10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier gaat het goed vandaag. Ik zit lekker in de tuin een boek te lezen. Ben aan het geniet van mijn (voorlopig) laatste dagje vrij. Voortuin is gedaan. Beneden is schoon! En... ik ben nog niet in de verleiding gekomen om iets lekkers te pakken! :D

2. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Jullie zijn goed bezig meiden!

Nu moet ik er ook aan geloven! In mei gaan we naar Portugal dus ik heb een maand om een paar kilo in ieder geval af te vallen.

Is iemand bekend met het BenFit dieet? Wordt vooral via sportscholen aangeboden.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb ook heerlijk in de zon een boek zitten lezen echt genieten!

@Vanesje ik ken het niet in elk geval is het alleen sporten of ook echt een dieet volgen?

4. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi Hoi Meiden:D

Nou ik ben weer thuis van de kraamvisite. Wat een heerlijk mooi manneke, ben helemaal verliefd. Vriendin was erg lief voor me en is ervan overtuigd dat het bij ons ook gauw zal gebeuren:D
    Pff als je zoiets moois ziet, weet je ook weer waarvoor je alles doet... pff me verlangen word al groter.

Was is weer van de lijn en het eten zet ik zo op het vuur, hoe koken jullie de worteltjes?

5. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Het is voornamelijk een dieet a la Sonja Bakker met 3 keer eten per dag en 3 tussendoortjes. Gecombineerd met kracht oefeningen op de sportschool.

Ik zoek het 12 weken werkboek zodat ik het ook kan volgen.:D

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Welkom vanesje:D

7. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    thanks, nu nog de juiste methode vinden en volhouden om af te vallen;)

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @ Vanesje: Komt helemaal goed, ik at altijd eerder veelste weinig en ongezond, nu ik regelmatig eet, 3 maaltijden en 3x tussendoor, veel water en 3-4x in de week sport, ben ik sinds 24 febr wel 5,1 kg afgevallen:D

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Vanesje: Welkom en succes met afvallen!

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zow me warm eten is, 1,5 gek.aardappel, 2 flinke opscheplepels verse worteltjes met een a la minute kipfiletlapje.
    Pff zit vol.
    Wat voor jus gebruiken jullie? want wilde me aardappels zonder doen, maar kreeg het niet door me keel heen haha, zo droog.

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Jus met water dan is het al wat verdund en volgens de dietiste kan dat op zich geen kwaad

12. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Owkee thanks, ja dat had ik nu ook. zo'n pakje met 3 zakjes van maggi, en dat moet je met water mengen en aan de kook brengen

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Renieta: Ik gebruik altijd van die zakjes van knorr die je met water moet aanmaken!

Zo net heerlijk gegeten. De wokrolls waren echt lekker! Een echte aanrader. En makkelijk ook! In 10 minuten klaar! Ideaal!

14. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Wokrolls? vertel :D Ben altijd in voor nieuwe recepten

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Van de website van AH. Ik zal je de link geven!

Recept - Wok Rolls met prei-varkensvleesvulling - Albert Heijn

De wokmarinade hebben ze niet in alle winkels. Ik heb het alleen bij de AH zelf kunnen vinden (wel verschillende soorten)

Echt heel lekker! :D

16. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    ow ja die heb ik laatst gemaakt, maar die wokmarina had ik er niet bij en daarom vond k het niet zoveel aan
    Is dus alleen bij de ah te krijgen?

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mamarianne.. die broodjes klinken lekkerrrr!:)

Zustertje.. leuk! Je woonkamer opgefrist.. Heb boven een kast vol met spullen waarmee ik zo af en toe kan wisselen.. Heb nu alles zilver en roze!;)

Melanie.. lijkt me lastig als je zo graag wilt maar je " moet " nog wachten! Zie nu pas dat je nog maar 23 bent! Zo kom je helemaal niet over.. Je lijkt een stuk ouder/ volwassener! Fijn dat het zo goed gaat.. Met dit lekkere weer heb je ook minder snaaizin.. Tenminste, ik wel! ;)

Vanesje.. welkom meid! Je hebt een goed doel om naar toe te werken.. Geen idee wat fitben is.. Ok.. lees de uitleg al. Lijkt me prima te doen!

Renieta.. Kan me voorstellen dat kraamvisite voor jou niet makkelijk is. Gelukkig was je vriendin lief voor je.. Ik kook worteltjes altijd zo'n 15 minuutjes met 4-5 zoetjes of een dopje natrena.. Worden ze lekker zoet! Ik heb altijd juspoeder van de maggi uit zo'n glazen potje.. Als je het met water aanmaakt zit er zowat niets in.. Ik geloof 20 callorieen per juslepel.

Vanmiddag lekker op de fiets weggeweest.. Bij de apotheek kwam ik mijn schoonvader tegen..Die is even op de koffie geweest.. We hebben lekker achter thuis koffie gedronken.. We zitten in de zon, uit de wind.. Pfff was gewoon warm!

Op het fruit na geen tussendoortje gehad.. Bij de koffie mag ik dus nog 2 liga's en vanavond chipjes oid..

Esmee krijgt waarschijnlijk waterpokken. Hoop dat ze er niet te veel last van krijgt..:(

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ja, ik dacht al, jij was toch degene die hem al uitgeprobeert had. Maar ik dacht, zal wel iemand anders zijn geweest. Niet dus :D Ben toch nog niet helemaal gek aan het worden.

De wokmarinade die ik eigelijk wilde (van conimex) heb ik nergens kunnen vinden. Heb nu van 1 of ander vaag onbekend merk volgens mij. Maar wel wokmarinade. Was echt heel lekker. Ketjapmarinade is wat ik heb. Maar ze hadden bij AH verschillende soorten!

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik hoop dat dat positief is?! haha... Klopt wel wat je zegt met het goede weer, heb ik altijd veel minder zin in eten! Komt dat ff goed uit ;)

Ah... Esmee de waterpokken. Hopelijk krijgt ze er inderdaad niet zoveel last van. VSM Calendulan kinderemulsie schijnt goed te helpen voor de jeuk (hoor ik van clienten). Van de andere kant, dan ben je er wel vanaf! Gelukkig krijgen ze het maar 1 keer!

20. liebrando

liebrando Niet meer actief

zoooo dag 2 ook overleefd haha. We hebben boodschappen gedaan en ik ben heeeeeel flink geweest want ik heb niks lekkers mee genomen, alleen maar heerlijk fruit, en liga continu koekjes, en evergreen die mag ik allemaal hebben dus helemaal super! Heb ook nog geen honger gevoel gehad, dus hopelijk gaat dit nu eindelijk de goede richting in!! Heb er veel zin in iniedergeval, en heerlijk weer!! Dus het komt goed!!

Net even een heerlijke grote wandeling met kids en mannetje gedaan. Heerlijk met dit weer, dan heb je echt overal zin in!!

Nu even bedenken wat het menu voor morgen word.

Oja over trouwen ik was net 19 toen we gingen trouwen. En niet omdat we een kindje net hadden gekregen, want de trouwplannen waren er al voor het kindje haha! Leeftijd maakt niets uit, als jullie maar gelukkig zijn! Zou het overigens zo weer doen, het is echt een super mooie dag om mee te maken!

Nieuwelingen welkom!!! Veel succes samen komen we er wel!

Deel Deze Pagina