thuis gaat het redelijk, ben druk aan het reageren op huizen maar jah dat heeft tijd nodig,, gelukkig is het hier iets draag baarder geworden en Liam voelt zich ook beter afvallen vanaf vandaag weer mee begonnen en heb mijn banner al veranderd zodat ik het elke dag zie en me er beter aan kan houden Liefsz 8) ps zal het op de lijst zetten
Humbly.. Liam zal dan toch wel het 1 en ander hebben meegekregen..Die kleintjes zijn zo gevoelig voor spanning.. Hopenlijk heb je snel een huisje meid! Goed dat je het vandaag weer hebt opgepakt meid.. Die banner is i.d. een goed idee! Ga je nog naar school?
Wat een heerlijk weer zeg, het is bij ons gewoon warm achter in de tuin. Heb onkruid gewied, geveegt, gras achter gemaaid, kantjes gemaaid, konijn uitgeplukt, ze haart zo enorm, konijnenhok schoongemaakt. Nu zit ik ff uit te rusten met flesje heerlijk koud water. Zo maar ff met hempje in de tuin liggen Eind van de middag/vanavond ga ik de voortuin even doen, is me nu te warm daarvoor.
MvE ja dit weer helpt zeker !! jammer genoeg is de zon hier nu weg maar alle ramen en deuren hebben eens lekker opgen gestaan en mmmmm lasagna !! lekker hoor Humbley goed dat je aan het zoeken bent ! hopelijk mag het allemaal een beetje snel gaan voor jou en liam ! en mooie banner Renieta is het zo warm bij jullie dan ... het is hier nu 18 gr wel lekker maar de zon is helaas weg .. geniet er maar lekker van
ja de zon is hier volop, zit nu lekker met laptop in de zon, hempje aan, hopelijk beetje bijkleuren haha
--->> mamavesmee; ja Liam merkt het idd wel gelukkig nu een stuk minder ja was even lastig om het weer op te pakken maar voel me me er nu al een stuk beter door Nee ik ga niet meer naar school,, ik heb nog niks van de bijstand gehoord dus weet ook niet hoe dat in zijn werk gaat. --->> renieta; heerlijk druk geweest dus hier ook net even lekker in de tuin voor geweest,, alleen hempje aan wat de zon staat er nog vol op,, heerlijk gewoon!! haha jammer genoeg is hier de zon achter het huis weg lol anders had ik ook even lekker buiten gezeten en had Liam lekker kunnen spelen buiten --->> emma; thnx meis! ik hoop het ook gewoon afwachten en geduld hebben,, Liefsz
meiden wat een weertje! ben 3uren aan de wandel enz geweest met me kids, heerlijk bij de eendjes geweest! Goh wat een weer! het lijnen gaat ook nog steeds lekker dag 3. Straks spinazie eten met een kant en klare hamburger, aardappeltjes en een 150 gram optimel vla. Vanavond nog even een appel en kiwi. dan zit ik op 1100 calorieeen netjes toch!
Zit vandaag op 927 kcal, koolhydraten zijn de boosdoeners bij mij. Ben benieuwd wat de weegschaal zegt woensdag bij de dieetist, hoop dat ie braaf is en anders weet ik het ook niet meer.
Mijn menu voor vandaag: O: 2 plak ontbijtkoek L: 200 ml magere yoghurt met 50 gr cruesli T: Water en mueslireep en 4 choco-biscuits ( fout..fout...) A: geb. aard. in olijfolie gebakken, kipfilet en komkommer/tomaat salade. T: nog geen idee Kom op totaal van: 1079 kcal...
@Renieta, FOEI aan de chocobiscuitjes . Maar je aantal calo's vallen mee meid. Dus mag soms ook wel een keertje he. En ook lekker bezig geweest zo te lezen. Hier ook gewoon warm . @Mamavesmee, nee, ik heb morgen slaapdienst. We zouden hem vorige week op dezelfde dag hebben, maar ik was toen ziek. Werkze meid, hopelijk een rustig nachtje. Moeten jullie er vaak uit? Wij eigenlijk niet. @Sweetroosje, waar woon je dan in? In een appartementje? Omdat je zie wel naar een eengezinswoning te willen namelijk. Wij huren momenteel, en wilden graag een eigen woning, maar vind die maar eens. We konden niet een leuk huis vinden. Tot mijn zwager zelf een huis wilde bouwen. Wij hebben hun woning gekocht. @Trouwen, ik ben 3 oktober 2010 2 jaar getrouwd. Dus nu nog maar 1.5 jaar geleden. Wat een geweldig mooie dag . @Moppie. EN EN EN EN EN EN, zijn we samen zwanger meid? ****************** Pfff, Esmee ligt lekker in bed, lekker gebadderd en na de pap viel ze meteen in slaap. Net even gezogen in huis en zo even dweilen, de was van de lijn halen, lekker even douchen, weer wat inpakken, was vouwen 8), nog wel druk komende twee uurtjes dus hahaha. Vanmiddag even lekker gefietst, moest de huur opzeggen dus gelijk gedaan. Nog even geshopt. Vond dat ik nodig aan wat nieuws toe was hahaha. Vind ik altijd hahaha. Daarna even bij mijn moeder in de tuin gezeten. Esmee was helemaal onder de indruk van de zandbak........ phoee, drama toen we naar de supermarkt gingen zeg. Ze wilde er niet uit haha. Nog even in de tuin gewerkt ook. De tuin moet er toch wat netjes uitzien voor eventuele kijkers voor deze woning. Het was een zootje namelijk. Tot later, ik moet echt verder nu.
--->> Sweetroosje; mooi dagje weer vandaag toch --->> Renieta; jij ook een super dagje! je komt mooi uit kwa kcal --->> butterfly24; ppft druk dagje gehad zeg! haha zand ja heel herkenbaar,, dat is hier ook heel erg in trek,, is Liam ook niet weg te krijgen als hij er eenmaal mee mag spelen haha is wel net zo netjes he als de tuin er toonbaar bij ligt hier vandaag met Liam naar de osteopaat geweest; Hij heeft zijn middenrif niet helemaal goed, het ligt te dicht op de maag waardoor zijn eten niet goed kan doorstromen naar zijn darmen en er is iets niet goed in zijn nekje waardoor hij pijn heeft en dus zo veel huilt, hij was er nog niet helemaal achter wat het was maar dat kwam de volgende keer wel,, waarschijnlijk heeft Liam toch koemelkallergie of een lichte mate ervan,, hij zit dit hele weekend onder eczeem en dan vooral in zijn knieholtes en het was wel heel toevallig dat ik hem dit weekend veel melk aanbood in een tuitbeker,, maar dit moeten we even afwachten hij wil eerst een paar behandelingen doen en dan pas kijken hoe of wat Liefsz 8)
Hey meiden, @ Mama Rianne: Je mag zeker trots zijn! @ Debby: Wat een super resultaat! Nog even en die 10 kg zijn eraf! @ MamavEsmee: Mooi menu hoor! Ik snap dat je vol zat na je ontbijt! Banaan vult altijd goed! En vol is vol inderdaad! Je moet je ook niet misselijk gaan eten! @ Nicole: Super zeg, onder de 75! Ik duim met je mee voor het eind van de week onder de 74! @ Sweetroosje: Ik weet dat ik niet moet klagen en dat het supersnel gaat met mij! Maar ik kan het niet zo goed hebben, als het even minder gaat! Heb geen geduld! Ik wil resultaat zien! Ik doe idd alleen max 1300 kcal. @ Moppie: Leuke gesprekken hebben jullie voor je gaat slapen! Haha Ik zou willen dat wij van die gesprekken hadden! Als het over een datum gaat hoor ik alleen, ik weet het niet! Pfff Ik duim voor een positieve test voor je! @ Butterfly: Ik bereken een tosti met alles apart. Volgens mij is een tosti normaal met volvette kaas, en wit brood. Terwijl ik altijd bruinbrood en 20+ kaas erop doe! Verder prop je het alleen tussen het tosti-ijzer. Je doet er geen extra boter oid bij. (tenminste, ik niet). En die kaalheid in je huis moet je even doorheen! Straks heb je er een heel mooi gezellig huis voor terug! @ Emma: Fijn dat je je weer beter voelt, en dat tim ook weer helemaal de oude is! @ Humbly: Fijn dat het thuis weer beter gaat! Hoop dat je snel je eigen huisje hebt. Succes weer met afvallen! Dat klinkt niet best met Liam. Hopelijk weet je snel meer! @ Jongmoedertje: Lekker aan de wandel geweest vanmiddag. Fijn dat het weer beter gaat met lijnen! Zo, ik ben weer bij! Vannacht ontzettend slecht geslapen! Verschrikkelijk! Hopelijk slaap ik vannacht wat beter. Wel lekker gewerkt vandaag. Ik was alleen met vlagen heel erg misselijk. Vanmiddag ging het wat beter gelukkig! Heb wel gewoon kunnen eten. Vanmorgen weer niks afgevallen. Ik hoop dat ik as Vrijdag niet door hoef te geven hier dat ik deze week aangekomen ben. Daar begint het nu wel op te lijken O: 1 krentenbol 1 beker optimel T: 1 appel 1 kiwi 1 kop thee ½ liter water L: 2 meergranenboterhammen met; 20 gram 20+ kaas 1 cup a soup tomaat 200 gram optimel vanilleyoghurt 1 kop thee T: ½ liter water 1 kop thee A: 200 gram nasi 1 glas coca cola zero Hiermee kom ik op een totaal van 1170 kcal. Liefs
@melanie; ziet er goed uit je dagje! het kan ook zijn dat je nu even stil blijft staan omdat je zo veel afgevallen bent in een korte periode,, heeft iedereen na verloop van tijd last van,, als je gewoon lekker door blijft gaan val je vanzelf weer af Liefsz 8)
@ Butterfly: Ja erg he haha, maar zoveel heb k niet gehad voor mijn gevoel. Ook heerlijk bezig geweest @Humbly: Dank je wel @Melany: komt wel goed meid, inderdaad, wie weet heb je even een dip @All: Zow net de voortuin nog ff grasgemaaid en kantjes gedaan,dode planten uit de bloembak en de ramen voor nog ff gelapt, weer schoon Me broertje is er om de achtertuin/terras ff schoon te spuiten. Is dat ook weer netjes
@renieta; haha de beweging voor vandaag ook weer gehad zeg maar heerlijk een schoon terras kun je lekker als het mooi weer is buiten gaan zitten en dat op een schoon terras Liefsz
Ja heerlijk, moet zeggen dat ik nu ook wel bekaf ben en maar eens avondje niet naar de sportschool ga, morgenochtend weer om 10 uur een afspraak, heb dan weer meting van slim belly.
zo net even een lekker stuk gefietst met mannetje en de kids. Heerlijk met dit weer! heb me beweging vandaag dubbel en dwars gehad haha...... net lekker rode kool met aardappels gegeten in plaats van spinazie, was al op haha. Had nog een prakje over die heb ik in de vriezer gedaan voor de kleine meid als er eens nood is. Hhaah ik leer het wel, straks heb ik de vriezer volliggen met restjes! Waar stoppen jullie het in in bakjes of zakjes?
--->> jongmoedertje; is het daar nog mooi weer dan? hier regent het al ongeveer een uur af en aan haha rode kool is toch ook lekker wij hadden wel spinazie vanaaf,, ik bewaar geen restjes,, als wij wat eten wat Liam niet mag hebben ( en hij eet nu bijna alles ) dan krijgt hij gewoon een stoofpotje van friso Liefsz
het is hier nog steeds mooi weer, misschien dat wij er vanacht last van krijgen?? ik bewaarde ook nooit wat, maar ik heb ook niet altijd een voorraadje in de kast staan met potjes omdat ze alles eigenlijk wel mee eet behalve nasi. Maar we gaan ook weleens weg of komen zo laat thuis dat wij niet zo trek meer hebben maar toch de kids wat willen geven, dan is zo restje wel makkelijk! Heb je altijd wat in huis! ik ben niet zo rode kool freak haha....
--->> jongmoedertje; jah dan is het idd wel makkelijk denk wel dat je het vannacht wel krijgt rode kool eet ik alleen met gehakt anders lus ik het niet haha stom he Liefsz