@ Moppie: Ik eet inderdaad maar eens in de week gekookte aardappelen. Houd er niet van. Mijn gebakken aardappelen kook ik voor en gaan dan in de oven. Zit dus geen extra vet in...
Je moet daar even jezelf overheen zetten dan is het zelfs leuk (ik praat gewoon tegen dat mens en als ze een of andere moeilijke oefening van me vraagt krijgt ze de vinger kortom; jezelf niet zo serieus nemen, gewoon gein mee maken.. Mijn man komt straks thuis en dan zeg ik dat ik weer gedrild ben door mijn virtuele trainer... Sporten hoort er een beetje bij en je moet het inplannen, ik doe het OF als de kids slapen OF nog voordat ze wakker wakker (en als ik geen tijd heb gehad overdag dan doe ik het savonds) minimaal 30 minuutjes per dag, maximaal 1 uur (dat vind ik echt meer als genoeg) Gewoon lol hebben en dat mens wat je traint afzeiken dus
ja dat vind ik ook altijd lekker... (kan je evt nog wat kruiden overheen doen JAMMIE!! (krijg spontaan honger!) haha
Ik ga zo werken dus dan moet je wat Ik werk in de thuiszorg en heb ondertussen geen pauze en dat eet ik onder het rijden mijn boterhammen op
Hallo allemaal, Weet iemand waaronder ik wraps kan vinden bij eetmeter, daar vul ik altijd in wat ik eet ? Alvast bedankt !
Heey girls! @mandy, goed hoor lekker gesport @melanie, dat is waar je het voor doet he , ik hoop dat mijn oude broeken ook ooit weer passen... @isademi, ik heb ook een wii, maar die staat maar leuk te staan bij de tv @mamavesmee, zo goed gedaan zeg op de verjaardag! En ja ik wordt ook helemaal gek van al die extra kleding! En die kleine wil dan natuurlijk zijn handschoenen niet aan :x @moppie, ik hou niet zo van gekookte aardappelen, maar we eten het wel 1 of 2x per week @humbly, wat schattig he als ze net lopen @zustertje, super zeg onder de 120! @emma, dat is hier dus ook zo, ik heb ook een wii, leuk voor de sier en een leuke dvd van zumba, dat heb ik toch al 3x gedaan
Je kan op zoeken drukken, daar wraps invullen,kijken of het erin staat. En anders zelf even kijken op het pak hoeveel cal erin zitten en dan iets met hetzelfde aantal cal invullen..
Vandaag lekker turks brood gegeten, maar damn! wat veel cal. zitten daar in heb niet al teveel genomen gelukkig Nu nog even bedenken wat we vanavond weer is zullen eten
Nee hoor want het is amper 4 uurtjes werken en anders moet ik alleen op ons kantoor gaan zitten om pauze te houden dan werk ik liever door en eet ik ondertussen ben ik ook weer eerder thuis
Hey meiden! Jeetje wat hebben jullie veel gepost in 2 dagen tijd! Teveel om op te reageren,sorry! Hier gaat alles zijn gangetje xx
Zustertje, onder de 120, gefeliciteerd!!! @Hier: 11:00 appel 13:00 250ml tomatensoep 14:00 kop thee 17:00 kop thee Avondeten: nog niks. Wordt restje boerenkool denk ik of anders een boterham. Weer een slechte dag maar dit keer een ander uiteinde! Niet te veel kcal maar weer bar weinig. Heb echt trek nu maar heb een drukke dag gehad met familiebezoek en schilder/kennis die even het huisje wilde bekijken en mensen die langs kwamen om wat visjes op te halen enz... Gewoon geen tijd gehad om te eten tussendoor. Zal blij zijn als ik straks op de bank kan gaan hangen!!! Of anders vroeg naar bed met mn ventje Hihi...