Goeiemorgen meiden , wat hebben jullie gisteren weer veel geschreven zeg Gisteren heerlijk naar de dierentuin geweest , was reuze gezellig en heel veel gelopen wel een raar dagje qua eten smorgens ontbijtkoek , smiddags een frietje met ketchup en s'avonds een beetje mihoen van de chinees ga morgen maar weer wegen hahahahahaha ..... Dadelijk flink aan de poets en Sara gaat vanmiddag naar de psz dus dan ga ik nog even boodschappen doen ... @ renieta , wat een goed nieuws zeg !! Maar wat moet dat verschrikkelijk moeilijk voor je zijn dat constant afwachten en teleurstellend nieuws , zelf heb ik me dat nooit beseft omdat ik dus ongepland zwanger ben geworden ... het is af en toe vreselijk oneerlijk @ humbley , ziet er goed uit meis , je menu voor vandaag ... @ butterfly , ik denk dat als je je gewoon een beetje houd aan bijv. de gezonde tussendoortjes , veel water drinken en niet teveel vet eten dat het helemaal goed komt hoor en aankomen doe je denk ik toch wel , zou ook niet goed zijn als je hetzelfde bleef en gewoon toegeven aan de honger is niet goed als je nu rond blijft lopen met een hongergevoel .... je gaat gewoon lekker als je bevallen bent weer beginnen met afvallen en wij komen je wel steunen daarbij @ debby , whoehoeee de eerste 10 kilo eraf !!!!!!!!!!! Super gedaan meid , hoeveel wil je er nog afhebben ? @ mamavesmee , zwaai terug @ moppie , je zou ook kranten kunnen gaan gebruiken ipv toiletpapier , hihihihihihihihi , nee als de toiletrollen op zijn moet je er inderdaad aan geloven wat boodschappen betreft
Zow ben weer terug van de sportschool, ook zeer goede resultaten al zeg ik het zelf haha De resultaten voor en na: 24-02-2010 Gewicht: 83.0 kg 3 cm boven navel: 88 cm 3 cm onder navel: 98 cm 08-04-2010 Gewicht: 77.7 kg 3 cm boven navel: 83,5 cm 3 cm onder navel: 89 cm Totaal: Gewicht - 5,3 kg Cm's 14,5 cm eraf
NETJUHS!!! wees super trots op jezelf joh!! haha motiveerd lekker he Liefsz 8) zo even lekker brood eten met file heerlijk en dan om 12 uur Liam ophalen mis de kleine donderstraal wel Liefsz
Zo, inmiddels weer terug van het boodschappen doen. Wat is alles toch verschrikkelijk duur. Heb voor komende nog lang niet alles, en was nu al 85 euro kwijt . Het is toch ongelofelijk eigenlijk. Maar goed....... je hebt het toch nodig he. Esmee ligt in bed..... die was eenmaal thuis weer zo huilerig, kom je ook nergens aan toe zeg. Met een fles melk hara maar naar bed gebracht en ik geloof dat ze slaapt . Nu gauw de boel opruimen, huisje wat toonbaar maken. Heb slaapdienst, en vind het echt verschrikkelijk om een bende achter te laten als ik een nacht weg ben. Net als tussendoortje even twee boterhammen gegeten. Vanmorgen ook al 3. Straks als lunch heb ik een lekkere meergranen bol gehaald, JAMMIE . @Renieta, dat is natuurlijk heel goed nieuws. Waar afvallen dan wel niet goed voor is. Maar jah, je hebt natuurlijk liever nog beter nieuws. Wat Nicole ook zegt, eigenlijk is het zo oneerlijk allemaal. Ik ken heel veel mensen hoor die ongepland zwanger raken. En een aantal daarvan waren er in eerste instantie niet eens zo happy mee. Ik ken ook vrouwen die dolgraag een kindje willlen, en daarbij lukt het ook gewoon niet. Eigenlijk is dat gewoon echt oneerlijk. Geloof me meid, ook jij zult je kindje in de toekomst in je armen kunnen sluiten en er mee kunnen knuffelen. Jou nadeel is ook gewoon dat je vriend er niet altijd is. Het komt allemaal goed, ook al is het nu nog even niet zover. Dit goede nieuws is weer een stapje dichterbij je grootste droom meid. En je meetresultaat is SUPER!!!!!!!!!!!!!! Jeetje zeg, wat een verschil . @Mamavesmee, lekker, je slaapdienst zit er weer op. Dan heb je lekker de hele dag voor de boeg. Dat vind ik altijd zo heerlijk aan de slaapdienst. @Humbley, ik heb inderdaad gelopen hahahaha.
@ butterfly , neemt niet weg dat ik wel ontzettend gelukkig ben met mijn meisje want ongepland is niet perse ongewild natuurlijk ... maar ik heb het dan meer over het feit dat je er dan niet zo bij nadenkt dat het weleens niet zo heel vanzelfsprekend is dat je zwanger kan worden .... maar ken inderdaad ook meer dan genoeg meiden die er te makkelijk over nadenken en abortussen als anticonceptie zien ....
@ Butterfly & Humbly: Ja ben ook zeker erg blij en trots op mezelf. En het motiveerd zeker Ik ken ook mensen die ongepland zwanger raken en overal maar makkelijk over denken. Momenteel neefje van me vriend, 21 jaar... vriendin 19 jaar zwanger... geen huis.. niks grrr Maar ben ervan overtuigd dat mijn tijd wel komt, ben al 2x zwanger geraakt, alleen liep dat uit op een miskraam. We zien het allemaal wel. Volgende week weer met een nieuwe maand slim belly beginnen Ga zo zilvervliesrijst maken met kip en zoetzuursaus. Heb vanavond late dienst, dus dan eet ik met mijn mensen
--->> renieta; ik ben ook zwanger geraakt toen ik 19 was, geen vriend meer en ook geen eigen huis,, misschien niet de goede situatie maar kan Liam ook niet meer weg denken en vind mezelf wel een goede moeder voor Liam ondanks dat ik alleenstaand ben en nog geen eigen plekje heb,, lekker rijst wat houd slim belly in dan?
Mijn menu voor vandaag: Ontbijt: magere yoghurt met 40 gr cruesli Tussendoor: Water ( tijdens sporten) Lunch: 2 opscheplepels zilvervliesrijst en kip met zoetzuursaus. Tussendoor: 2 thee met mueslireep Avond: 3 volk. brood met melk hagelslag en 2 broodjes opelkaar met schouderham/kaas en komkommer. Glas thee. Tussendoor: 1 koffie met plak ontbijtkoek Totaal: kcal: Kom ongeveer op 1100 kcal, 1150.
Hoi Debby, Ben gisteren echt gaan liggen omdat ik bekaf was, hier weer een slome lichaam dus zo ff liggen. Geen idee waardoor het komt maar denk niet v.d bv want die geef ik nog maar 2x per dag, denk eerder door mijn actieve meisje. Ik zou niet weten waarom de afspraak misschien niet nodig is, ik heb het HARD nodig haha. Wat goed zeg meid, het gaat de goede kant op! De 1e 10kg eraf, in hoeveel tijd heb je dat gedaan?
Bedoel het niet naar jou persoonlijk toe hoor, die meid en neef van me vriend zijn nogal eendagsvliegen, beginnen overal aan, maken niks af, smijten met geld en denken dat alles zo gemakkelijk is.. Vindt het vreselijk om hun als persoon... weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen. Slim belly zou ik even op google intoetsen, weet niet hoe ik dat moet uitleggen haha
Doelde niet op jou hoor. En iedereen is er op den duur blij mee. Maar toen het hier niet lukte en er wel meiden waren die ongepland zwanger raakten zeiden ze tegen mij: "weet niet of ik er wel blij mee ben". Hoe kan je dat dan tegen iemand zeggen die heel graag wil en waarbij het niet wil. Heb op hete kolen gezeten....
Hoi meis, Wat geweldig zeg! Hoop dat je eitje de volgende ronde wel tegemoet komt met je man. Spannend wat er uit hun bespreking zal komen, succes ermee! Super van je gewichtresultaten!
Goedemiddag meiden! Pfff ik heb alles bijgelezen wat hebben jullie veel geschreven gisteren Ik ga niet op iedereen reageren is iets te veel vanaf hier ga ik weer gezellig meekletsen. Fijne middag allemaal!
Vandaag: Brunch: Boerenomlet, plak 30+ kaas, 50gr cherrytomaatjes, 10 stuks zwarte olijven, plak runderworst, kop rooibosthee Ts: Glas water met gemberwortel, glas magere melk Avond: Chilli con carne, bakje rucola/tomaat/komkommersalade Ts: 200 gr magere kwark met 3 dadels
--->> renieta; ik nam het ook niet persoonlijk op hoor haha ja okey dan is het een hele andere situatie,, --->> sweetroosje; hier regent het nog steeds,, jammer genoeg,, had wel zin om te gaan wandelen,, lekker dagje vandaag weer het was weer gezellig bij mijn oma haha dat is het toch altijd wel Zooooo Liam is weer thuis haha en gelijk druk aan het spelen geslagen vanmiddag nog even naar de winkel de laatste dingen halen voor mijn avond eten,, weet nog niet wat maar kan nog ongeveer 300 kcal besteden aan het avond eten iemand ideeën? Liefsz
Hier niet meer, het zonnetje laat alleen een straal zien en is dan weer weg. Lekker ja, moet mijn kcal gaan optellen. Leuk bij oma dus, ik heb geen opa's en oma's meer en dat mis ik wel. Mijn man heeft nog een oma (moeder van schoonvader). Hmm avondeten van 300kcal, is dat niet weinig?
--->> zustertje; stuur hier maar wat naar toe!! haha nog steeds helemaal grijs hier --->> sweetroosje; valt wel meej hoor, normaal zit ik daar ook ongeveer rond,, ik kom altijd rond de 1100-1200 kcal per dag uit dus avond eten komt meestal rond de 300 kcal uit,, haha anders kijk ik wel even in de winkel of er wat te halen valt ik heb nog 1 opa en 2 oma's,, ben blij dat ze er nog zijn maar kan me heel goed voorstellen dat je ze mist,, ik mis mijn opa ook nog elke dag Liefsz
Dames ik ben echt PISSEDOFF, staat mijn weegschaal NOG STEEDS op 86 na 3 weken. Weet echt niet waar het hem zit maar zo zakt de moed me alleen maar meer in de schoenen, en voel ik me een mislukkeling pff.