Butterfly.. als ik het goed begrijp hebben jullie het huis van de broer/zus van je man gekocht? Fijn dat je zo goed geslaagd bent.. En taupe is een mooie kleur!! Genoten van je friet? Melanie.. De tuin ligt er dus weer netjes bij. Hier ook een hekel aan rommeltjes.. We hebben de voortuin vorig jaar onderhoudsvrij gemaakt, mooie tegels en grind.. Verder witte grote houte plantenbakken met hortensia's en een bankje onder het raam met een mand ( nu met blauwe druifjes..) Achter hebben we een terras van natuursteen , een kleine vijver en een stukje gras.. Ook behoorlijk onderhoudsvrij! De ovenschotel viel dus tegen.. jammer. Goed voor de callorieen i.d. Haha..De weegschaal niet boos maken.. misschien kun je hem even wat liefs in fluisteren voor je er op gaat staan! Renieta.. Ja, kan me voorstellen dat het nu even wennen is dat je vriend weg is..De laatste tijd was hij meer thuis toch? Geen rijst oid bij de groenten en gehakt? Succes morgenvroeg.. Laat je even weten hoe het was? Jongmoedertje.. Wat een mooi menuutje had je zeg! En goedzo dat de motivatie weer terug is.. That's the spirit!!! Wat leuk dat de jongens met pa heen vissen zijn geweest.. Hoe oud zijn je kinderen? **** Nou.. de frietjes vielen erg tegen.. Ik had raspatat gekozen.. Bevat minder callorieen.. Maar er zat echt weinig in het bakje ( 100 gram) ..Had gewoon nog trek na de patat en kroket.. Een paar patatjes van Erwin mee gegeten.. Vanavond pak ik nog een zakje snack a jacks.. Zit dan op 1400 callorieen.. *** Zonet de keuken een beurt gedaan, boodschappenlijst gemaakt voor de weekboodschappen.. De was is weggewerkt.. de strijk is weg.. Straks nog even een wasje ophangen en dan is het goed geweest voor vandaag! Morgen nog lekker vrij, woensdag de slaapdienst weer in!
Hahaha... dat is een goeie... zal het morgen eens uitproberen! Balen dat de frietjes tegenvielen! Lief van Erwin dat je nog wat van hem mocht mee eten!
Nee geen rijst gehad, gewoon bord vol groenten en gehakt. Ben alleen nog in twijfel wat ik nou nog als tussendoortje kan nemen straks. Iemand nog een idee?
Melanie.. Erwin had een grote patat mayo en pinda.. * kwijl* Echt mega veel! dubbel van wat ik had .. Renieta.. Plakje ontbijtkoek/ klein koekje/ crackertje met kaas/ schaaltje zuivel?
hmm kop koffie met plak ontbijtkoek is ook wel lekker Ha kan trouwens wel weer een spijkerrokje aan die normaal errug strak zat. nu zit ie lekker
Ja dat geeft zo'n heerlijk gevoel. Bedankt MvE dat je me zo af en toe even de realiteit laat zien, k kan soms beetje doorslaan heb ik het gevoel.
Renieta.. Je doet het uiteindelijk allemaal zelf hoor meid! @ all..Wat doen jullie op jullie boterham.. ik wil een keer wat anders dan ham/ kaas/ jam/ rookvlees ..
ik doe vruchtenhagel op brood, of smeerkaas, file american, kipfilet....... oja mijn jongens zijn nog maar 5 en 3, maar ze hadden een hengeltje gekrgen van schoonouders, dus paps maar eventjes met ze te vissen, de oudste had er niet zoveel geduld voor haha, maar de jongste vond het helemaal geweldig!
Goedeavond allemaal! Ik kom snel even om een hoekje gluren morgen ochtend kom ik gezellig weer meekletsen! Nu geen puf meer voor. Fijne avond allemaal en tot morgen
Zustertje.. Fijne avond en tot morgenvroeg.. Jongmoedertje.. Leuk toch?! *** Morgen komen ze de vaatwasser voor de nieuwe keuken brengen.. morgenvroeg maar even bellen hoelaat ze denken te komen.
Het topic even vervuilen met naaispam.. Het boxkleed voor mijn zusje.. moet alleen nog vulling hebben! Ben er best trots op!
Mooi hoor! Super leuk! Mag je ook wel trots op zijn! Ik doe meestal kipfilet (soms met een druppel curry voor de smaak), vruchtenhagel, ham, filet americain, jam light, 20+ kaas, en heel soms kip-kerriesalade op brood.
@ Renieta: Super zeg, dat je rokje weer goed zit! Daar doen we het voor he! @ MamavEsmee: Oh heerlijk, grote friet met mayo en pindasaus. Bestelde ik eerst ook altijd. Heerlijk!!! En dan een dikke frikandel speciaal erbij! (en een saterol) hahaha Water loopt me in mijn mond. mmm
Haha, erg he! Ik zou wel zo'n friet sate met mayo lusten. Dat de frietjes doordrenkt zijn met saus Oh hier is het echt erg. Er staan hier in de kast, 2 hele grote bakken chocolade. We hebben de paaseieren gebroken en in 1 bak gedaan, en de inhoud in een andere (bonbon's en kleine eitjes) Ik weet niet of die vanavond veilig zijn. En nu is mijn vriend nog niet thuis ook niet. Heb mezelf vanmiddag al getrakteerd op 1 bonbon... EN DIE WAS ZOOOOO LEKKER! Maar wil het daar eigenlijk wel bij laten voor vandaag!
Melanie.. chocolade is ook echt mijn zwak.. Gisteren had ik bijna de paashaas ( die Esmee gekregen had) onthoofd.. Erwin heeft me tegen gehouden.. Als ik weet dat het in huis is dan spookt het constant door mijn hoofd.. En als Erwin niet thuis is..overdag wil het wel maar s'avonds gaat het dan kriebelen..
@mamavesmee, klopt, we hebben het huis van mijn schoonzus en zwager gekocht ( broer van mijn man ). Wel makkelijk nu, want we konden alles al meten en gordijnen al bestellen. Ja, ik was meteen verkocht van de kleur taupe, we wilden eerst beige doen, wittig, maar nee, ik zag de taupe en we waren beide meteen om . Wat je op brood kunt doen......... ik doe ook wel eens philadedelphia op brood, en dan met een plakje achterham. Heerlijk. En vruchtenhagel is ook erg lekker. Of als ik kaas doe, en alleen kaas saai vind, beleg ik ook wel komkommer, of tomaat. Kan me voorstellen dat altijd hetzelfde op het laatst saai word . Je boxkleed is WAUW . @Renieta, heel veel sux6 morgen. Voor ons beide spannend morgen. Ik moet voor de 1e echo, vind ik ook altijd spannend. Als alles maar goed is. Meid.... ik duim voor je . @Druipende friet van mayo en pindasaus lekkerrrrrrr, krijg meteen weer trek. @Jongmoedertje, dus je motivatie is terug , hou hem nu goed vast he. En sux6 met vechten. @Mamavesmee, ooooooohhhh de paashaas van je meiske onthoofden!! Gelukkig kon Erwin je tegenhouden. Want dat zou toch wel erg zijn hahaha. Maaar, ik herken het. Als je weet dat het in huis ligt en je mag er niet aankomen............ dan is het hier ook niet veilig. *********************** Zal zo mijn menu voor morgen bedenken. Denk dat ik daar wel goed aan doe. Mijn mannetje moet morgen toch weer werken dus het GEWONE leven gaat weer beginnen. En gezond dus ECHT WAAR. hahahaha Vandaar plan ik alles nu maar, weet ik zeker dat het goed komt.
zo heb ff me menu voor morgen uitgestippeld ochtend; 2 crackers met smeerkaas en een glas melk tussendoor; appel lunch 2 broodjes met vruchtenhagel, glas melk en een cup a soup kip tussendoor; evergreen koekje avond 250 macaroni met saus en vlees, 150 gr optimel vla tussendoor 1 kiwi dan kom ik op 1083 calorieeen, was echt even puzzelen om op genoeg calorieeen te komen. Maar het is gelukt! Netjes dus! meiden ik ga boven nog even tv kijken kleine meid is snotter word steeds wakker dus boven maar even tv kijken tot ze echt slaapt!! Tot morgen!! enne dat boxkleed is helemaal super!
Nooit een plaatje geplaatst. Wilde even de gordijnen van Esmee haar kamer laten zien . Dus dit is even een test