Goedemorgen meiden...... Het gaat weer iets beter . Gister om 18.00 lag ik weer in bed. De bedoeling vandaag is toch de draad weer op te pakken, en weer gezond te eten. Brood en fruit kreeg ik niet binnen, maar ik blijf zo moe en leeg gevoel houden. Ik moet nu, ook met de kleine in mijn buik, toch weer goed gaan eten. Zo even lekker een plens koud water in mijn gezicht en gaan vandaag. En ik wil zo even een frisse neus halen buiten. Ben al 4 dagen niet buiten geweest . @Sweetroosje: oh, ga nooit zo naar over jezelf denken. Je zit nu even in een dipje,maar daarvoor deed je het zo goed. Trek jezelf uit de put meid en blijf positief. Vreselijk te lezen hoe je over jezelf denkt. Dan lukt het helemaal niet meer meid! Jij bent het waard!!! @Moppie, je rommelt ook wat met je gezondheid . Hm... zou niet raar opkijken als je zwanger bent hoor. Nou, ik zal eerst wat gaan doen nu.
Heel wat reacties geschreven op jullie , duw ik op de verkeerde knop :x alles weg ..... @ butterfly , hoop dat de frisse lucht je een beetje goed doet ! @ sjees , heel veel succes met afvallen .. @ moppie , zou wel lekker zijn voor je een ontbijtje op bed en je hebt het tenslotte ook wel verdiend , toch !! Vanmorgen 2 stukjes ontbijtkoek gehad , de yoghurt was op vanmiddag eerst even goed boodschappen doen @ paasdagen , wij gaan brunchen bij een tante van mij morgen en die heeft van alles lekkers en ik ga lekker mee eten maar met mate en met heel veel water , de chocolade word het moeilijkst voor mij Gisteren ook een oreokoekje tussendoor gepakt , ze stonden op tafel en ik wou gewoon alleen even de smaak proeven , zalig zeg maar ben er voor de rest maar vanaf gebleven , gisteren met avond eten 2 tosti's gehad , ook niet meer gewogen want ik ben ongi geworden en dan is mijn weegschaal niet zo lief .....
Hoi dames, Ik wil mij hier graag aanmelden. Ik wil graag mijn winterkilo´s kwijt. Ik kan helaas nog niet echt de motivatie er voor vinden. Nu ben ik sinds deze week al wel een beetje op weg Ik neem iniedergeval geen tussendoortjes meer. Nu is mijn volgende stap om geen sauzen meer te nemen (ik ben echt een sausmens, verschrikkelijk). En dat lukt al aardig. Normaal neem ik bij elke maaltijd wel een sausje (broodje gezond maar wel met een beetje mayo bijvoorbeeld). Als ik dat ook een beetje onder controle heb wil ik mijn drnkgedrag veranderen. Minder koffie(ik ben nogal een koffieleut), meer water drinken. Nou ja goed, ik hoop dat ik hier wat steun en motivatie kan vinden aangezien we allemaal een aantal kilo's kwijt willen
Is er hier een lijstje met gewichten en dergelijke? Ik heb mij aangemeld voor de caloriechecker, erg handig zeg!
Ik kom heel even alleen mijn gewicht melden was zo blij vanmorgen Maandag is mijn weegdag maar ik ben deze week al 1.7 kilo kwijt!!!!!!! Hij staat nu op 111.3 Ik ga nu even eten samen met manlief en naar de markt ik kom straks kletsen.
Girls,ik ga zo met mijn zussie naar Leeuwarden even lekker sneupen En we gaan denk ik bij V&D wat eten
Goeiemorgen meiden Zit nu aan een kopje thee en kopje hero fruit en klein schaalte magere yoghurt met 35 gr cruesli Was pas 10 uur wakker haha, heerlijk uitgeslapen met manlief. Straks tussen de middag eet ik pasta met mager gehakt en saus van basilicum, heb k uit de vriezer gehaald. Vanavond op het werk eet ik 2 br brood met de bewoners.
Mijn menu voor vandaag: O: magere yoghurt met cruesli, kopje thee en glas hero fruit. L: Pasta met mager gehakt en basilicumsaus. T: Thee met appel. A: 1 volk.knackebrood met light jam 2 volk. brood met 20+kaas en een tomaat Glas thee T: Thee en een mueslireep Totaal waar ik op kom is dan: 852 kcal. Is weer weinig, maar voor me gevoel eet ik best veel.
Goedemorgen meiden, @ Butterfly: Fijn dat het weer een beetje beter gaat! Ik hoop dat de frisse lucht je goed doet! @ Nicole: Chocolade word de komende dagen ook mijn vijand. Ik heb sinds eergisteren 2 grote chocolade-eieren met inhoud (vriendlief en ik allebei 1 op het werk gekregen) in de kast liggen. En ik merk weer, nu ze er liggen dat ik er HEEL veel zin in heb. Maar ik heb het nog niet genomen. @ Kwebbels: Welkom en succes met afvallen! Goed dat je het stukje bij beetje aanpakt! Humbly houd een lijstje bij. Je kunt je begingewicht, begindatum en streefgewicht aan haar pb-en, en dan zet ze je op de lijst erbij! @ Zustertje: Joepie, weer 1,7 kg eraf! Je hebt de draad weer goed opgepakt meid @ Mama Rianne: Veel plezier!!! @ Renieta: Jij ook al zo lekker uitgeslapen (ik ook ) Heerlijk is dat he! Ik heb net pas mijn ontbijt op. 200 gram optimel yoghurt met een banaan erdoor. Zit vol nu! Heb lekker uitgeslapen, daarna rustigaan uitgebreid gaan douchen, met als gevolg dat ik erg laat pas ontbeten heb. Maar goed, dan schuiven we alle maaltijden maar een beetje op vandaag. De weegschaal had me gisteren niet voor de gek gehouden. Vanmorgen woog ik hetzelfde als gisteren Ik was echt bang dat ik nu ruim een halve kilo zwaarder zou zijn maar dat valt mee gelukkig! Liefs
Hoi dames, Butterfly, heb echt tranen gekregen van je berichtje zo lief! Dank je meid *smak*. Fijn dat het weer beter met je gaat. Kwebbels, welkom meid. Lijst houdt Humbly89 bij dus je kan haar jou gegevens pben dan zet ze ze erop. MR, veel plezier met je zusje en bij de V&D geniet ervan! Zustertje, wat goed zeg 1.7kg verloren! MvE, laters. Renieta, hier ook lekker uitgeslapen tot 10u. Hier om 11u ontbeten, zometeen mijn kleine op bed leggen en dan wat proberen te doen in huis. Heb krampen en voel me niet echt fit, en vanavond weer een anvondje homealone. O: 2 sneetjes bb vtkp, 2 sneetjes bb 2 plakjes pb kaas, kop cactusthee T: 2 sinaasappels, 0.5l water L: kommetje vissoep T: kommetje magere yoghurt A: bordje visovenschotel, stukje bb, kommetje salade T: 1 l water
Ik ga vanaf maandag SouthBeach doen, ff mezelf streng aanpakken (werkt altijd beter) en hopen dat ik wat vooruitgang op de weegschaal zie om gemotiveerd verder te kunnen. Ben benieuwd!
@ Melany: Goed bezig hoor @ Sweetroosje: Beterschap en veel succes. wat is dat southbeach eigenlijk? Ik heb net ff heerlijk gedoucht, alleen me navelpiercing is wat ontstoken,au au doet best zeer. Iemand nog tips hiervoor?
Dank je. De fasen :: Het South Beach Dieet NL :: Het sterrendieet, ook voor Hollandse nuchterheid een uitkomst!! :: Heb geen navelpiercing, misschien de juwelier bellen en vragen?
@ Sweetroosje: Heet veel succes met het southbeach dieet. Heb even gekeken wat het inhoud. Fase 1 lijkt me wel heel moeilijk. Maar 2 weken is dat wel te doen lijkt me. @ Renieta: Mijn zus heeft dat ook eens gehad met haar navelpiercing, volgens mij heeft zij toen 2x per dag schoongehouden met "groene" unicura zeep. Moest ze ook toen de piercing net gezet was. Volgens mij hielp dat wel goed. Maar heb er zelf geen ervaring mee!
Lekker Bami met babi pangang maar je zou het echt eens moeten wegen want 2 opscheplepels bami is nog geen 150gram is echt weinig Zeer waarschijnlijk krijg je veel meer calorieen binnen dan je zelf denkt. Ik heb dat in het begin ook verkeerd ingeschat en weeg nu bijna alles. (wil er niet mee bemoeien hoor maar dit is in het begin ook mijn fout geweest)
hey meiden hier ff snel tim is nog zo ziek heb de HA gebeld en het kan wel een week gaan duuren helaas begin in mezelf nu ook echt beroerd te voelen mijn eten zit boven in mijn strot hij slaapt nu lekker en ga ik dus ook maar ff doen wij zouden met paasen kerst opnieuw vieren omdat we toen ook zo ziek waren maar het begint er op te lijken dat we verdoemd zijn zo sneu hebben mijn ouders voor de 2e keer alles voor niks in huis bah ik baal als een stekker
Melanie, dank je. Idd 2 weken is wel te doen, het enige wat bij mij werkt is strenge aanpak en dan is SB toch ideaal. Zustertje, het klopt helemaal dat wegen toch preciezer is ipv sneetje/bakje/opscheplepel. Weet tot nu toe nog steeds niet hoeveel gram een opscheplepel is, volgens mijn dieetiste is dat 4 eetlepels. Emma, he balen dat jij je nu ook niet lekker voelt. En je ouders zullen dat zeker wel begrijpen, beterschap!
Balen zeg! Hoop dat jullie je snel weer beter voelen! Maar inderdaad wel sneu dat het "kerst overdoen" zo natuurlijk niet gaat lukken. Bah! Beterschap!
Alles wegen is misschien goed, maar heb ik geen zin in. Neem overal matig van en val af, dus dat is voor mij prima. Straks ff een fruithapje maken, appel, aardbei en banaan denk ik. Moet straks werken en word rennen en vliegen, dus ben wel ff wat nodig, anders word k helemaal gammel