10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier inmiddels even gedouched en zit nu even aan glas jus.
    Even wat vitamientjes!!
    Zo moet ik steeds maar kleine beetjes eten en drinken naar binnen werken. Schoonmama gebeld, haal Esmee vanmiddag rond 14.00 weer op. Voel me wat beter en wil mijn schoonmama ook niet opzadelen. Voelt altijd zo.... vooral omdat ik nu eigenlijk zelf thuis ben.

Lunch... moet er even niet aan denken... maar goed, probeer wel een kopje soep en een cracotte te eten.
    Vanmidag maar ZURE HARING halen, daar heb ik een trek in hahaha :p. En cola.... maar de assistent van de HA zei al dat cola tegen misselijkheid wel heel goed helpt. Vroeg mijn man dus gisteren boodschappen te doen en zei: "twee flessen cola". Weet je wat hij gedaan gedaan heeft????
    Hij heeft maar twee blikjes gehaald en pakken jus.
    Anders zou ik alleen maar cola drinken en dat was slecht voor me, vandaar ook de jus. Aan de ene kant was ik pist off.... ik vroeg om twee flessen maar aan de andere kant was het lief dat hij zo goed aan me dacht ;).

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Wat naar dat je zo ziek bent Butterfly!
    Er gaat een vervelend buikgriepvirus rond en ik hoop dat ie niet richting ons komt, maar vrees het ergste. Sinds gister ook al steeds last van mn darmen en niet helemaal in orde...

Cola schijnt inderdaad goed te zijn tegen misselijkheid, maar dan wel lauwe cola zonder prik begreep ik! Wel lief van je man trouwens haha... Volgende keer cola light vragen? Zonder suiker ;)

Beterschap!

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dat is dan vast het bruikgiepvirus jah!
    Had maandag gewerkt en echt, alle bewoners hadden dezelfde klachten. Sta je de hele avond braaksel en ontlasting van een ander op te ruimen. De ene naar de andere collega belde zich ziek.
    Ja, en nu mag ik er ook aan geloven.
    Begon dinsdag ook duizelig te worden, misselijk, ach, en je bent zwanger dus alle kwaaltjes gooi je daar maar op he.
    Maar gisteren was het goed mis!!

Tsja, ik drink de cola ijskoud met veel prik. Lauw cola zonder prik lokt me niet :p. En een light variant is een goede hahaha!!!

Hoop dat het iedereen bespaard blijft!
    Voelde me gisteren echt vreselijk ellendig!

4. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Mijn menu voor vandaag:

O: Magere yoghurt met 40 gr cruesli
    1 thee.
    T: Water.
    L: 2 volk.brood met plakje 20+ kaas en een tomaat erop.
    Bekertje magere melk.
    T: Thee met mueslireep
    A: Rode kool, 2 kleine gek.aardappeltjes en 1 gehaktbal
    T: Water, thee en 6 cherrytomaatjes.

Totaal 1036 kcal.

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier mijn menu voor vandaag:

O: twee witte bolletjes met kaas, kop melk.
    T: paar slokjes cola, half glas water, glas jus, waterijsje.
    L: Waterijsje, glas jus ( zit ik nu aan )

Ik krijg gewoon geen eten weg.
    Drink zelfs te weinig :(.
    Toch even om denken vanmiddag.

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Beterschap Butterfly!!

Ga ff snel met de hond eruit,misschien ff tussen een bui door ;)

En het is hier nog steeds drama :(

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. wat vervelend dat je zo ziek bent zeg.. En vocht is nu i.d. het belangrijkste.. Sterkte!

Renieta.. Mooi dagje zeg! Jij gaat goooeeeddd!!!

Nicole.. HAha.. Hollands Next topmodel..:D8) Lekker in de tuin geploeterd? Het is hier echt vies weer!

Moppie.. Vandaag de draad weer goed opgepakt?

Vanmorgen dus lekker naar het centrum gewandeld.. Spulletjes gekocht om koekjes te bakken! En ze zijn erg goed gelukt. Vanmiddag bij de thee mag ik er 1tje hebben van mezelf.;) Esmee vond het geweldig om te doen.

Mijn zusje heeft gezellig gelunched met ons..

Het huis is alleen een zooi nu.. Straks nog maar weer even met de stofzuiger er door..;)

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Vreemde buien vandaag! Heb al 4 hagelbuien gehad hier! En tussendoor schijnt de zon :p hoewel het nu flink grauw is...

@Butterfly: gelukkig is een buikgriep relatief snel over. meestal 1-3 dagen hondsberoerd... maar echt, ik zie er tegen op.
    Gister zei mn schoonzusje ook al dat iedereen daar ziek was :( En een van mn studenten was vorige week ziek en gister nog niet helemaal beter maar wel weer aanwezig.

Zal er ooit wel aan moeten geloven maar in dit soort periodes eet ik weer super slecht en te weinig... Heb ook helemaal geen trek en steeds een soort van misselijkheid.

===

Gister:
    O: 2 activia yoghurt
    L: half verrassingsei met 4 bonbons (gevuld paasei)
    T: pakje sap, appel
    A: bak tomatensoep
    T: flesje water
    Werk: 2 koppen thee
    Na het werk: 1 kleine boterham met wat pindakaas

Vandaag:
    O: flesje water, appel
    L: 4 kleine aardappeltjes met jus
    T: flesje cola light
    A: flesje water / spa. Vriendlief wil nog in het huisje aan de slag vanavond dus zal daar nog een plak ontbijtkoek nemen.

slecht gewoon :( maar misschien raak ik die 5kg die er de afgelopen weken bij zijn gekomen wel snel weer kwijt :D

9. MamavEsmee

Moppie.. mmm aparte menuutjes..:D

Wat is het hier rustig vandaag zeg!

Vanmiddag even wat boodschappen halen.. Morgen en zaterdag wil je volgens mij echt niet in de supermarkt komen ivm pasen.

Als we tijd hebben nog even wat eitjes schilderen , leuk!

Ik hoop de drukte voor te zijn vanmiddag/avond..;)

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zow, lunch 1,5 uur terug al gehad, 2 volk. brood met plak kaas en tomaat erop.
    Net even naar de Hema geweest, zwarte bikini gekocht.. ga dinsdag naar de zwaluwhoeve en moet dus wel een bikini hebben.
    Maar mensen wat vind ik mezelf vreselijk in een badpak of bikini... brrrrrr
    Ben al 5 kg kwijt.. totaal al 77 kg, was vorig jaar nog 85, maar ja, niemand zal wel op me letten hopelijk haha.

Nu hoofdpijn en lig met de laptop en een glas hero fruitsap (geen suiker) op de bank.

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi Dames hier alles goed weer erg druk geweest met werken en cliënten vergadering. Nu even relaxen en straks even snel met manlief een nieuwe spijkerbroek halen want deze is echt veel te groot!
    Ik kom straks gezellig mee kletsen.

@Butterfly beterschap! en blijven drinken dat is het belangrijkste

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Moppie, je bent wel humoristisch hoor. Heb weer even gelachen om je berichtjes. Lekkere maaltijden heb je ;).

Het gaat hier redelijk.
    Tenminste niet in bed gelegen vandaag, en kan steeds wel even forummen. Niet te lang.... dan begint mijn maag weer te draaien.
    Dus dat er vanmiddag niet zoveel gekletst is, is niet zo erg haha :p.
    Nog een uur met mijn zusje gebeld. Hang lekker op de bank met GTST seizoen 1.

En net even een bolletje gegeten met een kopje tomatensoep.
    Zo maar weer een ijsje. Er staat rijst op het menu met kip en roerbaksaus. Misschien een bordje rijst met alleen saus. Moet niet aan kip o.i.d denken :(.

@Renieta, dus geslaagd voor een bikini. Zwaluwhoeve... Renieta is coming...!!!!

@Zustertje, geslaagd voor een nieuwe broek. Lekker he, als ze te groot zijn en je wel nieuwe moet.

Ik heb bij H&M twee positiebroeken besteld en 4 hempjes.
    Ga zwanger de zomer in, dus wilde wat nieuws hebben.
    Alleen duurt het 4 weken :(. Mamavesmee, jij hebt laatst bij H&M toch ook wat besteld? Duurde dat ook zo lang?

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Haha ja, twijfel nog over de bikini, zal vanavond me vriend nog wel vragen, als hij tenminste thuis komt.
    Zoals het nu lijkt wel.

Net ff een snaaimomentje, heb maar 3 soepstengels genomen, en het is weer over haha.
    Om 17 uur me gek.aardappeltjes ff opzetten en de gehaktballetjes braden. Wil wat eerder naar de sportschool,omdat me vriend ook thuiskomt.. vind k wel zo gezellig.

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Renieta, naar welke sportschool ga je?
    In Appelscha zit niet een of wel?
    Ga je toevallig naar Impuls?

Heb zopas een klein bordje rijst met saus gegeten.
    Gaat nog goed. Tot nu toe vandaag alles binnen gehouden.

Probeer zo denk ik even een uurtje te slapen.
    Ben zoooo moe.

15. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb 2 nieuwe broeken zijn voor mijn werk 1 zwarte en 1 witte broek.
    Ook heb ik nog 2 super leuke leggings gekocht 1 witte en 1 donkerblauwe.
    Hier net gegeten spitskool met mie en rundergehakt en 1 wok blokje milde kruiden was erg lekker!
    En nog een schaaltje rabarber. Zo eerst mijn man zijn boterhammen smeren voor morgen als ik dat laat op de avond doe ga ik plakjes vleeswaren snaaien haha.
    Als ik morgen ga wegen hoop ik meer dan 12 kilo kwijt te zijn :-D
    Ik ga maar eens verkleden zo lekker hardlopen het is hier echt super mooi weer strakblauwe lucht.

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Nicole: Jeej, er zit weer schot in! Super!

@ MamavEsmee: Waren de koekjes lekker? En nog eieren geverfd?

@ Renieta: Balen van je lievelingsbroek, en ook van je nieuwe broek, gelukkig was die niet zo duur!

@ Butterfly: Beterschap! Ik hoop dat je snel weer op de been bent. Ik geloof inderdaad ook niet dat het van de zwangerschap is. Het heerst!!!

@ Cola bij misselijkheid: Ik heb juist weer van horen zeggen dat je de “echte” coca cola dan moet drinken en ook geen light.

Wat een rust hier vandaag zeg. Ik heb weer een lekker werkdagje erop zitten. Heb nu lekker weekend. 5 dagen :D

Ik heb vandaag op het werk een groot paasei gekregen met bonbons en kleine eitjes erin. En vriendlief idem dito! Hopelijk kunnen we er allebei vanaf blijven! Normaal zijn die dingen dezelfde avond al op…:)

Morgen komen ze onze nieuwe bank brengen. Heb er zin in. Ik ben benieuwd hoe het zal staan :D

Liefs

17. MamavEsmee

Zustertje.. Goed geslaagd voor nieuwe kleding zo te horen.. Begint jou ook alles te groot te worden? Slim om dan nu al brood te gaan smeren zeg..

Renieta..Gezellig dat je mannetje thuis komt vanavond!

Melanie.. Lastig dat er nu zo'n ei je staat aan te kijken.. elk weekend een klein stukje was het toch?

@ Misselijkheid.. Ze zeggen i.d. dat Cola helpt tegen misselijkheid. Volgens mij gaat het nog meer om het koolzuur.. Kun je lekker van boeren en dat lucht op. Bij mij helpt het in iedergeval wel! Het schuimt wel als je toch moet spugen..:$:D

Butterfly.. hopenlijk sterk je snel weer aan! In iedergeval fijn dat je alles hebt binnen gehouden vandaag. Bij mij stond er : Levering eind maart.. En had het na 4 dagen al in huis.. Zo snel heb ik het normaal niet hoor!;)

@ koekje.. het koekje was echt super lekker.. Heb geen fruit genomen vanmiddag dus vanavond bij de thee heb ik nog een appel of 2 kiwi's te goed!

Vanmiddag geen eieren meer geverft.. Ben even naar de stoffenwinkel geweest, heb een voedingskussen gemaakt voor mijn zusje..;)

En toen was het al weer tijd om te koken!

Vanavond ga ik een beginnetje maken met de kussenhoes.. Vind het leuk om lekker te freubelen..

18. liebrando

liebrando Niet meer actief

he meiden

butterfly sterkte met de misselijkheid. Weet wat het is. Bij ons meisje ben ik van week 6 tot week 18 echt zooooooo misselijk geweest dat ik alleen maar afviel en echt op moest letten dat ik genoeg dronk! Cola helpt helaas ook niet, als je het echt niet meer trekt kan je pilletjes krijgen, ik heb ze nooit genomen omdat ik niet zo weg ben van medicijnen. Maar als het echt niet meer te houden was had ik ze wel genomen hoor. Sterkte en anders de vk ff goed vragen!

Pff wat een werk de fotos zeg! Ik moet echt uitzoeken van de boys wie wie is haha, die lijken zooooo enorm op elkaar als babyzijnde, nu eigenlijk nog. Ze denken vaak dat ze een tweeling zijn terwijl er 2 jaar tussen zit haha. Maar goed ik heb er heel wat werk aan!

afvallen nou ik ga maandag de laatste poging wagen hoor. Vandaag alweer patat gehad omdat we laat laat waren. De paasdagn voor de deur visite enz dus dat word dan toch niet makkelijk, dus maandag maar een laatste poging doen. Wil het niet dan hou ik er even mee op, en dan probeer ik het in mei gewoon weer, want ik word er erg stressig enz van ben niet te genieten en dat is het me nou ook weer niet waard! Hoop dat ik veel positieve energie van jullie over kan nemen, zodat ik ook eens door kan zetten!

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Daar ben ik weer, schoonouders zijn inmiddels weer weg en mijn kleine is vandaag beter dan gisteren en door het zonnetje voel ik me ook lekkerder in m'n vel, kortom me is happy!
    Vanmiddag met de kleine naar de GGD gegaan voor die TBC-prik, ze heeft gelukkig niet gehuild en nog geen last van. Verder gaat het eten en drinken hier weer beter dan gisteren, voor de rest van de avond lekker luieren.

Ff terug lezen...

20. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Hoi

Zow al even heerlijk 15 km gefietst en 2 km gejogd. Heerlijk :D
    Sport inderdaad in appelscha, erg leuk om te sporten, vind persoonlijk impuls niks aan, kille beweging.
    Appelscha is gezellig en iedereen praat wel met je, is bij impuls ( uit ervaring) wel anders.
    Mannetje is nu thuis, moet alleen helaas waarschijnlijk 2e paasdag weer weg.. blegh baal k van.
    Vanacht om 4 uur moet k hem weer naar werk brengen.. das wel weer nadeel haha.

Inderdaad rustig hier, is wel eens anders haha.

Deel Deze Pagina