Hoi dames, Ff ego, sorry! Mijn kleine heeft weer 40.1 graden koorts, is hangerig/huilerig en heeft ook een rare ontlasting gehad (het was meer groen/gelige rekbaar slijm zonder geur, sorry voor de details). Weten jullie wat dit kan zijn? Ik denk ook dat haar keelontsteking terug is, we zijn weer bij 0. Ook heb ik nog niks gegeten sinds gisteren, voel me zelf ook niet lekker in mijn vel (ik weet ontbijten is heel belangerijk). Ben om 2u gaan slapen en was er om 8u uit, de huis schoongemaakt, gekookt. Wou ook nog brood bakken maar mijn kleine eist nu al mijn aadacht, mijn schoonouders komen straks eten en slapen bij ons. Kortom voel me §!"#$%&_()'
@sweetroosje; beterschap met je meisje!! zo zielig he als er er niet vanaf komen de ontlasting lijkt heel erg op wat Liam heeft overgehouden na zijn buikgriep,, misschien heeft ze ook wel last van een buikgriep virus vandaar de rare ontlasting,, Liefsz
Goedemiddag allemaal! Ik ben weer even thuis na een ochtendje werken. Ik heb vanmorgen als tussendoortje pakje sultana naturel gegeten maar dat doe ik niet meer 165 c vond het wel erg veel! Ik heb net mijn warm eten op 1 tartaartje (was een heel kleintje van 50 gram na het bakken) 200 gram rode bieten met ui 175 gram gekookte aardappels. Was echt heerlijk en zit nu echt prop vol. Vanmorgen gaf de weegschaal weer 112.6 aan!!!!!!!!!!!!!!! Ben weer helemaal terug. Vervelend al die zieke kindjes en mama's sterkte ermee! @MamavEsmee moet je vanavond weer werken? Je menu ziet er netjes uit! @Butterfly moet je vandaag nog werken? @Sweetroosje sterkte met je kleintje en ook voor jezelf hopelijk wordt je ook niet ziek. @Humbly ga je weer verder met afvallen is de rust al weer een beetje weergekeerd? @Emma fijn dat je een leuke avond gehad hebt! Beterschap voor je kleintje @Lynnes van harte welkom! Welk dieet volg jij? @Nicole je kunt echt wel zonder gebak hoor Sterkte en denk aan de weegschaal!
Vandaag: O: geen T: geen L: 2 sneetjes 20+ kaas, 2 sneetjes vtp, kop cup a soup champignon T: kommetje magere yoghurt, banaan A: visovenschotel met groente, salade T: glas magere melk
@zustertje; ja ik ga het weer oppakken,, en de rust is een beetje weer terug gekeerd,,mijn moeder en ik hebben het een beetje bijgelegd en goed overgepraat,, we zijn het allebei ook eens dat het beter is dat ik een eigen huis zoek,, vanmiddag moet ik naar de maatschappelijk werk,, Liefsz @ sweetroosje; succes!
Hallo allemaal Ik ben een tijdje niet hier geweest... had niks te maken met dat ik mijn streefgewicht behaald had. Wilde jullie toch even laten weten hoe het nu gaat. Ik zit niet meer op streefgewicht, maar zelfs eronder. Woog vanmorgen 64 kg en dat terwijl ik de afgelopen 2 weken nauwelijks Sonja-stabilisatie heb gevolgd, maar gewoon mijn eigen ding. Had er even niet zo'n zin meer in, maar na de Pasen ga ik daar weer mee aan de slag. Hoop dat het bij jullie ook allemaal voorspoedig gaat met lijnen en de gezondheid, kindjes, familieperikelen etc. Bijna Pasen.... nu nog een keer weer van de heerlijke lenteweer en dan is het helemaal goed.
@ sweetroosje , beterschap met je dochtertje .... @ zustertje , oowww ik kan heel goed zonder gebak , heb me tot nu toe al 3 maanden kunnen beheersen maar ik heb toch wel weer zin in een stukje cake .... en cake zit niet zo heel veel in dus ga het gewoon doen , doe gewoon eens gek , hihihihihi ... Goed dat je weegschaal weer 112 aangaf !! @ emma , beterschap met je zoontje !! Zo ik hoef alleen nog maar te dweilen , en de was te strijken vanmiddag 2 bruine boterhammen met 20 plus kaas gehad , kaas is op dus snel nieuwe halen bij de kaasboer , is zo'n lekkere kaas , de 20 plus van de beemster , proeft precies zoals oude kaas
@Nicole genieten mag altijd en zeker als je het zo lang al niet gegeten hebt! Ik heb niet echt veel puf in het huishouden vanmorgen gewerkt en vanavond ook weer vindt het wel best Net wel even het toilet gedaan en de afwas.
Butterfly.. haha.. Nee normaal wordt ik ook nooit gebeld door de weeks of ik later wil beginnen.. Foutje in de planning denk ik! Ben je erg moe meid? Lekker aan toegeven! Suikerboon.. Wat goed dat je elke dag wil gaan sporten.. Je zult zien na 2 weken gaat het je al veel makkelijker af.. Ik wandelde eerder niet graag met de honden, was dan buitenadem na een blokje van 15 minuten.. Nu wandel ik zonder probelemen een uur! Mamarianne.. goede nacht gehad? Lynnes.. wat zonde dat je moeder binnen notime weer 30 kilo+ zwaarder was.. Heeft ze niet gestabiliseerd? Daar ben ik nu mee bezig.. Ik ga elke week 100 callorieen per dag meer eten en dan langzaam aan kijken op welk aantal callorieen ik op gewicht blijf en dus niet aankom.. En steun en tips zul je hier zeker krijgen meid! Ik ben nu 15,7 kilo kwijt.. Ik ben van 91 naar 75,3 gegaan.. Ik wil graag tussen de 73-75 wegen dus ben nu bezig met stabiliseren maar val in het begin natuurlijk nog gewoon af.. Ik ben dit in 5 maanden tijd afgevallen.. Ik tel callorieen.. Door de weeks probeer ik rond de 1100-1200 te zitten en in het weekend zit ik rond de 1400.. gun mezelf dan ook wat lekkers.. En dit werkt voor mij echt super goed.. Ik neem 3 maaltijden en 3 tussendoortje..Daarbij veel water drinken 2-3 liter, geen sapjes/ frisdrank en zoetjes in de koffie.. Nicole.. Jij gaat gewoon lekker een stuk taart nemen MET slagroom hoor!! Dat motiveerd volgende week weer om door te gaan.. Jij gaat ook hardstikke goed hoor!!!!!!! Je bent druk in huis zeg. Alles weer schoon.. Humbly.. ik begrijp dus goed dat er het 1 en ander in werking is gezet? Spannend hoor.. Mooi menuutje voor vandaag! Emma,.. beterschap voor Tim! De voorstelling was dus goed.. I Love Jeroen!! Sweetroosje.. Kun je je schoonouders niet afbellen.. Zit je nu toch niet op te wachten.. Beterschap voor bij jullie! Zustertje..Je zit weer opgewicht! FIjn hoor.. en nu weer knallen meid. Ja, heb slaapdienst vanavond.. maar hoef pas om 21.00 te beginnen. Inez.. leuk dat je even kunt updaten.. En met goed resultaat lees ik! Super zeg!! ****** Zo, dat waren de reacties... Nu ik vanavond toch thuis eet.. Eet ik lekker mee met wat mijn vriend en Esmee ook eten.. Gebakken krieltjes met witte bonen in tomatensaus en een tartaartje.. Zuurkool vries ik in en de andere helft eet ik morgen.. Zit dan op 1296.. **** Net al druk geweest in huis.. Nu eerst even relaxen!
Heerlijk dat je later mag beginnen mamavEsmee kun je nog gezellig eten met manlief en dochter. Ik zit te wachten op de glaszetter die zou hier om 13.00 zijn en hij belde dat hij om 14.00 kwam lekker hoor maar niet heus:x Alle nieuwe ramen zitten er in maar op 2 ramen hebben ze krassen gemaakt dus daar komen ze weer nieuwe inzetten. Maar is wel de eerste en laatste keer dat dat bedrijf hier komt staat zo goed bekend Wat ook erg lekker en mager is op brood ossenworst vooral die van de hema is erg lekker!
Zustertje.. bedrijven en tijdsafspraken nakomen.. Hopenlijk zijn ze er snel en zit je niet de rest van de middag voor jan lul thuis..
ohh ik moet vanavond of morgen ongi worden en dat is wel te merken hoor, me lichaam is toch aan het vragen om zoetigheid pff. Heb zonet chili gegeten en geloof me dat is ook niet zo best want deze chili zit echt vanalles in, dus ik geloof niet dat de weegschaal daar zo blij mee zal zijn morgen. Was trouwens wel 300 gram afgevallen in 1 dag ondanks de paaseitjes gister haha. Zo vanmorgen de kledingkast helemaal leeggehaald, god wat kan een mens veel kleren hebben. We hebben nu 2 nieuwe kasten maar gekocht, waren in de aanbieding. We kunnen beter ieder een eigen kast hebben dan samen 1 want dat werkt echt niet. Maar goed nu moet de kamer wl op de kop dus het is daar een bende nu. Heb de kast leeg, mannetje moet weer werken, dus morgenochtend de kast slopen en de nieuwe inelkaar zetten, en dan nog eens de kleren er weer in. Ach ja zo blijf je bezig he. Vanavond een lekkere pistolet met?? weet ik nog niet. En een bakje optimel vla hmm. Ik vind ht zo super om te lezen hoe gemotiveerd jullie allemaal zijn en al zover komen. Kom ik aan. Netjs in 1 jaar tijd 20 kilo lichter, en nu moet er nog 10 af en dat lukt me niet. Kan het niet eens een week opbrengen bleghhhhhh!!!!!!!
Jongmoedertje.. ALs je de mist in bent gegaan niet denken.. Oh.. de rest van de zak kan er ook wel bij! Gewoon weer oppakken meid! Het lukt je wel hoor!!
Hij is er eindelijk 2 uur te laat baal der wel van want anders had ik om 1 uur samen met mijn zusje bij de kapper gezeten voor nieuwe blonde plukjes in ons haar ging nu dus niet door. Net even lekker een bakje cappuccino gedronken. @jongmoedertje je kunt het niet opgeven hoor! Ik ben nu ook weer vol frisse moed verder gegaan en dat geeft veel meer voldoening dan een chocolade eitje enz. Je kunt het!
Zit nu achter een schaaltje druifjes en mag ook nog een evergreen.. misschien dat ik die bewaar tot 16.00.. krijg ik namenlijk altijd snaaitrek! WIj gaan zo even een stukje wandelen..
Ja eind van de middag is het moeilijkste moment heb ik ook altijd. Ik neem dan vaak een kop bouillon scheelt veel bij mij. Ik heb nu tussen de middag warm gegeten dan zit ik zelf ook voller dan alleen brood eten. Vanavond lekker werken en alle snoepjes,koekjes,chocolade afslaan haha. Vanmorgen was ik bij een client en daar was ik sinds eind december niet meer geweest en 2de wat ze zei je bent afgevallen en niet zo een beetje ook haha mijn dag was gelijk goed
dank jullie wel meiden voor jullie positieve invloed!! Hoop dat het gaat werken. Ik wil er ook helemaal niet met de pakken bij neer gaan zitten, maar het is zoooooo moeilijk ineens om te gaan afvallen. Snap er echt niks van!