10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Joehoe, meteen gelukt.
    Dan ook de vitrages maar ;)

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ja, dat heb ik dus ook. Zit te twijfelen of ik toch nog een bonbon zal pakken. Maarja hoe meer ik erover nadenk hoe meer zin ik erin krijg! ;)

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Oh... wat gaaf! Die wil ik ook voor op de babykamer! Niet dat ik heel snel aan kinderen begin maar toch! Oh... om verliefd op te worden!

En, die vitrage is ook heel mooi! Mooie kleur!

GOEDGEKEURD! :D

4. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @MvE: Erg mooi boxkleed zeg, mag je heel erg trots op zijn:D
    @Melany: Heb ik ook altijd, chocola is echt me zwak haha. Daarom neem ik het ook niet mee naar huis haha.
    @Butterfly: Oehh voor ons beide een spannende dag dus:D
    Mijn duimen draaien voor je.
    Vind de gordijnen en vitrages errug mooi:D

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik normaal ook niet, maar als je beide (vriend en ik) op je werk een groot paasei met inhoud krijgt. Zit je er maar mooi mee te kijken!

Inmiddels ben ik gezwicht voor een bonbon! Oh die zijn zooo lekker!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jongmoedertje.. Je menu ziet er netjes uit! Nu er nog aan houden he?!;)

Butterfly.. Wat een leuk stofje zeg!

Melanie.. Toch stiekem en bonbonnetje gepikt.. Nu afleiding kiezen voordat er meer in je maag verdwijnen!;)

Ik ga met een glaasje fris en een zakje snack a jacks in bed Bones kijken.. tot morgen!

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Vriendlief is weer thuis! Dus de bonbons zijn weer veilig! Dacht ik... hij vliegt meteen naar de bak met chocola... pfff HELP!

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Oehh melany steek me de gek aan.. ik zit nog aan eenkop koffie... straks lekker slapen, al ben k nog niet moe.
    8.20 al in z'huis wezen.. pffff
    Word morgen wel 16-18 graden he:D

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Lekker genoten?!:D

Renieta.. Trusten voor straks!

Ga nu echt tv kijken!:)

Morgen wordt het i.d. heerlijk weer! Maar lekker veel wandelen en fietsen!!

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ja en woensdag ook een warme dag :D.
    En me is vrij tot donderdag. Heb donderdag alleen een slaapdienstje en verder de hele week vrij :p.

@Melanie, dan zit je dus maar mooi met al die chocolde opgescheept. En je weet dat het er ligt ;) Oefffff. Weet je, uiteindelijk denk ik toch dat jullie het opeten, al is het steeds een beetje. Je kunt er misschien snel vanaf komen, dan is die verleiding tenminste weg. Of je geeft wat weg? Of of of...... :( tsja, je zit er gewoon maar mooi mee opgescheept. Heel lief dat je het krijgt, maar ja, om dit iemand te geven die op dieet is :p;) hahahaha!!
    Ach, en anders elke weekeinde een beetje?

@Ik zoek mijn bedje ook maar op denk ik, lekker even lezen nog.

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik ben ook lekker vrij tot donderdag:D
    Morgenmiddag op kraamvisite bij vriendin en woensdagmiddag op visite bij een andere vriendin.

Meiden lekker slapen en tot morgen:D
    Ga mijn ontbijt morgen afwisselen.
    Denk dat het maar een broodje word met vlees, kan ik in de auto opeten:p

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Melanie: lekker weertje erbij gehad in de tuin vandaag?

@MvE: Ik heb meerdere baantjes op dit moment, waaronder 1 uitzendbaantje op kantoor. Wanneer het vaste personeel vakantie heeft, werk ik meer omdat ik toch geen les geef in de reguliere schoolvakanties ;)
    Lekker genoten van je frietjes?

@MvE2: heeft raspatat minder calo's? ik neem bij de snackbar de laatste tijd altijd raspatat maar vraag me aldoor af hoeveel er in zo'n bakje zit... kroketten zitten volgens mij wel veel calo's in... aaahhh nou krijg ik nog meer trek!!!!
    Ps. ik neem altijd raspatat met pinda... dan zijn het dus toch calo bommen hahaha...

@MvE3: stroop! ouderwetse appelstroop!! heerlijk op brood :) en pindakaas, maarja, slecht... maar er zijn ook ontiegelijk veel soorten jam, waaronder ook halvajam of dieet jam... gewoon eens in het schap met de potjes zoet beleg kijken bij de supermarkt ;)

@Butterfly: ook al frietjes! Toe maar weer... heb ik ook al de hele week zin in, maar omdat vriendlief de laatste tijd te vaak 's avonds de pan aan had gezet (toen ik les gaf) wil hij nu geen friet meer...
    Goed gelsaagd voor je gordijnen en laminaat lees ik! Kan niet wachten tot ik ons huisje in kan gaan richten... Heb nog enorme rolgordijnen vanuit mn vorige woning die ik passend ga maken, en het leisteen voor de vloer hebben we al uitgezocht. Wel moet ik nog een complete badkamer en keuken uitzoeken... LEUK!!! :)

@Jongmoedertje: lekker dagje gehad vandaag! Zie dat je er weer zin in hebt. Nu volhouden he!

@Renieta: mooi, resultaat zien! Fijn dat je weer in dat rokje kan ;)

wijziging :p
    A: 300-350gr lasagne
    T: paar blokjes kaas en wat komkommer, glaasje rose.

had met boodschappen doen een fles rose meegenomen en gister al een glaasje gehad en vanaaf weer. elke avond 1 glaasje tot de fles leeg is hahaha... vriendlief drinkt geen wijn ;)

heb nu zin in SNAAIEN! dus boterhammen met dik pindakaas enzo... moet maar niet...

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Moppie: Dank je wel, is ook leuk, geeft goed gevoel en stimuleerd weer.
    Me spierpijn in me buik van vrijdagavond is eindelijk beetje over haha.. pff die buikspieroefeningen vallen niet mee.

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Vandaag niet veel gegeten, was heel de dag misselijk en mijn kleine was al niet zo lekker. Mams is op bezoek gekomen, gezellig!

Vandaag:
    Kommetje soep, 2 gekookte eieren, salade, pittige snijbonen/kipfilet saus, 2L water en paar slokjes cola tegen de misselijkheid.

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen :).

Renieta) Dus lekker een paar dagen vrij, heerlijk meid. En het wordt prachtig weer. Ik hoef ook pas donderdad, dus lekker in het zonnetje zitten. Kan wel een beetje kleur gebruiken hahaha. En... sux6 zometeen. Je zit al haast in de auto denk ik.

Sweetroosje) Bah meid, nou jij ook al ziekjes. Zit je ook even niet mee op het moment he. Ben je al ben South Beach begonnen trouwens. Beterschap!!!

Moppie) Inderdaad heerlijk om je huisje in te mogen richten. Vind het echt zo leuk en alles uit te zoeken haha. En je dag gisteren zag er heel goed uit meid. Een goed begin zou ik zeggen.

Hier ook weer fris begonnen.
    Net even keurig mijn dag berekend.
    Wil zo rond de 1700 cal toch wel uitkomen met wat speling naar 1800 cal.

Ontbijt.
    3 boterhammen met halvarine
    2 plakjes runderrollade.
    1 plakje kaas.
    Kop halfvolle melk.

Tussendoor.
    1 appel
    1 sinaasappel.

Lunch.
    2 boterhammen
    1 volkoren beschuit
    6 gram halvarine
    1 plakje kaas
    1 tomaat
    15 gram hagelslag
    Kop hafvolle melk.

Tussendoor.
    1 banaan
    1 peer

Avondeten.
    200 gram aardappelen.
    Komkommersalade van komkommer, paprika, dressing, augurk.
    Beetje jus
    Vis

Dit is weer mijn begin vandaag :).
    En heb het heel druk :).
    Straks echo, moet veel regeldingen doen vandaag.
    Was al vroeg uit bed ook, dus zo eerst in huis aan de slag.

Al had ik gisteren al gezogen en gedweild.

Nou girls.....
    Geniet van het weertje en sux6 met afvallen allemaal.

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden
    Zit nu aan het me ontbijt: Beker magere melk en 2 knackebrood met kaas.
    Zo naar het fertiliteitscentrum, ben erg benieuwd.
    Bedankt butterfly :D

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

@Renieta veel suc6 vandaag!
    @Butterfly jij ook veel suc6 met de echo! Super mooie gordijnen hebben jullie uitgekozen.

Ik lig heerlijk lui in bed met de laptop mag van mezelf blijven liggen tot het wasmachine klaar is haha (duurt nog wel even)
    Ik heb net gewogen durfde bijna niet gisteren was ik met mijn man,zwager en schoonzus nog weggeweest en ze wilde perse naar de KFC en ik had wat kipstukken meegegeten van hun portie. Maar gisteren avond nog flink hardgelopen en ik was 100 gram lichter dan de dag ervoor :):D
    Gelukkig maar en ja anders eigen schuld.

@Melanie wat las ik nu jij aan de chocolade ;) Ach af en toe moet dat gewoon kunnen hoor en als het met mate is maakt dat niks uit
    @MamavEsmee super gaaf boxkleed!!!! Gaat het goed met stabiliseren?
    @Moppie super gaaf je eigen huis verbouwen en inrichten!

De rest weet ik niet meer maar daar reageer ik straks op als ik beneden ben achter de pc.

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Butterfly, dank je. Ja al begonnen, denk dat die duizeligheid/misselijkheid daar van komt. Spannend een echo, succes!

Renieta, jij ook succes vandaag bij de fc.

Zustertje, hmmm lekker KFC en wat goed van je dat je 100gr lichter weegt.

Moppie, hier ook zin in een boterham met pindakaas+chocladepasta (snickers effect) hmmm heerlijk. Maar idd beginnen we niet aan, en ik al helemaal niet aangezien ik SB doe.

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    lijst ;

20. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Nou ben weer terug uit het fertiliteitscentrum.
    Goed nieuws en slecht nieuws.
    Het slechte nieuws is dat me eitje op springen staat en me vriend er niet is :(
    Goede nieuws is dat me lichaam zonder de metformine kan omdat ik ben afgevallen en me cyclus eindelijk z'n werk begint te doen:D
    Dubbel gevoel, maar goed we zien het wel.
    Moet a.s donderdag om 8.30 weer heen voor controle om te kijken of de eisprong is geweest.

Deel Deze Pagina