10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Het is me gelukt als het goed is:D

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Renieta: Joepie, ook gelukt!

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, intussen weer bijgelezen.
    Jullie kletsen veel zeg ;). Maar ben weer bij.
    Heb nu geen tijd om uitgebreid te reageren, heb een paar onthouden.

@Melanie, je hebt echt genoten dus en dan mag je je ook wel eens laten gaan en die kilo's heb je er zo weer af meid. Je hebt het verdiend... je doet het echt geweldig. Heb echt respect voor je. Mijn moeder heeft een vriendin die ook 130 weegt, zelfs nog wel meer en zij denkt dat ze het zelf niet kan, ene dieet na de ander....!
    Maar jij doet dit toch maar gewoon :D, super meid! Je mag mega trots op jezelf zijn...!!

@Mamavesmee, wow, aan het stabiliseren en nog val je af. Dat is een super mooi resultaat zeg. En je menu'tje voor vandaag ziet er ook super uit. Fijn dat het zo goed gaat. En ja, wij zijn ook wel echte soep eters :). Vind het heerlijk een kopje soep te eten.

@Emma, balen meid. Nog steeds ziek :(. Beterschap. Snel beter worden hoor.

@Renieta en Jongmoedertje, joehoe, de banners zijn gelukt.

@Renieta, balen van die kilo die eraan is gekomen. Dat bedoelde je dus ook met bang om aan te komen. Dus snap nu wel dat je echt baalt. Even een dagje of twee streng en dan is het er weer af. Maar dan nog snap ik je baalgevoel wel, want nu moet je voor je gevoel weer opnieuw.

@Jongmoedertje, misschien heb je nu meer motivatie. Ik had dat wel met een banner. Het is zo geweldig hem elke keer aan te mogen passen :p. sux6 meid.

..................................

Hier gaat het weer beter met me.
    Phoe, geen leuk weekje gehad. Ben ondanks alles ook gewoon moe.
    Neem momenteel ook teveel hooi op mijn vork, we gaan volgende maand verhuizen en nu steeds inpakken en opruimen. Zie door de bomen gewoon het bos niet meer. Ik heb orde en regelmaat nodig in mijn koppie en als ik de boel niet op orde heb, is het in mijn hoofd chaos. Ben nogal perfectionistisch ;) hahaha.

Ook vreemd gegeten steeds, steeds lekkere honger en dan maar weer een taartje bij de koffie. En met die paasdagen heb je van alles lekkers in huis :). Tsja, ik was ziek geweest en de kilo die ik eraan gegeten had was er wel 3 x af na ziek te zijn geweest.
    Maar goed, ik woog steeds 86 nadat ik stopte met afvallen.
    Maar nu na al dat lekkers wel weer 86.9. Al moet ik zeggen, mijn stoelgang is al twee weken beroerd :(. Heb dus maar lijnzaad gehaald. Als het weer op rit is ;), valt het misschien toch wel mee wat ik aangekomen ben. Nooit meer dan 1 kilo :p.

Vanmiddag weer op pad, we gaan weer naar het woonboulevard in Drachten om laminaat te kopen e.d! Alles is nu afgeprijsd i.v.m pasen. Dus erbij wezen...... en dan lopen we weer heeeeel wat af :).

Nou meiden, heel verhaal!
    Geniet van jullie dag. Het is hier trouwens lekker weer.
    De was droogt heerlijk.....!! Tot laterssssss

4. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zo meiden, me vriend net weer weggebracht en die is weer met de truck richting duitsland, blegh vind er niks aan :(
    Zit je nu beetje alleen te zitten, ben het wel gewend hoor, maar als je zo met zulke feestdagen samen vrij bent is toch wel fijn.

@Butterfly: Ja dat is dus echt wat ik bedoelde met bang om aan te komen, voor mijn gevoel heb ik dus echt teveel gegeten gister. Zal wel zeuren denk k... maar ja.
    Morgen weer lekker naar de sportschool en vandaag weer "normaal" eten.
    Zometeen ff bakje fruit met banaan, aardbei en als de kiwi rijp is, die ook ;)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Renieta.. Je kom heus niet een kilo aan door 1xtje iets meer eten.. ;) Was de rollade zout? Dan houd je vast vocht vast meid! Mooi menuutje vandaag.. Morgen naar het ziekenhuis he? Goed je best gedaan van het weekend?:D Ik hoop dat je je ei hebt gehad en dat je over 2 weken positest meid.

Sweetroosje.. niet lekker te pas vandaag? En het stabiliseren gaat i.d. goed.. Ben er wel blij om hoor!

Nicole.. veel plezier bij je oma en bij de eendjes.. Hier helaas geen eenden vijver..

Jongmoedertje.. goed dat je je hebt ingeschreven.. Je zult je echt verbazen over de callorieen in bepaalde voedingsmiddelen.. Veel plezier bij aqua zoo? Soort van onderwaterwereld?

Emma.. beterschap meid!

Patriesja.. Wat een leuke cadeaus..Veel plezier met de visite vanmiddag en geniet van al het lekkers meid..:)

Melanie.. het is i.d. erg wennen dat ik nu meer callorieen mag eten.. Je bent snel geneigt om meer koek/snoep te nemen.. Maar ik kan natuurlijk ook ipv 1 nu 2 stuks fruit nemen of een krentenbol extra bij de koffie. Moet er even mijn weg in vinden.. Oef.. 1,2kg er bij! Je zult zien dat het veel vocht is.. Veel water drinken vandaag.. ;)Het zonnetje schijnt hier heerlijk.. Ben je nog de tuin in geweest?

Moppie.. De lessen gaan gewoon door vandaag? Wel lekker om zo lang te slapen * jaloers*

Butterfly.. misschien is je stoelgang slecht omdat je nu minder groenten en fruit binnen krijgt ( vezels) en minder water drinkt? Veel plezier met shoppen! Ik hoop dat jullie goed kunnen slagen vandaag, dat scheelt i.d. veel centjes.

Vanmorgen lekker wezen zwemmen, op het zwembad een flesje cola ligt en een pakje evergreen gehad.. Thuis broodjes gegeten.. Ipv 3 er 2 genomen.. Had voldoende gehad.. dus neem vanmiddag extra fruit.. Eet ook al geen groente vanavond.. :)

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @MvE: Ja de rollade was wel lekker pittig., misschien dat het daardoor inderdaad komt. we zien het wel.
    Nee zaterdag ons best gedaan en daarna eigenlijk niet weer, dom eigenlijk, maar zie dinsdag wel in ziekenhuis, heeft ook geen haast. Ben al zolang bezig dat die paar maanden erbij ook nog wel kunnen ;)

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @butterfly, doe je een beetje rustig aan meid!

@renieta, hoelang blijft je vriend weg?

@mve, heerlijk zwemmen!

Thx voor alle felicitaties!

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE: heb alleen prive les vandaag. de groepsles wordt op de hogeschool gegeven en die is vandaag gesloten. dus eventjes voor 1,5 uur les heen en weer crossen ;)

Zo lekker vind ik het uitslapen niet hoor, maar lijkt geen eind aan mijn moeheid te komen! Moet ook weer regelmaat krijgen. Dat komt straks wel weer een paar weekjes wanneer de lessen gestopt zijn en ik weer fulltime op kantoor werk (zomerperiode)
    Maar in oktober begint het allemaal weer van voren af aan hahaha...

O: brinta, banaan
    T: banaan
    L: (nu) bak zelfgemaakte tomatensoep uit de diepvries gevist...
    A: weet nog niet, we krijgen bezoek vanavond dus denk even snel een broodje

fijne dag!!

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Patriesja: Geen idee wanneer hij terugkomt, misschien woensdagavond, maar kan ook pas donderdag of vrijdag zijn. Weet je bij hem nooit. Zoiezo vanavond en morgenavond ook niet.

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Dankje, ik ben ook wel trots op mezelf en mijn vriend! Dat gevoel van chaos in je hoofd ken ik heel goed. Ik ben ook erg perfectionistisch. Kan niet tegen rommel! Veel plezier met shoppen!

@ MamavEsmee: Ik ben nog niet de tuin in geweest. Kan me er niet toe zetten. Ik ben lui vandaag… hahaha… Maar ik ga zo toch maar even de tuin in inderdaad! Kan ik morgen de voortuin doen!

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Zo, de achtertuin is weer gedaan. Weer onkruidvrij! Altijd fijn als dat weer gedaan is.

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. goed bezig zeg!

Renieta een aantal daagjes alleen dus.. Maar dan is het ook wel weer leuk om elkaar te zien!

Moppie.. opzich een mooie menu vandaag toch? Veel plezier met de visite vanavond! Mooi geregeld met je werk dat je in de zomer op kantoor kan werken!

WIj gaan friet halen!

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja ach ben het gewend, alleen moet ik vandaag weer ff omschakelen, er ff aan wennen.

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Wat een rust hier vanmiddag!

Hier staat het avondeten in de oven. Ovenschotel met kalfsraout van AH. Het ziet er erg vies uit! Maarja we zullen zien hoe het smaakt.

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, we zijn weer thuis.
    Merk echt dat ik van zulke uitjes zo moe ben.
    We hebben vitrages voor de woonkamer uitgezocht, voor voor en achter. Kleur: taupe! En we hebben gordijnen voor Esmee haar kamer uitgezocht. Was er meteen verliefd op, dus kon het niet laten ze te bestellen. Verder hebben we laminaat voor de woonkamer meegenomen. Deze was in de aanbieding en dat scheelt gewoon de helft :$, dus kunnen we weer wat anders voor uitzoeken. Manlief brengt het laminaat al naar de nieuwe woning. Ideaal, mijn schoonzus en zwanger wonen daar nu nog, en zij hebben kamers leeg staan dus die kunnen wij voor opslag gebruiken :D.

En nu... frituurpan staat aan :).
    Nog even lekker frietjes eten vanavond.
    Hadden we beide zo'n zin in. De rest van de week dus gezond en de fruitlade leeg eten. Want ben er vandaag niet aan geweest.
    Slecht slecht slecht..... i know!!

@Renieta, ik snap het wel, dat eenzame gevoel. Je bent het gewend, maar dan nog is het niet leuk. De ex van mijn zusje reed op de vrwachtwagen en was om het het weekeinde, een weekeinde thuis. Verder niet. Dus leuk is echt anders. De man van mijn vriendin rijdt ook op de vrachtwagen en moet soms zo een week weg. Mij lijkt het echt niets. Mijn man werkt gewoon in oosterwolde, en gewoon van 07.00 tot 16.30 uur en dat bevalt me goed. Hij is gemiddeld 1 keer in de week een nacht alleen :p, omdat ik dan slaapdienst heb haha. Ik hoop voor jou morgen op positief nieuws meid. Maar je manier van denken begrijp ik heel goed.

@Mamavesmee, dus lekker gezwommen. Heerlijk is dat he. En inderdaad, als je in de middag voldoende gegeten hebt moet je ook gewoon stoppen. Daar zat mijn fout trouwens altijd. Dan is het zo lekker, en ook al zit je vol, ach, nog een beetje/schepje. Je eet dan snel gewoon teveel.

@Melanie, zo, dus de tuin weer aan de kant. Is ook wel lekker hoor. Hier doen we niets meer aan de tuin, maar hij ziet er niet uit. In juni wonen we hier niet meer. Maar ben ook niet echt een tuin mens. Lekker om erin te zitten, maar mijn man doet het werk eraan hahaha. Misschien in onze nieuw woning dat het anders is.

@Patriesja, zal proberen wat rustiger aan te doen jah! ;) moet ook wel. Ben niet voor niets zo moe he. Maar zwanger zijn en een kindje hebben, je hebt gewoon minder tijd om te rusten. Ik moet echt mijn rust pakken als Esmee slaapt, en dat doe ik niet omdat ik dan van alles wil doen.

Meiden, lekker eten!!

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Thnx Butterfly:d fijn om te horen.

Net heerlijk bord met chinese wokgroenten en mager gehakt gehad, klein beetje wokzoetzuursaus erdoor, jammie.

Vanavond denk k maar ff wat bankhangen, morgenochtend om 8.20 al in assen wezen bij nieuwe fertileitscentrum.
    Hoop niet dat ik me eisprong van de week krijg.. vriend is er niet.
    Maar ja doe je ook weer niks aan ;)

17. liebrando

liebrando Niet meer actief

wij zouden naar aqua zoo maar de boys zijn gaan vissen met vaders haha. Dus ik was lekker met me kleine meid alleen thuis. Ook gezellig!

zo mijn menu voor vandaag;
    ochtend; krentenbol met 30+kaas en een glas melk
    tussendoor; evergreen
    lunch; 2 crackers met smeerkaas 20+ glas optimel
    tussndoor; vergeten!
    Avond; 2 pannekoekjes glas water

zit op zo 1113 calorieeen dus dat is wel netjs voor vandaag. Heb er weer zin in om te lijnen haha!

morgen moet me kleine meid de bmr en men c prikken halen, maar ze is zo snotter als wat, en een dikke week geleden is ze al zo ziek geweest, denk dat ik morgen maar even bel voor een andere afspraak. Eerst maar even helemaal 100procent weer beter zijn, dan die laatste rotprik er maar in.

Zo nu ga ik eens even bedenken wat we morgen gaan eten! heb geen zin in aardappels dus ik denk rijst of macaroni. maar even op de calorieen checker kijken hoever we komen! Stond er wel versteld van dat ik maar heel weinig vet gebruik! Maar alleen maar mooi want me cholesterol moet absoluut niet omhoog!

meiden fijne avond!

18. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goed menutje jongmoedertje en blij om te horen dat je je motivatie weer helemaal terug hebt:D

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Goed geslaagd dus, voor vanalles voor het nieuwe huis. Handig dat je het meteen daar kwijt kan. Scheelt een hoop gesjouw! Geniet maar lekker van je frietjes! Wij hebben niet zo’n grote tuin hoor. Ik heb ook niet zo’n groene vingers. Ik doe maar wat. Ik wil namelijk wel dat het er netjes uitziet. Zoals gezegd: ik kan niet tegen rommel. En tja, vriendlief heeft er een hekel aan, dus dan moet ik het maar doen he. Vind het niet zo erg hoor. Alleen als ik vieze beesten tegenkom haha!

@ Jongmoedertje: Mooi menuutje vandaag hoor! Lekker pannenkoeken. Had ik ook zin in, maarja niet in huis… Fijn dat je er weer helemaal goed in zit! Houden zo! ;)

Zo, net gegeten. De ovenschotel was gelukkig niet zo vies als ie eruit zag. Maar om nou te zeggen dat het lekker was, is ook wat overdreven. Het was eetbaar! Heb niet mijn hele portie op. Was erg veel, en niet zo lekker. Ach… goed voor de calorieën zullen we maar zeggen.

Ik hoop dat de weegschaal morgen wat liever is dan vanochtend. Maarja… had ik hem maar niet boos moeten maken. Eigen schuld, dikke bult!

Liefs

20. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ha melany wat zeg je dat leuk, de weegschaal was ook boos op mij, hoop dat ie morgenochtend wat beter gemutst is :p

Deel Deze Pagina