10 kilo afvallen wie doet er mee DEEL 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamavEsmee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sweetroosje.. Een beetje a la atkins maar dan minder streng volgens mij..

Mamarianne.. Natuurlijk mag je trots zijn! Veel plezier vandaag!

Debby.. Mooi resultaat meid! Nog even en dan zijn de eerste 10 er af..:)

Lekker uitgeslapen en eerst nog even boven gerommeld. Net pas mijn ontbijtje op.

Mijn menu voor vandaag!

O: 150 gram yoghurt, 40 gram muesli en 1/2 banaan..

T: 100 gram druiven en een appeltje.

L: 2 meergranen broodjes met kipfilet en een knackebrod met smeerkaas 20+

T: Pakje evergreen..

A: zuurkoolschotel met een bekerthe light chocomouse na. ( neem het mee naar mijn werk!)

T: stukje fruit en een zakje snack a jacks..

Zit dan op 1390 callorieen..

Zit nu na mijn ontbijt bomvol! Jeetje wat een hoeveelheid..

Straks eerst met de hondjes uit.. Daarna wil ik met Esmee een grote ronde door het dorp fietsen..

Vanmiddag de slaap in..

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hallo meiden ,

Gisteren weinig meegelezen maar het was zo'n lekker weertje , heerlijk ben niet veel thuis geweest :D Woog vanmorgen eindelijk 74.8 :) en ben nog steeds ongi dus hoop in de loop van de week eigenlijk weer onder de 74 te zitten , ben benieuwd ...

@ mamavesmee , dat is een aardig menu-tje voor vandaag , zal wel wennen zijn of niet dat je nu weer meer mag eten ...
    @ debby82 , gaat hard richting de 10 kilo , super goed hoor meid !!
    @ mamarianne , jij mag weer blij zijn :D veel plezier op de verjaardag vanmiddag ...
    @ melanie , je gaat super , vooral niet stoppen gaat echt snel bij jou !!

Vanmiddag lekker met mijn moppie eruit weet alleen nog niet wat we gaan doen , nu ff lekker douchen en dan maar plannen maken ...

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

MR, super meid ben trots op je! Ga zo door, je kan het!

Butterfly, geweldig een kloppende hartje gezien en jullie uk bewondert.

Renieta, balen dat je man er niet is maar gelukkig heb je een cyclus zonder Metformine!

Patriesja, het gaat hier met ups en downs. Vandaag weer beter gelukkig.

Melanie, dank je. Vandaag beter dan gisteren.

Moppie, ook lekker met suiker ja haha.

Jm, je zult de rest van de dagen ook goed overleven meid!

Weer, gisteren ook lekker naar buiten geweest. Straks ook ff aan de wandel met de kleine.

Schoonmaken, door dit weer krijg je er echt helemaal zin in!

Vanesje, welkom.

MvE, ik hoop niet dat je kleine al teveel last gaat krijgen van waterpokken.

Invriezen, hier ook alles. Ik gooi niks weg. Leuk idee van dat calorieen erop plakken.

Melanie, hmme wokrollades lekker. En je doet het nu super meid! Wou dat ik in jou schoenen stond en het zo snel ging bij mij, dan was ik nu allang klaar. Jij deed toch ook alleen 1300 kcal eten per dag?

MR, tuurlijk mag je trots zijn.

Debby, wat goed zeg!

Emma, beterschap meid. Hoop dat je je vandaag beter voelt.

MvE, ja zoiets.

Nicole, plan ze. Heerlijk om eruit te gaan met dit weer.

Zo 10 pagina's verder, en nu op reageren drukken voordat ik weer alles kwijt ben.

4. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden:

@Mamavanrianne: Goed bezig, zeker mag je trots zijn:D
    @Debby: Goed man, al bijna 10 kg kwijt.
    @MvE: Mooi menutje zeg ;)
    @Nicole: Goed man, komt helemaal goed.

De dames gaan goed hier zeg:D Ik woog vanmorgen weer 78.1.pfff weet niet wat ik nog zou moeten veranderen... want heb het gevoel dat ik nu blijf steken...

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Vanochtend om 5u eruit en toen weer om 8u, sindsdien wakker. Heerlijk die vogeltjes om 5u s'ochtends en dat frisse lucht, hmm.

Straks met de kleine wandelen met dit weer.

Ontbeten met tomaat, 2 gekookte eieren, 2 koppen rooibosthee, 4 zwarte olijfjes, plak 30+ kaas en plak kalkoenfilet.
    Zometeen flesje 0.5l water met gember
    Voor de rest van de dag weet ik het nog niet, ga straks naar de markt vis halen. Moet nog bedenken wat te maken?

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

pffft ik voel me dan wel een slechte huisvrouw hoor! maar geloof niet dat mn mannetje het erg vindt...

GAAF!

uhm... stoppen met eten? maar dat lijkt me geen goed plan
    weight care crashdieet? maar ook dat is geen goed plan...
    gewoon doorgaan zoals je nu bezig bent, dan heb je lekker veel motivatie om door te gaan!!! plak een foto van de bruidsjurk die je wilt op de koelkast of op de voorraadkast zodat je niet gaat snaaien enzo hihi...

@SweetRoosje: is dat niet veel te weinig wat je gister hebt gegeten??

@MamaRianne: ja hoor! Super meis :) Dat geef weer ff wat moed om door te gaan toch?

===

@Hier: Gisteraaf tussen neus en lippen door aan vriendlief gevraagd of we maar op 12sept gaan trouwen, omdat we dan 6 jaar bij elkaar zijn.
    Hij: "je wou toch in de lente trouwen?"
    moppie: "owja, da's waar ook... 12 maart dan?" :p (6,5 jaar)
    hij: "ja hoor is prima, maar is dat een maandag dan?"
    moppie: "nee een zaterdag"
    Hij: "ow dat wordt zeker duur?"

*lol*

en nog wat gebabbel over ondertrouw enzo :p
    Uhm... nu vraag ik me dus af of we gaan trouwen volgend jaar?????

whahahahaha :p heerlijk die gesprekken als je al bijna slaapt ;)

Ik heb trouwens gezegd dat ik vandaag bij boodschappen doen ook een testje ga halen. Maar wat als ie posi is? En test ik niet veel te vroeg???

oww lekker offtopic hier in het 10kg topic... zucht...

7. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @ Moppie: Gewoon testje doen:D

@All: Heb me verkeerd gewogen, ben 77.7:D
    Zit nu aan me ontbijt, 2 plakjes ontbijtkoek.
    Heb nog geen idee wat k moet eten..

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Klopt en zou ook niet weten hoeveel kcal dat is, maar zat gisteren niet lekker in mijn vel doordat ik me *** voelde. Tjah of ik ga dan weinig eten of ik ga snaaien en dan heb ik toch liever het eerste hihi.

Hahaha die gesprek met je vriend, of je kan deze lente trouwen haha (nee geintje).

Zou leuk zijn een positest, dan trouwen jullie volgend jaar met z'n 3tjes!

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Meevaller dus.

Twee plakjes als ontbijt is wel erg weinig?
    Hier ook nog geen idee.

Ik weet ook niet wat er mis gaat want hier blijf ik ook steken, niet echt motiverend.
    Wou net naar buiten gaan maar de kleine is gaan slapen, dan straks maar en hopen dat het lekker weer blijft.

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja maar straks om half 1 ga k me lunch alweer nemen,dus tja... dan maar ff 2 plakken ontbijtkoek.

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

12. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ha ja :D Tis wel weer heerlijk weertje zeg, heb wel zin om een terrasje te pakken:D

13. MamavEsmee

Moppie.. Je gaat dus trouwen!! Leuk zeg..:D

Sweetroosje.. Koolhydraat arm dus.. Hopenlijk valt het je mee.. Ik vond het wel goed te doen.. Afvallen gaat enorm snel. Maar na 5 dagen viel ik tot 3x toe bijna flauw dus ben er maar mee gestopt.;) En het callorieen tellen weer opgepakt!

Renieta.. haha.. hoe kun je nu verkeerd wegen? 77.7 klinkt in iedergeval beter!!;)

Nicole.. heerlijk dit weer he? Voor de kleintjes ook leuk.. Kunnen ze lekker " buite spele" :D Het meer eten is i.d. erg wennen. Vind het best lastig en ik merk dat mijn maag er ook aan moet wennen. Maar vol is vol.. ga dan niet door hoor..

Vanmorgen lekker een flink stuk gewandeld. Nu nog fietsen wordt wel erg laat.. Maar mijn beweging wel gehad nu.. Zo nog even deo halen.. gisteren vergeten.;)

Zit nu achter een appeltje en een schaaltje druiven.. pfff krijg het amper weg.;)

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen... euh middag ;) haha.
    Net thuis, was naar mijn zusje geweest dus meteen lekker gewandeld. Ze woont namelijk buiten oosterwolde, en is lopend te doen. Esmee ligt nu in de buggy te slapen, dus heb haar maar latenh slapen. Net even gegeten, had zooo'n trek.
    Was laat met ontbijten.

Menu:
    O: drie boterhammen, twee met katenspek en een met grilworst.
    T: Twee koppen thee.
    L: twee tosti's :) met 30+ kaas, achterham en tomaat, en melk.

Meiden, hoe berekenen jullie een tosti?
    Gewoon twee boterhammen, met kaas, ham en tomaat in mijn geval, of echt een tosti op cal.checker? Dan lijken me de calo's veel hoger dan de tosti's die ik maak?

@Melanie, dan mag je vast over 4 maanden een trouwjurk uitzoeken. :Ddan is natuurlijk een geweldig vooruitzicht. Gaat helemaal goed komen meid.

@Mamavesmee, ja de buikfoto :$, helemaal vergeten, Zal hem vandaag plaatsen okeej :p.

@Moppie, whahaha, leuk he, gesprekken als je bijna slaapt :). Trouwen gaat vast gebeuren dus :p. Leuk leuk leuk....Enne meid, ik zou gewoon testen. Als je zwanger bent.... dan denk ik wel dat je nu positief zou testen. Ik zou het gewoon doen, dan ben je in elk geval uit die spanning weg. Want dat is ook niets he.

Ik ga de afwas doen, was ophangen, en weekboodschappen doen met mijn meisje. Moet nog langs de woningstichting hier om de huur op te zeggen JOEHOE....!! Kijk nu wel uit naar de verhuizing :D. We zijn druk aan het inpakken. De muren worden alleen zo kaal :(, en de kamertjes ook :(. Hou van gezelligheid, maar goed. Is nu even niet anders he.
    Ga er gauw vandoor, nog een drukke drukke middag.....!!!

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

MvE, klopt. Dus jij had dat ook gedaan, en ermee gekapt. Kan ik me voorstellen als je bijna flau valt! Ik zat net te denken, kan ik geen combi doen van die 2, dus calorieën tellen én South Beach?

Butterfly, jij ook veel plezier vandaag! Ik zou ook graag willen verhuizen naar een eengezinswoning maar eerst 1 vinden haha.

Wou naar buiten gaan maar mijn kleine ligt nog te slapen, ondertussen wel de keuken gedaan. Nu alles stofzuigen en dan hoop ik dat ze dan wakker is zodat we na haar boterhametje naar buiten kunnen, heerlijk die zon!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Vandaag:

O: 1 tomaat, 2 gekookte eitjes, 2 koppen rooibosthee, plak 30+ kaas, plak kalkoenfilet
    T: 0.5l water met gember
    L: Kommetje tonijnsalade in tomatensaus met olijfjes en cherrytomaatjes
    T: 0.5l water, bakje magere kwark
    A: Visschotel met bakje rauwkost
    T: pot groene thee, handje noten

Beweging:
    Straks een uurtje wandelen.

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier een stuk beter .. heb onbijtje op en zit nu aan mijn lunch ..
    dat zal snel weer beter gaan met aansterken
    tim is al helemaal zichzelf weer lekker aan het boeven en buiten spelen wat een weertje
    we zijn al boodschappen weesten doen en vanavond eten we macaroni en net als vele hier gelijk voor 2x gekookt dus de helft naar de vriezer !
    wat leuk al dat gebrabbel over trouwen .. in sept zijn man en ik ook al weer 5 jr getrouwd !! wat gaat het toch snel zeg

18. MamavEsmee

Butterfly.. jij hebt toch ook slaapdienst vandaag?! Ik bereken een tostie met de ingredienten die ik zelf gebruik..;)

Emma.. Fijn dat jullie beiden weer aan de beter hand zijn! Dit weer doet een mens ook goed he?!

@ trouwen.. wij zijn niet getrouwd.. Hebben nu 4 jaar een samenlevingscontract en zijn 8 jaar samen!

Sweetroosje.. Zou niet weten of die combinatie kan.. Ik had de koolhydraten waarschijnlijk nodig omdat ik nogal veel verbruik dmv lopen/fietsen en op mijn werk idem.. Hopenlijk werkt het voor jou wel meid!

Mijn menu iets aangepast! De zuurkoolschotel had ik eigenlijk niet zo'n zin in.. dus heb nu lasagne in de oven staan..:D Neem ik dat mee naar mijn werk..

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    O;
    - 1 vitalinea yoghurt ( peer )
    - 1 peer
    - 1 glas melk

T;
    - 2 mandarijntjes

L;
    - 2 krentenbollen met magarine en 2 plakjes kaas
    - 1 glas water

T;
    - 100 gr witte druiven
    - 2 glazen water

A;
    - 200 gr spinazie creme
    - 70 kipburger
    - 130 gr gekookte aardappelen

totaal kcal; 1075

Haha had geen yoghurt meer in huis voor ontbijt vandaar dit :p

Liefsz

20. MamavEsmee

Humbly.. hoe is het nu met de situatie? En met het " afvallen" ? Zou jij bij mij op de lijst 75,4 willen zetten?

Deel Deze Pagina