegemaakt hoor! 1 dag later is het er dan weer af! @ Butterfly: Toch weer 2 ons eraf, na het lopen! Komt helemaal goed met jou hoor! @ Jongmoedertje: Ik snap je bezorgdheid wel. Maar waarom zou een 4e kindje wel iets mankeren en de eerste 3 niet. Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, en of je leeftijd misschien een rol speelt. Maar anders hoef je je volgens mij niet meer zorgen te maken, dan bij een eerste, tweede of derde. @ Renieta: Ik snap dat je baalt. Maar even streng er tegenaan, en dat gewicht is er vast snel weer af! @ Nicole: Fijn dat je in ieder geval weer beter bent, en een leuk weekend hebt gehad. Lekker op stap geweest! Heerlijk hoor! @ Emma: Jij hebt goed ingeslagen! Allemaal gezond. Super goed bezig jij! En geniet maar lekker morgen van je boterhammen met hagelslag! Heerlijk! @ Mvliam: Welkom en succes met afvallen! Hier vandaag weer een nieuw recept van ah. De zuurkoolschotel. Het ruikt erg lekker, maar staat nog in de oven. Dus hoe het smaakt kan ik nog niet vertellen, maar dat kom ik straks nog wel even doen. Vandaag rustig dagje op het werk gehad. Ik moet deze week een nieuwe collega inleren. Is niet zo erg, maar ik heb dan aan het eind van de dag altijd het idee dat ik niks gedaan heb. Maar goed moet ook gebeuren. Vanmorgen 2 ons zwaarder dan gisteren. Ik snap niet waarvan maar goed. Is niet zo erg. Er was in 2 dagen 9 ons vanaf, dus kon ook niet zo hard blijven gaan natuurlijk. Ben benieuwd wat de weegschaal me morgen weer gaat vertellen. Liefs  
Renieta.. veel plezier vanavond! Emma..heb mijn streef nog niet bereikt hoor.. Ik wil eigenlijk graag onder de 75. Het liefst 73.. Maar door nu alvast wat hoger te gaan zitten kom ik straks niet enorm aan.. ALs je van 1200 ineens naar 1800 gaat snapje.. Ik zal de eerste weken ( hopenlijk) ook nog wat gewicht verliezen en na een maand ben ik dan gestabiliseerd en hopenlijk tussen de 73-75 kg.. Slimmerd.. Je eten wegen na het bereiden.. In iedergeval fijn dat je nu meer mag eten ipv minder. MvLiam.. Welkom meid! Het shaken bevalt je goed? En met steun van ons gezellige topic zijn de rest van de kilo's ook geen probleem! Volgens mij is er ook een koolhydraatbeperkt topic.. Patriesja.. I.d. Ik had vanmorgen knackebrodjes als ontbijt. Esmee wou er dus ook 1 hebben.. En die krengen kruimelen me toch! Ach ja.. Heb je het weer goed opgepakt vandaag? Melanie.. inwerken is ook niet mijn hobby.. Ben ook altijd de lul met zulke dingen.. Die 2 ons zijn er morgen vast en zeker weer hoor! Ik ga van de week ook zuurkoolschotel maken.. Maar dan gewoon met rundergehakt, zuurkool en aardappelpuree van maggi voor in de oven.. Per portie ( 40 gram pureepoeder, 200 gram zuurkool en 100 gram rundergehakt.. 405 callorieen..).. *** Net even een halfuurtje gelegen.. Ben zo moe! komt vast door het tijd verzetten.. Ik ga zo eerst maar eens lekker douchen en de pyama aan.. Volgens mij is de wasmachine ook bijna klaar dus kan was ophangen.. Joeppie.. Daarna thee en ontbijtkoek!
Menu's voor 8 weken! En daarna kan je altijd weer opnieuw beginnen als het je goed bevalt natuurlijk!
Wist ik maar waarom ik me zoveel zorgen maakte. Ik ben nog maar 24 jaar dus geen reden tot. Maar toch hoor je op die leeftijd ook wel veel. Heb gewoon teveel ghoord/gelezen en dat krijg ik er helaas niet meer uit, hoop wel dat het er eens uitgaat!
nou mijn avondeten is geworden een kom tomatensoep en 1 broodje met 30+kaas en 1 broodje met vruchtenhagel. Heel wat anders dan de aardappels met groente maar goed als het even niet anders is. Was overigns wel lekker hoor! Zit nu op 1018 calorieen vandaag!
@ melanie , het was echt heel gezellig , had het ook echt weer ff nodig om eruit te gaan kan altijd wel eens dat je wat zwaarder bent misschien wat vocht en is het er morgen weer af !! Mensen inwerken is altijd wel leuk maar ook heel vermoeiend , succes ermee !! @ mamarianne , heb het boek van sonja bakker ook , staan wel goede tips in .. @ mamavesmee , moet je het eten wegen voor het bereiden dan ? Doe het ook na de bereiding
Emma.. grappige eitjes trouwens! Jongmoedertje.. lekker avondeten toch? Nicole.. wegen na het bereiden is goed hoor! *** Zit nu aan een knackebrodje met 30+ kaas.. Meer zin in hartig dan in zoet.
Zo, hier het avondeten ook achter mn kiezen. Het was een latertje vandaag. Maar het was wel erg lekker. Het nog een halve ovenschaal over. Die eten we woensdag op Vooral het shoarmavlees erbij was erg lekker, en weer eens wat anders. Morgen ga ik taco's met bonen gehaktsaus maken. Ben benieuwd wat dat gaat worden. Ik hoop dat het morgen een beetje droog is. Wilde eigenlijk in de tuin aan de gang. Gras zaaien, kalken en bemesten. Onkruidverdelger spuiten, onkruid wieden. Dat soort dingen... Maar dan moet het wel een beetje mooi weer zijn natuurlijk. Maar dat geluk zal ik wel weer niet hebben. We zien wel... Ik ga nog even wat nieuwe recepten zoeken op Albert Heijn
@ mvliam , welkom en succes met de kilo's ... @ mamavesmee , oww gelukkig dan maar Hartig is ook wel eens lekker , smakelijk ... Heb ook eens op ah zitten neuzen maar staan meer dan genoeg slankrecepten op , ook lekkere toetjes , ben namelijk een echt toetjesmens
MvE, hij smaakte heerlijk en zit nu echt vol. Dank je voor de tip, nu bedenken wat het morgen gaat worden. Misschien handiger om een weekschema te maken, scheelt me elke dag denkwerk. MvL, welkom meid. Geef je nog steeds bv of niet meer? Het afvallen hier gaat je zeker lukken. Melanie, ja dat ga ik voortaan doen het gwn bij mijn weegschaal houden. Hoop dat die kg morgen er weer af is, morgen maar weer eens wegen. Emma, leuk die eitjes. A&H, zal eens neuzen op hun site. Hier is het avondeten ook achter de kiezen, boerenomlet/salade en kommetje magere yoghurt hmmm lekker. Zit nu tjok vol!
Wat een gevecht, om te varieeren met ontbijt en dan uiteindelijk goed in mijn calorieen uit te komen zeg. Heb nu t/m woensdag caloriechecker ingevoerd. Merk wel dat ik er nu langer mee bezig ben, omdat ik meer wil varieeren, en ook door die ah-recepten, waarbij ik de ingredieenten moet opzoeken. Maarja, het is voor een goed doel he
Melanie.. ook daar krijg je weer handigheid in.. Ik wissel af.. S'morgens yoghurt met muesli/fruit.. smiddags brood. Dan S'morgens knackebród met beleg en s'middags muesli en yoghurt/fruit.. Dan s'morgens knackebrod met beleg en s'middags brood.. Yoghurt breekt vet af ( zeggen ze ).. dus probeer dat elke dag toch wel te eten.. *** Vrijdag gaan we naar de bioscoop toe en uiteten met zijn tweetjes. Esmee gaat dan logeren.. Zal er donderdag en zaterdag een beetje rekening mee houden! Net een schaaltje lays baked cheese onion op! Lekkerrr..