@Jongmoedertje, gaat lekker bij jou he. Super dat je je motivatie weer hebt gevonden. En lekker je beweging gehad. @Renieta, kan me voorstellen dat je na deze drukke dag niet echt veel zin hebt om nog te sporten. Je hebt ook je nodige beweging wel weer gehad. @Melanie, dus je berekent bij een tosti alleen wat je ervoor gebruikt? In mijn geval dus vier broodjes volkoren, twee plakjes 30+ kaas, en een tomaat. Neem ook aan dat wanneer je het brood in de ijzer stopt het niet ineens meer callorieen zijn. @Humbley, wat vervelend allemaal voor Liam joh. Hopelijk weten ze snel wat er nou precies is. Het is zo erg wanneer je kindje pijn heeft en je gewoon weinig tot niets kunt doen. *********************** Zo, hier alles weer schoon. Zou vandaag nog weekboodschappen doen.... maar door alle drukte geen tijd gehad. Dus de boodschappenlijst ligt klaar. Ga ik morgenochtend met mijn meisje meteen maar op pad. De koelkast schoongemaakt. Vind dat wel lekker, de boodschappen weer in een schone koelkast . Ben soms zoooooo erg
hoe rekenen jullie het met chili con carne dan? want wij hebben er bruine bonen, spekjes, gehakt en rookworst in plus de chili mix dan. Op caloriechecker staat voor een bord chili al heel wat. Maar wat rekenen ze daarbij in? denk niet wat ik er allemaal ingooi haha.......
Jahhhh het gaat weer helemaal goed. Heb de motivatie echt weer terug! Heb af en toe momenten dat ik denk oehh dat wil ik wel hebben, maar dan denk ik weer neeee je wil je laatste kilo's ook kwijt dus even doorbijten meid! Kan je van de zomer weer lekker onbeschaamd in heerlijke rokjes en topjes lopen. En als ik mezelf dat voorhou dan lukt het me wel haha! Voor elk 5 kilo die eraf is mag ik wat leuks bestellen bij de h&m.....dat is voor mij heel wat want ik ben verslaafd aan de h&m haha.....
HenM is een erg leuke winkel . Heb vorige week ook positie kleding besteld, had gewoon wat nodig hahaha. En de chili, ik zou gewoon appart berekenen wat jij er allemaal voor gebruikt. Ik weet niet wat ze op cal.checker bij in berekenen.
Hebben jullie ook hongergevoel? want dat heb k nu wel een beetje.. terwijl k normaal bord eten heb gehad en zit nu aan thee en heb soepstengels gehad..
Butterfly, ik woon idd in een apartement. Dat is nog eens handig, huis overkopen van je zwager scheelt toch een hoop zoekwerk. Melanie, ik weet precies wat je bedoelt. Geduld en wij vrouwen gaat niet samen haha. Humbly, ja vind ik ook. Hoop dat het resultaat snel geboekt wordt. Renieta, hier geen honger gevoel. Net thee op. Vanmiddag aan de wandel geweest met de kleine, boodschapjes gedaan. Thuis gekomen gekookt, de kleine eten gegeven en ben toen op de bank gaan liggen want was bekaf ineens. Morgen aankijken of het lekker weer wordt en of ik kan gaan wandelen, als ik niet moe ben.
@MvE: ik geloof het ook hahaha... weet alleen niet of hij nog veel van het gesprek weet want hij sliep al half @Humbly: fijn dat Liam zich al beter voelt in deze situatie. Ik hoop dat je snel een eigen huisje vindt! @Butterfly: heb vanmiddag mn nieuwe telefoon gekregen, vandaar mijn afwezigheid in het topic. Het is een HTC Legend en ik ben die smartphones niet gewend, dus echt UREN mee zitten prutsen maar heb m nu door! En toen... stond vriendlief al weer voor de deur en was ik vergeten boodschappen te doen... Morgen en overmorgen werk ik op kantoor. Denk niet dat ik nog langs kruidvat ga. Heb eerder de neiging om een pakkie peuken te halen om de spanning weg te paffen haha... Maar door het werk / weekend > verbouwen, kom ik er maandag waarschijnlijk pas aan toe om een test te halen, als het dan nog nodig is @Melanie: is ook bij grote uitzondering hoor, dat we dit soort gesprekken voeren. Kweet niet hoe lang er bij jullie al trouwplannen zijn, maar hier riep hij 5 jaar geleden al "ik ga op mn knieen als je je studie af hebt" en dat is inmiddels al bijna een jaar geleden en nog issie niet op zn knieen gegaan... dus dat gebeurt ook niet meer... Maar ik wil geen maandag ochtend bruiloft, ik wil een mooie lange slanke witte jurk! hihi... en groot feest hoeft van mij niet. dat wordt een bbq in onze tuin denk ik (die is toch groot genoeg haha! 1800m2 grond bij ons nieuwe huisje!) @Rode kool: ovenschotel: laag geruld gehakt, laag rode kool uit pot/zak, laag aardappelpuree, evt laagje kaas erover of paneermeel voor een mooi goud korstje. dat 20-30min in de oven.. yum! (klinkt vies, vond ik eerst ook, maar is echt lekker!) @Chili con carne: gehakt, paprika, ui, prei, wortel, blikje kidney bonen, blik bruine bonen, half blikje mais, blikje tomatenpuree of mix voor chili con carne, kruiden... =) ik houd van veel groenten door mn pannetjes =) === @Hier: dus te druk gehad om boodschappen te doen dankzij mn nieuwe telefoontje Oops... naja, we hebben nog genoeg in huis, maar als de laatste 2 rollen wc papier op zijn MOET ik echt boodschappen doen whahaha... Morgen ga ik wel, want het fruit is ook op... heb les gegeven vanaaf, reden 2 waarom ik er nu pas ben O: brinta T: flesje water L: 1 saucijzenbroodje T: plak 30+ kaas A: spaghetti met kip, paprika, ui en groene pesto T: 2 koppen thee T: beker yoghurtdrink Slaap lekker & tot morgen avond!!
zwaai! Ga echt niet reageren nu.. jeetje wat hebben jullie veel gekletst zeg! Drukke avond gehad.. Had een deadline dus nu pas klaar.. Ga me douchen en nog even tv kijken! Ik heb een goed dagje gehad vandaag!
hoi meiden! wat spannend moppie, dat je het volhoudt tot maandag zeg pfff! sr: ineens veel moe meid? Balen zeg misschien komt het door de bv? En heel misschien is je afspraak bij de gyn volgende week niet meer nodig??? Vanmorgen woog ik 78.5 tegenover 79.2 gisteren. Dat kan toch niet? Gisteren was wel mijn laatste dag van mijn menstruatie en ik had een enorme diarree aanval (sorry voor de details) dus misschien heeft het daarmee te maken? Nou ja ik hoop maar dat het die kant op blijft gaan. Ik heb dus in ieder geval mijn eerste doel bereikt. De eerste 10 kilos zijn eraf!!!
@Debbie, heerlijk om je eerste doel intussen te hebben bereikt . Geniet daar maar van, en het kan natuurlijk zo dat je na een dag zoveel afvalt, afwachten maar he. @Renieta, dat hongergevoel ken ik heel goed. Soms heb ik dat dagen niet, maar het kan zo voorkomen dat ik dagen dus echt honger heb en niets kan mijn honger dan stillen. Echt erg. @Moppie, ahhh dat je nog zo lang kunt wachten meid. Maar wat je zegt, misschien is het dan niet meer nodig. Spannend weekeinde ga je dus tegemoet meid. En je menu ziet er goed uit hoor . ***************** Gisteravond ineens zo'n honger. Had zo'n goede dag gehad en kwam uit op 1900 kcal. Vond dat zelf nog wel veel trouwens. Maar merk nu gewoon dat ik steeds trek heb en probeer dat te stillen met brood. Kan nu gewoon niet meer met een hongergevoel lopen. We hebben gisteravond een stokbrood in de over gedaan, en lekker met achterham en een laagje kruidenboter yummieeeee. Was echt heerlijk. Kom dus nu wel wat hoger uit . Toch wel lastig om op een vast aantal kcal uit te komen. Helemaal als je zwanger bent. Ik denk dat ik het toch ondanks de 2000 kcal goed doe. Want voordat ik telde durf ik 100% te wedden dat ik er nog wel 1000 bij at. Gewicht............... ik zat op 86, maar inmiddels 87. Voor ik af ging vallen was ik bijna 88, dus ben nog best tevreden. Heb de laatste tijd echt veel en vet gegeten .
whaha dat is juist lekker --->> jongmoedertje; haha ik heb geen idee hoe je dat uitrekenend vandaar dat ik dat ontwijkt net zo als spaggeti en macaroni --->>SweetRoosje; ik wou vandaag ook heerlijk gaan wandelen, kom ik beneden regent het als een gek --->> moppie; jah dan word het idd hoog tijd om boodschappen te gaan doen mooi dagje! --->> debby; yeey eerste 10 eraf kan best wel hoor dat je dan iets meer gewogen hebt en het nu dus gewoon weer normaal is of minder zelfs --->> butterfly; je bent ook zwanger he dan kun je ook al snel gaan aankomen en idd als je vet eet komt het er ook snel bij hier net Liam naar het kdv gebracht en nu even heerlijk een ochtend alleen,, denk dat ik even naar mijn oma ga Liefsz
Humbley, heb je ook gelijk in hoor . Ga nou eenmaal langzaam aankomen. Hoe ik ook zal eten. Hier zijn we aangekleed. Het regent intussen hier. Bah! Wandelen zit er vast niet in. Maar we gaan zo maar even boodschappen doen. Heb ik dat voor de komende week in elk geval gedaan. Zo eerst Esmee een boterhammetje geven.
Hoi Meiden Nou kom net terug uit medisch centrum, me eitje is gesprongen. Eindelijk me lichaam werkt weer Joehoe. Wat dat beetje afvallen wel niet kan betekenen he. Nu word ik als goed is over 2 weken ongesteld, 21 april, en dan moet ik weer met clomid bezig en op cyclusdag 12 terugkomen. De gyn. gaat in overleg mt collega's omdat ik na 2,5 jaar nog geen kindje heb. Dus ben benieuwd. Nu gauw me ontbijtje opeten en dan richting de sportschool, heb de meting Meiden tot straks
--->> Butterfly; veel plezier met boodschappen doen! is toch een soort van wandelen hahaha --->> Renieta; goed nieuws jah!! spannend!! have fun bij de sportschool O; - 200 ml goedemorgen drink ( 150 kcal ) - 100 gr druiven - 1 glas water T; - 3 glazen water - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje - 30 gr eierkoek ( 90 kcal ) L; - 2 bruine boterhammen met file american - 1 glas water T; - 1 banaan - 2 glazen water A; - nog onbekend tot nu toe totaal; 815 kcal