Hallo meiden. Nou ben weer terug van een gezellige avond, leuke spulletjes besteld In oktober heb ik een party bij mij thuis, dus als iemand wil komen @MvE: Dank je wel, was erg leuk. Ik eet elke dag yoghurt, vind het zoiezo heerlijk, yoghurt met cruesli bevalt me erg goed als ontbijt, als lunch de ene keer brood en de andere keer knackebrood. En eet zelfs nu elke dag een appel haha. @MvLiam: Welkom hier, komt helemaal goed met afvallen @Melany: Jij bent ook goed bezig zeg Veel variatie in eten. Goed man @Emma: Leuke eitjes zeg Nou meiden, ik ga zo slapen, morgenochtend om 9 uur bij de kapper wezen, ff bijknippen en uitgroei kleuren.
Yoghurt vult ook wel goed. Ik probeer hem nu ook elke dag te nemen. Hier ben ik net de mist in gegaan, mannetje kwam thuis met 2 sundea ijsjes met chocola en nootjes, pfff jullie raden het al. Zat daarvoor op 900 kcal ongeveer, ben benieuwd hoeveel dat nu is met die ijsje.
Zit op 1065 kcal vandaag zie ik (op zich netjes maar het moet geen gwnte worden). Morgen een high tea, ik ga dan op max 1400 zitten hoop ik.
Goedemorgen.. We moesten er vroeg uit.. Vriendin komt zo haar dochtertje brengen, wel gezellig!! Mijn menu voor vandaag! O: 2 meergranen broodjes met rookvlees en 2 kiwi's T: plakje ontbijtkoek L: 2 knackebrodjes met jam. T: schaaltje aardbeien met een beetje yoghurt en zoetstof. D: Nasi met kip en prei en een sauslepel saté saus light! Vanavond nog een schaaltje chipjes.. Totaal van 1269.. *** Zal er wel niet zo veel zijn vanmorgen.. 2 peuterpubers..
Hier butterfly even om het hoekje...... Ik heb geen tijd verder, wel even vluchtig gelezen. Maar vanavond kom ik terug en lees ik even goed bij en reageer ik even. Gisteren late dienst gehad...... laat thuis, vandaag cursus! Ben blij als de dag om is. Misselijkheid komt met vlagen en ben gewoon moe. En op het werk gisteren iedereen aan de diarree en overgegen . Jullie begrijpen wel dat zwanger, misselijk, en diarree en braaksel van een ander geen fijne combi is. Mijn maag draaide overuren . Fijne dag allemaal!!!
Goeiemorgen meiden, ook ik alweer vroeg eruit Zo om 9 uur bij de kapper wezen, heerlijk. Heb nog geen idee wat k vanavond moet eten.. wou wel een wrap ofzo maken? Na gister een strenge dag te hebben gehad ben ik gewoon weer 78.8, dus nu kunnen we weer normaal verder
Goedemorgen allemaal! Hier nog 1 die vroeg wakker was maar ben nog een poosje gaan internetten in bed met een glas optimel erbij Nu zit ik te ontbijten met een paar craqottes met filet. Gister avond een rondje van 3 kilometer op mijn nieuwe skeelers gereden ze rijden echt HEERLIJK! Misschien ga ik zo nog wel even een rondje maar ze geven regen af jammer genoeg. @Mamavesmee wij wonen in de Provincie Zeeland op het eiland zuid beveland dus Antwerpen is best dichtbij. Suc6 met oppassen en 100 calorieën meer is altijd lekker. @Butterfly komen de kwaaltjes op? Vervelend maar gelukkig is het voor een goed doel. Sterkte met cursus hopelijk is het een interessante. @Renieta lekker relaxen bij de kapper!
Goedemorgen meiden, Ik heb weer lekker uitgeslapen. Heerlijk! Zo even ontbijten. Vanmorgen natuurlijk weer gewogen, en was weer een halve kilo lichter dan gisteren. Dus die 2 ons is er weer vanaf! Ik zit er weer helemaal goed in. Vind het zo fijn. Ik merk ook dat het afwisselender eten ook goed is voor mijn stoelgang.
ik zal weer eens een menu plaatsen: O: 1 krentenbol 1 beker optimel drink T: 1 appel 150 gram yoghurt met; ? gram aardbeien L: 1 bruine pistolet met; 20 gram kipfilet en; 3 gram curry 1 cup a soup tomaat T: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker A: taco's met bonen gehaktsaus Hiermee kom ik vandaag op een totaal van 1197 kcal
Joehoe!!! Hier 1,2 kilo minder dan vorige week woensdag. He, he eindelijk begint het water drinken en weinig koolhydraten aan te slaan. Zal later vandaag even op de rest reageren, maar moest dit even kwijt. Tot laters!
Goeiemorgen meiden , Gisteren schnitzel gehad met aardappelen en erwten en worteltjes , zat op een totaal gisteren van 1049 kc .. prima gegaan .. vanmorgen een kommetje magere yoghurt met een eetlepeltje special k en een kopje koffie ... vandaag lekker mijn huisje bijwerken en vanmiddag misschien ergens op visite @ mamavesmee , succes met de peuterpubers vind 1 al vermoeiend laat staan 2 tegelijk @ sweetroosje , heerlijk sundae ijs , en de calorieen vielen toch wel mee gisteren , dus lekker een keertje wat extra's toch ... @ zustertje , hier nog geen regen hoor , zonnetje schijnt heerlijk dus hoop voor je dat je toch nog even kunt skeeleren ...
@Nicole hier is de regen bijna voorbij (is amper wat uitgekomen) Maar ik stuur het jullie kant op kan ik straks lekker skeeleren Je menu van gisteren was weer goed! Ga zo door.
Nou dat is heel erg fijn dat je het hier naartoe wil sturen het moet gewoon heerlijk lekker warm worden , wil gewoon geen regen of nattigheid meer uit de lucht ....
@Missporty: Goed man super Ga zo door. @Melany: Goed bezig en goed menutje ****** Zow heerlijk bij de kapper gezeten, ff een pony erin geknipt en aan de zijkanten wat korter.. rest is gewoon bijgeknipt want wil me haar laten groeien. Ook allerlei kleuren blond erin, dus ik ben klaar voor de zomer haha ********* Mijn menu voor vandaag: O: Magere yoghurt met cruesli T: 1 koffie en mueslireep Glas water L: Bruin pistoletje gezond ( ham/20+kaas/tomaat/komkommer) Klein bekertje magere melk Cup a soup tomaat. T:2 thee en een appel. A: Nog geen idee.. iemand idee voor wrap ofzo?
@ MissSporty: Super zeg, 1,2 kg eraf! Ga zo door! @ Renieta: Lekker bij de kapper geweest. Met zo'n pony lijkt het altijd meteen alsof je een heel ander kapsel hebt he. Lekker hoor! Ik ga even een boodschap doen, en hoop daarna in de tuin aan de slag te kunnen, maar ik ben bang dat het niet lang meer droog blijft. We zullen zien... Liefs
@ missporty , super meis , je gaat de goede kant op !!! @ renieta , klinkt erg leuk je nieuwe kapsel , laat de zomer maar komen dan ...
Thnx meiden, kon er niks meer mee, je zit dan echt op een lengte dat je haar alle kanten op wil behalve de goeie. Moet er nog wel erg aan wennen ha. Heeft iemand toevallig nog een leuke idee voor een wrap? Lekkere vulling, gezond en verantwoord?
@ renieta , misschien kip , paprika , uien , tomaat , mais ? Lekker light sausje erbij met salade ? wou vandaag ook zoiets maken ...
@ Renieta: Misschien heb je hier wat aan?! Recept - Wok Rolls met prei-varkensvleesvulling - Albert Heijn= Recept - Wrap met kip, salsa en ananas - Albert Heijn