10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

heel erg bedankt voor het warme welkom op dit topic,ik blijf zeker meelezen hier maar moet mezelf eerst nog even een paar goede schoppen voor mijn kont geven wil ik echt meegaan doen met afvallen,maar wie weet als ik hier wat langer mee blijf lezen dat het wel aanstekelijk werkt:D(hoop ik in ieder geval echt!)

emma29,wat ontzettend lief dat je op mijn dochter hebt gestemd!En heel erg bedankt voor het compliment:)

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Netjes hoor, had het een tijdje terug ook bijna overwogen maar vond 10 euro per week net iets te duur.

Hmmm lekker, of met aardappelkruiden van Versteeg jummie.

Thnx meid!

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je mop, en voor jou ook 1! Ik weet precies wat je bedoelt, het snaaien wil maar niet uit beeld hier pff.

Je menu van vandaag komt wel vaker bij mij voor hoor, gwn streep eronder en opnieuw beginnen.

Zit je anders met iets waardoor je het aanhoudt zo een eetgedrag?

4. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi hoi Meiden.

Zow ff een uur flink gesport, loopband, fiets, crosstrainer en meegedaan met het buikspierkwartier:D Heerlijk.
    Nu met een voldaan gevoel op de bank, ff lekker voor de buis:D
    Heb eigenlijk geen zin om nog iets te eten, misschien dat ik zo nog wat soepstengels ga eten, mok thee erbij.

Jullie zijn ook allemaal fanatiek en goed bezig zeg:D

@Sjees: Welkom hier, leuk dat je meekomt kletsen, werkt verslavend hoor :D

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Thanx!

Wij zijn druk aan het verbouwen, en dan is het niet altijd even makkelijk om gezond te eten (moeheid = fastfood)
    Door een ongeluk 5 jaar terug ben ik al heel snel vermoeid dus dat gezonde koken schiet er vaak bij in.
    Ik werk ook nog eens heel onregelmatig: ma+wo avond sta ik voor de klas, do+vr overdag werk ik op kantoor. Op les avonden sla ik de warme maaltijd nog vaak over ook :)

Afvallen is in mijn geval bijzaak (bmi20) maar ik zit zo veel beter in mn vel wanneer ik gezond eet! Heb dan echt veel meer energie...
    Ik vertel mezelf dat elke keer maar ik kan het gewoon ff niet opbrengen :(

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Nou mijn kcal komen op 904, heb net nog 3 soepstengels gehad.
    Morgen weer een nieuwe dag:D
    Ga afsluiten, tot morgen. Is rustig nu hier.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sjees: welkom! Kom op meid je kunt het! Als je eenmaal ziet hoe makkelijk die weegschaal zakt raak je bijna verslaafd :)

sweetroosje: super dat je soep en salade hebt genomen! Met bv verbrand je ook meer he!

Emma gefeliciteerd met je -10 kilo

Weightwatchers: ben er vorige keer 26 kilo mee afgevallen, maar vond het vrij duur terwijl je het ook zelf kunt.

Vandaag zit ik rond de 1000 kcal Heb het dus weer goed opgepakt. Vanmorgen zei mijn weegschaal 80.3 oeps! Maar goed ben ook EINDELIJK na 79 dagen ongesteld geworden dus misschien dat dat meespeelt? Ach woensdag weegdag en dan moet het er wel weer af zijn!

8. Sjees

Sjees Niet meer actief

wat ik me nu afvraag hoe weten jullie nu hoeveel kcal je binnen hebt gekregen en wat mag je eigenlijk binnenkrijgen op een dag?

renieta,ik zag je handtekening net en moet zeggen dat ik echt schrok van het aantal miskramen,meis wat moet dat verschrikkelijk zijn,ik zat gewoon met kippenvel,ik hoop zo dat het snel wel mag goed gaan voor je,sorry dat ik dit even zo off-topic neerzet

9. steenbokje

ik gebruik www.valtaf.nl om mn calo's bij te houden, maar je kan ook naar de site van het voedingscentrum of www.caloriechecker.nl (geloof ik) want die twee worden hier het meest gebruikt.

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Sjees: Thanks meid, erg lief van je. Hoop het ook, ben nu ook weer begonnen, a.s dinsdag weer naar het ziekenhuis voor controle of er een eisprong aan zit te komen.

Ik tel me calorien via www.caloriechecker.nl
    Ideaal en daar moet je dus alles invullen wat je neemt.
    Zo weet je wat je aan het eind van de dag hebt gehad.

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

moppie en renieta,dank jullie wel voor de sites dan ga ik daar eens kijken

renieta,ik zal voor je gaan duimen!

debbie dat geloof ik graag;):)

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Moppie, al met al niet gemakkelijk voor je. Ik hoop dat er betere tijden komen voor je en je vermoeidheid tijdelijk is zodat je lekkerder in je vel zit. Het gaat goed komen meid! Knuff

Debby, was dat maar waar dat ik onder de categorie viel waarbij ze afvallen dmv bv. Ik kom juist alleen aan omdat ik veel meer trek in eten heb.

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Sjees: Ik houd ook mijn calorieen bij op www.caloriechecker.nl Ik eet maximaal 1300 kcal op een dag. In principe is het zo dat je met 2000 kcal op gewicht blijft, en bij 1400 kcal afvalt. Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je al je voedingsstoffen die je nodig hebt binnen krijgt. En dus gevarieerd eet.

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

melanie,bedankt,ik zal eens kijken waar ik nu gemiddeld op zit,maar durf wel met zekerheid te zeggen ver erboven:)

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Je wil niet weten wat ik at, voor ik begon met lijnen. 3000 kcal per dag was niks. Vlot een zak chips en een dikke reep chocola per dag. Avondeten: hoe vetten hoe liever, grote borden friet met 2 snacks en veel saus, halve bak lasagne (waar je normaal met 4 personen van eet) dat soort dingen!

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zo at ik ook hoor Melany, vooral de mona toetjes.. pff damn die mis ik toch wel..
    Denk dat ik morgen ff ga kijken voor light chocolademouse,

Weet iemand nog lekkere hapjes voor de paasdagen met weinig calorien?

17. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Meiden ik sluit af, lekker slapen en tot morgen:D

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Oh ja, toetjes voor de 2 kleuren chocomousse met caramelsaus! mmm HEERLIJK!

Lekkers voor de paasdagen. Ik denk dat wij gewoon uitgebreid ontbijten. Heb van die kleine afbakbroodjes (bruin, wit, sesam, croisantjes) gehaald en mini worstenbroodjes. Dacht kleine broodjes kan ik meer van nemen, en heb ik uiteindelijk het gevoel dat ik heel veel gegeten heb. En dan eet ik 's middags een kom yoghurt met fruit of muesli. Zondagmiddag gaan we om half 5 met de familie wokken dus dan let ik niet op mijn calorieen. Maandagavond eten we gewoon zoals we dat normaal ook zouden doen. Dus ik hoop door ontbijt wat uitgebreider te doen, en mager te lunchen ik toch een beetje uitkom met de calorieen. En anders dinsdag maar een balansdag er achteraan! (sorry heel verhaal)

19. steenbokje

ik heb een blikje zelfbak croissantjes gehaald vanmiddag, en wat luxe vleeswaren voor op brood, verder niks bijzonders. ow ja, doos eitjes omdat vriendlief dat graag wilde. hoop dat ie me verrast morgen met een ontbijtje...

zow, ik ga er ffies lekker knus naast kruipen. truste!

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    voor pasen heb ik afbakbroodjes gehaald en eieren. Maar ik neem gewoon 2 van die miniafbakbroodjes en 1 ei ofzo.
    1e paasdag vieren wij onze verjaardag dus dan eet ik soep ofzo s avonds en 2e paasdag gaan we gourmetten. Maar dan neem ik gewoon kip en biefstuk en salade.

Deel Deze Pagina