10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
  2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

dag 2 ook verprutst grrrr.... heb tot 12:00 geslapen en toen maakte vriendlief me wakker. volgens mij heb ik echt een slaapgebrek! niet normaal meer...
    Maar meneer had van het werk een groot gevuld paasei mee gekregen, dus die ging na de lunch open. resultaat: half paasei (zo'n grote holle) en 4 bonbons die erin zaten.
    Verder nog niks gegeten. Ik weiger! Ben het zat! Grrr...

Doe vanavond wel weer een poging om gezond te koken...

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik sluit me hier ook aan! Ik ben 4 dagen geleden begonnen en nu 1 kg afgevallen. Ik woog 68.4 en ik wil 62 kg wegen. Ik vind het zoooo moeilijk! Dus ik hoop hier een steuntje te vinden :)

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Moppie,moppie :) een hele dikke knuffel voor jou!!!!!

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Moppie balen joh en je ging zo goed! Als je gezonde dingen kiest om te eten kun je veel meer nemen dan ongezonde dingen. Dat hou ik vaak in mijn hoofd.
    Als ik een paar eitjes neem zit ik over de 100 cal. als ik een eierkoek neem zit je op de 90 cal en vult veel meer.

@Jongmoedertje we slepen je er wel door heen je bent sterkt genoeg om door te zetten!

Hier toch maar even aan de slag geweest de keukenvloer op mijn knieën met een schuurspons flink geschrobd. En daarna de keuken,bijkeuken,wc en badkamer gezogen en geweild heerlijk fris weer allemaal!
    Ik heb nog groentensoep staan die ga ik denk nog even opeten zit met avondeten erbij nog maar op 975cal.

Waait het bij jullie ook zo hard?

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Marijke welkom meid! Wat voor " dieet" volg je?

ZUstertje.. Geniet van je groentesoep meid! Ik denk ook zoals jou, liever een boterham extra dan 2-3 eitjes..;) En wat fijn dat je zo'n mooi compliment kreeg van een client!

Sweetroosje.. Succes er mee dan maar!

Moppie.. En die eieren zijn lekkerrr..Hopenlijk heb je er wel van genoten! Morgen gezonde dingen in huis halen en gaan met die banaan!

Jongmoedertje.. Het is ook moeilijk.. die knop moet om he?

Lekker een stukje gewandeld.. Ga Esmee even helpen met kleien.. Was met een mooie taart bezig maar die is inmiddels niet meer..;)

7. zustertje

Welkom Marijke84!

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja en die knop is niet altijd te vinden,spreek ik uit ervaring :p

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Hoi Meiden, wat zijn jullie allemaal druk zeg:D Weet ff niet waarop k allemaal moet reageren.
    Voor de nieuwe meiden, welkom en veel succes:D
    Vanmorgen gewogen ( ja alweer... kon het niet laten...) en woog gister 78.8 en vanmorgen 78.4:D
    Net even 2,5 km gelopen en vanmorgen meegelopen op me nieuwe job van 7.00 tot 13.30
    Pff ben best wel moe eigenlijk..

Mijn menu:

O: Magere yoghurt met cruesli
    T: 3 koffie met een mueslireep
    L: Magere yoghurt met cruesli ( moest snel...)
    T: Glas Hero Fruit Mango
    A: Zilvervliesrijst met kipfilet en zoet-zuursaus
    T: Thee

Totaal: 932 kcal. Dus kan vanavond nog wel wat nemen.

10. zustertje

Meiden tot vanavond mijn lieve man komt zo thuis en dan ga ik een aantal uurtjes werken!
    Misschien dat ik vanavond nog even online kom ligt eraan hoe laat ik thuis ben.

Groetjes!

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Werkse zustertje

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    pff hier staat was nr 5 voor vandaag aan
    tim blijft maar bezig .. heb de HA gebeld ff de nacht afwachten anders morgen langs komen
    koken dus niet vandaag ik heb nog zo'n dieet pizza eet ik die maar .. voor 600c nog best te doen .. heb zelf ook niet veel gegeten met de drukt van vandaag en mijn hoofd klapt uit elkaar zeg

sorry voor de ego

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    welkom en veel succes!!
    steun genoeg hier gelukkig haha ben zelf ook vandaag overnieuw begonnen en lees heel veel meej maar reageer niet altijd ;) maar als is het even zwaar krijg dan lees ik hier en weet ik waar ik het voor doe :)

--->> zustertje; het waait hier ook ongelooflijk hard maar gelukkig is het nog wel droog :D
    dat is idd wat weinig aan kcal vandaag,,
    Werk ze!

--->> Renieta; mooi dagje vandaag joh! vanaaf nog lekker wat extra eten ;)

--->> emma; succes morgen bij de ha! hopelijk kan hij wat voor jullie betekenen, ach en een keer een pizza moet toch kunnen :)

Dag vandaag;

O;
    - 200 gr magere yoghurt met 30 special K
    - 2 mandarijntjes
    - 1 glas halfvolle melk

T;
    - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje
    - 2 mandarijntjes

L;
    - 2 bruine boterhammen met sandwichspread
    - 1 glas water

T;
    - 2 mandarijntjes

A;
    - 2 aardappel kaas sticks ( 200 kcal )
    - 1 kaasburger van valez ( 179 kcal )
    - 200 gr rauwe wortelen
    - 1 vitalinea yoghurt
    - 1 glas water

totaal kcal vandaag; 1116

vanaaf nog wat meer water drinken,, ik drink de laatste dagen veel te weining,,

Liefsz

14. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Emma: Hoop dat ze de nacht beetje goed doorkomt.. en dieetpizza? Wat is dat?

@Humbley: Mooi menutje toch:D

Zit nu aan me bord warm eten, nog nooit eerder zilvervliesrijst gehad, wel ff wennen, maar smaakt me wel:D

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    jah dat zeker wel ;) vandaag maar een beetje laag kwa kcal maar jah heb ook heeel erg gezondigd he :p

hier altijd zilvervliesrijst,, gezonder en lekkerder,, :D:D:D als het maar smaakt en dat doet het lees ik ;) :D

LIefsz

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Net terug van de vha, de kleine heeft darmontsteking. Onderweg naar huis voelde ik mijn suiker sterk omlaag gaan, tijdens het boodschappen doen een blikje Bullit genomen (i know heel slecht). Had mijn nalunch ts niet genomen pas toen ik thuis kwam om 17.30u (bad bad bad).

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    he bah! heeft ze er medicijnen voor??
    nou jah beter een blikje Bullit dan onderuit gaan,, morgen maar iets meer eten :)

Liefsz

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Mama Rianne: Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig…

@ MamavEmsee: Taco’s opleuken is inderdaad wel een goed idee voor de volgende keer. Wij zijn ook wel van het pittige… Enne later beginnen morgen, lekker hoor! Fijn dat je nog steeds goed afvalt, ondanks dat je je calorieën opgehoogd hebt.

@ Suikerboon: 1 voordeel van spierpijn. Je weet in ieder geval zeker dat je iets gedaan hebt!

@ Lynnes: Welkom en succes met de kilo’s. Ik hoop dat het kletsen hier jou net zo goed bevalt mij en vele anderen! Wil je een speciaal dieet gaan doen? Of “gewoon opletten” ?

@ Emma: Wat zielig dat Tim zo ziek is. Ik hoop dat hij snel weer opknapt!

@ Sweetroosje: Kan me voorstellen dat je hoofd niet bij het lijnen zit, als je kleine ziek is. Hoop dat het snel beter gaat!

@ Zustertje: Super dat je weer terug bent op gewicht. Kun je weer met volle moed verder!

@ Humbly: Fijn dat de rust thuis weer een beetje wedergekeerd is. Mooi dagje weer! Zoals vanouds!

@ Inez: Fijn dat het nog steeds zo goed gaat!

@ Jongmoedertje: Jij kunt het OOK! Net als iedereen hier! Gewoon vol goede moed verder! Kom op!

@ Marijke84: Welkom en succes met afvallen! Hoop dat je hier de steun vind die je zoekt! (denk t wel!;)) Doe je een speciaal dieet?

@ Renieta: Super zeg, weer 4 ons eraf!

Hier vandaag lekker gewerkt! Was alleen mijn flesje water vergeten, met als gevolg dat ik veel te weinig gedronken heb. Dus vanavond nog maar een paar liter water ertegenaan gooien.

Op het werk staan sinds Maandag 2 hele grote potten VOL met paaseitjes. Steeds op het eind van de dag denk ik… Zal ik er 1tje pakken? Maar heb het nog niet gedaan! Ik hoop dat ik dat vol kan houden tot ze op zijn. (Kan nooit lang duren bij mij op het werk hahaha)

Zuurkoolschotel staat hier weer in de oven. En het ruikt hier inmiddels heerlijk. Hoop dat hij bijna klaar is. Heb inmiddels wel trek. Vanmorgen weer 3 ons eraf :D Ik heb mijn streven voor deze week al lang gehaald!

Liefs

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    @melanie; haha thnx :p nu maar hopen dat ik het vol kan houden en de laatste 8 kilo eraf kan krijgen :)
    dan kunnen we trots de zomer in :D

netjuhs joh!!! haha ik heb daar ook altijd heel veel moeite meej,, die zijn zow verslavend,, nog even en dan zijn ze weg ;)

eet smakelijk zow!!
    je gaat echt lekker joh!! voordat je het weet ben je al klaar :O

Liefsz 8)

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nee geen medicijnen, een ab zou voor uitdroging zorgen en ze reageert er al slecht op. Moest om de 6 uur zetpilletje geven en veeeeeeeeeeeel laten drinken.

Ja dat is waar, moet voortaan mijn eten op tijd eten ongeacht wat dan ook want aan een zieke moeder heeft mijn kleine ook niks.

Dank je.

Melanie, ik hoop het ook! Volhouden meid!

All, eet smakelijk.

Deel Deze Pagina