@Emma beterschap! Wij zijn onverwachts nog gaan hardlopen het is echt heerlijk buiten! Ik ga nu even gtst kijken misschien tot morgen avond en anders tot donderdag! Morgen is mijn allerliefste vriendin uitgerekend echt SUPER spannend! Fijne avond allemaal!
het komt wel voor dat me man van 2 tot 10 moet werken en dan eten we tussen de middag warm, maar eigenlijk smaakt dat totaal niet, de kids vinden het ook niets. Maar nu kunnen we dus gewoon tussen de middag brood eten en dan neemt ie savonds een bakje met restje mee. Hm waarom ben ik daar nooit eerder op gekomen haha.
Ow Emma, meis! ziek is ziek hoor! Morgen gewoon thuis blijven en uitzieken!!! @invriezen: ik maak regelmatig grote pannen rijst / pasta of chili con carne. Dat vries ik in portiebakjes in omdat ik vaak weg ben 's avonds en vriendlief wel warm eten wil (en ik overdag geen tijd heb gehad om te koken) Ik vind het niet lekker om gekookte aardappelen in te vriezen, dus dat blijft hooguit 2 dagen in de koelkast staan. Tsjah, hier eten we dus nog wel eens 2 dagen hetzelfde. Eigenlijk best slecht Net als schoonmaken en stofzuigen, ik vind het huishouden echt k-werk! maar vandaag ook maar weer de keuken schoongemaakt en overal gezogen. Ben niet aan mn vertaalwerk toe gekomen vandaag
Renieta.. Na het sporten hebt je best wat lekkers verdiend meid.. En een fruitsmoothie is dan een goede keus hoor! Heerlijk is dat, slapen in een schoonbedje! Butterfly.. Goed voor de beweging dat je portomonnee nog bij je man in de jas zat! Waar blijft de buikfoto? Zustertje.. Fanatiek met lopen op het moment he? Spannend dat je vriendinnetje bijna uitgerekend is! Vriendin van mij is vandaag 37 weken.. Vind het zoooo spannend!! Patriesja..Veel plezier morgen met het vieren van je verjaardag! *** Zit achter een flesje suikervrije ranja..lekkerrrr.. Straks wat chippies..
Hoe kan ik HEEL snel nog 16 kg afvallen? Mijn vriend zegt dat als ik 40 kg afgevallen ben, ik een bruidsjurk mag uitzoeken! haha
Hahaha, liposuctie is niet zo'n slecht idee! Maarja, dan moet ik eerst sparen voor die liposuctie en daarna voor de bruiloft. Hmmm... Ik ga voorlopig maar even zo verder. Baal echt van die 8 ons die ik zondag lichter was dan nu... :x
Melany ik snap je helemaal, ik was gister ook bijna 1 kg aangekomen, vanmorgen was het op 0,2 er weer af.. hopen dat ik nu deze week toch beetje afval, heb gevoel dat ik stil blijf staan...
Pff een hele lap tekst getypt, is alles weg omdat ik niet heb opgeslagen grrrrrr. Morgen weer een poging wagen, ik ga nu slapen ben moe. Vandaag op: 2 hapjes van 1 snee bb met kalkoenfilet 1 kommetje soep 3 el salade 0.5L water Bordje kipfilet met snijbonen 3 koppen thee Beweging: Uurtje gelopen. MvE, dit is South Beach Intro :: Het South Beach Dieet NL :: Het sterrendieet, ook voor Hollandse nuchterheid een uitkomst!! :: All, knuff en trusten!
Good Morning Even snel door geven dat ik vanmorgen op 101.8 zat mag ik dan al wat trots zijn???? Ik ga zo ff ontbijten en dan de jongens de kleren aan doen en dan even naar Leeuwarden,moet even een kado halen voor iemand die jarig is vandaag,dus ja vanmiddag ook nog een verjaardag!! Misschien tot later vandaag meiden!!