10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: dat is het plan inderdaad, maar aan de andere kant heb ik zoiets van, zolang ik het vol kan houden pak ik liever niks... Ik zie wel. Chocolade blijft lang goed he. Hebben we hier gewoon met kerst paaseitjes op tafel staan :D :p

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja ik ben er niet :p met mijn geklaag over van alles en nog wat ;)
    Of over het drama dat het niet wil lukken hier!!!
    Baal er zo ontzettend van. Zal toch echt die knop om moeten zetten want ik moet 10 mei weer naar de dietiste!!

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Terug gelezen maar niks kunnen opslaan.

Butterfly, beterschap meid!

Emma, hoe gaat het nu met je kleine?

Humbly, hoe was het gesprek met je mw gegaan? Een huisje kunnen vinden?

JM, hier zakt de motivatie ook de schoenen in pff. Die wegschaal blijft maar haken terwijl wel iedereen zegt dat ik afgevallen ben, allen merk ik daar niks van!

Hier is de kleine bij me in bed gaan slapen omdat ze om 23u overstuur was, dus heb niet kunnen slapen. Ook heel de dag haar kleren moeten verschonen, doordat ze diarree heeft.
    Ga d'r nu verschonen en in bed leggen, en luieren op de bank in mijn uppie (man komt laat thuis vandaag).

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jongmoedertje.. Nee, als je chaggie bent etc is het voor je omgevind i.d. ook niet echt leuk. Ik hoop dat de poging maandag lukt meid!

Renieta.. Lekker gesport meid!

Melanie.. Paaseitjes/chocolade is altijd lekker!:D

Sweetroosje.. Fijn dat het weer aan de betere hand is bij jullie!

We zitten nu achter een kopje thee, ga nog even fruit pakken!

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier een snelle krabbel sorry maar pff tim is nog steeds zo ziek
    was vanmorgen blij dat ik vrij was en bij hem en vanmiddag begon de diaree ... arm manneke
    zo wit als een nieuw wit shirt
    hij krijgt zijn handje nog niet omhoog
    gelukkig is mijn werk morgen gesloten ik zou vrijwilligerswerk gaan doen maar dat heb ik afgezegd ik blijf bij mijn manneke thuis
    heb nog maar weinig c op vandaag zit op 940 dus misschien straks nog wat heb boerenstamppot gemaakt met magere rookworst klein stukje ... daar zitten niet veel c in !!
    morgen eet ik het weer er was nog zo veel over ..makkelijk dus

sorry voor weer ego maar ga nu echt ff bankhangen

sweetroosje zag dat jouw meissie weer wel beter is ! toppie

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik had vanmiddag nog een moeilijk momentje ik liep door de hema en dacht even iets lekkers voor mijn man meenemen (1persoons appeltaartje) en zelf wilde ik een tompouche meenemen maar voor dat het over mijn lippen kwam zei ik en een zak eierkoeken haha.
    Mijn man was heel trots op me en super blij met zijn taartje.

Beterschap voor de zieken!

Ik kan op deze laptop niet zo makkelijk reageren op iedereen hoop ik morgen middag weer te doen.

7. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik heb net 664 kcal verbrand. Het is nu de vierde dag dat ik een half uurtje op de crosstrainer train en het begint te wennen:)

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @MvE: Ja heerlijk gesport:
    @Butterfly: Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt.
    @Emma: Beterschap voor je kleine man, hoop dat hij zich gauw wat beter voelt. Wel fijn dat je morgen bij hem thuis kunt blijven.
    @Melany: Fijne paasdagen, lekker hoor zoveel dagen vrij:D
    @Suikerboon: Goed bezig zeg, crosstrainer doe ik nog wel eens op de sportschool, maar is inderdaad erg pittig, je verbrand in iedergeval wel veel calorien.

Lekker op de bank met me mannetje, net nog paar cherrytomaatjes gehad. ZIt vandaag op 1036 kcal.
    Netjes dacht ik zo:D
    Wel lief, me vriend zei net dat hij trots op me is omdat ik nu 5 kg kwijt ben:D Toch leuk om te horen hihi

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE: "het schuimt wel", whahahaha!

Wil iedereen die NIET ziek is zich even melden aub?
    Grrrr.... voel me echt lam, buik borrelt en mn eten wil niet zakken... hoop dat het er niet uit komt bluuuhhhh
    Heb niet veel gehad vandaag. paar boterhammen vanmiddag nog, maar die proef ik nog na een paar uur. zit nu maar aan het water...

Morgen vroeg op en naar kantoor. Eens zien hoe lang ik dat vol houd...

@Alle zieken: beterschap!

Ik duik onder een dekentje op de bank...

10. MamavEsmee

Suikerboon.. goed bezig!!:D

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je dames.

Moppie, jij ook niet zo lekker in je vel. Ben je misschien niet zw?

Heb net homemade brood genomen en lekker gedept in olijfolie hmmmmm, met een kop kruidenthee.
    Mijn kleine had ik om 20u in bed gelegd, zat ze als een gek te krijsen dus er maar weer uitgehaald. Ze zit nu bij me op de bank, gezellig dacht ik zo!

12. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Dat is wel gezellig sweetroosje:D

13. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

hihi tsjah... mn ongi voor de pil was altijd erg zwaar en lang. nu zit ik op licht en 3 dagen. Tenminste, ronde 2 was 3 dagen waarvan 1 rood. Weet ook niet wat ik er van moet denken. Aan mn temp te zien heb ik net mn ei weer gehad dus zwanger zal ik wel niet zijn geweest vorige ronde...
    En nu, 3dpo lijkt me wat vroeg om al kwaaltjes te hebben, dus ik houd het gewoon op een buikgriepje.

Lekker, zelfgemaakt brood! Geniet er van!

Hier aan een paar beschuitjes + kop thee...

Ik ga maar eens aan de slag (freelancer) want heb vandaag nog niks op kunnen brengen. Nu onder dekentje op de bank met laptop op schoot. Lijkt me een goed plan!

Tot morgenavond allemaal (morgen overdag zit ik op kantoor) ;)

14. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Pff ff ego
    Had ik een bestelling bij de oriflameparty gdaan, had een concealer besteld, heerlijke handcream, een kwastje, 2 caramel "wonder"potjes en 7 olieparels voor gezicht.
    Had ook een navulling besteld voor me gezichtsparels, soort foundationparels zijn dat.. helaas niet leverbaar.
    Bah wat baal ik daarvan zeg.
    Nou meiden, k ga zo de laptop aan de kant doen, moet vriend om half 4 wegbrengen, morgen van 10.30-16.00 werken.
    Ben er morgenochtend nog wel.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Renieta, ja zekers.

Moppie, ik duim iig verder voor je! Beterschap en knuff.

All, trusten.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden,

ik heb net 3 onwijze zondigdagen gehad. Ben uit eten gegaan en heb gebak gegeten etc. Ik was jarig vandaar en 2 dagen daarvoor had mijn man me al verrast met een etentje met vrienden.

Vandaag is eigelijk weegdag maar ik durf het niet aan. Heb me wel netjes aan 1100 kcal gehouden vandaag. Ik schuif mijn weegdagje gewoon een weekje op. Ben benieuwd!

17. MamavEsmee

Moppie.. jekkie.. hopenlijk geen griepje maar wel zwanger!

Sweetroosje.. Jij houd wel van " apart" eten he?

Renieta.. Een vroegertje voor jou morgen.. trusten!

Debby.. nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je genoten hebt van al het lekkers meid.

Zit nu achter een schaaltje Lays Baked en een glaasje cristal clear..

Het voedingskussen voor mijn zusje is inmiddels af.. Is leuk geworden!:D

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen iedereen.

Hier gisteren ook nog eens strondverkouden geworden.
    Bah, voel me nu nog moe en het is prachtig weer.
    Er moeten vandaag boodschappen gedaan worden, en ik moet nodig was vouwen :(. Nou, manlief is vrij, dus die moet maar boodschappen halen. Wilde er zelf ook wel eventjes uit ;).

Sta weer op 86 kilo :).
    Dat is het voordeel dan weer he :D.

@Jongmoedertje, de misselijkheid kwam de buikgriep. Heb twee dagen plat gelegen, van boven en onder ellende. Gaat verder weer goed.

@mamavesmee, je maakt zelf veel he. Heb je misschien voorbeelden? Ik moet eigenlijk ook een voedingskussen hebben als de zwangerschap goed verloopt. En een nieuwe boxkleed. Maar kan geen leuke vinden. Kan ik tegen de die tijd een beroep op jou doen?

@Moppie, klinkt niet best meid, hoop dat het door wat anders komt ;) en je gewoon lekker zwanger bent :).

Ik heb dinsdag trouwen de 1e echo :) EINDELIJK.

Ga vandaag weer proberen wat op de been te zijn.
    Mijn man wilde even winkelen, en laat dat nou net een grote hobby van mij zijn :). Maar denk niet verstandig ;).

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Good Morning,

Hier even een resultaat door geven.
    1,5 kilo erbij :)
    Dus na de pasen denk ik maar echt weer aan de bak!!!! Maar welke manier :(8)

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Moppie: Ik duim voor een zwangerschap meid!

@ Debby: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je ervan genoten hebt. Nu weer even streng en dan durf jij snel weer op de weegschaal!

@ Mama Rianne: Kom op meid. Je kunt het echt! Je hebt het al eerder bewezen! Je wilt toch niet terug naar af?! Streng ertegenaan meid!

Hier vandaag lekker vrij! Heerlijk! En ik ben me toch blij met wat ik vanmorgen op de weegschaal zag! :D:D:D Ik woog 106,9 kg. Dat houd in dat ik deze week 2,7 kg afgevallen ben! Ben zo blij!!! Nu totaal 23,7 kg kwijt :D En… eindelijk een BMI van onder de 30 :D

Ik wil jullie allemaal bedanken meiden. Zonder jullie was me dit niet gelukt! :D Knuff!!!

Liefs

Deel Deze Pagina