ik moet gewoon een giga schop onder de kont hebben. Als ik nou voor mezelf een beloning ofzo ga opstellen, misschien dat dat wel helpt met motiveren? alleen waarmee zal ik mezelf eens belonen als ik de eerste 5 kilo kwijt ben, en dan de andere 5 kilo? Leuke ideeen help me even meiden, ik ben radeloos!!!
ff ontopic maar hoe krijg jij die banner zo met een getal naar de komma? die banner die ik had, die was altijd alleen op het hele getal en na de komma kon niet.
laat maar ik weet het al, ik had de ticker ergens anders weg, ik zal er hier ook een gaan maken, misschien helpt dat ook weer wat, telkens naar de banner te kijken haha.
dat doe ik ook! bij de eerste 5 kilo mocht ik een shampoo uitkiezen, daarna douche gel, met 15 kg mocht ik een truitje uitkiezen en met 20 en 25 ben ik het vergeten dat werkt meestal wel jah dan kun je ergens naar uit kijken Liefsz 8)
@ Patriesja: Gefeliciteerd en geniet maar lekker van je cake! @ Jongmoedertje: Jezelf belonen na ... kilo is zoiezo een goed idee. Ik mag van mezelf bij elke 10 kg die ik afval lekker een keer uit eten. Ik merk echt dat ik daar naartoe leef. Hoewel ik misschien wel makkelijk praten heb, want ik heb niks lekker is huis. Maar ik denk dat het zoiezo handig is om voor de kinderen snoep te halen wat jij niet lekker vind, of niet zo snel zou pakken als de nood hoog is. En je man moet zich dan inderdaad even aanpassen aan jou. Maar dat zal hij toch wel doen, als je het hem uitlegt?! @ Humbly: Bijna 3 maanden, maar het gaat inderdaad wel hard ja. Gelukkig! Aanstaande maandag (tweede paasdag) gaan we met de familie wokken. We gaan normaal altijd met pasen brunchen maar er waren er een aantal die een keer wat anders wilden. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik als ik uit eten ga (is tevens ook mijn 10-afgevallen-kilo's-etentje) helemaal los mag Hoe doen jullie het met pasen? Houd je je strikt aan je calorieen? Of gun je jezelf toch iets meer? Ik vind het namelijk met pasen altijd wel gezellig om uitgebreid te ontbijten enzo...
dat is inderdaad ook confronterend misschien dat het helpt,, je ziet je gewicht elke dag dat wel Liefsz
lekker wokken veel groenten lekker gezond gelijk heb je met feestdagen eet ik gewoon lekker meej,, aangezien ik niet zo snel aankom mag het van mezelf ook wat vaker zo veel feestdagen zijn er niet in een jaar zo moet je maar denken en goh je bent al zo veel kwijt een dag of 2 niet lijnen is ook niet zo erg,, Liefsz
oke dan ga ik dus nu afspraken met mezelf maken. Bij elke 5 kilo die ik afval mag ik mezelf belonen met iets wat ik graag wil hebben! En me mannetje ja die moet het dan ook maar even met droogvoer doen haha. Die zit te zeuren dat ie dik is (wat absoluut niet zo is, maar goed!) Een goede reden dan maar om mee te lijnen! melanie bedankt zal ff kijken hoe en wat. Op de andere site waar ik zo ticker had kon dat niet!
Thnx humbly en MamavEsmee! Ik denk dat ik wel mijn calorieen bij ga houden, maar iets minder streng. Ik kijk wel. Ligt het aan mij of kan ik bij caloriechecker niet verder dan 31 maart 2010 (vandaag dus). Ik wilde mijn eten voor morgen gaan invullen maar kan april niet kiezen!
--->> jongmoedertje; succes!! is wel een goed plan, hier werkte het perfect --->> melanie; geen idee,, zal even voor je kijken,, ik vul het altijd pas de middag van de dag er na haha anders geen idee wat ik ga eten ( moeder kookt ) Liefsz EDIT ::::::: hier doet hij het idd oowk niet
zo inmiddels alweer 4 glazen water op dus mijn drinken voor vandaag is voldoende maar de avond is nog jong Liefsz
@ MvE: Werkse @all: Zow lekker gedoucht en nu in een oude joggingbroek en basic shirt en badstoffensokken op de bank, lekker relaxen Heerlijk een rustig avondje op de bank, helaas wel alleen, maar ja. Zit nog op 932 kcal, weet niet wat knu nog kan nemen, wil ook niet teveel... wie weet val k nog beetje af. Heb fles water nu ook naast me.
@renieta; haha hier ook in mijn pyjama net ook even lekker gedoucht nu Liam in bed ligt,, 932 is wel weinig hoor, ik zou toch nog iets nemen zodat je boven de 1000 uit komt,, van te weinig kcal van je ook niet af,, Liefsz
Ik heb 3 koekjes gegeten. Ik schaam me diep. Maar het is mijn oma haar schuld Ze brengt altijd koekjes mee als ze komt Nu ga ik wat op mijn crosstrainer gaan zweten. ik ben te kwaad op mezelf
Wat kan k dan nemen.. mueslireep vind k wel lekker, maar heb k al 1 van gehad.. Appel geen zin in, soepstengels heb k nog wel... Weet het niet.. En ik las iets over light chocomouse? waar vind je die? welk merk? I love chocola, misschien kan ik dan als beloning doen 1x in de week ofzo..
@ Caloriechecker: Heb nu maar even december 2009 gepakt. Hoop dat april het morgen wel doet, aangezien het dan april is. Ik kom (zoals ik het nu berekend heb, kan nog veranderen) morgen uit op 1149 kcal. Ik ga een poging wagen om yoghurt mee naar mijn werk te nemen. Straks even een bakje zoeken om het in te doen.