Meiden ik ga slapen, morgenochtend om kwart voor zeven in de auto zitten, 6 uur eruit. Loop morgenochtend van 7.00 tot 13.00 mee met iemand van me nieuwe job, word ik ingewerkt. Ben heel benieuwd. Ben er morgenmiddag wel weer. Iedereen lekker slapen en morgen fris weer op Doei doei liefs
@ Butterfly: Ik vond de taco's op zich wel lekker hoor, maar niet heel bijzonder. Vond er weinig smaak aan zitten. Mijn vriend had dezelfde mening. Dus ik ga het nog wel een keer maken alleen voorlopig niet. Zeker niet vanwege het geklieder. Zuurkoolschotel is inderdaad een aanrader. Morgen weer (de andere helft). mmm!
Er is wat leuks gebeurd mbt het babyzwemmen maar dat gooi ik liever niet openbaar hier op het forum. Zijn er aagjes PB dan even JONGMOEDERTJE: NOG BELANG BIJ DAT BOEK DAN OF NIET JA DOE HET EVEN GROOT HEB NOG GEEN REACTIE GEZIEN?!
REnieta.. ben ook enorm gemotiveerd hoor! Butterfly.. Ja, streng voor mezelf maar het heeft wel tot een mooi resultaat geleid! Stabiliseren, denk dat het een maand gaat duren.. Wil dan gaan kijken op welke hoeveelheid callorieen ik niet aan kom.. Leuke cursus dag dus! En geen buffetje jammer.. ik zou de strijk voor morgen bewaren hoor! Melanie..Misschien kun je de taco's / bonen opleuken met wat kruiden? Houd zelf van pittig! Renieta.. veel plezier morgen! *** Werk belde net.. Ze hebben een late dienst te veel ingepland morgen, Of ik ipv 15.00 om 21.00 wil beginnen, tuurlijk! Ga een zakje buggles pakken.. Jummie!
Mamavesmee, wat lekker, 21.00 beginnen. Heb morgen ook slaapdienst, maar mij bellen ze vast niet of ik later wil beginnen i.v.m extra late dienst hahaha. En zeker, het streng zijn heeft mooi resultaat geboekt. Geniet van je buggles. Ik ga ook mijn bed een bezoek brengen! Ben echt doodop en heb het idee dat ik dagen kan slapen. Welterusten allemaal!!!
ik heb daarnet een half uurtje op mijn crosstrainer getraint. is nu de tweede dag dat ik sport. en man wat is dat lastig als je het niet gewent bent! Haha, ik voel de spieren van mijn bovenbenen gloeien.
hoiiii dames Hier komt er nog iemand zich aansluiten bij de afvalclub.. Ik zat net een plakje kaas te eten en dacht NEE STOP! dit gaat niet goed, ben tijdens mijn zwangerschap enorm afgevallen door het vele ziek zijn. (oktober 2009 bevallen van een prachtzoon) Woog in het begin van mijn zwangerschap 91 en bij de bevalling 73, dit was dan ook het enige voordeel naast de vele ziekenhuisopnames enz.. (had erg veel gal en nierstenen) Galblaas is er nu gelukkig uitgehaald. Maar ga nu langzamerhand weer de mist in, had me voorgenomen zo licht te blijven maar beetje bij beetje komt t er weer aan. Ga nu alweer minder lekker in mijn vel zitten dus tijd om in te grijpen! Ik schreeuw het al weken maar komt niks van, kennen jullie dit? zooo frustrerend.. Nu hoop ik dat jullie mij wat willen motiveren en ik jullie andersom natuurlijk ook, kortom.. ik hoop hier gezellig mee te kletsen de komende tijd! Groetjes..
Welkom Lynnes Gaat vast goed komen hier bij ons! Dat hoop ik echt voor je!!! Ik krijg het ook niet voor elkaar na een weekendje weg om de draad weer op te pakken en dat is idd heel frustrerend!! Jij heel veel succes
Vanmorgen even tussendor gewogen.. 75,3.. val nog steeds af. Vind het wel fijn natuurlijk! Mijn menu vandaag: O: 100 gram yoghurt, 50 gram aardbeien en 30 muesli.. T: pakje evergeen. L: 2 meergranen boterhammen met light jam en een knackebrod met light jam. T: 2 kiwi's D: zuurkoolschotel ( 350 callorieen).. en een vitalinea light chocomouse na.. Om 21.00 de slaapdienst in.. Eet daar nog een uitdeelzakje chips.. Zit nog te laag dus maar even kjken of ik extra fruit in kan plannen..
Mamarianne.. heb je pb gelezen, geweldig nieuws! Lynnes.. welkom meid! Nicole.. de weegschaal is wel lief ja! Hier ook een ongi die er aan komt.. Dus maandag zal het wel tegenvallen! **** Ga zo snel de honden uitlaten krijg visite.. druk week je zeg!!
Bedankt meiden, @ Mama Rianne, ja dat is vaak zo moelijk he om dan de draad weer op te pakken. Mijn moeder was begonnen met afvallen toen ik zwanger werd en toen ik beviel was ze 30 kilo kwijt. Ze zei dat ze een pauze deed want het was een hectische tijd na de bevalling en ze was dus veel hier en nu, 5 maanden later zitten de kilo's er allemaal plus extra weer aan! blehh. Maar goed dit is geen motiverend voorbeeld haha @ MamavanEsmee dan kijk ik liever met jou mee dat is meteen motiverend , mag ik vragen hoeveel kilos jullie allemaal nog kwijt willen en hoelang jullie bezig zijn? en eventuele tips want ik wil geen sonja bakker iig. Gewoon gezond en verstandig lijnen door middel van geen tussendoortjes die slecht zijn, vetvrij en meer bewegen. Nou ga de kleine uit bed halen en badderen, hij heeft van gister 20 tot net 9 geslapen
@ lynnes , welkom en veel succes bij het afvallen ... @ mamavesmee , jij gaat echt heel goed zeg !!!! Gaat helemaal goed komen met jou Woog maandag weer 76.2 dus ik durf nu niet meer te wegen totdat ik ongi ben geworden en dat dus weer weg is Komt goed !! Veel plezier met de visite .. @ mamarianne , gewoon blijven proberen en dan gaat het vanzelf een keertje goed Heb net twee plakjes ontbijtkoek gehad met een kopje koffie , en dadelijk flink aan het werk hier in huis wil alles afhebben voor het weekend ... word wel een moeilijk weekend hoor Gaan brunchen en zaterdag eieren verven en mijn moeder maakt een cake en een appeltaart mijn grootste zwakte , gebak .... Ga toch proberen mijn best te doen en een stukje cake moet goed kunnen , daar zit niet zo gigantisch veel in ....
heey meiden,, vanaf vandaag vond ik het toch maar eens tijd om weer te beginnen,, alles loopt hier een beetje en nu maar weer volhouden haha en me niet meer zo makkelijk laten verleiden,, vanmorgen begonnen met 200 gr magere yoghurt, 2 mandarijntjes en 30 gr special K van kellog's Tussendoor 2 kopjes koffie gehad met een zoetje en een beetje melk,, Nu zo lekker 2 mandarijntjes en 2 boterhammen met sandwichspread @ Lynnes; welkom! Liefsz
hey meiden goedemorgen ik zou gaan sporten maar ow ow die tim is zo ziekjes .. hij is vannacht om 3.30 begonnen met spugen en was nr 3 staat nu aan .. we hebben ff een uur in bad gezeten en dat werkte wel maar zelfs water komt er weer uit .. hij heeft net een stukje peperkoek op en ik hoop dat het nu binnen blijft hij is zo witjes en zielig ..arm pofke gisteravond wat super leuke voorstelling ! echt leuk maar niet de hele tijd lollig de liedjes waren serieus .. sliep om 0.30 en dus vanaf 3.30 klaarwakker .. om 8.30 werd ik wakker gebeld... en tim om 9 uur weer wakker gemaakt maar die heeft zo'n slaap ik heb dus mijn handjes vol sorry dat ik geen tijd heb om op iedereen te reageren