10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Een hele zonnige goedemiddag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super Melanie!!!!
    Hier in 4 dagen weer 1 kilo eraf (en al 2 dagen niet naar de wc geweest) Mijn dag kon niet beter beginnen!
    Gisterenavond laat nog gaan hardlopen en het ging super! heel de haven uitgerend dankzij mijn allerliefste man die mij er door heen sleept.

@Butterfly24 Vervelend dat je zo verkouden bent! Veel vitaminen nemen hoor! Ga lekker samen boodschappen doen altijd gezellig.
    Spannend dinsdag hopelijk mag alles goed zijn.

@Mama Rianne balen van die 1.5 kilo als je slim bent ga je nu weer verder met afvallen en niet na de pasen helpt beter denk ik omdat je zo elke keer met uitstel komt (heb ik namelijk ook als ik even opgeef) Ik tel ook calorieen 1300 maximaal op een dag en gaat echt super!

@Renieta Je bent super bezig! Werkse....

@nicole26 lekker he in de tuin bezig zijn ik ga zo denk ik even lekker met wat tijdschriften in de tuin zitten als de zon blijft schijnen.
    Suc6 met je strijk! Gaaf dat je zo je tante kunt helpen.

@Sweetroosje Maakt denk ik niet uit wat je eet als je maar niet teveel calorieen eet en weeg je je eten af of kies je bij caloriechecker gewoon uit snee,opscheplepel,schaaltje dat klopt vaak niet. vaak zitten er best wat meer calorieen in als je het afweegt.
    Vervelend van dat blaartje op je tong.

Tot straks meiden

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ow zo, handig!

Wordt het voor jou ook alleen maar 4 uur vergoed?

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier een SUPER DAG !!!

IK ZIT OP DE -10 .... HEB MIJN STREEF GEHAALD !!!

WOEHOEEEEEEEEEEE BEN ZO BLIJ !!:D

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi, idd een zonnige middag alhoewel het hier tussendoor soms grauw wordt.

Wat lief van je man zeg, hardlopen is hier geen optie want denk dat ik eerder met mijn man de slappe lach krijg steeds dan dat we gaan hardlopen haha (beiden een conditie van 0.0 :)).
    Ik kies altijd schaaltje/opscheplepel/snee, dus dat klopt niet altijd. Klinkt misschien blond maar weet niet zo goed met een keukenweegschaal om te gaan, hoe het moet :)

Ja echt vervelend want elke keer als het tegen mijn tanden aan komt doet het pijn :(

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAT GOED VAN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p :p

Lekker gevoel of niet?????

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Super Emma!!! En nu behouden he!

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Dat weet ik niet eens handig he!!!
    Heb nog geen rekening gezien :D of die komt later!

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo dat wilde ik ff kwijt !!

tim is nog wel steeds ziekjes jammer hoor arm manneke we zijn lekker samen thuis vandaag gelukkig was ik toevallig al vrij
    zou gaan shoppen maar dat kan later ook nog dus
    en tot nu toe nog geen extra was door hem dus lijkt het wat beter te gaan ...

Mamarianne
    ik kan me voorstellen dat het allemaal niet makkelijk is als alles tegelijk mis gaat
    aan de ander kant kan je er misschien wat uithalen als je juist nu zou kunnen doorzetten
    tijdens het lijnen hier heb ik een MK gehad en ook ik stond met choco en chips bij de kassa van de supermarkt
    en juist toen besefte ik als ik het nu kan dan kan ik het ALTIJD
    ben het terug gaan leggen en zie hierboven
    ook op de dag dat ik stopte met roken hoorde ik dat mijn moeder naar een gesticht moest ... DE moeilijkste dag uit mijn leven
    en ook toen .. als ik het nu kan dan kan ik het voor altijd .. en idd ruim 3 jr later nog geen peuk meer op
    het is ook in jezelf geloven en echt doorhebben dat je het 100 procent voor jezelf doet
    mijn man eet elke dag koeken chips en chocolade en vindt het helemaal overdreven niet nodig dat ik lijn (ok hij valt op vollere vrouwen)
    maar dan zeg ik ook jij mag lekker doen wat jij wilt en zo loop ik straks niet weer de hele zomer te zagen dat ik te dik ben en bla bla bla
    hij lacht me lekker uit met mijn weegschaaltje maar nu is hij ZO SUPER TROTS ...
    ik hoop dat je echt de kracht weer kan vinden
    en idd prik weer die startdatum en laat niets je tegenhouden ....

JIJ KAN HET

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Conditie bouw je echt super snel op! wij gaan ongeveer 3 keer in de week soms minder en het gaat echt met sprongen vooruit.
    En het is gewoon erg gezellig om samen te doen.
    Kleine moeite hoor om je eten te wegen en het scheelt echt veel in calorieen je zou voor de grap eens een opscheplepel aardappels moeten wegen en kijken hoeveel calorieen dat is.
    Suc6 ermee.

EMMA SUPER DAT JE JE STREEF GEHAALD HEBT!!!!!!!!!!!!!!!! :D

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    over de weegschaal ik zet mijn bord er op en dan gaat hij op 0 en dan schep ik op zodat ik het gewicht precies kan zien !
    is super handig

en bedankt meiden voor jullie super reacties !!

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Emma: GEFELICITEERD!!!! Super goed meid!!!

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    dank je melanie maar sjeee jij mag ook trots zijn !
    en top he van je BMI
    ik zat eerst ook op 32 en nu op 28 ! ben er zoooo blij mee ...

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Thnx Emma voor je peptalk :D

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Renieta.. balen dat een aantal bestelling niet meer voorradig zijn.. Snap je frustratie! Werkse vandaag!

Butterfly.. Tegen winkelen zeg ik geen nee haha:D.. Ja, ik maak i.d. veel zelf. Vind het enorm leuk om te doen! Heb een voedingskussen in bloemenprint gemaakt met een grijs geblokte hoes erom.. In de zelfde stof ga ik ook een boxkleed maken. Besef wel dat het goedkoper is om een kleed te kopen! ;) Alleen voor de vulling van het voedingskussen was ik al 12,00 kwijt, dan nog stof voor het kussen en stof voor een hoes , er moet een rits in.. Idem met het boxkleed. Maar je hebt wel iets wat niemand anders heeft en dat vind ik leuk! En voor mijn zusje doe ik het natuurlijk met alle liefde van de wereld.. Ik zal eens wat foto's maken.. En moet je maar kijken of je het leuk vind.. En bijna de 2e echo.. leuk zeg!:)

Mamarianne.. Erg jammer dat die 1,5 kilo er bij zijn! Jij moet doen wat jou goed lijkt. Gewoon DOEN! Ik snap dat het nu even niet lekker loopt..Maar wat is er de volgende keer? Ik heb zoiets.. Als je niet je best doet moet je ook niet klagen dat je 1,5 kilo bent aangekomen.. Even heel bot gezegd!;)

Melanie.. Joeppie!! Wat gaaf dat je bijna 3 kilo bent afgevallen deze week.. Kan me voorstellen dat het enorm motiverend werkt.. Kun je het weekend ook lekker genieten van wat lekkers want je kunt het wel hebben! :D

Nicole.. Wat lief dat je je tante een beetje op weg gaat helpen! Vind je dat niet enorm stoer, dat je iemand daarmee kan helpen omdat je zelf al zo veel bent afgevallen?8)

Sweetroosje.. Als je zelf gebakken brood doopt in olijfolie.. Zelf gebakken brood is callorierijker omdat je er vaak dikkere plakken van snijd. Maar dat is een keuze wat je zelf maakt.. Ik zou er niet voor kiezen in iedergeval. Je menu ziet er verder wel goed uit hoor!;)

Emma.. wow.. gefeliciteerd meid!! Wat jij zegt is erg herkenbaar.. Erwin vind het maar onzin dat ik alles afweeg en invoer op calloriechecker maar vervolgens merk ik aan hem dat hij me een stuk aantrekkelijker vind.. Ik zie hem naar mij kijken en dat doet me echt goed!! Wat is je gewicht nu?

Mijn vriend is vandaag ook vrij dus vanmorgen gezellig met zijn drietjes op de fiets weggeweest!! Dus onze beweging weer gehad..

Mijn menuutje voor vandaag:

O: 2 knackebrod met light jam en koffie..

T: 1/2 appel, de andere helft viel op de grond;).. En 1 paaseitje.

L: 1 meergranenbol , 1 helft met light jam en de andere helft met een plakje beenham en een glas optimel.

T: Appel en een blikje light drinken.

A: uiteten.. We gaan naar een grillrestaurant.. jummie..

En daarna naar de bios.. Zal ik ook nog wel wat lekkers halen!
    Ik ga gewoon lekker genieten vanavond!!

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier alweer een poosje gelegen :(.
    Gaat nog lang niet goed. Ik ben meteen weer veel te druk bezig denk ik. Mijn mannetje heb ik de boodschappenlijst op pad gestuurd.
    Zie het echt niet zitten om de winkel door te sjouwen.
    Esmee ligt lekker te slapen, dus maar zo vandaag.
    Het zonnetje straalt, en ik kan er niet van genieten :(:(!!
    Bah bah bah!!! Ziek zijn is gewoon gadver!
    Morgen zouden mijn zusje en zwanger komen, maar heb het maar afgezegd. En morgenmiddag zou ik high tea doen met vriendinnen.
    Maar goed.... ook al gemeld dat het niet zeker is of ik kom.
    Bha bha:x:x:x.

Maar goed....

@mamavesmee, duurder zal het zeker wel zijn inderdaad. Maar je hebt dan wel iets wat echt gewoon niemand heeft ;). Ik denk erover na. En mocht ik het willen, ik betaal gewoon alles wat je nodig hebt. Maar ben benieuwd naar je werk. En geniet er vanavond maar lekker van :D.

@Emma, geweldig meid! Ook al je streven gehaald. Wat moet jij je rijk voelen :D.

@Melanie, dacht ik ook aan, je bent gewoon over de helft :).
    Gaat helemaal goed komen met je.

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MvE: Ik klaag ook niet hoor,wou het even aan jullie door geven!!

17. MamavEsmee

Butterfly.. vervelend dat je je zo rot voelt. Je bent normaal altijd zo opgewekt en positief.. Mocht je het echt leuk vinden dan moeten we maar eens pb'en..;)

18. MamavEsmee

Ik bedoelde het niet vervelend.. heb het een beetje verkeerd geformuleerd.. Sorry.

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Maakt niet uit!!!

De waarheid laten horen aan mij is niet erg!! Wordt ik weer even met de neus op de feiten gedrukt he!!!

Butterfly lieve schat voor jou een hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. MamavEsmee

Butterfly.. even 2 foto's van het voedingskussen.

Eerst het kusse zelf..

Deel Deze Pagina