10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hallo meiden ,

Zo een lekker vermoeiend dagje achter de rug en heerlijk gegeten , vanmorgen ontbijtkoek , vanmiddag brunch , beetje chocolade tussendoor en net 2 krentebollen met 20 plus kaas .... geen calorieen geteld dus benieuwd wat de weegschaal aangeeft :) Kom morgen weer alles doorlezen en reageren , fijne avond nog !

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Renieta: En keer genieten moet zeker kunnen! Hoop dat je genoten hebt van je chocola! Ik denk dat ik straks ook nog een stuk chocola pak. Ben nu toch al slecht bezig vandaag! Kan dat er ook nog wel bij. :) Het scheelt wel, dat ik met voorbedachte rade verkeerd bezig ben. hahaha... Een wijntje kan toch wel een keer! Je moet er alleen wel rekening mee houden dat er wel een aantal calorieen in zitten.

Net mijn calorieen uitgerekend voor morgen. Ik kom netjes op 1165 kcal. En dan zit er toch nog een lekker paasontbijtje bij! Morgen wel de weegschaal maar een dagje overslaan denk ik.

3. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Melany: Ja klopt, keer genieten moet kunnen, doordeweeks gewoon weer goed en streng bezig. Kan ook niet wachten tot het dinsdag is, kan ik tenminste weer lekker naar de sportschool, mis het wel haha. Niet best gesteld met mij.
    Ja in wijn zit inderdaad wel veel calorien, zal eens kijken wat er op de fles staat.
    Maybe dat ik morgen dan wel een wijntje neem, mis die toch wel.

Weet nog geen menutje voor morgen, vriend is weer weg, dus moet alleen eten. Kan ook mager gehakt gaan rullen en met chine roerbakgroenten.. ook lekker :D

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Heb net even voor de grap gekeken hoeveel kcal ik vandaag binnen heb gekregen. Ik durf het bijna niet te zeggen! 3075!!! Wel nattevingerwerk natuurlijk, want heb niks afgewogen! Maar jee, heb 2 gebakken bananen op. Dat was al bijna 800 kcal! :$:$:$

Ach ja, morgen weer vol goede moed aan de gang, en een keertje niet wegen!

5. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Morgen weer lekker verder meid, maakt niks uit:D
    K heb net me 2e en laatst chocodream gehad, klein cupje van 30 gr. Nu pot thee gezet en lekker in me oude kloffie op de bank.

6. nicole26

Hahahahahaha , als het maar gesmaakt heeft :D wist niet dat er zoveel calorieen in gebakken bananen zaten :$

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Nee ikke dus ook niet! Maar goed ik heb het zelf gedaan. En ik heb er (nog) geen spijt van! Ik ga nu even met vriendlief een stukkie lopen! Frisse neus halen. Heb hoofdpijn!

Liefs

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sweetroosje.. Ik ga dinsdag eens kijken naar lekkere tussendoortjes.. Pakje time-out biscuitjes etc.. Daarbij natuurlijk ook nog fruit enz.. Een echte vlees eter ben ik niet.. Je meisje vreet energie vandaag begrijp ik. Succes met de was..;)

Melanie.. Mannen kunnen er soms wat van he? Pfff.;). Jij hebt lekker genoten vandaag ofniet? haha..:D Kan me voorstellen dat je het ijs niet meer op kon! Zolang je er lekker van genoten hebt lekker toch?! Je gaat zo enorm goed met afvallen. Lief dat je zus zo reageerde.. Mooi compliment toch? Morgen pak je het allemaal weer goed op.. komt helemaal goed met jou!! Wandelse..:)

Renieta.. Ook lekker gegeten vanavond! Nee, ik drink geen wijn! Vind af en toe een glaasje zwarte wodka of een breezer wel lekker maar dat neem ik allen op een verjaardag of als we uitgaan en ik niet rijd.. Meestal dus gewoon een glaasje light! Heb je geen restjes van vandaag over? Lekker makkelijk! ;)

Nicole.. Ook lekker genoten van het " paaseten" vandaag! Wanneer weeg je weer?

Vanmiddag gegeten bij mijn ouders.. Niets bijzonder maar wel lekker gegeten! En me netjes aan mijn menu gehouden.. Heb nog 200 callorieen over voor vanavond!

Morgen gaan we lekker zwemmen.. Neem broodjes en wat lekkers mee.. Is de verleiding om een frietje te halen voor mij minder groot!

Oja.. net gewogen.. 76,1 .. daarnaast ben ik ongi en is het s'avonds ipv s'morgens dus komt helemaal goed!!:D

Morgen weegdag! Ben benieuwd..;)

9. nicole26

@ mamavesmee , heb vanmorgen nog gewogen en zat nog steeds op 75.2 maar ben ook ongi dus denk woensdagochtend of zo weer mee beginnen , morgen in ieder geval nog niet :p:p En jij , nog gewogen ?

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @MvE: Nee geen restjes meer helaas. Maar mager gehakt of kipfilet met chinese roerbakgroenten is ook wel lekker dacht ik zo:D

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    Ik kom me hier ook melden.
    Ik ben nu 9 weken geleden bevallen en moet helaas nog ongeveer 14 kilo afvallen voor me oude gewicht van voor het stoppen met roken.
    maar met 10 kilo ben ik ook tevreden want dan zit ik op het oude gewicht van voor de zwangerschap (69kilo)
    ik was bijna 30 kilo aangekomen dus heb er al erg veel vanaf maar de laatste kilo's gaan het moeilijkst dus ben ik voor de beweging ook begonnen met hardlopen!

Vandaag een beetje een rare dag met veel lekkers maar morgen weer met goede moed verder.
    Ik heb voor het eerst mijn calorieën ingevoerd en kwam op bijna 2000. wat is een goed aantal om af te vallen??

liefs Luna

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Melanie, streep eronder en morgen weer een dag. Als je maar genoten hebt, dat telt!

Renieta, ben geen alcohol/wijn drinker dus geen verstand van.

MvE, las je laatste zin over de was en becaht me dat ik idd moet gaan kijken of mijn wasmachine klaar was haha. Ja voel me aan het eind van de dag echt moe, en ben dan zo blij als mijn kleine in bed ligt heerlijk. Lekker tussendoortjes is idd ook een idee, hopelijk zal de weegschaal morgenochtend lief voor je zijn.

13. MamavEsmee

ik stem ja! :D

14. MamavEsmee

Nicole.. ik woog vanavond voor het douchen 76,1 ongi en in de avond.. Als je kijkt dat ik normaal een kilo zwaarder ben tijdens mijn ongi.. Ben benieuwd volgende week..;)

Sweetroosje.. Inmiddels de was gedaan?!:D Ik vind mager beleg op mijn brood prima dus een lekker tussendoortje is beter toch?!;)

Luna86.. welkom.. Je bent dus al 20 kilo kwijt! Dat is hardstikke goed.. Ik zelf nam 1100-1200 callorieen per dag en ik ben in 4 maanden tijd 15 kilo afgevallen.. Tel je callorieen op www.caloriechecker.nl ? Mooie site he?;)

15. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Welkom Luna

Je moet ongeveer op 1100-1200 kcal komen.
    erg handig de caloriechecker:D
    Te weinig eten ( wat ik ook wel doe) is niet goed, dan val je niet af en slaat je lichaam het op ( advies van MvE ;) )

16. nicole26

@ luna , welkom en succes met afvallen !! Goed zeg dat je al zoveel kwijt bent geraakt , ben zelf 40 kilo aangekomen in mijn zwangerschap en hoef nu nog maar 7 kilo dan weeg ik op een paar kilo weer hetzelfde als voordat ik aantelde ;)
    @ mamavesmee , komt helemaal goed , als je s'avonds en ongi 76 weegt weeg je volgende week vast en zeker 74 kilo ;)

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    MvE. Wat super goed in 4 maanden tijd 15 kilo. daar ga ik ook voor;)
    Ik vul ze idd in op caloriechecker.nl en moet zeggen dat het een erg handige en mooie site is.
    1100 a 1200 is weinig maar als je de goede dingen eet is het wel te doen toch??

18. MamavEsmee

Houd ik je aan!!:D

Maar ben wel aan het stabiliseren dus denk niet dat ik nog steeds een kilo per week afval..Zou wel mooi zijn!;)

19. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Luna: Opzich is het niet zo weinig, maar dat is mijn mening. Ik vind dat k nu errug veel eet vergeleken met wat ik eerder deed:D

20. nicole26

@ mamavesmee , misschien nog een extra kilo'tje voor de moeite die je gedaan hebt , zou toch heel fijn zijn !! Je zal wel opgelucht zijn dat je je streef gehaald hebt , kan niet wachten tot de laatste 6-7 kilo eraf zijn hier , begin het een beetje moe te worden ;)

Deel Deze Pagina